Virgin Atlantic

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Mέσα στον Απρίλιο θα αποφασίσουν αν θα εφεσιβάλουν την έγκριση της αγοράς της ΒΜΙ απ' την IAG
:arrow: http://www.travelweekly.co.uk/Artic...to-decide-whether-to-appeal-bmi-decision.html

ενώ δήλωσαν ότι θα κινηθούν για την απόκτηση των 12 απ' τα 14 σλοτ που παραχωρεί η IAG στο LHR
...Virgin Atlantic will operate to Cairo, Riyadh, Nice and Moscow as well as to Edinburgh and Aberdeen if it wins the slots, in a major departure from its current long-haul only strategy...
:arrow: http://www.travelweekly.co.uk/Artic...antic+to+bid+for+domestic+heathrow+slots.html
 
Το κάνει το βήμα και απο τον ερχόμενο Μάρτιο 2013 μπαίνει στα domestic, στο LHR-MAN με Α319..Ευκαιρια για την Α3 να κανει cs για να προωθει επιβάτες

VS3041 LHR0920 – 1020MAN 319 D
VS3043 LHR1610 – 1710MAN 319 D
VS3045 LHR2010 – 2110MAN 319 D

VS3046 MAN0650 – 0800LHR 319 D
VS3042 MAN1220 – 1330LHR 319 D
VS3044 MAN1750 – 1900LHR 319 D

http://airlineroute.net/2012/08/21/vs-lhrman-s13/
 
Πολύ έξυπνη κίνηση αν σκεφτεί κανείς οτι στο LHR-MAN έχει το μονοπώλειο η ΒΑ μετα την αγορά της ΒΜΙ απο τη LH.
 
Βασικά, επειδή το έχω τιμήσει κάμποσες φορές το δρομολόγιο, το μεγάλο στοίχημα είναι να ξαναδημιουργήσει κίνηση σε ένα άλλοτε κραταιό route pair που το φάγανε τα τραίνα. Ενδιαφέρουσα η ανάλυση του anna.aero.

Eπίσης, η Virgin συμφώνησε σε CS με την Τransaero...
 
Και ... η άλλη αεροπορική που θα δώσει α/φη (με Virgin livery) κ πληρώματα είναι η Aer Lingus με την οποία ήδη υπάρχει IL.
:arrow: http://www.travelweekly.co.uk/Artic...lingus+agree+deal+for+short-haul+flights.html

Επίσης, (ψωρο)στοιχηματάκι Branson-Walsh είναι στα σκαριά, απόρροια δήλωσης του Walsh ότι η VS δεν θα επιβιώσει σε περιπτώση μετοχικής εμπλοκής της DL. Ο Branson "τσίμπησε" και αν υπάρξει στοίχημα με ορίζοντα 5ετίας, ο χαμένος θα πληρώσει ένα εκατ. λίρες στο προσωπικό της άλλης αεροπορικής. 8)
 
Μπορεί να το παίζουν άνετοι οι ΑΑ/ΒΑ αλλά σίγουρα οι DL/VS θα είναι αξιόλογος ανταγωνιστής γιατί μην ξεχνάμε ότι η VS συνεργάζεται (codeshares) και με την US.
Οπότε από τις 20 Αμερικανικές πόλεις που συνδέονται απευθείας με το Λονδίνο, μόνο 3 εξυπηρετούνται μονοπωλιακά από τις ΑΑ/ΒΑ (Denver,Houston, Raleigh-Durhan) αλλά συγχρόνως και οι DL/VS εξυπηρετούν μονοπωλιακά τις Detroit, Minneapolis, Pittsburgh.
Τέλος μην ξεχνάμε τι είπε ο ΝΥC C.O. της VS ότι η εταιρεία σκέπτεται σοβαρά να εισχωρήσει στην SKY TEAM.
Άρα θα υπάρξει ισοσκελισμός δυνάμεων τώρα αν υπάρξει ανταγωνισμός; αυτό δεν είναι σίγουρο μερικές φορές μοιράζεται η πίτα της αγοράς και υπάρχει πάλι έλεγχος τιμών.
Στην αρχή σίγουρα θα επωφεληθούν οι καταναλωτές. :roll:

(Η United μπορεί να πετά στο Houston της ΒΑ, και στο Newark της VS & BA)
 
Mια ακόμη λεπτομέρεια, βασική όμως, είναι ότι η DL αποκτά πρόσβαση σε 3 μεγάλους εσωτερικούς προορισμούς του UK (MAN, EDI, ABZ) + λογικά το IL της VS με την EI για DUB, BHD. Για να δούμε...
 
Top