tutorial β1 στην θεσσαλονίκη

  • Thread starter Thread starter GENERAL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

GENERAL

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
19/12/2011
Μηνύματα
12
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ΟΛΥ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
ΒΕΝΙ
Τελικά έμαθα τηλεφωνικά από την hata στην αθήνα οτι θα γίνει παράρτημα στην θεσσαλονίκη .Ψάχνω άτομα για να κάνουμε ομάδα, τμήμα. Να πάρω το β1 και τι στο κόσμο .Είδες ? Να και κάτι νέο στην Μακεδονία μας.Όσοι πιστοί προσέλθουν για να βγεί και πιο φθηνά.
 
Καλησπέρα.
Ισχύει ακόμα αυτο που γράφεις;
 
ναι .παρε τηλ στην hata στην αθηνα και θα σου πουν λεπτομερειες
 
Μαλλον εσυ θα ερθεις στην ομαδα μας αφου ειμαστε, ειδη αρκετα ατομα..
Λογο ομως επισκεψη ΕΑSA εχουν παγωσει τα παντα. Δν κουνιεται φυλλο....
 
Επικοινωνησα με την hata στη Θεσσαλονικη και μου παν οτι τα μαθηματα κρατουν 1 μηνα περιπου και εχουν την ιδια αναγνωριση με ολα τα υπολοιπα part 66 courses που κρατουν συνηθως 1 χρονο. Εχει κανενας περισσοτερο πληροφορηση-ενημερωση?
 
1 μήνα μόνο???
Ελλάς το μεγαλείο σου, για κάτι τέτοιους η ανταπόκριση του ελληνικού Β1 έχει φτάσει εκεί που έχει φτάσει.....
Παίδες εάν όντως θέλετε να ασχοληθείτε σοβαρά, μην το σκέφτεστε καν για τέτοια προγράμματα ....... τζάμπα ο κόπος.....
 
Flightinstict":29ep0xbp said:
Επικοινωνησα με την hata στη Θεσσαλονικη και μου παν οτι τα μαθηματα κρατουν 1 μηνα περιπου και εχουν την ιδια αναγνωριση με ολα τα υπολοιπα part 66 courses που κρατουν συνηθως 1 χρονο. Εχει κανενας περισσοτερο πληροφορηση-ενημερωση?
Κραταω μια επιφύλαξη και δε πιστεύω οτι το course ειναι μονο ενα μηνα :? Πραγματικα οι τυποι αν εχουν <<καταφερει>> να κανουν το course σε ενα μηνα και η σχολη παρει την εγκριση της ΥΠΑ σαν Part 147 απλα θα ειναι η μεγαλυτερη ξεφτυλα. Ειναι σαν να εχουν παρει μια ντουντουκα και να φωναζουν: τι τρεχετε ρε χαζοι και διαβαζετε αριστερα και δεξια οταν εδω θα ρθειτε για ενα μηνα (για τα ματια του κοσμου...) θα δωσετε εξετασεις (που θα σας εχουμε δωσει ηδη τα θεματα ...:twisted: :twisted: :twisted:) και φευγετε απο τη σχολη σαν κυριοι...(αφου θα μας εχετε σκασει τα λεφτα...)
 
Για το module 11 πχ μου παν διάρκεια εκπαίδευσης 8 μερες.. Τι να πω ακούγεται ταυτόχρονα και βολικό αλλα και περίεργο.. Για όποιον ενδιαφέρεται πραγματικά αλλα δεν έχει χρόνο δεν το βρίσκω τόσο κακό αρκεί να διαβάσει μόνος του και να δώσει βάση στην πρακτική ασκηση..
Επειδή δεν μου είπαν τιμή ξέρει κάποιο παιδι πόσο θα κοστίσει περίπου και αν έχουν πάρει έγκριση απο Υπα/easa?

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Δεν έχει να κάνει με το αν έχει κάποιος ελεύθερο χρόνο ή όχι, έχει να κάνει με τις μινιμουμ ώρες που έχει βάλει η EASA στο part 147 για basic maintenance training,
Εαν δεν κάνω λάθος είναι 2400 ωρες για Β1 και 2000 για Β2.
Για τα conversion είναι:

AMC 147.A.200(g) The approved basic training course
Typical conversion durations are given below:

(a) The approved basic training course to qualify for conversion from holding a Part-66
aircraft maintenance licence in subcategory A1 to subcategory B1.1 or B2 should not be
less than 1 600 hours and for conversion from holding a Part-66 aircraft maintenance
licence in subcategory A1 to subcategory B1.1 combined with B2 should not be less than
2 200 hours. The course should include between 60 % and 70 % knowledge training.

(b) The approved basic training course to qualify for conversion from holding a Part-66
aircraft maintenance licence in subcategory B1.1 to B2 or category B2 to B1.1 should not
be less than 600 hours, and should include between 80 % and 85 % knowledge training.

(c) The approved basic training course to qualify for conversion from holding a Part-66
aircraft maintenance licence in subcategory B1.2 to subcategory B1.1 should not be less
than 400 hours, and should include between 50 % and 60 % knowledge training.

(d) The approved basic training course to qualify for conversion from holding a Part-66
aircraft maintenance licence in one subcategory A to another subcategory A should not be
less than 70 hours, and should include between 30 % and 40 % knowledge training.
 
Άρα φίλε Δημήτρη κρύβεται από πίσω κάποια απάτη προφανώς;

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Top