Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Ryanair στην Ελλάδα

Μια μεσαία επιχείρηση αγαπητέ που έστελνε τους υπαλλήλους της στο Λονδίνο κάθε μήνα για επιχειρηματικούς σκοπούς, σήμερα τους στέλνει μια φορά το εξάμηνο ή και καθόλου… ο λόγος βέβαια δεν είναι μόνο η τιμή των ναύλων αλλά είναι και αυτή
 
Re: Ryanair στην Ελλάδα

Άντε να μπουν στο σύστημα οι κρατήσεις / ώρες κτλ. Spotterakis μόλις δεις κάτι περιμένουμε ενημέρωση.
Πάντως για την Αθήνα είχε τάξει αρκετές πτήσεις... Άντε να δούμε όταν ξαναρχίσουν οι παραλαβές τι θα γίνει. Την γλυκοκοίταζαν πάντα, τελευταία μπήκαν και σε μεγάλα αεροδρόμια, οπότε να και η Αθήνα. Δε πάνε άλλωστε για thin routes. SKG-ATH που σε άλλα σαϊτ το δίνει 5 και σε άλλα 10/μέρα. Ξέρουμε από πού θα πετάει στον Βενιζέλο; Θα χρησιμοποιήσει άλλες εγκαταστάσεις; Όπως πχ κάνει στην Μπολώνια; Καλές οι χαρές για τον ανταγωνισμό αλλά περίεργη κατάσταση! Ρόδο και Χανιά, στανταράκια χτυπάει. Επίσης το Λονδίνο είναι δρομολόγιο που δε θα κορεστεί εύκολα. Να πω την αλήθεια περίμενα κάτι παραπάνω στη Θεσσαλονίκη... Ο καιρός θα δείξει γιατί ναι μεν δύσκολη η οικονομία μας άλλα έχουμε μεγάλη τουριστική σεζόν με εισερχόμενο τουρισμό. Εγώ έχω ένα ερώτημα μόνο. Στον αν όντως βρει τρόπο και κρατήσει χαμηλές τιμές. ΠΧ SKG-ATH 16euro και το αντίστροφο πχ 30 ευρώ. Τι θα γίνει με A3; Θα ρίξει τιμές; Εγώ σαν πελάτης με το 24άρι την προτιμώ. Που είναι ίσως το πιο κερδοφόρο εσωτερικό δρομολόγιο; ΟΣΕ; ΚΤΕΛ; Όσο για τις θέσεις business ίσως δούμε τίποτα στο μέλλον για τις πρώτες δυο σειρές.

Από την άλλη τώρα για τους επιβάτες. Έχοντας πετάξει αρκετές φορές με την εταιρία θα πω πως δεν είναι και η καλύτερη επιλογή. Είναι φάντασμα στα αεροδρόμια, τηλεφωνικά κέντρα κτλ. Άντε να δω κάποιον που δε ξέρει αγγλικά να καλεί στο τηλεφωνικό κέντρο για να βγάλει άκρη… (+ κλήση εξωτερικού). Σαν αρπακτικά οι υπάλληλοι της που πασχίζουν μπας και πουλήσουν τίποτα ή κόψουν καμιά τσάντα και πάρουν ποσοστά - μπόνους. Δε φταίνε οι εργαζόμενοι βέβαια. Αν και άρχισε να γίνεται λίγο πιο φιλική με τις αποσκευές (2η) και δωρεάν μικρή διόρθωση (που έχουμε πληρώσει μέχρι και 40€) πάλι θα είναι μια φθηνή εταιρία δεύτερης επιλογής. Είναι η εταιρία που δίνει την δυνατότητα στον κόσμο που δε θα ταξίδευε να ταξιδέψει. Αυτός ο κόσμος, δε νοιάζεται αν δε πιεί νερό στο αεροπλάνο ή αν δε φάει φιλέτο σολομού. Στάνταρ θέσεις, ούτε μπρος ούτε πίσω, αλλά άνετες για ταξίδι μέχρι και 1.5 ώρα. Στις μεγαλύτερες πτήσεις ΟΚ θέλεις κάτι πιο άνετο αλλά εκεί έρχεται η λογική σου και σου λέει θέλεις οικονομικά ή άνετα; Και όλοι ξέρουμε τι υπερέχει. Δεν έχει IFE… και ; Έχει η Α3; 8 κιλά η μια 10 ή άλλη + δεύτερη. Κάπως έτσι ο έλληνας θα στραφεί σε αυτήν. Άντε να δούμε. Σίγουρα δεν είναι άσχημα νεα.

ΚΤΕΛ Ryanair λοιπόν…
 
Re: Ryanair στην Ελλάδα

Καλησπερα στην παρεα....

Μπραβο στην Ryan που καταφερε να ανοιξει μια βαση εδω στην Αθηνα.....Αυτο που θελω να ροτησω ειναι το εξης....
Γνωριζουμε ωρες αναχ απο Αθηνα για Μπεργκαμο????----> Επι ΟΑ και Α3 το Λινατε τους επεφτε πολυ???Πιστευω οποιος θελει να εξυπηρετηθει μονο για Μιλανο θα το βρει πολυ καλο καθως εχει σιδηροδρομικο δικτυο καλο και coach buses.Το ΜΑΛΠΕΝΣΑ ειναι τελειως απαγορευτικο και μακαρι να εχουνε πληρωτητα 100%
Εαν μεγαλωσει τον στολο απο 2 σε 10 δεν θα συνεφερε να ειχανε το δορυφορικο αεροσταθμο???

Καθε γνωμη δεκτη και πραγματικα ενα μπραβο
 
Re: Ryanair στην Ελλάδα

Περιμενετε οτι ολο το χρονο θα πεταει με 12€ Αθηνα-Θεσσαλονικη? Οταν ενα στανταρ ποσο ειναι οι φοροι, δν μπορει να πεσει παρακατω. Το πολυ πολυ θα ειναι φθηνοτερη κατα 10-15€ απο την Aegean. Οποτε πιστευω δν θα αυξηθει και τρελα η κινηση, αυτος που επρεπε να ταξιδεψει θα ταξιδεψει και τωρα μεταξυ των δυο πολεων και αυτος που θα παει για εκδρομη, δν νομιζω οτι με τα 66€ της Aegean δν θα πηγαινε αλλα θα παει με τα 55€ του Λιγδη. Τα δρομολογια εσωτερικου εξυπηρετουν και transit επιβατες οι οποιοι ταξιδευαν με Aegean και θα ταξιδευουν παλι με Aegean για ανταποκριση στον Βενιζελο.

Οσο για τα δρομολογια εξωτερικου, ειναι σε προορισμους χωρις potential. Για Μιλανο τα εισιτηρια ειδικα με Easy ηταν ηδη πολυ φθηνα ενω το Αθηνα-Λονδινο ειναι απο τις γραμμες με τη μεγαλυτερη συχνοτητα, πεταει ηδη LoCo και οι Legacy κερδιζουν και λογω του μακρινου ταξιδιου (αρα υπαρχει μεγαλυτερη αναγκη για ανεση) συν οι ανταποκρισεις της BA στο LHR. Αν ανοιγε δρομολογια που δν υπηρχαν απευθειας πτησεις, τοτε ναι θα ειχε ενα σημαντικο οφελος η επιβατικη κινηση.

Διαβασα καπου για Hahn που ηθελε καποιος φιλος. Οντως πολυ χρησιμη πτηση οταν υπαρχουν 4 daily LH&Α3 για FRA που στην πρωτη με 120€ εχεις βαλιτσα, ανετο ταξιδι και ολο το τεραστιο δικτυο της Φρανκφουρτης για να συνεχισεις το ταξιδι σου. Α και το αεροδρομιο διπλα στην πολη, οχι 120km μακρια ;)

Παντως ηταν ωραια η τουμπα της Ryan, οταν πριν ενα χρονο ηταν στα μαχαιρια με τη διοικηση του LGAV για τους φορους (που δν την αφηναν να ''σωσει'' το αεροδρομιο και την κινηση της Αθηνας) και τωρα αποφασισε να παιξει επι ισοις οροις με ολους τους υπολοιπους.
 
Re: Ryanair στην Ελλάδα

Αυτό με το 66 € SKG-ATH-SKG μη το λέτε πολύ παραέξω, τι να το κάνω αν ισχύει για κανά μήνα μετά για να φύγω 10 το βράδυ και να γυρίσω 6 το πρωί. Θεωρώ ότι η FR ασφαλώς και δεν θα είναι στο 12άρι συνέχεια, αλλά αν μπορεί να μου προσφέρει τιμές 50-70 € σε μαζική βάση (να κλείνω δηλ. σήμερα για να πετάξω την άλλη εβδομάδα στην Αθήνα) τότε την προτιμώ με τα χίλια. Το αντίστοιχο εύρος τιμών της Α3 για τέτοιου είδους κρατήσεις είναι 90-130 €.
 
Re: Ryanair στην Ελλάδα

Ηρεμήστε όλοι εδώ με τα πανηγυρια.. :party: Όλοι ξέρουμε ότι τα μισα από αυτά που λεει η εταιρεία ειναι επικ.τεχνάσματα..Σίγουρα δεν θα περιμένετε με ενα πανάκριβο αεροδρόμιο σαν της Αθήνας να βρίσκετε συνέχεια φτηνα εισιτήρια..Απλά θα έχουμε περισσότερες επιλογές..Ας μην ξεχνάμε ότι με εξαίρεση Παρασκευή απογευμα-Κυριακή βράδυ που έχει την περισσότερη κίνηση το ATH-SKG-ATH,τις καθημερινές βρίσκει κανείς πάμθηνα εισιτήρια με Α3 χωρίς βαλίτσα..Για το Λονδίνο πιστεύω θα πιασει..Αν θυμάστε η Α3 δοκίμασε το ΑΤΗ-STN με καλά αποτελέσματα.Ο καιρός θα δείξει τι θα επιφέρει στην αεροπορική κίνηση εσωτερικού το ανοιγμα των δρομολογίων..Λεφτα δεν υπάρχουν για πέταμα ούτε απο τους επιβάτες ούτε απο τις εταιρείες..Και εξάλλου υπάρχει κι ο ανταγωνισμος απο άλλα μέσα-πλοια,τρένα,λεωφορεία με τα οποία ταξιδεύουν όσοι μπορουν λογω λιτότητας.
Απορώ πράγματι όμως για το ATH-SKG αφου είναι ενα δρομολογιο που μπαίνουν μέσα οι εταιρείες..Οκ,η Α3 έχει τις ανταποκρίσεις,εθν.αναγκη,η μονη εταιρεια,περηφάνεια,μπλα μπλα μπλα..Η FR?.. :with:
Για να δούμε και η U2 εάν θα επηρεαστεί στα δρομολόγια της από Αθηνα...Για τη Θεσ/νικη το μόνο νεο ηταν η Αθηνα..Τ'αλλα τα ξεραμε ήδη..Άρα μια τρύπα στο νερο.. :rant: Φαντάζομαι ότι μπορεί αργότερα να βάλει και Θεσ/νικη-Ρόδο..λέμε τώρα..Αν ποτέ το 1 α/φος γίνουν 2-3 στο αεροδρόμιο και μπουν κι άλλοι προορισμοι εξωτερικου τα ξαναλεμε.. :cool:

Όσο γιαυτά που άκουσα για τα στενά καθισματα της FR, επειδή έχω ταξιδέψει καμια 10αριά φορές,ποτέ δεν ειχα θέμα και ισα ισα ήταν πιο άνετα από της U2..
Έ ρε γέλια που έρχονται στο Ελ.Βελ. με τις σκηνές μύησης των Αθηναιων στις τακτικές της λεγάμενης.. :D
 
Re: Ryanair στην Ελλάδα

Βλέποντας το πρόγραμμα, παρατηρώ οτι τις Τριτες ξεκινάνε απο θεσσαλονίκη την ίδια ώρα (09:05) δρομολογια (με βάση εννοώ το SKG ) και για Λονδίνο αλλά και για Βαρσοβία. Πως γίνεται αυτό με ενα αεροσκαφος?
 
Re: Ryanair στην Ελλάδα

Magic! :D
 
Re: Ryanair στην Ελλάδα

Πέρα από αυτά που λες spotterakis για τα γέλια με τις τακτικές της FR, που για εμένα αν απλά διαβάσεις τους όρους του εισιτηρίου είσαι κομπλέ, θέμα θα υπάρχει όταν θα αρχίσει να ελέγχει και η Aegean τις χειραποσκευες γιατί τώρα όσοι ταξιδεύουν με go light μόνο μία χειραποσκυη δεν έχουν και δεν γίνεται να συνεχίσει έτσι. Δεν το συζητάω για τα 8 κιλά.

Πάντως ας κάνουμε λίγο υπομονή, να δούμε τιμές, συχνότητες, αν θα τηρήσει η εταιρεία αυτά που είπε ή θα αναπροσαρμόσει το πρόγραμμά της, μπορεί και προς τα πάνω αργότερα, αναλόγως την κίνηση.

Δεν ξέρω πως έκανε αυτή την κίνηση για Θεσσαλονίκη, με 10 πτήσεις της Αιγαίου και με πολύ καλές τιμές γενικά στα εσωτερικά δρομολόγια. Πόσο να τις ρίξει τις τιμές η αγαπημένη; Για Χανιά και Ρόδο βρίσκεις πάρα πολλές πτήσεις με 66 ευρώ. Σίγουρα όχι για την επόμενη εβδομάδα αλλά μήπως με την FR θα βρίσκουμε;

Περίμενα να τολμήσει περισσότερους προορισμούς εξωτερικού, ίσως μία Βαρκελώνη, Κρακοβία/Βαρσοβία, Ντισελντορφ, κάποια άλλη Ιταλική πόλη στη Σικελία.

Άντε να δούμε αύριο τιμές και ξανασυζητάμε!
 
Re: Ryanair στην Ελλάδα

Όταν λέει ότι ήρθε για να μείνει το εννοεί. Όπως και από SKG ξεκίνησε το 2011 με περιπου 17 weekly και φέτος θε έχει 106. Αυτή η εταιρεία δεν λειτουργεί με το Ελληνικό "βλέποντας και κάνοντας". Τα καινούρια delivery απλώς περιμένει από SEP14.......υπομονή!
 
Top