Τώρα που τούς έδεσες κοτσίδα έρχεσαι και τούς λές από πάνω ότι δεν έχει και σημασία .... :twisted:
Λοιπόν, η διαδρομή που λέγαμε (STAR ABLON 1B), πάνω από το Α/Δ, είναι υποχρεωτική εάν έρχεται από Βόρεια και πρέπει να πιάσει πρός Νότο (21L/R)
Επομένως δεν είναι περίεργη.
Για το εάν σου είχε ξανα-τύχει τώρα.
Στό Λεκανοπέδιο της Αττικής επικρατούν οι Βόρειοι άνεμοι, επομένως εάν κάποιος έρχεται τακτικά στην Αθήνα με την ίδια συχνότητα όλες τις εποχές του χρόνου, τις περισσότερες φορές θα προσγειωθεί προς Βορράν στον 03 L/R, με μία διαδικασία είτε από Αίγινα είτε από Κέα.
Τίποτα παράξενο και σπάνιο λοιπόν στην διαδρομή, απλά δεν έτυχε να την προσέξεις άλλη φορά, πολύ πιθανόν λόγω καιρού ή ώρας.
Λάβε επίσης υπ’ όψιν σου ότι, επειδή τίποτα δεν είναι λιγότερο ακριβές, από τις υποκειμενικές στατιστικές του τύπου ..όποτε περνώ από εδώ έχει πολύ κίνηση, πέρυσι δεν έβρεξε καθόλου, αυτόν τον χειμώνα κάψαμε το περισσότερο πετρέλαιο, κλπ. και συνεπώς, μόνον εάν γράφεις (είτε σε τακτά διαστήματα, είτε συνέχεια) και αρχειοθετείς όλες τις καταγραφές σου, μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα.
Για να λύσουμε τώρα το δύσκολο θέμα
σε ποιο διάδρομο έπιασε,

για να σου το λύσω εγώ, πρέπει πάση θυσία να θυμηθείς αυτό που σε ερώτησα, πόση ώρα έκανε να σταματήσει και να ανοίξει τις πόρτες, από την ώρα που ακούμπησε στον διάδρομο.
Εάν δεν καταφέρεις να το θυμηθείς, το μυστήριο αυτό θα προστεθεί μαζί με τα άλλα γνωστά αεροπορικά μυστήρια όπως το τι έγινε η Amelia Earhart, ο Steve Fossett κλπ
