Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
737

τί διαφορές έχει ένα 737 300 με ένα 737 400?
 
seven4seven":16gi4q60 said:
Vasilis Nikas":16gi4q60 said:
Το οτι η αμεση προσγειωση για ελεγχο ειναι απαραιτητη, ειναι μαλλον αυτονοητο, ή μηπως οχι για μερικους εδω μεσα?!

Να εισαι πιο σαφης αλλη φορα, για να ειναι σωστες οι πληροφοριες που δινεις. "Συνεχιζεις με τον εναν και το προσγειωνεις κανονικοτατα" δεν ειναι ακριβης πληροφορια, και ο fotis δεν ζηταει αυτο. Αυτονοητα δεν υπαρχουν, σε τοπικ με απαντησεις αποριων γραφεις.

Και ολα αυτα,για τα δικινητηρια.. 8)
 
Στα 4κινητηρια,δηλαδη, δεν γυρνανε πισω προληπτικα ετσι και χασουν κινητηρα? :doubt:
 
Ανάλογα την εταιρία.......
Αν θυμάμαι καλά πρόσφατα ένα 747 της ΒΑ έχασε τον κινητήρα από ΝΥ προς Λονδίνο στην αρχή της πτήσης αλλά συνέχισε κανονικά.
 
Ναι, αν και όχι τόσο πρόσφατα, και κάνανε divert στο Manchester...Και μάλιστα το ίδιο αεροπλάνο "έχασε" τον ίδιο κινητήρα σε μια πτήση λίγες μέρες αργότερα προς Σιγκαπούρη ! Τελικά δεν θυμάμαι αν βγήκε ποτέ πόρισμα για το τι έφταιγε....
 
Άνοιγμα στην ουρά των Boeing/Airbus

Έχω παρατηρήσει τόσο σε φωτογραφίες όσο και live ότι σε 737/747 ίσως και 777, αλλά και Α319/320, στον κώνο της ατράκτου αμέσως κάτω από το κάθετο σταθερό υπάρχει ένα άνοιγμα.
Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει στην χρησιμότητά του ?
 
Υπάρχει περίπτωση να μην γίνει emergency και να γυρίσουν πίσω??
 
Top