Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: j

pilot767":23hrnyww said:
afti ine ke i diki mou aporia :roll: (osa erxode apo anatolika pernoun pano apo sitia,ti sto kalo ti nikta erxode apo anatolika???na episimano oti to fenomeno ine poli edono tous kalokerinous mines!!

Από ανατολικά πόσα περνάνε την ημέρα?Ένα από Κύπρο και η ΟΑ και SKY απο Ρόδο
 
d

to kalokeri omos them pernane charter?? :wink:

opos ipa i kinisi ine megaliteri to kalokeri!

ayto gia tin kipro ke ti sky den to ixera!!

mipos xeris ores afixis ke meres sto lgir na tous ti stiso?
 
seven4seven":1ilc0y2l said:
Λοιπον, απορια:
Στα DC-8 ειχει υιοθετηθει να τους βαζουν CFM-56 κινητηρες (εκει γυρω στις αρχες της δεκαετιας του 80), με αποτελεσμα να παρατεινεται η "ζωη" τους.
Στις στρατιωτικες εκδοσεις του 707 (C-135,KC-135,E-6 κλπ) εχει γινει το ιδιο.
Γιατι δεν υιοθετηθηκε αυτο και στα πολιτικα 707???

Αφηστε το, θα ψαξω στο google
 
Φαντάζομαι ότι 99.9% θα έχει να κάνει με το κόστος/viability. Δηλαδή, πιθανώς θα υπήρχαν περισσότερα DC-8 τότε για upgrade παρά 707. Επιπλέον, έχω διαβάσει ότι το DC-8 είναι πιο "σκυλί" από το 707 (κάπου κυκλοφορεί μια ιστορία ενός dc-8 που προσγειώθηκε στο νερό και παρ'ολ'αυτά, μετά συνέχισε να πετάει. Δλδ ενδεχομένως το dc-8 να θέλει λιγότερα d-checks για x αριθμό κύκλων συμπίεσης κλπ.

Το πιθανότερο βέβαια είναι ότι η boeing δε διέθετε τότε τους μηχανικούς/τα κεφάλαια/την όρεξη για να εξελίξει το επιβατηγό 707 (που σημαίνει πολύμηνες και ακριβές διαδικασίες για certification κλπ κλπ) Εκείνη την εποχή (1981) η boeing μάλλον ήταν πολύ απασχολημένη με τα 757/767 (ε, όσο να'ναι ένα νέο airframe θέλει πολλή δουλεία, πόσο μάλλον δύο!!)

Στη συνέχεια, ήταν το 767-200ER, 300, 300ER η δημιουργία του 747-300 κλπ κλπ. Οπότε, που καιρός για re-engine studies σε επιβατηγά!

Aντίθετα η McDonnell (και αυτό την έφαγε) από τον καιρό του dc-10 όλο derivatives έκανε (MD 80/90<-DC 9, MD11<-DC10 κοκ) και κανένα νέο μοντέλο. Οπότε, μάλλον έκανε αυτό που θα γινόταν κύρια ασχολία της από το 1980 ως την εξαγορά της από τη Boeing

btw μιας και πιάσαμε το θέμα αυτό, θα γούσταρα να έβλεπα 747SP με τεχνολογίες 787, δηλαδή συνθετικά μέρη, bleedless μηχανές κλπ και ακτίνα 12000 Nm 8) Just dreaming για το πιο γαμάτο επιβατηγό αεροπλάνο που υπήρξε ποτέ...
 
Avior":1hmqvm00 said:
Το πιθανότερο βέβαια είναι ότι η boeing δε διέθετε τότε τους μηχανικούς/τα κεφάλαια/την όρεξη για να εξελίξει το επιβατηγό 707 (που σημαίνει πολύμηνες και ακριβές διαδικασίες για certification κλπ κλπ) Εκείνη την εποχή (1981) η boeing μάλλον ήταν πολύ απασχολημένη με τα 757/767 (ε, όσο να'ναι ένα νέο airframe θέλει πολλή δουλεία, πόσο μάλλον δύο!!)

Νομίζω ότι έχεις δίκιο. Επιπλέον ίσως η Boeing εκτιμούσε ότι είχε συμφέρον από την ταχύτερη δυνατή απόσυρση του 707 για να πουλήσει τα νέα μοντέλα της εποχής στους αφοσιωμένους πελάτες της. Ηταν η εποχή που άρχισε η κινητικότητα για πιστοποίηση δικινητήριων για υπερατλαντικά δρομολόγια.

Κώστας
 
Μερικοί επιπλέον παράγοντες που εξηγούν το γιατί τα στρατιωτικά 707 πήραν το engine upgrade ενώ τα πολιτικά όχι (ας μη ξεχνάμε ότι εκτός από τη United, οι άλλες εταιρείες που έκαναν engine upgrade στο DC-8 ήταν cargo) είναι:

* O μεγάλος αριθμός κύκλων απογειώσεων/προσγειώσεων και ο μεγάλος αριθμός ωρών πτήσης που κάνουν τα πολιτικά. Τα στρατιωτικά 'κινούνται' πολύ λιγότερο. Υπάρχουν σε μεγάλους αριθμούς για στιγμές 'κρίσης', όπου τότε 'κινούνται'. Άρα υπήρχε σχετικά υπολογίσιμη ωφέλιμη ζωή στα στρατιωτικά.

* Το marketing image. Η ...βενζίνη (refueling) και το cargo δεν θα ...παρεξηγηθούν αν 'ταξιδέψουν' με 707 τη στιγμή που δίπλα υπάρχει ένα ολοκαίνουργιο Α-300 ή ένα Β-757. [Ακόμα υπάρχουν AWACS 707... ] Ο επιβάτης όμως έχει γνώμη, και δυνατότητα επιλογής.
 
Kανει σε κανενα προορισμο η ΟΑ η ΑΙΓΑΙΟΥ διανυκτερευση ,και φυσικα μιλαω για εσωτερικο και ευρωπη (οχι υπερατλαντικα) ?
 
Νομίζω πως ναι. Η ΟΑ κάνει στην Θεσσαλονίκη.

Για την Α3 δεν ξέρω ούτε για το αν η ΟΑ κάνει αλλού (πλέον, γιατί μέχρι πριν 3-4 χρόνια η ΟΑ και το Ντύσελντορφ διανυχτέρευση).
 
gioannis":8uuxh5dp said:
Kανει σε κανενα προορισμο η ΟΑ η ΑΙΓΑΙΟΥ διανυκτερευση ,και φυσιακ μιλαο για εσωτερικο και ευρωπη (οχι υπερατλαντικα) ?

Ορθά αναφέρει ο gonso η ΟΑ κάνει SKG.

Η Α3 επίσης κάνει SKG (2 αεροσκάφη) και HER.
 
H A3 κάνει και χανιά συνέχεια εκτός σαββάτο , το καλοκαίρι και ρόδο και λάρνακα
 
Top