Γίνεται και στην Ελλάδα!

  • Thread starter Thread starter georgez
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

georgez

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
20/02/2006
Μηνύματα
61
Likes
0
Website
www.egnatia-aviation.com
Ίσως να διαβάσατε στο τελευταίο περιοδικό το άρθρο σχετικά με το μαθητή που μέσα σε 11 μήνες όχι μόνο τελείωσε την εκπαίδευση επαγγελματία πιλότου σε Ελληνική σχολή (Egnatia), αλλά προσλήφθηκε στην Aegean στα Airbus.

Το να τελειώσει κάποιος εκπαίδευση fATPL από το 0 σε 12 με 13 μήνες είναι πια συνηθισμένο και εφικτό με το κατάλληλο πρόγραμμα εκπαίδευσης, σχολής και σε κατάλληλο αεροδρόμιο. Το μόνο εμπόδιο για να το πετύχει κάποιος αυτό σήμερα εκτός από το οικονομικό είναι ο ίδιος ο εαυτός του. Το έχουν κάνει αρκετοί μαθητές (Έλληνες και ξένοι) και όλοι είχαν τα ίδια κοινά σημεία – αφοσίωση στην εκπαίδευση καθ’ όλη τη διάρκεια, πολύ καλή συνεργασία με το εκπαιδευτικό προσωπικό, καθημερινή (σχεδόν) παρουσία, παρουσιαστικό και συμπεριφορά επαγγελματία πιλότου παντού και κυρίως πάρα πολλή δουλειά.

Αυτό το τελευταίο είναι και το σημαντικό μήνυμα σε όλους όσοι ονειρεύονται να γίνουν επαγγελματίες πιλότοι. Χρειάζονται ΟΛΑ τα παραπάνω. Ούτε η ΥΠΑ, ούτε τα ωράρια των αεροδρομίων, ούτε τα καύσιμα είναι ουσιαστικό πρόβλημα στο μαθητή – μπορεί να μην βοηθάνε, αλλά δεν είναι εμπόδιο.

Παρεμπιπτόντως, μαζί με τον Μιχάλη ξεκίνησε και τελείωσε και ο Μ. Van Vliet ο οποίος έμεινε στην σχολή σαν εκπαιδευτής και πριν από αυτούς και άλλοι πολλοί , οι περισσότεροι από τους οποίους έχουν προληφθεί στην Aegean και αλλού. Ο Μιχάλης βρήκε δουλειά πιο γρήγορα από τους άλλους και έγινε παράδειγμα στους τωρινούς μαθητές και αυτούς πού μόλις τελείωσαν το ίδιο course.

Τα θερμά μας συγχαρητήρια και από εδώ στον Μιχάλη και καλές προσγειώσεις!

Καλές γιορτές σε όλους. :)
 
georgez":30k389el said:
..... όλοι είχαν τα ίδια κοινά σημεία – αφοσίωση στην εκπαίδευση καθ’ όλη τη διάρκεια, πολύ καλή συνεργασία με το εκπαιδευτικό προσωπικό, καθημερινή (σχεδόν) παρουσία, παρουσιαστικό και συμπεριφορά επαγγελματία πιλότου παντού

Το "παρουσιαστικο επαγγελματια πιλοτου" τι ειναι? Αν ειναι καποιος φρεσκοξυρισμενος και καλοχτενισμενος ειναι και επαγγελματιας πιλοτος?
 
AOA":2yc5ysdm said:
Η επιλογή/αξιολόγηση των υποψηφίων χειριστών προς εκπαίδευση στις αεροπορικές ακαδημίες για την πολεμική + την πολιτική Αεροπορία γινόταν αποκλειστικά μόνο μεταξύ των υποψηφίων κατιώντων συγγενών των προκατόχων χειριστών κληρονομικώ δικαίω, δηλαδή παππούς, υιός, εγγονός και πάει λέγοντας.
Καλά, νομίζω υπάρχει μια δόση υπερβολής όπως είναι διατυπωμένο, αντί "αποκλειστικά μόνο" ίσως θα έπρεπε να γράψεις "κατά προτίμηση". Δεν ήταν εγγυημένο ότι μπορούσαν να καλύψουν τις (αυξανόμενες) ανάγκες τους μόνο με παιδιά πιλότων!

Τώρα, σε σχέση με τα παραπάνω, το κληρονομικό πλεονέκτημα υπάρχει σε πολλά επαγγέλματα, ακόμα και σε πολλά που δεν το περιμένεις, απλώς εμφανίζεται με διαφορετικό τρόπο.
 
seven4seven":3pt7q8bg said:
georgez":3pt7q8bg said:
..... όλοι είχαν τα ίδια κοινά σημεία – αφοσίωση στην εκπαίδευση καθ’ όλη τη διάρκεια, πολύ καλή συνεργασία με το εκπαιδευτικό προσωπικό, καθημερινή (σχεδόν) παρουσία, παρουσιαστικό και συμπεριφορά επαγγελματία πιλότου παντού

Το "παρουσιαστικο επαγγελματια πιλοτου" τι ειναι? Αν ειναι καποιος φρεσκοξυρισμενος και καλοχτενισμενος ειναι και επαγγελματιας πιλοτος?

Ασφαλώς όχι,αλλά σίγουρα μιά προσεγμένη εμφάνιση αποτελεί θετική συμβολή,αφού ο επιβάτης νιώθει έτσι μεγαλύτερη ασφάλεια(σκέφτεται "αφού ο πιλότος αυτός φροντίζει να είναι η εμφάνισή του προσεγμένη,θά είναι καί προσεκτικός στην δουλειά του".

Από την άλλη,βέβαια,υπάρχουν πιλότοι που δέν δίνουν και τόση προσοχή στην εμφάνισή τους,αλλά είναι πολύ ικανοί καί αντιμετωπίζουν την δουλειά τους μέ υπευθυνότητα.

Δέν μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα γιά κάποιον μόνο από το παρουσιαστικό του,ωστόσο προσωπικά άν ήμουν επιβάτης καί έβλεπα έναν λιγδιάρη μέ μαλλιά ώς τούς αστραγάλους νά εμφανίζεται στό αεροπλάνο μέ σκισμένο σορτσάκι καί μιά μπλούζα σουρωτήρι και να λέη "γειά σας,είμαι ο κυβερνήτης",θά αναρωτιόμουν κατά πόσον μπορεί να εκτελέση μιά πτήση μέ ασφάλεια....

Εχουμε κάνει και αλλού μιά παρόμοια συζήτηση άλλωστε.

Επί τού θέματος όμως,έχω την απορία κατά πόσον κάποιος που ξεκινάει εκπαίδευση πιλότου από το μηδέν καί σέ 12 μήνες έχει αποκτήσει ATPL (έστω και...."παγωμένο"),έχει μαζέψει στό μικρό αυτό χρονικό διάστημα καί τίς απαραίτητες πτητικές ώρες γιά να προσληφθή σέ εταιρεία μέ τέτοια αεροπλάνα όπως αυτά τής Aegean (ήτοι,με απλά λόγια,πώς γίνεται να ξεκινάς από το π.χ.μονοκινητήριο Cessna τού PPL καί σέ 12 μήνες μόνο να είσαι στό επίπεδο που σέ παίρνουν να πετάς Airbus..).
 
Top