Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Μπήκε και η Πράγα από Αθήνα, με στάση στο Bergamo. Βαλτην απευθείας δηλαδή, τι στάση, δουλεύει τώρα αυτό το πράγμα με τις 3ωρες+ στάσεις;
 
Eάν αυτο που βλεπω είναι το οριστικό πλάνο και δεν ξαναλλάξει μεχρι τον Νοεμβριο,βλεπω ακυρωμενα απο Θεσσαλονικη,για τον χειμωνα, Παρισι,Αμβουργο,Μπρατισλάβα,Βαρσοβία...Μας χτυπησε και μας η ελλειψη πιλοτων... :(
 
παίζει να είναι λόγω των σλοτ-έργων διαδρομου-(οτι θυμουνται χαίρονται?) ?
 
Παιζει και αυτο,καθως δεν βλεπω περικοπες στο χειμερινό των Αθηνων..Από την αλλη μου κάνει εντυπωση που κοβουν δοκιμασμενα δρομολόγια π.χ. Παρισι,Βαρσοβια,Αμβουργο και αφηνουν εν μερει καινουρια οπως Νάπολη,Εϊντχόβεν..δεν βγαζει νοημα..
 
Κόβει για τον χειμώνα (Νοέμβριο με Μάρτιο) όλες τις πτήσεις εσωτερικού από Χανιά (CHQ προς ATH & SKG) καθώς και την πτήση από Χανιά προς Πάφο, στα πλαίσια της γενικότερης περικοπής πτήσεων της FR.

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε την αντίδραση των υπολοίπων στην εσωτερική αγορά.
 
Αυτό που λέει ότι δεν είχε αρκετές κρατήσεις είναι αστείο. Οι πτήσεις CHQ-ATH έχουν πολύ κόσμο, τα τέσσερα αυτά χρόνια που ταξιδεύω σχεδόν κάθε μήνα, σχεδόν πάντοτε ήταν full, ακόμα και μεσοβδόμαδα. Και πώς να μην είναι όταν η άλλη επιλογή για να πας στην Αθήνα είναι η ΑΝΕΚ!
Τώρα αν η Aegean κατάφερε να διώξει την Ryanair από το δρομολόγιο, έστω και για το χειμώνα, τότε τι να πω. Μπράβο της. Κάτι άλλο όμως πρέπει να παίζει...

Δυστυχώς προβλέπω να επιστρέφουν οι προ-Ryanair αλμυροί ναύλοι...
 
Σύμφωνα με αυτήν την ανακοίνωση όντως έχει να κάνει με τις ελλείψεις πιλότων και μια γενική μείωση των πτήσεων.
http://corporate.ryanair.com/news/ryana ... is-winter/

Εάν αυτή τη φορά αφορά και πολλές πτήσεις στην Ελλάδα, μάλλον εκεί τον χειμώνα δεν έχουν κι τόσο υψηλό yield. Συν τα ενδεχόμενα προβλήματα στη Θεσσαλονίκη λόγω των έργων – με επιπλέον κόστος για τις αεροπορικές, όταν με τη πρώτη ομίχλη θα κλείσει το αεροδρόμιο και πρέπει να φροντίσουν για εναλλακτική μεταφορά, ξενοδοχείο κλπ.
 
Εντάξει για τη Θεσσαλονίκη. Για το Αθήνα-Χανιά δεν μπορεί να φταίει το yield όταν το load factor είναι υψηλό και όταν ανταγωνισμός επί της ουσίας δεν υπάρχει - κάτι δεν πάει καλά.
 
Εφόσον βλέπω έχει 3 καθημερινές πτήσεις ATH-CHQ της ΟΑ/Α3… Δεν το γνωρίζω, αλλά τόσο μεγάλη ζήτηση έχει αυτό το δρομολόγιο το χειμώνα ώστε θα μπορούσαν να γεμίζουν και επιπλέον 2-3 πτήσεις FR, χωρίς να ξεπουλάνε τα εισιτήρια σε πολύ χαμηλές τιμές;

Κι ενώ η ΟΑ/Α3 μπορούν να γεμίζουν τα αεροπλάνα και με επιβάτες με ανταπόκριση από Αθήνα (και σχετικά υψηλές τιμές σε τέτοια δρομολόγια...) η FR εφόσον ξέρω δεν προσφέρει ανταποκρίσεις μέσω Αθήνας ούτε έχει interlining με άλλες εταιρίες.
 
καλα ειναι λιγο αστεια η δικαιολογια τους για τις κρατησεις,γιατι αναμεσα στα δρομολογια που κοβουν ειναι το LGW-BFS,STN-EDI/GLA..Επίσης η FR ειχε υψηλες τιμες στο SKG-CHQ κι ενας λογος που σταματησε η Α3 ηταν ο ανταγωνισμος..Αρα πια θα το ειχε μονοπωλιο οπως και το SKG-HAM,το οποιο το χειμωνα ελεω έλλειψης πτησεως (σε αντιθεση με καλοκαιρι) εκαναν παραπολυ κοσμο τρανζιτ μεσω LH/OS και ηταν απτα δρομολογια που χρειαζοταν χειμερινη συνδεση..Δλδ το Αθηνα-Ποζναν ή Αθηνα-Κατοβιτσε ειχε τοσο ισχυρες κρατησεις; ή μηπως εχoυν το SKG-NAP.EIN??

Παντως και στα δυο δρομολογια για Χανια (ATH-SKG)βαζουν εκτακτες πτησεις στις γιορτες κ μετα ξαναρχιζουν 25 Μαρτιου
 
Top