Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Aπ' όσο γνωρίζω (συγχωρέστε με αν κάνω λάθος), σε περίπτωση κακοκαιρίας, η Α3 εξαντλεί τα όρια και καταβάλλει κάθε προσπάθεια προκειμένου να μην ακυρωθεί η πτήση (ειδικά αν οι ΟΑ έχουν ακυρώσει τη δική τους), πράγμα που παραλίγο να το πληρώσει ακριβά (βλέπε τα περιστατικά στην Σαντορίνη και την Ρόδο το 2005).
 
jkar":1yl3h4oj said:
Δεν υπάρχουν κενά στον αέρα :( Το κούνημα προκαλείται από στροβιλισμούς του αέρα όμοιους με αυτούς που βλέπεις στο νερό πίσω από μία βάρκα. Τους στροβιλισμούς προκαλεί είτε ο άνεμος όπως περνάει ανάμεσα και πάνω από τα βουνά είτε η κατακόρυφη κυκλοφορία της ατμόσφαιρας.
Ναι αναταράξεις ήθελα να γράψω....


jkar":1yl3h4oj said:
Ένας κυβερνήτης δεν ρισκάρει να σπάσει ένα αεροπλάνο και να τελειώσει την επαγγελματική σταδιοδρομία του (τουλάχιστον), για να μην ξεμείνει ένα βράδυ στην Μυτιλήνη, έστω και αν αυτό καταλαβαίνει ότι είναι η επιθυμία της εταιρίας του.
από ένα σημείο και μετά δεν επιτρέπεται τα κριτήρια εμπορικής εκμετάλλευσης να επιβάλλονται σε αεροπορικές αποφάσεις.
Με τον Θεό δεν τα βάζει κανένας :wink:

Είμαι 100% σίγουρος γιατι με ολυμπιακή πετούσε φίλος μου ο οποίος έφυγε για λιμάνι να πιάσει το πλοίο και την έφαγε και εκεί.χεχεχε
 
al.porto":3awcw3gr said:
Aπ' όσο γνωρίζω (συγχωρέστε με αν κάνω λάθος), σε περίπτωση κακοκαιρίας, η Α3 εξαντλεί τα όρια και καταβάλλει κάθε προσπάθεια προκειμένου να μην ακυρωθεί η πτήση (ειδικά αν οι ΟΑ έχουν ακυρώσει τη δική τους), πράγμα που παραλίγο να το πληρώσει ακριβά (βλέπε τα περιστατικά στην Σαντορίνη και την Ρόδο το 2005).


Μαλλον δεν συμβαινει ακριβως κατι τετοιο. Εχω προσγειωθει στο Ηρακλειο εν μεσω καταιγιδας, κ ιδιαιτερα δυνατων ανεμων με ΟΑ (στην πτηση εκεινη δεν σερβιραν καν γιατι δεν μπορουσαν να σταθουν ορθιοι οι attendants).

Η A3 παλι, σε αλλη περιπτωση, αντι να προσπαθησει να προσγειωθει στο LGIR με δυνατους νοτιους ανεμους (ριπες που εβγαιναν εκτος οριων) μας εφτασε μεχρι επανω απο το αεροδρομιο κ μας γυρισε Αθηνα... Τελικα εφτασαν 2 πτησεις της A3 μαζι στο LGIR... καπου 5 ωρες αργοτερα...
 
Το μεγαλύτερο μειονέκτημα του LGIR είναι η αδυναμία προσγείωσης όταν επικρατούν ισχυροί νοτιάδες στην περιοχή και οφείλεται στην ύπαρξη των βουνών στην κατεύθυνση αυτή. Οπότε έπεσες σε συγκεκριμένη περίπτωση. Έχω παρατηρήσει ότι σε περίπτωση ακύρωσης πτησης των ΟΑ λόγω καιρού, η Α3 προσπαθεί να πετάξει για να περάσει το μήνυμα στο επιβατικό κοινό ένα αίσθημα καλύτερης εξυπηρέτησης (οτι με αυτούς θα φτάσουν στον προορισμό τους). Γνώμη μου είναι ότι πρόκειται για ένα απο τα κριτήρια εμπορικής εκμετάλευσης της εταιρείας και μέσο ανταγωνισμού έναντι των ΟΑ.
 
Και οι δύο εταιρείες χάνουν λεφτά όταν καθυστερούν η ματαιώσουν μία πτήση και αυτό δεν το θέλουν. :(
Από την άλλη πλευρά, ξέρουν, ότι ένα ατύχημα θα τους κοστίσει ακόμη περισσότερα λεφτά, λόγω της κακής φήμης που θα αποκτήσουν και που θα τους ακολουθεί για πολλά χρόνια. :?

Αυτή η ισορροπία οδηγεί τελικά τίς εταιρείες να έχουν περίπου ανάλογες διαδικασίες και όρια.

Επειδή ο καιρός μεταβάλλεται άλλοτε προς το καλύτερο και άλλοτε προς το χειρότερο, καλείται ο κυβερνήτης να αποφασίσει εάν η πτήση μπορεί να γίνει.

Εάν κρίνει ότι τα εταιρικά όρια ξεπεράστηκαν σαφώς και δεν υπάρχει πρόγνωση βελτίωσης, τέλος συζήτησης. Ένας επαγγελματίας κυβερνήτης δεν θα ρισκάρει την δουλειά του παραβαίνοντας συνειδητά εταιρικές διαδικασίες.

Εάν ο καιρός μεταβάλλεται γύρο από τα εταιρικά όρια, τότε ο κυβερνήτης χρησιμοποιεί την αεροπορική εμπειρία και την εταιρική συνείδηση του για να αποφασίσει εάν πρέπει να ματαιώσει, να περιμένει, η, αξίζει τουλάχιστον να προσπαθήσει.

Οι διαφορές που περιγράφετε δεν είναι διαφορές των διαδικασιών-πολιτικής των δύο εταιρειών, αλλά, το κατά περίπτωση συνδυασμένο αποτέλεσμα των διαφορετικών καιρών με τους διαφορετικούς τρόπους σκέψης και απόφασης των εκάστοτε κυβερνητών.

Και όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν επίσης κάτι πολύ σημαντικότερο.
Η πραγματική περιουσία μίας εταιρείας είναι τα πληρώματά της και όχι τα αεροσκάφη. :wink:
 
Mην ξεχνάτε και το προσωπικό εδάφους παρακαλώ :wink:
 
Το προσωπικο εδαφους τι ακριβως ρισκαρει οταν "εχει καιρο"?

(για να μην παρεξηγηθω, κ εγω προσωπικο εδαφους ειμαι)
 
Με τον καιρό δεν κολλάει πουθενά. Μια απλή επισύμανση ήταν στο ότι η περιουσία μιας εταιρείας είναι τα πληρώματά της
 
Χμμ,αλήθεια,ποιο είναι το πιο μικρό αεροσκάφος στην Emirates?Το Α332 που για άλλες εταιρίες είναι το μεγαλύτερό τους(πχ Cyprus Airways?) :shock:
 
ivan_the_pilot":2cimg5sx said:
Χμμ,αλήθεια,ποιο είναι το πιο μικρό αεροσκάφος στην Emirates?Το Α332 που για άλλες εταιρίες είναι το μεγαλύτερό τους(πχ Cyprus Airways?) :shock:

Pax, ναι. Εχει ομως και Α310F :wink: Παλιοτερα ειχε και 727-200.
 
Top