Re: Air Sea Lines
Γιατί δέν μπορούμε ποτέ σ'αυτήν την χώρα να δούμε τά πράγματα όπως πρέπει να είναι,αλλά πάντα γιά όλα πρέπει να φταίνε "κάποιοι άλλοι","καρχαρίες ακτοπλόοι","ξένα συμφέροντα" κλπ;
Τί φοβόταν άραγε π.χ. ο Grimaldi τών Μινωικών,οτι τό Twin Otter θά τού "έτρωγε" 7 επιβάτες από τούς 1200 που χωράει το ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ στό Πάτρα-Κέρκυρα;
Ανησυχούσε άραγε ο Βγενόπουλος οτι τό δικινητιριάκι θά τού έπαιρνε 3-4 επιβάτες από τους 900 που παίρνει τό BLUE STAR PAROS στό Πειραιάς-Νάξος (που μάλιστα άν είχε λίγη φουσκοθαλασσιά,τό μέν πλοίο θά μπορούσε να μπή-έστω μέ δυσκολία-στό λιμάνι στη Νάξο,τό Twin Otter όμως θά γύριζε πίσω στό Νέο Φάληρο "λόγω καιρικών συνθηκών"...)
Κατά την γνώμη μου,απλά τό όλο εγχείρημα ήταν ανοργάνωτο και άνευ μελέτης,ενώ και οι στόχοι του ήταν ως επί το πλείστον ανέφικτοι.
Επικαλούνται οι διάφοροι αρθρογράφοι την "γραφειοκρατία".Χωρίς να αρνούμαι οτι υπάρχει αρκετή στην Ελλάδα,επισημαίνω οτι εφ'όσον τά μόνα "υδροπλάνα" που έχουν ποτέ επιχειρήσει στην χώρα είναι τά πυροσβεστικά (άντε,νά συνυπολογίσω και τό Piaggio που είχε κάποτε ο Ωνάσης),επόμενο είναι να μήν υπάρχη γνώση από τους αρμόδιους κρατικούς φορείς ώς πρός την φύση τού μέσου αυτού και άν είναι κατάλληλο γιά χρήση ώς συγκοινωνιακού μέσου (σέ προηγούμενα posts μου έχω γράψει γιά ποιούς λόγους πιστεύω οτι ΔΕΝ είναι).
Μέ τό να φέρη κάποιος δύο-τρία υδροπλάνα καί να πή απλά "γειά σας,ήρθα",δέν γίνεται δουλειά.
Ούτε με το "άς τον αφήσουμε και η ιστορία θα δείξη".Πώς "θά τόν αφήσουμε" άν δέν υπάρχη το θεσμικό/νομικό πλαίσιο;Καί άν δέν γίνεται να υπάρξη τέτοιο πλαίσιο,πώς θά λειτουργήση η εταιρεία που θα "αφήσουμε";Ετσι ανεξέλεγκτα,μέχρι να παρουσιαστή κάποιο πρόβλημα (φτού κακά) καί μετά να τρέχουμε όλοι και να λέμε "τί κάνουμε τώρα;πώς το αντιμετωπίζουμε αυτό;".
Καλύτερα λοιπόν που το εγχείρημα διακόπηκε,ώστε και το ΥΕΝ να πάψη να ασχολήται μέ τά τού αέρος και να αφιερωθή στο πώς θά έχουμε βαπόρια γιά τά νησιά,γιατί αυτό είναι το αντικείμενό του και όχι τά αεροπλάνα-έστω καί μέ πλωτήρες....
Γιατί δέν μπορούμε ποτέ σ'αυτήν την χώρα να δούμε τά πράγματα όπως πρέπει να είναι,αλλά πάντα γιά όλα πρέπει να φταίνε "κάποιοι άλλοι","καρχαρίες ακτοπλόοι","ξένα συμφέροντα" κλπ;
Τί φοβόταν άραγε π.χ. ο Grimaldi τών Μινωικών,οτι τό Twin Otter θά τού "έτρωγε" 7 επιβάτες από τούς 1200 που χωράει το ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ στό Πάτρα-Κέρκυρα;
Ανησυχούσε άραγε ο Βγενόπουλος οτι τό δικινητιριάκι θά τού έπαιρνε 3-4 επιβάτες από τους 900 που παίρνει τό BLUE STAR PAROS στό Πειραιάς-Νάξος (που μάλιστα άν είχε λίγη φουσκοθαλασσιά,τό μέν πλοίο θά μπορούσε να μπή-έστω μέ δυσκολία-στό λιμάνι στη Νάξο,τό Twin Otter όμως θά γύριζε πίσω στό Νέο Φάληρο "λόγω καιρικών συνθηκών"...)
Κατά την γνώμη μου,απλά τό όλο εγχείρημα ήταν ανοργάνωτο και άνευ μελέτης,ενώ και οι στόχοι του ήταν ως επί το πλείστον ανέφικτοι.
Επικαλούνται οι διάφοροι αρθρογράφοι την "γραφειοκρατία".Χωρίς να αρνούμαι οτι υπάρχει αρκετή στην Ελλάδα,επισημαίνω οτι εφ'όσον τά μόνα "υδροπλάνα" που έχουν ποτέ επιχειρήσει στην χώρα είναι τά πυροσβεστικά (άντε,νά συνυπολογίσω και τό Piaggio που είχε κάποτε ο Ωνάσης),επόμενο είναι να μήν υπάρχη γνώση από τους αρμόδιους κρατικούς φορείς ώς πρός την φύση τού μέσου αυτού και άν είναι κατάλληλο γιά χρήση ώς συγκοινωνιακού μέσου (σέ προηγούμενα posts μου έχω γράψει γιά ποιούς λόγους πιστεύω οτι ΔΕΝ είναι).
Μέ τό να φέρη κάποιος δύο-τρία υδροπλάνα καί να πή απλά "γειά σας,ήρθα",δέν γίνεται δουλειά.
Ούτε με το "άς τον αφήσουμε και η ιστορία θα δείξη".Πώς "θά τόν αφήσουμε" άν δέν υπάρχη το θεσμικό/νομικό πλαίσιο;Καί άν δέν γίνεται να υπάρξη τέτοιο πλαίσιο,πώς θά λειτουργήση η εταιρεία που θα "αφήσουμε";Ετσι ανεξέλεγκτα,μέχρι να παρουσιαστή κάποιο πρόβλημα (φτού κακά) καί μετά να τρέχουμε όλοι και να λέμε "τί κάνουμε τώρα;πώς το αντιμετωπίζουμε αυτό;".
Καλύτερα λοιπόν που το εγχείρημα διακόπηκε,ώστε και το ΥΕΝ να πάψη να ασχολήται μέ τά τού αέρος και να αφιερωθή στο πώς θά έχουμε βαπόρια γιά τά νησιά,γιατί αυτό είναι το αντικείμενό του και όχι τά αεροπλάνα-έστω καί μέ πλωτήρες....