Επίσης, ένα ακόμη σημείο είναι και το ότι οι full frills εταιρίες πληρώνουν πολλά λεφτά για την διανομή του προϊόντος τους. Κάθε πτήση που κλείνεται μέσω ενός συστήματος κρατησεων, επιβαρύνει την εταιρία με το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό μ3ταξύ $4-$8. Το χάρτινο εισιτήριο και η διαχείρισή του επιβαρύνει την εταιρία με άλλα $9. Αν λάβεις υπ' όψιν σου και το ότι οι εταιρίες χαμηλού κόστους πετούν σε περιφερειακά αεροδρόμια που έχουν χαμηλότερα τέλη απ' ότι τα κεντρικά και μεγάλα, καταλαβαίνεις ότι το λειτουργικό κόστος είναι χαμηλότερο.
Επίσης, κατά καιρούς οι διάφορες full frills εταιρίες δημοσιεύουν χαμηλούς ναύλους, οι οποιοι είναι δεσμευτικοί και δεν επιδέχονται αλλαγές. Αντιθέτως, οι low-cost εταιρίες στους αντίστοιχους ναύλους σου επιτρέπουν να κάνεις αλλαγές (στις περισσότερες περιπτωσεις)
Οι εταιρίες χαμηλού κόστους δεν έχουν free air meals, αντιθέτως έχουν μπαρ σέρβις που δεν είσαι υποχρεωμένος να χρησιμοποιήσεις, άλλα αν το κάνεις εκεί είναι που σε "γδέρνουν" κανονικότατα, άρα έχουν και έσοδα. Επίσης προσπαθούν να απασχολούν όσο γίνεται λιγότερο προσωπικό στις υπηρεσίες εδάφους και όσο γίνεται λιγότερο πλήρωμα στην καμπίνα επιβατών, πάντοτε όμως σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς.
Επίσης, αν σου τύχει η στραβή να ακυρωθεί η πτηση τους με δική τους υπαιτιότητα, μην περιμένεις ότι θα σε στείλουν πίσω με κάποια εταιρία της ΙΑΤΑ. Θα σε αποζημιώσουν με βάση τα ισχύοντα και θα σε κλείσουν στην επόμενη προγραμματισμένη πτήση με διαθέσιμες θέσεις.
Επίσης με το seat configuration τους μπορούν να βάλουν περισσότερους επιβάτες, περιορίζοντας τις αποστάσεις των καθισμάτων. Ακόμα και αν καταφέρουν και βάλουν έξι επιβάτες παραπάνω εις βάρος της άνεσης, σε ένα κυκλικό ταξίδι έχουν κέρδος δώδεκα θέσεων. Ας μην ξεχνάμε επίσης το ότι είναι ιδιαίτερα αυστηροί στο υπέρβαρο αλλά και το νέο φρούτο με τη χρέωση για κάθε βαλίτσα που πάει στο hold. Βέβαια, η "Ευκολο-Τζετ" και οι άσπονδοι φίλοι-εχθροί της παρέας είναι περισσότερο γνωστοί ότι προσφέρουν χαμηλότερους ναύλους παρά ότι σου χρεώνουν το ένα κιλό που θα ξεπερνάει το επιτρεπόμενο όριο δωρεάν αποσκευών. Το όνομα να ακούγεται...
Αν θες την άποψή μου, βάζω την άνεση πάνω απ' όλα και προτιμώ τις full frills εταιρίες, αλλά οταν για να πας στην Πράγα με τη Skyeurope θέλεις €100 ενώ για να πας στο ίδιο αεροδρόμιο με την CSA θέλεις € 268, τότε η επιλογή μου είναι φυσικά η Skyeurope. Χίλιες φορές να τα φάω στην Πράγα τα λεφτά μου. Τα πάντα είναι θέμα προτεραιοτήτων.