USAIR πετάει έξω την ALPA

  • Thread starter Thread starter chania27
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

chania27

Economy-Class-Member
Εγγραφή
10/04/2008
Μηνύματα
143
Likes
0
Μετά τα μαχαιρώματα και την αποτυχημένη λίστα αρχαιότητας πιλότων που δημιουργήθηκε με τη συγχώνευση της USAIR και America West, οι απογοήτευμένοι πιλότοι ψήφησαν να πετάξουν έξω την ALPA και να δημιουργήσουν τη δική τους ανεξάpτητη ένωση.

Η γνώμη μου...
Καλά να πάθει η ALPA που μετά από τόσα χρόνια δεν έχει ακόμα κανόνες για την συγχώνευση αρχαιότητας των πιλότων όταν αγοράζονται/συγχωνεύονται αεροπορικές εταιρίες.
Και που είσαι ακόμα...να δεις τι θα γίνει με τη Delta/Norhwest.
 
Δεν φωνάζανε την ΟΑ να τους πει πώς έλυσε το θέμα της επετηρίδας μετά τη συγχώνευση ΟΑ με Μακεδονικές...?


-Πόσες ώρες έχετε κύριε...ως κυβερνήτης στα ATR και τα Β734?
-3000 στα ATR (2500 συγκυβερνήτης και 500 κυβερνήτης). Στα Β734 1200 κυβερνήτης.
-Καλώς σας απομένουν να βάλετε -αν βέβαια θέλετε να μείνετε στην ΟΑ- ακόμα 800 ώρες κυβερνήτου ATR υπό επίβλεψιν, επιτήρησιν και αξιολόγησιν...Σε ποιά σαχλαμάρα εταιρία δουλεύατε πριν και βγαίνατε κυβερνήτες στις 3000 ώρες? Ελπίζω να δέχεστε να μείνετε στην ΟΑ?
 
Ωστόσο,οι Μακεδονικές Αερογραμμές ήταν θυγατρική τής ΟΑ που ξαναγύρισε στην "μαμά".

Ενώ οι USAir καί America West άν δέν απατώμαι είναι δύο ξεχωριστές εταιρείες που η καθεμιά "είχε τη δική της ιστορία"-κατά πώς τραγουδούσε και ο Λοϊζος.

Συνεπώς,φαντάζομαι οτι πιό εύκολη θα υπήρξε η συγχώνευση τών επετηρίδων στήν περίπτωση ΟΑ/ΜΑΚ από ότι στην περίπτωση USAir/AW.

Μέ αφορμή αυτό όμως,αναρωτιέμαι γιατί είναι τόσο δύσκολο να συγχωνευτούν δύο επετηρίδες;Είναι δηλαδή δυνατόν σέ μιά εταιρεία να γίνη κάποιος κυβερνήτης π.χ. στο A320 μέ 2000 ώρες first officer καί σέ μιά άλλη εταιρεία στόν ίδιο ακριβώς τύπο να θέλη 1000 ή 3000 ώρες; (οπότε άν οι δύο αυτές εταιρείες συγχωνευτούν,στην μέν πρώτη περίπτωση οι συγκυβερνήτες τής μίας εταιρείας που έχουν 2000 ώρες γίνονται αυθωρεί κυβερνήτες αφού αρκούν οι 1000 πρώτες ώρες που μάζεψαν,ενώ στην δεύτερη πρέπει και τών δύο εταιρειών οι συγκυβερνήτες να οπλιστούν μέ Ιώβειο και γαϊδουρινή υπομονή....)
 
δεν ειναι θεμα ωρων των πιλοτων.ειναι θεμα παλαιοτητας-seniority στην εταιρεια.Ειναι αρκετα μπερδεμενο το θεμα μεταξυ των 2 εταιρειων.καλα κανανε και την πεταξανε εξω την ALPA.Συμφωνω και εγω.
 
Αναμφισβήτητα η ALPA σαν οργανισμός έχει από την ιστορία της προσφέρει πάρα πολλά στο επάγγελμα.
Τα λεφτά που ξοδεύεις για να είσαι μέλος είναι λίγα αν σκευτούμε ιδιαίτερα την προστασία που προσφέρει
στο πτυχίο, αεροπορικό και ιατρικό. Οπως επίσης έχει συμβάλλει καθοριστικά στην αναβάθμιση του
επαγγέλματος με τις συμβουλές και βοήθεια που προσφέρει στα συμβόλαια των πιλότων με το management.

Όσον αφορά όμως την πολιτική της στις συνχωνεύσεις μεταξύ αρχαιοτήτων είναι απαράδεκτη, με αποτέλεσμα
αρχαιότητα 15 και 20 χρόνων σε μια εταιρία όπως η USAIR να μη σημαίνει τίποτα.
Και δεν είναι κάτι που δεν το γνωρίζουνε. Χρόνια τώρα τίθεται στο τραπέζι από τις διάφορες τοπικές ενώσεις
και όμως η ALPA σαν ένωση το αποφεύγει.

Τώρα που φάγανε το "χαστούκι" όμως και χάσανε 5500 πιλότους σαν μέλη ελπίζω να "πονέσει" αρκετά ώστε
να σταματήσουνε να το αγνοούνε. Θα δούμε.
 
Top