Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
pilot767":2xzex698 said:
Παιδια πως θα καταλαβω οπτικα ενα dc-10 απο ενα md11?


Στα χοντρα, απο τα το πρωτο δεν εχει winglets, αλλα το δευτερο, τα πιο ομορφα που υπαρχουνε σε κυκλοφορια σημερα! Και στα cowlings των 1 και 3!!! Γιατι δεν κοιτας στο a.net? Θα τις βρεις αμεσως τις διαφορες! ;)
 
pilot767":1j8b6l62 said:
Παιδια πως θα καταλαβω οπτικα ενα dc-10 απο ενα md11?

Οπως προειπε ο Στεφος, το MD11 φοραει winglets, και μαλιστα τα πιο μεγαλα winglets που "φορεσε" ποτε αεροπλανο. Εχει ομως μικροτερο tailplane απο το DC-10. Επισης, το ΜD-11 ειναι πιο μακρυ (γυρω στα 61 μετρα, εναντι 55.35 του DC-10). Αν θες να προχωρησουμε και σε διαφορες των κινητηρων, πες το! :wink:

ΥΓ: Στεφο, θα διαφωνησω, και θα πω οτι και το DC-10 ειναι απιστευτα ομορφο αεροπλανο, με την "γεροδεμενη" εννοια της λεξης 8)
 
seven4seven":2rjyt6pa said:
ΥΓ: Στεφο, θα διαφωνησω, και θα πω οτι και το DC-10 ειναι απιστευτα ομορφο αεροπλανο, με την "γεροδεμενη" εννοια της λεξης 8)

Αλέξανδρε, εγώ εννοούσα τα winglets και όχι το αεροσκάφος συνολικά! :P
 
makedonas":19xsejv9 said:
seven4seven":19xsejv9 said:
ΥΓ: Στεφο, θα διαφωνησω, και θα πω οτι και το DC-10 ειναι απιστευτα ομορφο αεροπλανο, με την "γεροδεμενη" εννοια της λεξης 8)

Αλέξανδρε, εγώ εννοούσα τα winglets και όχι το αεροσκάφος συνολικά! :P

Καλα. :) Και μην ξεχναμε και τα μικροτερα wingletακια κατω απο τα κυρια, αλλα επισης πολυ χαρακτηριστικα στο MD-11.
 
seven4seven":qd8uscbg said:
Καλα. :) Και μην ξεχναμε και τα μικροτερα wingletακια κατω απο τα κυρια, αλλα επισης πολυ χαρακτηριστικα στο MD-11.

Γιαυτό γουστάρω! ;)
 
θερμοκρασιες καθ υψος

Γνωριζει καποιος πως ακριβως ξερουμε τη θερμοκρασια καθ υψος και τον κανονα που την υπολογιζουμε??
 
Ναι.

Στην τυπική ατμόσφαιρα η θερμοκρασία πέφτει κάθε 1000ft ύψος, 1,98 (2 για τους υπολογισμούς) βαθμούς Κελσίου μέχρι το ύψος της τροπόπαυσης (περίπου 36.500 amsl). Πάνω απο εκεί θεωρούμε οτι μένει σταθερή στους -56,5 βαθμούς Κελσίου.

π.χ. Αν είμαστε σε συνθήκες τυπικής ατμόσφαιρας (+15 βαθμοί στην επιφάνεια της θάλασσας), στα 10.000ft θα είναι: (10000 / 1000) * 2 = 20 βαθμοί πτώση. +15 - 20 = -5 βαθμοί Κελσίου. Στα 20000, -25 κλπ κλπ
 
Μπορεί ένα Α-319 ή Α320 να κάνει το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Δελχί χωρίς περιορισμούς?? :oops: :oops:
 
Top