AEGEAN - Domestic flights

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
john
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: 15 Απρ 2004, 14:00

AEGEAN - Domestic flights

Δημοσίευσηαπό john » 01 Μάιος 2004, 23:10

Mipos xerei kaneis an i Aegean tha arhisei dromologia pros neous proorismous esoterikou?(ektos Samo + Limno :) )
0 x


Άβαταρ μέλους
avidriver
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: 04 Μάιος 2005, 00:26
Τοποθεσία: FL370 most of the time ;-)

Δημοσίευσηαπό avidriver » 27 Ιουν 2005, 19:14

Έχει μείνει κάποιος άλλος προορισμός με κάπως αρκετή κίνηση αλλά και με δυνατότητα να απο/προσγειώνονται τα αεροσκάφη της ;

Avidriver 8)
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3772
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 134

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 27 Ιουν 2005, 19:30

Όλα τα ελληνικά αεροδρόμια, στα οποία πετάει η Aegean, είχαν κίνηση εσωτερικού το 2004, πάνω από 100.000 επιβάτες. Συγκεκριμένα:

Αθήνα (5.101.714)
Θεσσαλονίκη (1.515.243)
Ηράκλειο (919.652)
Ρόδος (728.533)
Χανιά (378.656)
Μυτιλήνη (333.597)
Κέρκυρα (278.438)
Αλεξανδρούπολη (262.952)
Κως (247.139)
Σαντορίνη (243.934)
Χίος (208.593)
Μύκονος (171.450)
Ιωάννινα (147.467)
Καβάλα (137.447)

Η Σάμος και η Λήμνος έχουν επίσης κίνηση άνω το 100.000 επιβατών ετησίως (159.075 και 104.975 αντίστοιχα). Ενώ τα αεροδρόμια που ακολουθούν είναι τα:

Κάρπαθος (55.166)
Κεφαλονιά (44.879)

Το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια, η κίνηση εσωτερικού προς Κάρπαθο αυξάνεται συνεχώς, η δύσκολη πρόσβαση του νησιού δια θαλάσσης, και ο μικρός αριθμός πτήσεων των ΟΑ, ίσως δικαιολογούν μελλοντικά την έλευση 2ης εταιρείας στο δρομολόγιο. :wink:
Για Κεφαλονιά, σε καμία περίπτωση...:roll:
0 x

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 87
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό dtrach » 27 Ιουν 2005, 20:36

Εγω πιστεύω και Σητεία ότι θα ξεκινήσουν..κάποια στιγμή στο μέλλον!
0 x


Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3772
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 134

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 27 Ιουν 2005, 20:38

dtrach έγραψε:Εγω πιστεύω και Σητεία ότι θα ξεκινήσουν..κάποια στιγμή στο μέλλον!


Έγινε ήδη μια αναγνωριστική πτήση...
:arrow: https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?t=2768
Για να δούμε... :wink:
0 x

Άβαταρ μέλους
avidriver
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: 04 Μάιος 2005, 00:26
Τοποθεσία: FL370 most of the time ;-)

Δημοσίευσηαπό avidriver » 27 Ιουν 2005, 21:17

xristos έγραψε:Η Σάμος και η Λήμνος έχουν επίσης κίνηση άνω το 100.000 επιβατών ετησίως (159.075 και 104.975 αντίστοιχα). Ενώ τα αεροδρόμια που ακολουθούν είναι τα:

Κάρπαθος (55.166)
Κεφαλονιά (44.879)

Το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια, η κίνηση εσωτερικού προς Κάρπαθο αυξάνεται συνεχώς, η δύσκολη πρόσβαση του νησιού δια θαλάσσης, και ο μικρός αριθμός πτήσεων των ΟΑ, ίσως δικαιολογούν μελλοντικά την έλευση 2ης εταιρείας στο δρομολόγιο. :wink:
Για Κεφαλονιά, σε καμία περίπτωση...:roll:


Thanks Xristo.

Σάμο και Λήμνο νομίζω ότι έχουν κάνει την προεργασία και το «άνοιγμα» αναβλήθηκε “στα ILS minima:wink:. Νομίζω ότι τους φόβισε η αλματώδη αύξηση των καυσίμων. Έχω την αίσθηση ότι σε τέτοια επικίνδυνη περίοδο δεν είναι σώφρον να «ανοίξει» νέο domestic προορισμό μια εταιρία των «οριζόντων-πλάνων» της Aegean.
Είμαι σίγουρος ότι τα έχουν τα νούμερα στο Head Office αλλά μια υπενθύμιση δε βλάπτει :6:

Η Κάρπαθος «ακούγεται» καλούτσικη... :great:

Avidriver 8)
0 x

Άβαταρ μέλους
Exocet
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 17 Ιουν 2005, 15:08
Τοποθεσία: Πελοπόννησος / Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Exocet » 28 Ιουν 2005, 01:19

Tο γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια, η κίνηση εσωτερικού προς Κάρπαθο αυξάνεται συνεχώς, η δύσκολη πρόσβαση του νησιού δια θαλάσσης, και ο μικρός αριθμός πτήσεων των ΟΑ, ίσως δικαιολογούν μελλοντικά την έλευση 2ης εταιρείας στο δρομολόγιο. Winken
Για Κεφαλονιά, σε καμία περίπτωση...Mit den Augen rollen


Χρήστο έχω ταξιδέψει αρκετές φορές για Κάρπαθο και τα ATR ήταν σχεδόν γεμάτα πάντα .
Ο κύριος λόγος είναι η απελπιστική θαλάσσια σύνδεση (LANE lines) - σχεδόν 20 ώρες ταξίδι μέχρι τον Πειραιά.
Επειδή από ότι γνωρίζω δεν υπάρχει περίπτωση στο άμεσο μέλλον αναβάθμισης της θαλάσσιας συγκοινωνίας , πιστεύω ότι η κίνηση εσωτερικού θα αυξηθεί ακόμα.
Το αν είναι όμως αυτό αρκετό για να ξεκινήσει η Α3 είναι θέμα προς συζήτηση...
Θα συμφωνήσω με τον avidriver ότι στην παρούσα φάση και με τις τιμές των καυσίμων να "πετάνε" δε βλέπω τέτοια περίπτωση...
0 x


jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 29 Ιουν 2005, 00:38

Η Α3 βρισκεται σε μια κατασταση αναμονης μεχρι να ξεκαθαρισει το τοπιο στις ΟΑ.
Σε πολλα δρομολογια βρισκεται πολυ πισω ως προς τις συχνοτητες σε σχεση με τις ΟΑ για αυτον ακριβως το λογο.
Πιο σιγουροι προορισμοι ειναι μαλλον Η Σαμος και η Λημνος,για την Καρπαθο το βλεπω πολυ χλωμο αφου οι ΟΑ δεν πετουν καθημερινα και δεν γνωριζω τι κινηση υπαρχει το χειμωνα.
Η δοκιμαστικη πτηση στη Σιτεια δε λεει τιποτα.
Προς το παρον εχει επιλεξει προορισμους με εξασφαλισμενη κινηση και μαλλον δε φαινεται να ρισκαρει σε αγονες μεχρι στιγμης γραμμες.
0 x

Άβαταρ μέλους
tassos76
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 12:07
Τοποθεσία: LXS
x 16

Δημοσίευσηαπό tassos76 » 29 Ιουν 2005, 09:44

Η Α3 ηταν να ξεκινησει δρομολογια για Λημνο τον περασμενο Δεκεμβρη, τελικα ομως υπηρξε μια αναβολη για τον Μαη που μας περασε. Σε μια επιθετικη κινηση, η ΟΑ ειχε καθ'ολη τη διαρκεια του χειμερινου της προγραμματος και τριτη μεσημεριανη πτηση για Λημνο, την οποια και εκοψε τον Μαρτιο υστερα απο την αποφαση της Α3 να μην ξεκινησει δρομολογια.
0 x

Άβαταρ μέλους
Dimitrios Ntistis
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 21 Δεκ 2004, 11:36
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Dimitrios Ntistis » 29 Ιουν 2005, 13:58

Pantws gia to dromologio pros Karpa8o isws na xreiastei aeroskafi. De kserw ka8olou to aerodromio ekei. Einai makrus o diadromos?
0 x
Dimitris Ntistis
http://www.oav.gr


Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5046
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 211
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Akis » 29 Ιουν 2005, 14:17

Dimitrios Ntistis έγραψε:Pantws gia to dromologio pros Karpa8o isws na xreiastei aeroskafi. De kserw ka8olou to aerodromio ekei. Einai makrus o diadromos?

:arrow: https://www.airliners.gr/el/port.php?id=25 :roll: :wink:
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr

alexandros
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 232
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 00:37

Δημοσίευσηαπό alexandros » 29 Ιουν 2005, 15:00

jetflight wrote:
Η Α3 βρισκεται σε μια κατασταση αναμονης μεχρι να ξεκαθαρισει το τοπιο στις ΟΑ.


ontos etsi exoun ta pragmata...otan mpoun oi upografes kai epitelous ksekatharisoun ta pragmata me tis OA i A3 tha kanei gero expansion...ola auta ta nea domestic pistebo oti exoun meletithei idi kai einai thema xronou prin anoiksoun.
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3772
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 134

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 29 Ιουν 2005, 16:08

Dimitrios Ntistis έγραψε:Pantws gia to dromologio pros Karpa8o isws na xreiastei aeroskafi. De kserw ka8olou to aerodromio ekei. Einai makrus o diadromos?


Δεν τίθεται θέμα. Εδώ πετάει στη Χίο, που έχει 1,5 km διάδρομο.
Η Κάρπαθος έχει διάδρομο που το συνολικό του μήκος (μήκος απογείωσης) φτάνει τα 2.551 m, και δέχεται charter απ' όλη την Ευρώπη.

Please, ρίχνετε μια ματιά στο site, υπάρχουν απαντήσεις, σε πολλές από τις απορίες σας. :wink: 8)
0 x


jetflight
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1118
Εγγραφή: 30 Οκτ 2004, 04:23
x 1

Δημοσίευσηαπό jetflight » 30 Ιουν 2005, 01:12

Για την Καρπαθο δεν τιθεται θεμα διαδρομου,αλλα κινησης.
Η Χιος εχει ενα διαδρομο 1510μ περιπου ,αλλα σιγουρα δεν συγκρινεται στο μεγεθος της εσωτερικης κινησης με τη Καρπαθο,υπαρχει ετσι κι αλλιως τεραστια διαφορα,και επισης πεταει με AR1 με απαιτουμενο ελαχιστο μηκος απογειωσης τα 1200m γεματο απο φορτιο.
Οντως η Καρπαθος εχει αρκετες πτησεις Τσαρτερ λογω διαδρομου,αλλα υπολειπεται πολυ σε εσωτερικες συνδεσεις και ιδιαιτερα με την Αθηνα.
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3772
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 134

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 30 Ιουν 2005, 11:39

jetflight έγραψε:Για την Καρπαθο δεν τιθεται θεμα διαδρομου,αλλα κινησης.
Η Χιος εχει ενα διαδρομο 1510μ περιπου ,αλλα σιγουρα δεν συγκρινεται στο μεγεθος της εσωτερικης κινησης με τη Καρπαθο,υπαρχει ετσι κι αλλιως τεραστια διαφορα,και επισης πεταει με AR1 με απαιτουμενο ελαχιστο μηκος απογειωσης τα 1200m γεματο απο φορτιο.
Οντως η Καρπαθος εχει αρκετες πτησεις Τσαρτερ λογω διαδρομου,αλλα υπολειπεται πολυ σε εσωτερικες συνδεσεις και ιδιαιτερα με την Αθηνα.


Η σύγκριση με την Χίο ήταν καθαρά τεχνική, και αφορούσε το θέμα των διαδρόμων.
Ήδη από το 1ο μου post, έχω ξεκαθαρίσει με ποιο σκεπτικό ανέφερα την Κάρπαθο. Είναι ο μόνος από τους υπόλοιπους -κάτω των 100.000 επιβατών- προορισμούς, που έχει μια ανοδική πορεία καθώς και κάποια άλλα χαρακτηριστικά που δικαιολογούν μελλοντικά την έλευση 2ης εταιρείς στη γραμμή, έφοσον βέβαια συνεχιστεί η ανάπτυξη. Δεν ανέφερα καν την Aegean. Μίλησα απλώς για 2η εταιρεία. :wink: Το "μελλοντικά" μπορεί να είναι σε 4-5 χρόνια ή και περισσότερο...

xristos έγραψε:Το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια, η κίνηση εσωτερικού προς Κάρπαθο αυξάνεται συνεχώς, η δύσκολη πρόσβαση του νησιού δια θαλάσσης, και ο μικρός αριθμός πτήσεων των ΟΑ, ίσως δικαιολογούν μελλοντικά την έλευση 2ης εταιρείας στο δρομολόγιο. wink
0 x



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες