Υπερατλαντικά από SKG

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Στο μεταξύ δεν έχει το Αμβούργο και το Ντίσελντορφ πτήσεις για Βόρεια Αμερική αλλά μετά τις επαφές του περιφερειάρχη τζι-τζι θα έχει η Θεσσαλονίκη...
 
Σε άλλα νέα σήμερα....

(Ο περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικωστας) Γνωστοποίησε ότι σε επαφές που θα έχει σύντομα θα προωθήσει την προοπτική της απευθείας αεροπορικής σύνδεσης της πόλης με τις ΗΠΑ. «Σε λίγες ημέρες θα ταξιδέψω στην Αμερική και σε συναντήσεις που θα έχω εκεί, θα θέσω και πάλι το ζήτημα της απευθείας σύνδεσης του αεροδρομίου Μακεδονία, με αεροδρόμια στις ΗΠΑ», υπογράμμισε.


"Με αεροδρόμιΑ", γιατί προφανώς μόνο το ένα δεν μας αρκεί.
 
Η αλήθεια είναι ότι κάνουμε λίγα, λέμε πολλά και εναντιωνόμαστε σε ακόμα περισσότερα. Από την άλλη, δεν είμαστε Αμερική να λέμε σε όλα ναι. Δεν είναι ανάγκη όμως να λέμε και σε όλα όχι.
Στο θέμα, από όσο γνωρίζω το αεροδρόμιο από πλευράς επιχειρησιακής και τεχνικής έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετήσει μακρινές πτήσεις. Το να υπάρχει η δυνατότητα δε σημαίνει ότι απαραίτητα θα συμβεί. Θα χρειαστεί κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό, πιθανόν επιπρόσθετος εξοπλισμός, και να υπάρχει η απαραίτητη ζήτηση. Δε γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη.
Δε διάβασα όλο το νήμα, αλλά καταλαβαίνω ότι οι περισσότεροι θεωρούν ως πιθανότερο πρώτο προορισμό τη Νέα Υόρκη-JFK. Δεν το θεωρώ απίθανο, όμως πρόκειται για αεροδρόμιο αρκετά κορεσμένο. Μια αεροπορική σύνδεση με JFK δε μπορεί να είναι «αρπαχτή». Τι εννοώ;

1. Έχει κάποιο κόστος (σε χρήμα, χρόνο, εργατοώρες, πρώτες ύλες και αρκετά άλλα)
2. Καμία αεροπορική δε θα δεχτεί να ανοίξει μια τέτοια γραμμή για «πλάκα», εκτός αν πρόκειται για ναυλωμένες πτήσεις με τις απαραίτητες εγγυήσεις και ασφάλειες
3. Η φύση της αεροπορίας εμπεριέχει τον μακροπρόθεσμο παράγοντα (δεν ανοίγεις αεροπορική για δυο χρόνια σαν ένα κατάστημα με είδη δώρων για παράδειγμα)
4. Η συμπεριφορά ταξιδιωτών, πρακτόρων και πολλών άλλων εμπλεκομένων κάνουν το εγχείρημα λίγο πιο δύσκολο: κάποιοι αλλάζουν συχνά γνώμη και δεν εμφανίζονται σε πτήσεις, αγνοούν συστηματικά κάποιους κανόνες που συμβάλλουν στην ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή των πτήσεων, ή απλά δρουν εν αγνοία.
5. Όποιο κι αν είναι το κίνητρο να στηθεί η σύνδεση (πολιτιστικό, χρηματικό, εμπορικό, φιλανθρωπικό) υπάρχουν κάποιες προδιαγραφές ώστε να έχει επιτυχία. Αυτό απαιτεί κάποιο χρόνο.
6. Πριν την κρίση του κορονοϊού, του πολέμου στην Ουκρανία κλπ. είχε γίνει αισθητή πρόοδος, τώρα για να επανέλθουμε σε φυσιολογικά επίπεδα λειτουργίας των πολιτικών αεροδρομίων με ασφάλεια και όση ειρήνη είναι εφικτή, χρειάζεται κάποιος χρόνος και δουλειά (ξέρω δεν είναι πολύ ευχάριστο, αλλά δε γίνεται διαφορετικά).

Στο μεταξύ, αν λάβει κανείς υπόψη ότι ο κ. Μητσοτάκης πρόσφατα επισκέφτηκε τον Καναδά, δεν είναι απίθανο να κάνει την έκπληξη κάποιος άλλος προορισμός. Όπως και να έχει, υπάρχουν και άλλα αεροδρόμια που θέλουν πτήσεις μακρινών αποστάσεων (αποφεύγω τον όρο υπερατλαντικά γιατί είναι περιοριστικός και αναφέρεται σε πτήσεις αποκλειστικά με κατεύθυνση τον Ατλαντικό, ενώ η γη έχει πολύ περισσότερα να προσφέρει). Δεν αμφιβάλλω καθόλου ότι η Θεσσαλονίκη και το αεροδρόμιο Μακεδονία θα έχουν μερίδιο σε αυτό, αρκεί να έχουμε λογικές προσδοκίες. Μην περιμένετε το υπέρhub με εκατομμύρια Transit επιβατών, θα απογοητευτείτε. Καλύτερα αργά αλλά σταθερά βήματα, παρά αρπαχτές που θα αφήσουν πίσω τους συντρίμμια, οικονομικό χάος και το αίσθημα του ανικανοποίητου. Τα ταξίδια είναι συνήθως λόγος χαράς, οπότε ας φροντίσουμε όλοι μας να είναι ευχάριστα για εμάς και όσους/όσες συνταξιδεύουν μαζί μας.

Σημείωση: Για χάρη συντομίας αναφέρομαι συνήθως σε αρσενικό γένος, προφανώς περιλαμβάνονται και γυναίκες.
Post automatically merged:

Σταμάτησα να διαβάζω στο «Αντιπεριφερειάρχης».
Να ρωτήσω, που λέει αντιπεριφερειάρχης, έψαξα αλλά δεν βρήκα. Και για ποιο λόγο σταμάτησες να διαβάζεις;
 
Last edited by a moderator:
Εν τω μεταξύ το νήμα αυτό ξεκίνησε το 2006. Είναι 2024 (ήτοι 18 χρόνια μετά) και γράφουμε τα ίδια πράγματα. Αλλά, αυτοί είστε!
Ok, εσύ το διάλεξες. There is no alternative :1:
Post automatically merged:

"Με αεροδρόμιΑ", γιατί προφανώς μόνο το ένα δεν μας αρκεί.
Έχει νομιμοποιηθεί η κάνναβη για ψυχαγωγικούς λόγους και στην Θεσσαλονίκη;
Λίγο κρατεί με τα μπαφίδια αδέλφια.
Του είπαν ομορφαίνει δεν παχαίνει αλλά αυτός το παράκανε.
Post automatically merged:

Στο μεταξύ δεν έχει το Αμβούργο και το Ντίσελντορφ πτήσεις για Βόρεια Αμερική αλλά μετά τις επαφές του περιφερειάρχη τζι-τζι θα έχει η Θεσσαλονίκη...
Το DUS είχε και NYC και CUN κλπ.
Τουλάχιστον η LTU, air Berlin και αργότερα η Eurowings είχαν. Τώρα δεν έχω ιδέα τι πετάει από εκεί.
 

Attachments

  • IMG_5318.jpeg
    IMG_5318.jpeg
    30,8 KB · Προβολές: 5
Last edited:
Ακόμα και η Delta έκοψε το εποχικό για DUS, οπότε μηδέν στο πηλίκο. Αλλά είμαι 100% σίγουρος οτι το έκοψε για να στείλει το αεροπλάνο SKG
 
Πότε είπαμε ότι έχουμε εκλογές, κυρία Πατουλίδου μου;

Δύο χρόνια μετά, παραθέτω την παραπάνω ανάρτηση, που είχα κάνει στις 15/12/2022 και προσθέτω:

Πότε είπαμε ότι έχουμε Ευρωεκλογές, κύριε Τζιτζικώστα μου;
 
Δεν καταλαβαίνω γιατί τόσο ζόρι με τα μπλα-μπλα του Τζιτζικώστα λες και τον παίρνει κανείς σοβαρά για τις υπερατλαντικές πτήσεις, σαν τον Χατζηχρήστο που κατεβαινε από το χωριό στην Ομόνοια με τις κότες στην πλάτη. Το αν μια εταιρία βάλει υπερατλανικά δρομολόγια προς SKG σιγουρα δεν θα ειναι θέμα Περιφερειάρχη.
Σας παραπέμπω στις τελευταίες σοβαρές δηλώσεις του υπευθυνου της Fraport που είπε πως ειναι μια δύσκολη και απαιτητική σύνδεση και αν υπάρξουν εξελίξεις , σίγουρα θα ειναι για 2025+.

Υ.Γ Αν και δεν καταλαβαινω γιατί τόσο πρεμούρα για να αποκτήσει η Θεσσαλονίκη μια εποχική σύνδεση για 3-4 μήνες με ενα δρομολόγιο την εβδομάδα προς Ν.Υόρκη, όταν της λείπουν τοσο σημαντικές all year συνδέσεις με σοβαρές ευρωπαϊκες πόλεις.
 
Έχεις δίκαιο teris3, απλά εδώ εκφράζονται ιδέες, προτάσεις, επιθυμίες, τόσο από ανθρώπους του χώρου όσο και από ερασιτέχνες που αγαπούν την αεροπορία. Επίσης, είναι όντως αστεία η εικόνα του «χωριάτη» με τις κότες σε κεντρική πλατεία της πρωτεύουσας ή άλλης μεγάλης πόλης, αλλά ας μην είμαστε είρωνες, κακά τα ψέματα, και αυτοί οι άνθρωποι συνέβαλαν έμμεσα ή άμεσα στο να γίνουν οι σημερινές μητροπόλεις αυτό που είναι. Ίσως έχουν πιο απλοϊκό τρόπο σκέψης και συμπεριφοράς.

Στο θέμα, όπως σωστά αναφέρεις, ένα μακρινό δρομολόγιο δε θα ανοίξει αύριο, αυτό δεν απαγορεύει όμως να σχεδιάζουμε για το μέλλον. Το αν θα πετύχει το γνωρίζει μόνο ο Θεός για όσους πιστεύουν. Αν όμως δεν κάνουμε σχέδια αφήνουμε τα πάντα στην τύχη και στην αεροπορία δεν σηκώνει πολλή τύχη, εκτός αν θέλει κάποιος να παίζει τη ζωή του κόρωνα γράμματα στους αιθέρες.

Συμφωνώ στη σύνδεση με ευρωπαϊκές πόλεις, και πάλι θα χρειαστεί λίγη υπομονή μέχρι να συνδεθούν τα κατάλληλα πρόσωπα και να συμφωνήσουν σε πέντε βασικά πράγματα ώστε τα αεροπορικά μας ταξίδια να είναι άνετα, ασφαλή, όσο οικονομικά γίνεται και κυρίως ευχάριστα. Προκειμένου λοιπόν να μην πέσουμε στις γνωστές γκρίνιες, ας περιοριστούμε προς το παρόν στο να συζητάμε, να προτείνουμε και να χαιρόμαστε με οποία πρόοδο.

Τόσο οι εργαζόμενοι στο χώρο όσο και οι επιβάτες μπορούν να προετοιμαστούν για τα νέα δεδομένα, καθώς όπως και σε άλλους χώρους, το σκηνικό αλλάζει και για να απολαύσουμε τα νέα πράγματα που έρχονται ας ενημερωνόμαστε κατάλληλα.
 
Υ.Γ Αν και δεν καταλαβαινω γιατί τόσο πρεμούρα για να αποκτήσει η Θεσσαλονίκη μια εποχική σύνδεση για 3-4 μήνες με ενα δρομολόγιο την εβδομάδα προς Ν.Υόρκη, όταν της λείπουν τοσο σημαντικές all year συνδέσεις με σοβαρές ευρωπαϊκες πόλεις.
Επειδή τυχόν θετική εξέλιξη θα την πουλήσουν οι τοπικοί παράγοντες ως προσωπική τους επιτυχία. Και το 2027 να ξεκινήσει κάτι, θα βγει ο περιφερειάρχης και ο κάθε πολιτικάντης και θα πει "οι πολύχρονες προσπάθειές μας έφεραν αποτέλεσμα".

Στο μεταξύ, απολαμβάνουν τα δωρεάν ταξιδάκια.
 
Top