Wizzair

Απολαύστε μια συνέντευξη, αριστούργημα.
Δεν είναι ο αντιπρόεδρος του Εδεσσαϊκού, είναι ο Varadi, CEO της Wizzair
Αυτό ακριβώς, τιποτάλλο :mrgreen:

 
Εντάξει, για να διοικήσει εταιρεία τον πήραν, όχι για πρόεδρο του τμήματος Αγγλικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου του Debrecen. Το ενθαρρυντικό είναι ότι δεν καταντά γραφικός σαν τον Ιρλανδό.

Η συνέντευξη έχει ενδιαφέρον μια και η Wizz επιχειρεί να εφαρμόσει το μοντέλο της σε άλλες αγορές, με τελείως διαφορετικά ποιοτικά χαρακτηριστικά, όπως αυτή της Μέσης Ανατολής. Το καλό είναι ότι μέσω των θυγατρικών του, δεν εκθέτει όλο το όμιλο στον ίδιο βαθμό ρίσκου. Τα ίδια βέβαια κάνουν και οι άλλοι. Θα δείξει.
 
Σύμφωνα με στοιχεία της βρετανικής ΥΠΑ, η Wizzair είχε την χειρότερη επίδοση στο θέμα των καθυστερήσεων για την χρονιά που μας πέρασε (2022). Στην ανάλυση συμπεριλήφθηκαν όσες αεροπορικές δραστηριοποιούνται στη βρετανική αγορά με τουλάχιστον 2500 πτήσεις τον χρόνο.

Η πεντάδα με την χειρότερη επίδοση - μέσος όρος καθυστερήσεων
Code:
Wizz Air - 46 minutes and six seconds
Tui - 40 minutes and 18 seconds.
Qatar Airways - 31 minutes and 48 seconds
Turkish Airlines - 29 minutes and 30 seconds
Pegasus Airlines - 27 minutes and 18 seconds

Η Norwegian είχε την καλύτερη επίδοση με 13 minutes and 42 seconds
 
H Wizz παρήγγειλε (firm order) άλλα 75 Α321neo και πλέον έχει
180 αεροσκάφη σε υπηρεσία
περίπου 350-380 υπό παραγγελία

Είναι ο μεγαλύτερος operator A321neo στον κόσμο.

Αν με 180 αεροσκάφη είναι σχεδόν πρωταθλήτρια στις καθυστερήσεις και στην απαράδεκτη εξυπηρέτηση, σκεφτείτε με 500+ αεροσκάφη τι έχει να κάνει :mrgreen:
 
Να ρωτησω κάτι, όποιος γνωρίζει.
Προσπαθώ με έναν φίλο πράκτορα που εχει λογαριασμό στην Wizz, να κάνουμε ενα ονλαιν refund λόγω ακυρωσης πτήσης.
Το δρομολόγιο ήταν Μεμινγκεν - Βάρνα, το αεροδρομιο ήταν κλειστό στις 2/12/23 όπως και του Μονάχου.
Απο το τσατ και τηλεφωνικα λένε ονλαιν , αλλά δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Το στατους της κράτησης είναι closed.
Το έχει κανει κανείς με αυτή την εταιρεία ? Ειλικρινά έχει καταντήσει σε εξυπηρέτηση χειρότερη και απο την ρυαν.
 
Αν η κράτηση έγινε μέσω του ειδικού λογαριασμού για ταξιδιωτικά γραφεία, αυτές τις μέρες γίνεται ένα update. Ας δοκιμάσει αύριο, μετά τις 12 το μεσημέρι. Ίσως να έχει διορθωθεί το πρόβλημα.


Dear Partners,

Please be informed that Wizz Air Agency Accounts will undergo a scheduled maintenance on 7th December, between 9:00 AM and 12:00 PM (CET).

During this period, please do not try logging into your Wizz Air Agency Account and do not initiate any payment from it.

Thank you for your cooperation,
The Wizz Air Team
 
Α ΟΚ , σε ευχαριστω. Απο χτες προσπαθώ κι εγώ να το κάνω με τον λογαριασμό του. θα το δοκιμασουμε και αυριο .
 
Top