Βλάβες στα μισθωμένα αεροσκάφη των ΟΑ

  • Thread starter Thread starter d|m|tr|s
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
sv1xv":3ru76et6 said:
Η μόνη βλάβη που σχετίζεται με την αποσυμπίεση και δεν επισκευάζεται είναι μια μεγάλη τρύπα στην άτρακτο.



Ακομα και αυτο επισκευαζεται! Πιστεψε με.
 
Μισο λεπτό βρε παιδιά. Για τι μεγεθος βλαβων μιλάμε οτι εχει το αεροσκαφος?
 
Η βλάβη που έχει το αεροσκάφος δεν είναι πολύ σοβαρή και δέν είναι "επικίνδυνο", ούτε μάσκες πέσανε κλπ όπως διάβασα στα δημοσιεύματα. Πρέπει όμως να φτιαχτεί κάποτε μια και όπως όλα δείχνουν το αεροπλάνο αυτό είχε το πρόβλημα πολύ καιρό, ίσως και χρόνια, αλλά δεν γινόταν αντιληπτό μια και εμφανίζεται κάτω απο πολύ συγκεκριμένες και σχετικά σπάνιες συνθήκες.

Η συγκεκριμένη βλάβη δέν μπορεί να αντιμετωπιστεί με τις προβλεπόμενες απο τα εγχειρίδια ενέργειες ούτε με τις πρόσθετες οδηγίες που ζητήθηκαν και δόθηκαν επανειλημμένα απο την Boeing.
Πρόκειται για βλάβη η οποία δεν έχει αναφερθεί ποτέ απο κανέναν operator στον κατασκευαστή γι αυτό και αυτός δεν μπορεί να προσφέρει ουσιαστική βοήθεια στην αντιμετώπισή της.

Το αεροσκάφος θα εξεταστεί απο ομάδα ειδικών της Boeing οι οποίοι θα αποφασίσουν μαζί με τον ιδιοκτήτη τι θα γίνει απο εδώ και πέρα.
 
Δηλαδή μείον ένα 734 τώρα? Υπήρχε που υπηρχε πρόβλημα με έλλειψη αεροσκαφών τώρα θα ναι πιο δυσκολα τα πραγματα υποθέτω,ε?
 
Το αεροσκάφος υπέστη βραδεία αποσυμπίεση και οχι βιαιη καθως ουτε οι μασκες επεσαν οπως γραφουν οι ξερολες δημοσιογραφοι , αλλώστε ειχα συναδέλφους σε εκεινη την πτηση.
Ακόμη οι ΟΑ δεν πετάνε για Ναπολη. Προκειται για το EC-KBO το οποίο προκειται να ξεκουμπιστεί μαζί με τα άλλα της ΗΟLA αρχες του νεου χρονου.
Στην εταιρεία φημολογειται η αγορα 5 AIRBUS A321 , οπως και Α330 για να προσελκυσει επενδυτες μετα το ξεκαθαρισμα με τις Βρυξελλες.
Φιλικα...
 
Μιας και πλέον έχουμε μπει στο χειμερινό πρόγραμμα δρομολογίων και μιας και το αεροσκάφος είναι ήδη εκτός εδώ και ένα μήνα, δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα στην εκτέλεση των προγραμματισμένων πτήσεων.
 
chrispilot":290zpela said:
Στην εταιρεία φημολογειται η αγορα 5 AIRBUS A321 , οπως και Α330 για να προσελκυσει επενδυτες μετα το ξεκαθαρισμα με τις Βρυξελλες.
Φιλικα...

Ωπα βρε παιδιά αυτά τα λένε σιγά σιγά! Υπάρχει περίπτωση να δούμε κάτι τέτοιο? Καιρός ήταν αλλα δεν το νομίζω. Μάλιστα θα έλεγα χλωμό, πολύ χλωμό!
 
Αν είναι όντως έτσι και δεν έχει εμφανιστεί ξανά σε κάποιο άλλο 737 αυτό το πρόβλημα, εγώ προσωπικά θα αγχωνόμουνα αν ήταν να πετάξω με αυτό (και μπορεί και να μην έμπαινα...)
1000 φορές το (πρωην πλέον) BTO της Aegean που τουλάχιστον ξέραν τι είχε και το είχαν μπαλώσει, παρά αυτό που απο κάπου και για κάποιο άγνωστο λόγο χάνει πίεση η καμπίνα..
Στην λίστα και αυτό...
 
Tο πρόβλημα δεν είναι οτι αποσυμπιέζεται η καμπίνα.
Είναι το ότι αργεί να συμπιεστεί μετά την απογείωση οταν η μία bleed ή pack είναι εκτός και το αεροπλάνο πετάει με MEL.
Αφού συμπιεστεί δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Αυτό δεν είναι "επικίνδυνο" και πτήση με MEL συμβαίνει σπάνια. Απλά δημιουργεί την εντύπωση οτι το αεροπλάνο δεν συμπιέζεται και οδηγεί σε ματαίωση της πτήσης (οπως και έγινε) με τα γνωστά επακόλουθα.
 
Socrates":1xs7w4lj said:
chrispilot":1xs7w4lj said:
Στην εταιρεία φημολογειται η αγορα 5 AIRBUS A321 , οπως και Α330 για να προσελκυσει επενδυτες μετα το ξεκαθαρισμα με τις Βρυξελλες.
Φιλικα...

Ωπα βρε παιδιά αυτά τα λένε σιγά σιγά! Υπάρχει περίπτωση να δούμε κάτι τέτοιο? Καιρός ήταν αλλα δεν το νομίζω. Μάλιστα θα έλεγα χλωμό, πολύ χλωμό!

Συμφωνώ με τον συνάδερφο chrispilot. Είναι η καλύτερη ενέργεια που μπορεί να κάνει η ΟΑ αυτή την στιγμή που συν τοις άλλοις θα χάσει και το Α300-600. Για τα Α330 κάτι έχει πάρει το αυτί μου. Υπάρχουν φήμες... Μέχρι την υλοποίηση βλέπουμε. Μακάρι να εισακουστούν οι ευχές όλων και να πάει μπροστά η εταιρία.

Όσο για το ΚΒΟ, τι να πούμε; Τόσος ντόρος για το τίποτα. Άλλη μια προσπάθεια απαξίωσης της εταιρίας με πρωτοσέλιδα - αρλούμπες. Τα έχουμε μάθει πια. Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το θέμα βρίσκεται στο Αερπορικά Ατυχήματα - Συμβάντα και όχι σε κάποιο άλλο τόπικ; Έγινε κανένα συμβάν και δεν το πήραμε χαμπάρι; Απλώς, ενα αεροπλάνο το οποίο δεν ανήκει στην ΟΑ παρουσιάζει τεχνικό πρόβλημα και έχει κριθεί NG. Δεν βλέπω προς τι ο τόσος πανικός... Τεσπα.
 
Top