Γερμανος "εκπαιδευτης-εξεταστης-κοψιματιας" στην Α3?

  • Thread starter Thread starter CONFIG2
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καιρος πολυς περασε, αλλα δεν μπορω να μην θεσω καποια ερωτηματα, που εχω....!
1. Ο Herr Luebe, τι θα κανει τωρα με τον ερχομο του Α320? Θα εκπαιδευτει σε αυτο το αεροσκαφος, για να συνεχισει το "θεαρεστο" εργο του?
2. Αν και παλιος ελεγκτης και TRE στο 737/400, δεν θυμαμαι ποτε να εβαλα ασκηση ΝDB με 40 κομβους πλαγιοτητα, minima, και εναν κινητηρα εκτος!
Ουτε στην Οξφορδη δεν θυμαμαι να καναμε τετοιου ειδους νουμερα....!
Στην εποχη του FMS?
3. Ο κ. ΔΠΕ, γιατι δεν εκαπιδευτηκε στην Τουλουζη, στα 320? Θα εκπαιδευτει εδω? Συνηθως, οι "αρχηγοι" πανε πρωτοι, και επονται οι αλλοι.
 
Talk To Me Goose......":2rtbnjku said:
Θα προσπαθησω να απαντησω ετσι ωστε να καταλαβουν ολοι και οι εκτος του επαγγελματος φιλοι.

Στον κοσμο των αερομεταφορων για καθε ειδικοτητα και θεση ο εκαστοτε εκμεταλλευομενος (αερομεταφορεας) οριζει μια περιοχη μεσα στην οποια πρεπει να ευρισκεται η επιδοση των συγκεκριμενων ανθρωπων ειτε αυτοι ειναι χειριστες ειτε ειναι μηχανικοι κλπ.

Η περιοχη αυτη εχει ορια ελαχιστης και μεγιστης αποδοσης και ειναι οπως ειπαμε προγενεστερα καθαρα θεμα καθε εταιριας.
Ειναι ευνοητο οτι προσλαμβανονται λοιπον ανθρωποι συμφωνα με αυτες τις απαιτησεις.
Απαιτησεις οι οποιες σε καποιες εταιριες ειναι μεγαλες σε καποιες αλλες μικροτερες.
Στη συνεχεια ειναι χρεος της εταιριας με την απαραιτητη εκπαιδευση να διατηρει το προσωπικο σε τετοιο επιπεδο ωστε να ανταποκρινεται στις απαιτησεις επιδοσης, εντος παντα της περιοχης που ειπαμε (υψηλοτερα ναι χαμηλοτερα οχι)
Αν αρχισεις απο το Α μια εταιρια,αυτο ειναι ευκολοτερο παρα να το ξεκινησεις απο τη μεση η ακομα χειροτερα απο ενα μιγμα ανθρωπων τους οποιους κληρονομησες (συνενοση πολλων εταιριων) στην περιπτωση της Αιγαιου δηλαδη.
Η Aegean λοιπον προσπαθησε και προσπαθει να διατηρει τους χειριστες της οπως βεβαια και καθε αλλη εταιρια στο απαιτουμενο επιπεδο επιδοσης το οποιο ειναι αρκετα υψηλο.
Στην εταιρια δεν υπαρχουν ΚΑΚΟΙ χειριστες ουτε υπηρχαν απλα βρεθηκαν χειριστες εκτος απαιτουμενης εταιρικης επιδοσης και αυτοι αλλοι με την απαραιτητη εκπαιδευση εφτασαν το επιπεδο αυτο αλλοι δεν τα καταφεραν.
Και παλι το λεω οτι αυτοι δεν ηταν κακοι, απλα δεν μπορεσαν να φθασουν το απο την εταιρια πολυ υψηλο ζητουμενο επιπεδο.
Οι χειριστες αυτοι ολοι εργαζονται σημερα σε αλλες αεροπορικες εταιριες εκει που οι απαιτησεις ειναι τυχον μικροτερες.
Απαντωντας τωρα στο σχολιο για αυτους με τα μεγαλα μεσα θα ηθελα να σας πω με καθε ειλικρινια οτι ειναι εταιρικη πολιτικη αυτο το συγκεκριμενο θεμα να αποφευγεται τελειως και αποδειξη αυτου ειναι οτι στην εταιρια βρηκαν δουλεια παιδια που δεν τα ηξερε ουτε η μανα τους!
Ειναι πολυ ευκολο να λες αυτα που ακους και πολυ ευκολοτερα λεγονται οι αρνητικες κριτηκες.
Ευχομαι να μπορεσα να απαντησω στα ερωτηματα του φιλοu Gonso, θα ηθελα να το καταφερω με πιο λιγα λογια αλλα μερικες φορες οταν δεν ξερεις αν ο αλλος ειναι του επαγγελματος αυτο ειναι εξαιρετικα δυσκολο.
Βεβαια απο το ονομα και μονο ισως υπαρχει καποια σχεση (Gonso).

Καλο βραδυ.

Απορία:

Τά όρια τής "περιοχης μεσα στην οποια πρεπει να ευρισκεται η επιδοση των συγκεκριμενων ανθρωπων ειτε αυτοι ειναι χειριστες ειτε ειναι μηχανικοι κλπ." έχουν τόσο μεγάλες διακυμάνσεις από εταιρεία σέ εταιρεία,ώστε ένας πιλότος που θεωρείται κακός γιά μιά εταιρεία νά θεωρηθή καλός γιά μιά άλλη (μέ δεδομένο οτι και οι δύο εταιρείες λειτουργούν σωστά βάσει τών διεθνών κανονισμών και προδιαγραφών);

Παράδειγμα:
Ο κυβερνήτης εκείνου τού Tristar τής Saudia που κάηκε ζωντανός επί τού εδάφους μαζί μέ τους τριακόσιους τόσους επιβάτες του,επειδή δέν έδωσε κάν εντολή εκκένωσης τού αεροπλάνου (αντιθέτως σέ ερώτηση τής αρχιαεροσυνοδού γιά το τί θα έπρεπε να κάνη το πλήρωμα καμπίνας μόλις προσγειωνόντουσαν,απήντησε "Tell them to not evacuate"...),σέ ποιά εταιρεία θα εθεωρείτο καλός πιλότος;
 
Hastaroth καλημερα,
Η αληθεια ειναι οτι εχουν βρεθει σε καποιες περιπτωσεις μεγαλες διακυμανσεις αποδοσης και αυτο οφειλεται κατα τη γνωμη μου στις πιο κατω αιτιες.
-Εταιρικα ελαχιστα.
-Συγκεκριμενος εξεταστης.
-Κακη ημερα για τον εξεταζομενο(ανθρωποι ημαστε).
-Κακη προσεγγιση του εξεταστη (κακος χαρακρηρας δηλ)
-Κοπωση.
Ολα αυτα και αλλα τα οποια μπορει να μου διαφευγουν οδηγουν σε αποτυχιες και για να απαντησω και στη δευτερη παραγραφο της ερωτησης σου,θα πρεπει να ξεχωρησεις το λαθος απο το ποσο καλος ειναι καποιος.
Τωρα θα μου πεις ο καλος κανει λαθη; συμφωνα με αυτα που εχουν δει τα ματια μου ΝΑΙ και αυτοι κανουν λαθη γιατι ειναι ανθρωποι, για αυτο στα συγχρονα cockpits υπαρχουν δυο ζευγαρια ματια και πολυ ειδικη εκπαιδευση.
Τα λεμε.
 
γερμανοι πιλοτοι στην ΑΙΓΑΙΟΥ

Από ότι φαίνεται τα καμώματα του περιβόητου κυρίου Lube δεν έχουν σταμάτημα και ενώ βρισκόμαστε σε καλοκαιρινή περίοδο η διοίκηση έχει ήδη εγκρίνει την πρόσληψη αρκετών Γερμανων πιλοτών με 6μηνη συμβαση εφόσον ο ανωτέρων κύριος έχει κάνει fail σε τόσους πολλούς έλληνες οι οποίοι από τι φαίνεται δεν ανταποκρίνονται στα υψηλά standards της εταιρίας.( έλεος #1)
Οι Γερμανοι αυτοι πιλοτοι μην φανταστειτε ότι είναι τιποτα experienced με πολλες ωρες στο 737 που ηρθαν να καλυψουν τα κενα των ‘κομμενων- αναξιον 2ης ευκαιριας ελληνων(ελεος #2). Εν αντιθεση μαλιστα είναι low hour pilots με 200h και μολις τελειωσαν το type rating τους οποιους εφοσον τους κανουν το line στην Αθηνα θα τους στειλουν στο Ηρακλειο να πετανε από εκει.


Συγχαρητήρια κυριε ΔΠΕ και κυριε Διευθυντη Εκπαιδευσης της μεγαλοπρεπους αυτης εταιριας που διευθυνεται που δεν ανεχεσται να δωσετε 2η ευκαιρια σε ελληνες,να τους κοβετε στο sim και να τους βαζετε στην μαυρη λιστα από ολες τις μελλοντικες προσληψεις της ΑΙΓΑΙΟΥ.Τα παιδια αυτά αφου περασανε όλα τα pshycometrics,technical exams,sim evaluation και interview, διαβαζανε μηνες για το 737(καποιους τους στειλατε μετα από 6 μηνες για το type) και πηγανε στο sim δεν μπορεσανε να πουνε το approach briefing σωστα στο one engine-15degree x-wind NDB approach, τους στειλατε εν μια νυκτι σπιτι τους και τωρα δεν ανεχεστε ουτε να τους δειτε. Εσεις παντως ουδεμια ευθυνη φερεται.(ελεος #3). Τι θα κανατε αραγε αν ηταν τα δικας σας παιδια;

Συγχαρητηρια κυριε Lube: το σχεδιο σας πετυχε.
Τα τελευταια χρονια εχετε κοψει και εχετε βγαλει ανικανους στο simulator τουλαχιστον 10 ελληνες νεαρους πιλοτους και μαζι με αυτους τους κοπους τους,τις προσπαθειες τους για να εκπληρώσουν τα ονειρα τους και τα λεφτα τα δικα τους και τον οικογενειων τους για επαγγελματικη αποκατασταση. Οι Γερμανοι πιλοτοι που φερατε θα βρουνε σιγουρα δουλεια μετα από την 6μηνη εμπειρια από την ΑΙΓΑΙΟΥ όταν επιστρεψουν στην πατριδα τους.(ελεος #4). Η δουλεια σας ολοκληρωθηκε όταν σας καλεσανε να κανετε αξιολογηση για τους νεους πιλοτους της εταιριας, σας φερανε από την Γερμανια γιατι σκεφτηκανε πως αντι να τους κοψουμε αργοτερα στην εκπαιδευση του 737 ας τους κοψουμε μια ωρα αρχύτερα να γλιτωσουμε και χρονο και χρημα (ελεος #5).
Εσεις παντως οταν κανατε αρχικη εκπαιδευση σαν student pilot σιγουρα ησασταν τελειως σε ολα.

Αυτή η εταιρια σιγουρα εχει χρησημοποιησει διαφορα ‘υπουλα’ μεσα για να παει μπροστα και να μεγαλωσει την συνεργασια της με την LH.
Με τον τροπο σας αυτό κυριοι της ΑΙΓΑΙΟΥ να ειστε σιγουροι ότι σε λιγα χρονια θα ψαχνετε για πιλοτους απεγνωσμενα καθως με αυτά που κανετε το να πεταει κανεις για σας δεν θα θεωρειτε προνομιο αλλα καταντια.
 
Τι είναι αυτά που λες φίλε Μπάμπη? Ξέρεις πόσοι πρώην χειριστές από την πολεμική αεροπορία κόπηκαν κατόπιν εντολής από τον Γερμανό που είναι απλά ένα πιόνι στην όλη υπόθεση. Μήπως γνωρίζεις επίσης πόσοι χειριστές είχαν προταθεί για κυβερνήτες και ξαφνικά κόπηκαν στο simulator ακόμα και ως συγκυβερνήτες. Περίεργο δεν είναι ένα κακό συγκυβερνήτη να τον προτείνουν για κυβερνήτη. Λυπάμαι που εκφράζεσαι τόσο άσχημα για τους συναδέλφους σου, να ξέρεις όμως ότι όλοι οι πρώην κακοί της Αιγαίου πετάνε με διπλάσιους μισθούς και με καλύτερο κλίμα σε εταιρίες σε όλο τον κόσμο. Στην Αιγαίου πάλι παραμένουν όσοι έχουν βύσμα ή όσοι θέλουν να μαζέψουν ώρες για να την κάνουν στην 1η ευκαιρία. Αλίμονο αν έρθει καμία EASY JET στο Βενιζέλος από τα παράθυρα θα φεύγουν τα πληρώματα της Αιγαίου.....

Talk To Me Goose...... said:
Θα προσπαθησω να απαντησω ετσι ωστε να καταλαβουν ολοι και οι εκτος του επαγγελματος φιλοι.

Η Aegean λοιπον προσπαθησε και προσπαθει να διατηρει τους χειριστες της οπως βεβαια και καθε αλλη εταιρια στο απαιτουμενο επιπεδο επιδοσης το οποιο ειναι αρκετα υψηλο.
Στην εταιρια δεν υπαρχουν ΚΑΚΟΙ χειριστες ουτε υπηρχαν απλα βρεθηκαν χειριστες εκτος απαιτουμενης εταιρικης επιδοσης και αυτοι αλλοι με την απαραιτητη εκπαιδευση εφτασαν το επιπεδο αυτο αλλοι δεν τα καταφεραν.
Και παλι το λεω οτι αυτοι δεν ηταν κακοι, απλα δεν μπορεσαν να φθασουν το απο την εταιρια πολυ υψηλο ζητουμενο επιπεδο.
Οι χειριστες αυτοι ολοι εργαζονται σημερα σε αλλες αεροπορικες εταιριες εκει που οι απαιτησεις ειναι τυχον μικροτερες.

Καθώς και η Αιγαίου έχει προσλάβει κομμένο χειριστή της ΟΑ να υποθέσουμε ότι η Αιγαίου έχει χαμηλότερα standards από την ΟΑ . Επίσης ξέρω πολλά παιδιά που πήγαν σε εταιρίες με κολοσσούς με διεθνή αναγνώριση περίεργο είναι να έχουν χαμηλότερα standards από την Αιγαίου
 
Δυστυχως, ετσι ειναι "τα πραγματα", στην εν λογω εταιρια. Οι "κλικες" που υπαρχουν, προσπαθουν με καθε τροπο να κρατησουν τις καρεκλες τους, και ισοπεδωνουν καθε προσπαθεια "αναρριχησης" αξιων (με την ενοια της λεξης) υπαλληλων , στην προκειμενη περιπτωση χειριστες.
Ο Λουλουμπε (εγω θα τον ονομαζα αλλοιως, αλλα δεν θελω να...σκανδαλισω), ειναι ενα εκτελεστικο πιονι στην σκακιερα του "συστηματος". 'Κοψε τον Χ" γιατι μας εχει σηκωσει μυτη, και για να παραδειγματισουμε τους υπολοιπους.....
Ε, με αυτην την τακτικη, θα φυγουν και αλλοι χειριστες, και θελω να δω με τι δικαιολογια θα απολογηθουν στην ανωτερη διοικηση (ιδιοκτησια), οταν δεν θα εχουν τον απαιτουμενο αριθμο χειριστων, για τα αεροπλανα τους. Διοτι ας μην κρυβομαστε πισω απο τα δακτυλα μας. Για την επομενη 10ετια, θα υπαρχει ΜΕΓΑΛΗ ελλειψη πεπειραμενων χειριστων. Κα;ι αν "δεν πληρωνεις" η δεν συμπαραστεκεσαι σωστα, τοτε φευγουν, και αντε να τους αναπληρωσεις. Το ιδιο γινεται και στην ΟΑ, οπου φευγουν με καταιγιστηκους ρυθμους, χειριστες. Τωρα αρχισαν να σφιγκουν (επιτρεψτε μου), οι κολοι.....που δεν εχουν πληρωματα για τα δρομολογια τους.
Το ιδιο θα γινει και στην εταιρια αυτη, οσονουπω. Εκτος και αν αλλαξουν μυαλα οι ιδιοκτητες, και παρουν την σκουπα, και εξωπεταξουν ολους αυτους τους ασχετους, που νομιζουν οτι κανουν διοικηση,χωρις να ξερουν, με την τσεπη αλλου!
Οι αδυναμοι, εχουν ως μονο μεσο επιβιωσης, την ρουφιανια, και τον βρωμικο πολεμο. Χτυπηματα κατω απο την μεση, δια μεσου simulators, και r/ch. Διοτι με την αξια τους, ξερουν, οτι ουτε εξω απο το αεροδρομιο δεν θα επρεπε να περνανε....
Αλλο η "διευθυνση εστιατοριου", και αλλο η αεροπορικη διοικηση, που λεει και ο "σοφος λαος"!
 
CONFIG2":3o26eq4d said:
Οι αδυναμοι, εχουν ως μονο μεσο επιβιωσης, την ρουφιανια, και τον βρωμικο πολεμο. .............Διοτι με την αξια τους, ξερουν, οτι ουτε εξω απο το αεροδρομιο δεν θα επρεπε να περνανε...

Σωστός ο Config !





CONFIG2":3o26eq4d said:
Τωρα αρχισαν να σφιγκουν (επιτρεψτε μου), οι κολοι.....
OXI, δεν σου επιτρέπουμε ! ..............Το κώλοι γράφεται με ωμέγα :lol: :banana:
 
Talk to me Goose λενε οτι ο Lube εχει μια ετερεια στο ονομα της γυναικας του με την επωνημια AVIATION SERVICES!!!
Τα τιμολογια και τις μιζες που μοιραζεσε συντομα ο Ευτυχης θα σας παρει χαμπαρι και θα πατε πακετο στη ταβερνα σου.
 
30W":3jj36o84 said:
Τα τιμολογια και τις μιζες που μοιραζεσε συντομα ο Ευτυχης θα σας παρει χαμπαρι και θα πατε πακετο στη ταβερνα σου.



:?: :?: :?: :?:
 
Top