Επειδή έχω πολλά χρόνια να ταξιδέψω αεροπορικώς,δέν ξέρω κατά πόσον ισχύει ακόμη η διαδικασία όπου πρό τής απογειώσεως και προσγειώσεως περνάνε οι αεροσυνοδοί και δίνουν τίς καραμελίτσες τίς οποίες πρέπει να πιπιλάνε οι επιβάτες γιά να μειωθή/εξουδετερωθή το βούλωμα τών αυτιών (μιά άλλη τεχνική είναι να καταπίνουμε το σάλιο μας,φαίνεται όμως πως απαιτεί ιδιαίτερη τέχνη καθ'ότι όσες φορές την δοκίμασα...κουφάθηκα).vassdel":19spm37u said:Ναι. 6000 εννοεί την πίεση της ατμόσφαιρας που θα είχες πχ σε ένα βουνό στα 6000'. Επειδή η πίεση στα 6000 είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτήν στα 30, η άτρακτος πιέζεται σαν μπαλόνι από μέσα προς τα έξω. Δεν διατηρούν πίεση επιφανείας γιατί η διαφορά με την εξωτερική θα ήταν κατά πολύ μεγαλύτερη και θα απαιτούνταν πολύ πιο ενισχυμένη δομικά κατασκευή... Γιαυτό κ βουλώνουν τα αυτιά μας στην άνοδο, παρόλο που λέγεται συμπιεζόμενη καμπίνα.![]()
ΥΓ.Εχω την εντύπωση ότι το άν θα βουλώσουν τα αυτιά μας εξαρτάται και από τον ρυθμό που γίνεται το pressurization,που με την σειρά του εξαρτάται από τον βαθμό ανόδου/καθόδου (διότι και στην κάθοδο βουλώνουν,κατά την αποσυμπίεση τής καμπίνας).Και ότι σε παλιότερους τύπους που δέν είχαν αυτόματο σύστημα συμπίεσης,το έργο αυτό (δηλαδή τού χειρισμού τού συστήματος) ανελάμβανε ο ιπτάμενος μηχανικός και επειδή τύχαινε να μήν "συγχρονίζεται" πάντα ακριβώς με τον βαθμό ανόδου/καθόδου,το βούλωμα τών αυτιών ήταν πιό συχνό,ενώ στους νεώτερους τύπους με αυτόματο pressurization τα πράγματα γίνονται πιό ομαλά.