Φίλε Γιώργο, αυτή θα ήταν μια πολύ ωραία σκέψη σε περίπτωση που τα αεροδρόμια στα οποία αναφέρεται το εν λόγω δρομολόγιο ήταν κρατικά (ή Λαϊκά ΔημοΚρατικά για σένα, όπως θέλεις πες το). Από τη στιγμή όμως που δεν είναι έτσι, αλλά τα τέλη τους καθορίζονται από ιδιωτικές εταιρείες αποκλειστικά, πες μου εσύ πού κολλάει η Λαϊκή Δημοκρατία της Ελλάδας. Μάλλον ακριβώς το αντίθετο θέλεις να πεις, ότι αν ήταν κρατικά (και αν τα τέλη είναι το πρόβλημα της Ryanair) τότε το δρομολόγιο θα παρέμενε ζωντανό (

Βλέπεις πως το Θεσσαλονίκη-Χανιά το διατηρεί ακόμα κι ας είναι και τα δύο Fraport (ιδιωτικά) κι ας έρχονται αυξήσεις στο τέλος επιβάτη από 1η Απρίλη. Προσωπικά πιστεύω πως η εταιρεία δεν θα παραμείνει πολύ με βάσεις στην Ελλάδα, ίσως εκτός από την Αθήνα, και πιθανώς να αναζητήσει εναλλακτικές λύσεις...