united airlines engine failure-Sriwijaya Air Flight 182

  • Thread starter Covid
  • Ημερομηνία δημιουργίας

Covid

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
26/02/2021
Μηνύματα
3
Likes
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Μετά απο το περιστατικό της united airlines με βλάβη του κινητήρα και αναγκαστική προσγείωση έχουν ληφθεί κάποια μέτρα ασφαλείας και εξετάζονται αεροσκάφη που φέρουν το συγκεκριμένο τύπο κινητήρα. Πρόσεξα ωστόσο οτι συνεχίζονται οι πτήσεις με Boeing 737-500 (εμπλεκόμενο στο ατύχημα αεροπλάνο) μετά την πτώση της Sriwijaya Flight 182, γεγονός που μου κάνει εντύπωση εφόσον δεν υπάρχει ακόμη (απο οτι γνωρίζω) επίσημο πόρισμα για τα αίτια της συντριβής. Θα έπρεπε σε αυτή τη περίπτωση να έχουν προσωρινά σταματήσει οι συγκεκριμένες πτήσεις?
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.121
Likes
1.491
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Αν κάθε φορά που έπεφτε ένα αεροσκάφος καθηλώνονταν όλα τα αεροσκάφη του ίδιου τύπου παγκοσμίως μέχρι να βγει το πόρισμα, δεν θα πέταγε σχεδόν τίποτα.
Στο συμβάν με το 777 ήταν καθαρά θέμα αστοχίας κινητήρα οπότε έχουν εστιάσει στο πρόβλημα και προληπτικά τα αεροσκάφη που φέρουν τον συγκεκριμένο κινητήρα καθηλώνονται ως ότου εξεταστεί. Κάτι που φαντάζομαι δεν θα τραβήξει χρονικά λόγω του ότι ξέρουν την πηγή του προβλήματος. Στο συμβάν του 737 μπορεί να φταίει το οτιδήποτε, ακόμα και ανθρώπινο λάθος, σε έναν τύπο αεροσκάφους που η πρώτη του πτήση ήταν το 1987.
 

Covid

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
26/02/2021
Μηνύματα
3
Likes
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Σε σχέση με άλλα αεροπλάνα θυμάμαι αρκετά ατυχήματα με 737, πρόσφατα όπως πχ Lion Flight 610, αλλά και παλαιότερα τα οποία αφορούσαν το σύστημα ελέγχου πηδαλίου που πλέον έχει διορθωθεί απο όσο γνωρίζω. Ίσως το γεγονός αυτό οφείλεται στην ευρεία χρήση τους γενικότερα και το θέμα είναι στατιστικό αλλά συγκριτικά με άλλα συχνά απαντώμενα αεροπλάνα φαίνεται να εμφανίζουν συχνά τεχνικά προβλήματα.
 

AGV

First-Class-Member
Εγγραφή
13/04/2011
Μηνύματα
596
Likes
181
Περιοχή
Ύπαιθρος
Ποτέ δεν αποκλείονται ενέργειες σκοπιμότητας. Όμως ο κανόνας είναι μια πρώτη εκτίμηση του προβλήματος. Αν υπάρχει ενδεχόμενο να οφείλεται σε κακό σχεδιασμό, τότε μπορεί να καθηλωθεί ολόκληρος ο στόλος. Αν όχι, περιμένουν το πόρισμα και τις υποχρεωτικές οδηγίες που ακολουθούν για ολόκληρο το στόλο.
 

Covid

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
26/02/2021
Μηνύματα
3
Likes
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
AGV ναι ακριβώς. Επίσης έχω καταλήξει στη παρατήρηση οτι σε ατυχήματα με Airbus αιτία συνήθως είναι τα ανθρώπινα λάθη κατά την πτήση ή την συντήρηση και σπανιότερα κατασκευαστικά λάθη.
 
Top