georgez
Low-Cost-Class-Member
Ίσως να διαβάσατε στο τελευταίο περιοδικό το άρθρο σχετικά με το μαθητή που μέσα σε 11 μήνες όχι μόνο τελείωσε την εκπαίδευση επαγγελματία πιλότου σε Ελληνική σχολή (Egnatia), αλλά προσλήφθηκε στην Aegean στα Airbus.
Το να τελειώσει κάποιος εκπαίδευση fATPL από το 0 σε 12 με 13 μήνες είναι πια συνηθισμένο και εφικτό με το κατάλληλο πρόγραμμα εκπαίδευσης, σχολής και σε κατάλληλο αεροδρόμιο. Το μόνο εμπόδιο για να το πετύχει κάποιος αυτό σήμερα εκτός από το οικονομικό είναι ο ίδιος ο εαυτός του. Το έχουν κάνει αρκετοί μαθητές (Έλληνες και ξένοι) και όλοι είχαν τα ίδια κοινά σημεία – αφοσίωση στην εκπαίδευση καθ’ όλη τη διάρκεια, πολύ καλή συνεργασία με το εκπαιδευτικό προσωπικό, καθημερινή (σχεδόν) παρουσία, παρουσιαστικό και συμπεριφορά επαγγελματία πιλότου παντού και κυρίως πάρα πολλή δουλειά.
Αυτό το τελευταίο είναι και το σημαντικό μήνυμα σε όλους όσοι ονειρεύονται να γίνουν επαγγελματίες πιλότοι. Χρειάζονται ΟΛΑ τα παραπάνω. Ούτε η ΥΠΑ, ούτε τα ωράρια των αεροδρομίων, ούτε τα καύσιμα είναι ουσιαστικό πρόβλημα στο μαθητή – μπορεί να μην βοηθάνε, αλλά δεν είναι εμπόδιο.
Παρεμπιπτόντως, μαζί με τον Μιχάλη ξεκίνησε και τελείωσε και ο Μ. Van Vliet ο οποίος έμεινε στην σχολή σαν εκπαιδευτής και πριν από αυτούς και άλλοι πολλοί , οι περισσότεροι από τους οποίους έχουν προληφθεί στην Aegean και αλλού. Ο Μιχάλης βρήκε δουλειά πιο γρήγορα από τους άλλους και έγινε παράδειγμα στους τωρινούς μαθητές και αυτούς πού μόλις τελείωσαν το ίδιο course.
Τα θερμά μας συγχαρητήρια και από εδώ στον Μιχάλη και καλές προσγειώσεις!
Καλές γιορτές σε όλους.
Το να τελειώσει κάποιος εκπαίδευση fATPL από το 0 σε 12 με 13 μήνες είναι πια συνηθισμένο και εφικτό με το κατάλληλο πρόγραμμα εκπαίδευσης, σχολής και σε κατάλληλο αεροδρόμιο. Το μόνο εμπόδιο για να το πετύχει κάποιος αυτό σήμερα εκτός από το οικονομικό είναι ο ίδιος ο εαυτός του. Το έχουν κάνει αρκετοί μαθητές (Έλληνες και ξένοι) και όλοι είχαν τα ίδια κοινά σημεία – αφοσίωση στην εκπαίδευση καθ’ όλη τη διάρκεια, πολύ καλή συνεργασία με το εκπαιδευτικό προσωπικό, καθημερινή (σχεδόν) παρουσία, παρουσιαστικό και συμπεριφορά επαγγελματία πιλότου παντού και κυρίως πάρα πολλή δουλειά.
Αυτό το τελευταίο είναι και το σημαντικό μήνυμα σε όλους όσοι ονειρεύονται να γίνουν επαγγελματίες πιλότοι. Χρειάζονται ΟΛΑ τα παραπάνω. Ούτε η ΥΠΑ, ούτε τα ωράρια των αεροδρομίων, ούτε τα καύσιμα είναι ουσιαστικό πρόβλημα στο μαθητή – μπορεί να μην βοηθάνε, αλλά δεν είναι εμπόδιο.
Παρεμπιπτόντως, μαζί με τον Μιχάλη ξεκίνησε και τελείωσε και ο Μ. Van Vliet ο οποίος έμεινε στην σχολή σαν εκπαιδευτής και πριν από αυτούς και άλλοι πολλοί , οι περισσότεροι από τους οποίους έχουν προληφθεί στην Aegean και αλλού. Ο Μιχάλης βρήκε δουλειά πιο γρήγορα από τους άλλους και έγινε παράδειγμα στους τωρινούς μαθητές και αυτούς πού μόλις τελείωσαν το ίδιο course.
Τα θερμά μας συγχαρητήρια και από εδώ στον Μιχάλη και καλές προσγειώσεις!
Καλές γιορτές σε όλους.
