Veni, Vidi, Vici in Polonia & Italia

  • Thread starter Thread starter Thanasis_U2
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Στο θόλο του Αγίου Πέτρου να αναφέρω πως αναγράφεται η ελληνική επιγραφή από τη βίβλο : "ΣΥ ΒΟΣΚΕΙΣ ΤΑ ΑΡΝΙΑ ΣΥ ΠΟΙΜAIΝΕΙΣ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ". Τμήμα της φαίνεται και στη φωτογραφία του φίλου Thanasis_U2.

Στο πάρκο Villa Borghese δεν πήγες.. έχασες φίλε ! Κέρμα παρόλο που δεν έριξες αν σου αρέσει θα ξαναπάς :D
H αιώνια πόλη προσφέρεται για (πολύ) περπάτημα... Καλό ταξίδι σε όσους θα πάνε σύντομα, αναμένουμε τα σχόλιά τους.
 
Πολύ καλό το ρεπορτάζ φίλε Thanassis_U2.
Mε έκανες να θυμηθώ την περσινή μου επίσκεψη μου στην Ρώμη.

Θα ξαναπάω πάλι τον Νοέμβριο φέτος για 5 μέρες και αν μπορεί κάποιος να μου πει πως είναι ο Νοέμβριος στην Ρώμη ( μέσω PM φυσικά ), τόσο από άποψη καιρού όσο και από τουρίστες ( σόρρυ , αλλά είδα και έπαθα με τους Ρώσους στην Ρώμη :rant: ) , θα το εκτιμήσω πολύ. :thx:
 
@ thanasis

Kατι διαβασα πιο πριν σχετικά με τη διαδρομή ρωμη-αεροδρομιο.
επειδή συχνά όταν ταξιδευω με την αλιταλια κανονίζω και αρκετές ώρες να έχω στην ανταπόκριση μου για να βγω στην ρώμη πάντα έπερνα τον λεονάρντο εξπρέσ.

βασικά μου φαινεται λιγακι ακριβό, αλλα από οτι είδα εσύ παίρνεις την άλλη γραμμή και μετά το μετρο. είναι πιο οικονομικό?
 
5.5 ευρω ειναι αυτη η γραμη (η Sabina - Fumicino) και μετα 1 ευρω το μετρο
και εχει ανα 15 λεπτα δρομολογιο (οχι μιση ωρα) αμαρτια ειναι τα 12 ευρω που εχει τωρα



Τρίτη μέρα (και τελευταία) στην Ιταλία, και ξεκίνησα να πηγαίνω προς το Fumicino. Μιας και βαριόμουν για πειραματισμούς αποφάσισα να πάω με το Leonardo Express, φθάνοντας στο κιόσκι να πάρω εισιτήριο, και εκεί έμαθα ότι το εισιτήριο ως δια μαγείας ακρίβυνε ένα ευρώ (12 ευρώ). Εκεί κατάλαβα γιατί οι Έλληνες έχουν τόσα κοινά με τους Ιταλούς. Σαν να μη έφτανε αυτό, ο παπάρας (δε υπάρχει άλλη λέξη για αυτόν) υπεύθυνος αμαξοστοιχίας , με είδε που έκανα τον μαραθώνιο τρέχοντας μέχρι το τρένο, αποφάσισε να σφυρίξει για να φύγει το τρένο. Χωρίς να τα πολυλογώ, αναγκάστηκα να περιμένω την επόμενη αμαξοστοιχία (μισή ώρα) κάτω από την ζέστη του σταθμού.
Με το που φτάνει το τρένο στο σταθμό του αεροδρομίου, εγώ τρέξιμο μέχρι το Τέρμιναλ, μιας και το αεροπλάνο θα έφευγε σε μια ώρα και κάτι (ναι ξέρω ότι το τσεκ ιν κλείνει 45 λεπτά πριν την πτήση, άλλα εγώ ποτέ δε μου άρεσε να φτάνω κάπου την τελευταία στιγμή. Στο Τερμιναλ της Alitalia/Air One, δε συνάντησα κανένα πρόβλημα να βρω άδειο τσεκ ιν. Μιας και πέταγα Αθήνα μέσω του Μιλάνου, στη βαλίτσα μέσα υπήρχε για φυλακτό η εικόνα του ‘Απόλυτου Πολιτικού’ για γούρι, και μου έκδωσε το εισιτήριο για το τμήμα Ρώμη – Μιλάνο, θέση 02L. Για κάνα δεκάλεπτο είχα μείνει λαλακας προσπαθώντας να καταλάβω με τι αεροπλάνο θα πέταγα. Πριν κατευθυνθώ προς τον έλεγχο, βγήκα έξω για να δω για λίγο το αεροδρόμιο. Το μόνο που άξιζε για φωτογράφιση ήταν το Hangar της Alitalia. Μετά από κάνα πεντάλεπτο, πέρασα από το αντιτρομοκρατικό έλεγχο, και κατευθύνθηκα προς την πύλη. Ναι μεν το αεροδρόμιο είναι μεγαλύτερο από το ΑΙΑ, άλλα τα μαγαζιά που είχε μέσα δε μου κάνανε καμία εντύπωση (με σύγκριση το τι είδα μετά στο ΑΜS & LHR). Κατά της 1240 πήγα προς την πύλη, μιας και σε λίγο η πτήση ΑΡ2712 θα μας υποδεχόταν στο αεροπλάνο. Περιμένοντας το λεωφορείο για να μας πάει στο αεροπλάνο, δίπλα ένα αεροσκάφος A320 της Air One περίμενε και αυτό τους επιβάτες του. Σε ένα λεωφορείο χωρέσαμε όλοι οι επιβάτες της πτήσης, και μας πήγε κατευθείαν προς το Ε170 ΕΙ-DFJ (το οποίο έχει τα χρώματα της Alitalia).
Μπαίνοντας μέσα στο αεροπλάνο οι 2 (σχετικά μεγάλες) αεροσυνοδοί μας καθοδηγούσαν στις καρέκλες μας. Εκεί κατάλαβα ότι οι διαρρύθμιση στο Ε170 της Αλιταρία είναι AC & HJ (πολύ γκάου μπίου σύστημα αλλά τι να κάνεις), πάντως το seat pitchήταν άνετο (αν εξαιρέσεις την παλαιότητα του αεροπλάνου και τις χαλασμένες καρέκλες) . Το χειρότερο το μάθαμε σε λίγο. Το αεροπλάνο αυτό είχε χαλασμένο A/C, άρα το στο κονσερβοκούτι είχε πάνω από 40 βαθμούς. Οι αεροσυνοδοί να τρέχουν πάνω κάτω με ποτήρια και με νερό γιατί είχαμε κορακιάσει όλοι μας. Σαν να μη έφτανε αυτό, είχαμε μισή ώρα καθυστέρηση, περιμένοντας το καμιά 10αριά άτομα πλήρωμα της ΑΡ που παγαίνανε στο Μιλάνο. Τελικά η απογείωση έγινε στης 1350 από τον 16R και ακολουθήσαμε πορεία καταμήκος τις ακτές της Ιταλίας (Orbetello, Livorno, Pisa) κάπου πάνω στην Genova στρίψαμε και κατευθυνθήκαμε προς Τορίνο, στο οποίο ξεκίνησαν οι διαδικασίες καθόδου για το Malpensa. Α, ξέχασα να αναφερθώ στο σνακ (ούτε σνακ δε είναι αυτό αλλά μη τους αποπαίρνουμε) που μας έδωσαν.
Η προσγείωση ομαλότατη στο 17R και κατεύθυνση προς το παρκινγκ. Στο περασμά μας είδαμε το στόλο της Air Italy, Etihad Airways, ta A319 Lufthansa Italy και τον μεγάλο στόλο των Cargo. Κατά την έξοδο μας προς το λεωφορείο κατάφερα να απαθανατίσω και το cockpit του Embraer.

Πληρότητα 70%
Φαγητό 0/10 (και ο καφές? Καλύτερον έχουν στα ξενοδοχεία ή στα μηχανηματα)
Πλήρωμα 8/10 (εξυπηρετικότατες με τα νερά)
Αεροσκάφος 6/10
On Time 5/10 (μας κρέμασες Αλιτάλια με μισή ώρα ταξίδι)
ΜΟ: 4,5/10

Να μη είχε φθηνό απευθείας για Αθήνα από Ρώμη και συν να μη ήθελα να πάω Μιλάνο δε θα την έπαιρνα, άλλα με 60 ευρώ τι να κάνεις, κολάζεσαι.
 
θανάση σε ευχαριστώ για την πληροφορία.

είναι σχεδόν τα μισά λεφτά. :D

(οχι δεν ειμαι τσιγκουνης λολ)
 
Στο Μαλπένσα (μιας και ήξερα πως είχα 20 λεπτά μέχρι να έρθει το Malpensa Express), αποφάσισα να πάω να βγάλω εισιτήριο για το τμήμα ΜΧΡ – ΑΤΗ, άπο το e check in τους στο αεροδρόμιο, θέση 24Α, και κατεύθυνση για το Malpensa Express.
Ρωτώντας κάποιους ποίος είναι ο ποιο φθηνός τρόπος να φθάσω στο Μιλάνο για κάνα 4ωρό μου είπαν το λεωφορείο άλλα άμα πέσεις σε κίνηση πάει το αεροπλάνο. Το Malpensa Express το all retour (την ίδια μέρα πάντα) κάνει 14.5 ευρώ, μακράν καλύτερο από το λεωφορείο. Το τρένο πεντακάθαρο,με ειδικό μαξιλαράκι στο προσκέφαλο για να μη πέφτει το κεφάλι, τύφλα να έχει το Leonardo Express. Το μόνο μειονέκτημα του Malpensa Express είναι ότι δε σταματάει στο κεντρικό σταθμό του Μιλάνου, άλλα στην στάση Cardona. Δε μας απασχολεί, μιας και με το μετρό φτάνεις σε 2 στάσεις στο κέντρο του Μιλάνου στο Duomo. Εκεί βρίσκεται ο Καθεδρικός Ναός του Μιλάνου (Duomo Di Milano ή Domm De Milan) η έδρα του Αρχιεπίσκοπου του Μιλάνου. Ο γοτθικός ναός αυτός είναι ο τέταρτος μεγαλύτερος στο κόσμο και για το χτίσιμο του χρειαστήκαν 500 χρόνια.
Η είσοδος στον ναό (δωρεάν άλλα πρέπει να περάσεις τον έλεγχο από τους Carabibieri) μέσα από την μικρή πόρτα, είναι αρκετό για να μείνεις έκπληκτος από το μέγεθος του ναού άλλα και με το ύψος (93 μέτρα). Μια βόλτα γύρω από το ναό θαυμάζοντας τα βιτραζ του (Φώτο 1 & Φώτο 2) με συνδυασμό το σνακ της Αλιτάρια είναι αρκετά για να σου ανοίξουν την όρεξη.
Δίπλα από την εκκλησία υπάρχει ένα εμπορικό κέντρο το οποίο έχει Burger King άλλα και το κλασικό Autogrill (το οποίο το τίμησα για την πίτσα). Μιας και είχα ακόμα λίγη ώρα, αποφάσισα να κάνω βολτούλες στο Μεδιολάνο. Πλατεία Λεονάρντο Ντα Βίντσι και ο σιδηροδρομικός σταθμός του Μιλάνου ήταν αρκετά για να φτάσει η ώρα και να κατευθυνθώ προς το Cardona και από εκεί στο Malpensa.

Λίγα λόγια για το Μιλάνο. Πολλή ωραία πόλη (όχι τόσο όσο η Ρώμη), άλλα δε της αφιέρωσα το χρόνο που θα έπρεπε. Ακόμα μου λείπει να δω την Πιστά της F1, τον μυστικό δείπνο ε και μια βόλτα προς το Como για καφέ μαζί με τον Geroge Clooney δε είναι κακό

Αυτά για σήμερα, λογικά την Δευτέρα θα μπει η επιστροφή για να ξεκινήσω και το νέο τριπ ρεπορτ μιας και τώρα την κάνω για Guinness που μου έχουν λείψει από την εκδρομή μου στο Σμαραγδένιο Νησί.

παρτε και ενα βιντεάκι Θεσσαλονικος στην Ρώμη!
 
Φθάνοντας στο Μάλπενσα, (και έχοντας χρόνο κάμποσο) έκανα βόλτες πρώτου πάω προς τον έλεγχο της χειραποσκευής. Από τα τεράστια παράθυρα έβλεπες τα Cargo αεροπλάνα και στα αριστερά αεροπλάνα της TAPair, Brusserls Airlines, Air One & Alitalia. Ο έλεγχος πολύ χαλαρός και κατεύθυνση προς τα Travel Value. Μιας και εκεί δε είχε τίποτα της προκοπής, πήγα για το τελευταίο καπουτσίνο, μιας για την πτήση ΑΡ2712 είχα καιρό. Πριν μπω στην πύλη, πήγα για μια βόλτα στην τουαλέτα, οπού το ελληνικό στοιχείο κυριαρχεί σε όλη την Ευρώπη.
Η επιβίβαση έγινε με το λεωφορείο (και ναι μας χωρέσαμε σε ένα και μόνο) για να μας πάει στο EI-DSG. Το αεροπλάνο καινούργιο και οι θέσεις (Recaro?) απλά πολύ καλές με άνετο seat pitch. Κλασικά υπήρχαν οι οθόνες στα προσκέφαλα τα οποία θέλανε πιστωτική κάρτα να δουλέψουν (ντοινγκ!). Επιδείξει σωστικών βοηθειών, και απογείωση on time από τον 35R. Στροφή πάνω από το αεροδρόμιο και κατεύθυνση προς Pescara. Κάπου εκεί σερβιρίστηκε και το σνακ (δε είναι σκέτη πορτοκαλάδα, άλλα βότκα πορτοκάλι, ναι ξέρω δε σερβίρουν αλκοόλ, άλλα σαν καλό παιδάκι μου είχε μείνει λίγο βότκα από την πολώνια στην τσάντα μέσα). Το καλό σε όλη την υπόθεση ήταν ότι κανείς δε καθόταν γύρω μου (όχι μόνο στην σειρά μου, άλλα και μια μπροστά μου και μια πίσω) άρα είχα την υπεροχή να ξαπλώσω (όχι σαν κάποιους κάποιους). Η διαδρομή που ακολουθήσαμε μετά ήταν: Μπάρι, Πάτρα, Ισθμός Κορίνθου και τέλος Βάρκιζα χαζεύοντας τα παράλληλα με έναν καφέ που μου έφτιαξε η αεροσυνοδός (τι καλή!)
Η ευθήγραμηση του αεροπλάνου έγινε πάνω από την Λεωφόρο Βάρης – Κορωπίου, μέχρι που πατήσαμε τον 03R. Δυστυχώς φυσούνα δε είχαμε, και παρκάραμε δίπλα στο αεροπλάνο της Sky Wings. Το λεωφορείο μας πήγε στον αερολιμένα, για να παραλάβουμε τις βαλίτσες μας. Άμα νομίζεται πως η δικιά μου βαλίτσα έμεινε στο Μιλάνο, κάνετε μεγάλο λάθος. Ο ‘Απόλυτος Πολιτικός’ έκανε το θαύμα του και η βαλίτσα μου ήταν η πρώτη που βγήκε. Παραλαβή της βαλίτσας και τρέξιμο για να προλάβω το τελευταίο Χ92 για να πάω σπίτι μου.

Πληρότητα 60%
Φαγητό 2/10 (το σώζει ο καφές που μου έφτιαξαν)
Πλήρωμα 8/10 (αυτή που μου έφτιαξε το καφέ, τι ΘΕΑ!)
Αεροσκάφος 9/10
On Time 10/10
ΜΟ: 7,25/10 (καλά είναι)

Μη νομίζεται πως θα αναπαυτούμε, την μεθεπόμενη μέρα έφυγα για ταξίδι για να δω τους απόλυτους σε 3 χώρες, και επισκέφτηκα 4 χώρες. Αναμείνατε!
 
Top