Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλά, στο BRU είναι το ίδιο παιχνίδι όπως και στο ATH. Παραπονιέται για τα υψηλά τέλη, και τώρα η βελγική κυβέρνηση έχει επιβάλει και κάποια καινούργια τέλη ανά επιβάτη. Φυσικά για τους επιβάτες όλων των αεροπορικών, με εξαίρεση όμως επιβάτες που είναι μόνο σε τράνσιτ (κάτι που η FR το θεωρεί επιδότηση της SN κλπ.). Συν το γεγονός των ισχυρών συνδικάτων και τις συχνές απεργίες. Δεν ξέρω πόσες φορές απειλούσε και με μείωση των αεροπλάνων στη βάση του Charleroi.

Και αφού είχαμε την συζήτη πόσο κερδίζει η κάθε χώρα από την FR και πόσες θέσεις εργασίας δημιουργεί κλπ.

Σύμφωνα με αυτό το

άρθρο

από το προσωπικό καμπίνας με βάση στο BRU δεν είναι ούτε ένας Βέλγος...
 
Μια συνέντευξη του διευθύνοντα συμβούλου της εταιρείας για τις βάσεις στην Ελλάδα, όπου αναφέρονται τα γνωστά για τις χρεώσεις αεροδρομίων και τα παρακάλια για μειώσεις. Και "κράξιμο" στη Φραπόρτ.

 
Κέρκυρα - Θεσσαλονίκη από 2 Ιουνίου 2Χ - νέο δρομολόγιο
Αθήνα - Χανία από 2 Μαίου 3Χ
Αθήνα - Κέρκυρα από 6 Μαίου 4Χ
 
Το Κέρκυρα – Θεσσαλονίκη δεν ήταν PSO;
 
Μπέργκαμο - Ζάκυνθος από 27 Μαρτίου 2Χ
Νάπολη - Ζάκυνθος από 28 Μαρτίου 2Χ

Απαγορεύεται να κάνει κάποιος το δρομολόγιο όσο είναι PSO;
 
Είναι δημόσιες συμβάσεις αποκλειστικής εκμετάλλευσης. Εάν ειναι ανοιχτό και σε άλλους operators, τότε η εκμετάλλευση δεν είναι αποκλειστική. Εκτός εάν η αποκλειστική εκμετάλλευση είναι σχήμα λόγου. :rolleyes:
 
Ομολογουμένως περίεργο. Να θυμίσουμε πως ο διαγωνισμός για το SKG-CFU θα επαναπροκηρυχτεί (δείτε εδώ και εδώ). Δε ξέρω αν η FR έχει σκοπό να το "χτυπήσει".
 
Για να είναι PSO υπάρχουν κριτήρια που δείχνουν αν όντως πρέπει να επιδοτηθεί και ότι η εμπορική εκμετάλλευση δεν θα ήταν επικερδής.

''That obligation shall be imposed only to the extent necessary to ensure on that route the minimum provision of scheduled air services satisfying fixed standards of continuity, regularity, pricing or minimum capacity, which air carriers would not assume if they were solely considering their commercial interest.'' Που βέβαια είναι λίγο περίεργο σε κάτι άλλους προορισμούς ειδικά Παρίσι - Κορσική (ίσως να υπάρχουν άλλοι λόγοι εκεί).



Για το 2023:

Το αποκλειστικό από πού προκύπτει; Παροχής δημόσιας υπηρεσίας γράφει.
 
Last edited:
Επίσης προσθέτει:
Σκιάθος - Πράγα , από 2 Ιουνίου 2023 , 2weekly
Σκιάθος - Μπάρι , από 4 Ιουνίου 2023 , 2weekly
Κέρκυρα - Μέμινγκεν , από 31 Μαρτίου 2023 , 1weekly
Κέρκυρα - Τουλούζη , από 2 Ιουνίου 2023 , 2weekly
Ρόδος - Μασσαλία , από 31 Μαρτίου 2023 , 1weekly
 
Top