Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν νομίζω ότι οι χιλιάδες αεροσυνοδοί και φροντιστές λένε/διαβάζουν ακριβώς τα ίδια σε όλες τις εταιρείες. Σίγουρα υπάρχει ένα φιξ κείμενο αλλά μετά από κάποιες χιλιάδες πτήσεις το λες όπως θες το ποίημα, άσχετο ότι σε πολλές εταιρείες δεν το λένε καν ότι θα χαμηλώσουν τα φώτα.
 
Piperwarrior wrote:
Ναι μεν όπως ειπε ο Φώτης η απολυτη προσαρμογή των ματιών από το φως στο σκοτάδι παίρνει ώρα, μισή για την ακρίβεια, αλλά δεν μιλάμε για απόλυτη προσαρμογή αλλά για το οτι καλύτερο μπορεί να γίνει. Φανταστείτε να βγαίνετε από μια πολύ φωτεινή καμπίνα κατευθείαν σε ένα πολύ σκοτεινο χωράφι ή στην θάλασσα την νύχτα και θα καταλάβετε το σκεπτικό.

Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος, δεν τίθεται θέμα περαιτέρω αμφισβήτησης.
 
Ένα 748 freighter, προφανώς καινούργιο,χωρίς κινητήρες,που από τον πυλώνα του 2 κρέμεται ένα μυστήριο (για μένα) κίτρινο κιβώτιο....!
Από τα σχόλια της φωτογραφίας και από δικές μου υποθέσεις, δεν κατάφερα να βγάλω άκρη σε τι ακριβώς χρησιμεύει. Μήπως μπορεί κανείς να μου εξηγήσει?

http://www.airliners.net/photo/Boeing-747-87UF-SCD/1961948/L/
 
Όπως γράφει και στα σχόλια, εξίσσοροπεί το βάρος των -απόντων- κινητήρων στα φτερά.
 
Ψάχνω ποιά αεροπορική πετάει με κωδ. ICAO ΑΑΝ, το μόνο που βρήκα είναι ότι ο κωδ. αυτός ανήκε στην μακαρίτισσα Amsterdam Αirlines. Σύμπτωσις ή όχι, ο νέος κάτοχος του ΑΑΝ πετάει πάλι απο AMS.
 
Άλλη μια προσπάθεια, με επιπλέον info που βρήκα:
Τρ 3/4 AAN295/296 AMS-RHO-MJT-AMS A320
Πε 5/4 ΑΑΝ496/497 AMS-KGS-RHO-AMS A320

To μυαλό μου πήγε σε ναυλωμένες της HV αλλά δεν έχουν Αirbus
Ευχαριστώ εκ των προτέρων :great:
 
Όταν ένα αεροσκάφος (Α320 family) βρίσκεται στο έδαφος και γίνει καταλάθως retracted το landing gear, τί μπορεί να συμβεί;
 
Re: Israel,Tel Aviv

Παιδια εχω παει στο Ισραηλ και κατι γνωριζω.Με βοηθησαν πολυ οι ρωσοι η Εβραιοι απο την Ρωσια στο ρωσικο σαιτ .Αυτοι ξερουν πολλα πραγματα .Στα ρωσικα σαιτ γραφουν παρα πολλες πληροφοριες και διαφορες ιστοριες.
Εαν θελετε κατι να με ρωτησετε ,γιατι νομιζω εαν δεν την ξερω την απαντηση εγω ,αυτοι συγουρα την ξερουν.
Θα δω αυτην την χρονια πως θα παω στο Ισραηλ γιατι η Olympic εχει καλυτερη ωρα.
Απλως εχω σηνηθισει με την Aegean και στο μελλον πρεπει καλα να το σκεφτω.
 
Μετά από παράκληση του αγαπητού gonso

Όταν η δεξαμενή αδείαζει σιγά-σιγά από καύσιμο τότε πρέπει να μπαίνει αέρας με τον ίδιο ρυθμό που μπαίνει το καύσιμο αλλιώς η δεξαμενή θα αστοχήsει λόγω διαφοράς πίεσης όταν αδείασει.(θα έχουμε επίσης και εκτεταμένη εξάτμιση ίσως και βρασμο του καυσίμου)
Γι αυτό και χρειάζεται μια εισαγωγή αέρα στην δεξαμενή.

Πως επιτυγχάνεται αυτό στα μεγάλα α/φη;;(Ας πούμε 737-Α320)
 
Top