Viking Hellas

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πόσο γνωστή είναι η Viking στο ελληνικό και αγγλικό επιβ. κοινό και γιατί να την προτιμήσουν αντί της Easy; Και το ότι κόπηκε απτην πΟΑ δεν σημαίνει ότι δεν θα το επαναφέρει η νΟΑ..
 
spotterakis":2s415oud said:
Και το ότι κόπηκε απτην πΟΑ δεν σημαίνει ότι δεν θα το επαναφέρει η νΟΑ..

Η πΟΑ εκτελούσε το MAN μέχρι και την τελευταία μέρα επιχειρήσεών της (28/9 τελευταία πτήση με το SXBVL).
H νΟΑ έκοψε το MAN.
 
rotomano":29eg3rtt said:
εμένα μου έκανε εντύπωση οι απευθείας προγραμματισμένες πτήσεις σε 3 διαφορετικούς προορισμούς του ... ΙΡΑΚ ! Ούτε η ΒΑ ή η AF δεν έχουν τόσες πτήσεις προς Ιράκ !!!!
Ποιοι θα γεμίζουν τις πτήσεις αυτές !!!!?????
Διότι η εταιρεία αυτή δεν πετάει σε αρκετούς ευρ. προορισμούς ωστε να κάνει το Βενιζέλο HUB προς Ιράκ !!!

Οι πτήσεις για Ιράκ είναι επιδοτούμενες από την Ευρωπαϊκή Κοινότητα, για τον λόγο αυτό η πτήση ξεκινά από Μάντσεστερ και φτάνει Ιράκ με ενδιάμεσο σταθμό την Αθήνα. Πέρσι κάνανε το ίδιο δρομολόγιο από Arlanda για Ιράκ μέσω Αθήνας. Δεν μπόρεσα να ανακαλύψω εάν τότε γινόταν η επιδότηση στην Ολυμπιακή και χρησιμοποιούσαν το όνομα Iraquna. Την ίδια πρακτική των επιδοτήσεων κάνει και η Austrian που πετά για Ερμπίλ.
Μην ξεχνάμε όμως και την Κουρδική κοινότητα στην Αθήνα, και τις σχέσεις της Ελλάδος με τους Κούρδους. Είναι λογικό να δραστηριοποιούμεθα σε αυτή την αγορά.
Άλλη συνεργασία στην περιοχή είναι αυτή της Zagros Air με την Τούρκικη Atlas jet για πτήσεις Ερμπίλ – Κωνσταντινούπολη.
 
jerry":hwr444x8 said:
spotterakis":hwr444x8 said:
Και το ότι κόπηκε απτην πΟΑ δεν σημαίνει ότι δεν θα το επαναφέρει η νΟΑ..

Η πΟΑ εκτελούσε το MAN μέχρι και την τελευταία μέρα επιχειρήσεών της (28/9 τελευταία πτήση με το SXBVL).
H νΟΑ έκοψε το MAN.

Ooops!Εχεις δίκιο..αλλά πάντως μπορεί κάποια στιγμή να το εντάξει στο δίκτυο της ξανά, όπως και άλλους κομμένους προορισμούς..Τώρα αν οι άγγλοι και οι έλληνες του ΜΑΝ προτιμήσουν την VIKING ή την U2, όσον αφορά το σκέλος της πτήσης μέχρι Αθήνα, θα φανεί..
 
Belavia":258768w2 said:
rotomano":258768w2 said:
εμένα μου έκανε εντύπωση οι απευθείας προγραμματισμένες πτήσεις σε 3 διαφορετικούς προορισμούς του ... ΙΡΑΚ ! Ούτε η ΒΑ ή η AF δεν έχουν τόσες πτήσεις προς Ιράκ !!!!
Ποιοι θα γεμίζουν τις πτήσεις αυτές !!!!?????
Διότι η εταιρεία αυτή δεν πετάει σε αρκετούς ευρ. προορισμούς ωστε να κάνει το Βενιζέλο HUB προς Ιράκ !!!

Οι πτήσεις για Ιράκ είναι επιδοτούμενες από την Ευρωπαϊκή Κοινότητα, για τον λόγο αυτό η πτήση ξεκινά από Μάντσεστερ και φτάνει Ιράκ με ενδιάμεσο σταθμό την Αθήνα. Πέρσι κάνανε το ίδιο δρομολόγιο από Arlanda για Ιράκ μέσω Αθήνας. Δεν μπόρεσα να ανακαλύψω εάν τότε γινόταν η επιδότηση στην Ολυμπιακή και χρησιμοποιούσαν το όνομα Iraquna. Την ίδια πρακτική των επιδοτήσεων κάνει και η Austrian που πετά για Ερμπίλ.
Μην ξεχνάμε όμως και την Κουρδική κοινότητα στην Αθήνα, και τις σχέσεις της Ελλάδος με τους Κούρδους. Είναι λογικό να δραστηριοποιούμεθα σε αυτή την αγορά.
Άλλη συνεργασία στην περιοχή είναι αυτή της Zagros Air με την Τούρκικη Atlas jet για πτήσεις Ερμπίλ – Κωνσταντινούπολη.

H Viking έκανε κ νομίζω κάνει ακόμα πτήσεις προς αυτούς τους προορισμούς από arlanda κ κοπεγχάγη απευθείας. Για την air iraquna πετούσε η euroair πέρσι από arlanda με ενδιάμεσο σταθμό την Αθήνα.
 
εγω εκανα αιτηση για αεροσυνοδος στη viking.ζητανε προσωπικο..
 
Ενδιαφέρον άρθρο εξ UK για την εταιρεία εμπλουτισμένο με πληροφορίες όπως την αναμονή παραλαβής 2 Α320 και την προσωρινή χρήση 733 και 738 της μαμάς Viking με το MD να παίζει ρόλο εφεδρικού...
:arrow: http://www.anna.aero/2010/02/09/sta...aq-flights-via-athens-great-demand-potential/
 
Το αλλο με το Challenger με αρεσε.. Ξερει κανεις για ποιο frame προκειται? Α! Αμα προτεινουν σε κανα Ιταλο να παρει "Expresso", θα τους μαμοσταυρισει και θα την κανει...
 
Οι τιμες για Manchester τελικα ειναι αρκετα καλες συμφωνα με τα δεδομενα της εποχης.
Ακομα ομως δεν μπορω να μαθω τον τυπο αεροσκαφους που εξυπηρετει.
Αν γνωριζει καποιος ας βοηθησει.
 
Top