Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
MerNion":1aj0xygy said:
gioannis":1aj0xygy said:
Ego htela narotiso kati pou exo dei edo kai xronia kai eida pali tora se foto apo AVRO.Ayto to prama pou anoigi san pantzouria sthn oura ti skopo exipiretei ? einai aerofreno ? tou dinei efedrikh pleystotita :shock: http://www.airliners.net/open.file?id=1106168


Ειναι αερόφρενο το οποίο ανοίγει όπως δείχνει η φώτο προς τα δεξιά και αριστερά. Επειδή έχει και αρκετά μεγάλα flaps και spoilers (συν το αερόφρενο), δεν χρειάζεται να έχει και reverse thrust

(http://en.wikipedia.org/wiki/BAe_146)

Το ίδιο έχει και το Fokker 100 .Δεν το είχα προσέξει στο Fokker μέχρι σήμερα
:arrow: http://www.airliners.net/open.file/0915767/L/
 
Taxiway Guidance System

Προς τον pilot767..

Δεν ξερω αν εννοεις αυτο ακριβως, αλλα υπαρχει το λεγομενο Taxiway Guidance System, το οποιο συνηθως το βρισκεις σε αεροδρομια που εχουν Category III Precision Approaches kai Lighting Systems. Με αλλα λογια, αεροδρομια παντως καιρου, οπου το οριο ορατοτητας για προσγειωση μπορει να ειναι μεχρι και 75 μετρα μεσα σε συννεφο :shock: :!: :!:

Αυτα λοιπον τα αεροδρομια εχουν και το αυτοματο συστημα τροχοδρομησης, κατι το οποιο ελεγχεται απο τον πυργο. Αντι λοιπον να στελνουν εξω καποιον με το "Follow Me" :idea: να αναβοσβηνει στο αυτοκινητο και να καθοδηγει το αεροπλανο (οπου και καμια φορα χανονται και οι ιδιοι οι οδηγοι απο την ομιχλη :oops: ), ο ελεγκτης εδαφους αναβει σταδιακα στα φωτα τροχοδρομησης, μια μια της γραμμες και καθοδηγει ετσι το αεροσκαφος. Στο τελος καθε δρομου υπαρχει μια σειρα απο κοκκινα φωτα που κοβει καθετα στα φωτα τροχοδρομησης και αυτη η σειρα σβηνει μολις φτασει εκει το αεροπλανο και ο ελεγκτης αποφασισει να αναψει τα επομενα φωτα :arrow: .

Ελπιζω να εννοουσες αυτο το συστημα τροχοδρομησης και να σε κατατοπισα, τουλαχιστον χονδρικα. Αμα θες κι αλλες πληροφοριες μπορω πολυ ευκολα να μαθω κι αλλα και να σου πω. 8)
 
γ

Παιδια θα ηθελα να ρωτησω κατι που με απασχολη εδω και καιρο σαν αεροπλανο-ουρανοπαρατηρητη(στην περιοχη μου) το εξης

καθολη τη διαρκεια τησ ημερας τα αεροπλανα πετουν ψηλα,μποροντας φυσικα να ακουσω τον ελαφρυ ηχο που αφηνουν στο διαβα τους.


Το σουρουπο και τη διαρκεια της νυκτας τα αεροπλανα πετουνσχετικα πολυ χαμηλα(7-1000ποδια).θα μου πειτε τωρα:καλα ρε μεγαλε μεσα στη νυκτα βλεποντας μονο τα φωτα πως μπορεις να καθορισεις αν πετανε χαμηλα η ψηλα??Το θεμα ειναι οτι και ηχητικα,ειναι ΠΑΡΑ πολυ εντονοτερο απο την ημερα!!

υπαρχει περιπτωση να οφειλεται στον καιρο? :arrow: :idea: :idea:
 
Και στον καιρο. Αλλα μην ξεχνας οτι ο θορυβος της πολης γυρω σου ειναι κατα πολυ πολλαπλασιος τη μερα απο οτι τη νυχτα που υπαρχει σαφως πιο ησυχια και μπορεις να ακουσεις πιο χαμηλους (σε ενταση) ηχους.
 
Den isxyei auto,ta aeroplana nyxta mera petane psila,opou einai to oikonomikotero fl gia kathe ptisi kai symfona kai me to kairo bebaia, eite proi eite brady den yparxei kamia allagi sta ypsi,mporei isos na einai 2000 feet higher or lower alla auto eksartatai parapano apo winds aloft kai den exei kamia sxesi me to an einai mera i brady
 
g

pistevo oti ginete epidi kanoun aproaches gia to kazantzakis(pano apo tin perioxi mou pernane giro sta 7000 podia)?
 
Re: g

pilot767":1j8eaavl said:
pistevo oti ginete epidi kanoun aproaches gia to kazantzakis(pano apo tin perioxi mou pernane giro sta 7000 podia)?

Τι, και το πρωι δεν τις κανουν?
 
j

afti ine ke i diki mou aporia :roll: (osa erxode apo anatolika pernoun pano apo sitia,ti sto kalo ti nikta erxode apo anatolika???na episimano oti to fenomeno ine poli edono tous kalokerinous mines!!
 
Λοιπον, απορια:
Στα DC-8 ειχει υιοθετηθει να τους βαζουν CFM-56 κινητηρες (εκει γυρω στις αρχες της δεκαετιας του 80), με αποτελεσμα να παρατεινεται η "ζωη" τους.
Στις στρατιωτικες εκδοσεις του 707 (C-135,KC-135,E-6 κλπ) εχει γινει το ιδιο.
Γιατι δεν υιοθετηθηκε αυτο και στα πολιτικα 707???
 
Top