ATH SOFIA A3 950 / 31 OCT

Αναλυτικότερα

1234-6- ATH-SOF A3950 0915-1030, SOF-ATH A3951 1110-1225
----5-7 ATH-SOF A3950 1800-1915, SOF-ATH A3951 2000-2115

Όλες οι πτήσεις με 733 :!:

pas mal, pas mal, για να δούμε πως θα της πάει :rolleyes:
 
jerry":pw5bxl36 said:
Όλες οι πτήσεις με 733 :!:

pas mal, pas mal, για να δούμε πως θα της πάει :rolleyes:

Με τόσους Έλληνες φοιτητές που σπουδάζουν σε πόλεις της Βουλγαρίας δεν θα πάει κι άσχημα... ;)
Η Ολυμπιακή πάντως στην καθημερινή απογευματινή πτήση χρησιμοποιεί 734.
 
xristos":13et22vc said:
Η Ολυμπιακή πάντως στην καθημερινή απογευματινή πτήση χρησιμοποιεί 734.

Το χειμώνα προγραμματίζει τα εξής για τη SOF :

ATH-SOF
1--4-6- 0700 AT7
1------ 1705 734
-234567 1705 717

Ανάλογα για το SOF-ATH
 
jerry":33o15xz0 said:
Το χειμώνα προγραμματίζει τα εξής για τη SOF

Προφανώς αναφερόμουν στο καλοκαιρινό πρόγραμμα 2005. Εξάλλου, παίρνοντας υπόψη ότι βασικοί "πελάτες" του δρομολογίου είναι φοιτητές, η κίνηση πρέπει να είναι εξίσου σημαντική (αν όχι μεγαλύτερη) και το χειμώνα. ;)
 
xristos":iuj4curi said:
jerry":iuj4curi said:
Το χειμώνα προγραμματίζει τα εξής για τη SOF

Προφανώς αναφερόμουν στο καλοκαιρινό πρόγραμμα 2005. Εξάλλου, παίρνοντας υπόψη ότι βασικοί "πελάτες" του δρομολογίου είναι φοιτητές, η κίνηση πρέπει να είναι εξίσου σημαντική (αν όχι μεγαλύτερη) και το χειμώνα. ;)

Προφανώς εκεί αναφερόσουν απλά ανέφερα τα χειμερινά ΟΑ για λόγους πληρότητας... Βέβαια ας μην ξεχνάμε ότι η ΟΑ ανά πάσα στιγμή μπορεί να αναθεωρήσει τα δρομολόγιά της. Η Hemus θα αντιδράσει άραγε :?: :rolleyes:
 
Εκτός από τους φοιτητές μη ξεχνάμε και τους Έλληνες επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στην Βουλγαρία .Η πληρότητα της ΟΑ είναι πολύ καλη για Σοφία
 
ΝΑ δούμε πότε θα ανοίξει έναν προορισμό η Αιγαίου μόνη της. Δηλαδή κάπου που δεν θα πηγαίνει ήδη η Ολυμπιακή. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πηγαίνει να μοιραστεί μία πίτα και όχι να βρει μία να τρώει μόνη της....
 
jerry":t51eqw29 said:
Η Hemus θα αντιδράσει άραγε :?: :rolleyes:

Πως να αντιδράσουν και αυτοί; Είναι από τις εταιρίες που απορεί κανείς πώς υπάρχουν. Τα γραφεία τους στην Αθήνα δεν έχουν καν μηχανογράφηση. Μου θύμησε την ADA Air που χρησιμοποιούσε ένα τεφτέρι για σύστημα κρατήσεων.

Εγώ πιστεύω ότι η γραμμή δεν θα προχωρήσει. Πολύ φοβάμαι ότι η κατάσταση θα είναι ανάλογη των Σκοπίων. (Χαμηλές πληρότητες και συχνότητες) Εδώ βέβαια έχουμε και τους φοιτητές, αλλά και πάλι τα αεροπλάνα για τη Σόφια πάνε και έρχονται με χαμηλές πληρότητες. Όποτε και να ζητήσεις θέση, βρίσκεις τα φθηνότερα διαθέσιμα εισιτήρια γιατί η ζήτηση είναι χαμηλή. Αν η Α3 ήθελε κερδοφόρο δρομολόγιο θα μπορούσε να πάρει IEV ή ΤΙΑ. Δεν ξέρω βέβαια αν οι διμερείς διακρατικές συνθήκες το επιτρέπουν.

Blade":t51eqw29 said:
ΝΑ δούμε πότε θα ανοίξει έναν προορισμό η Αιγαίου μόνη της. Δηλαδή κάπου που δεν θα πηγαίνει ήδη η Ολυμπιακή. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πηγαίνει να μοιραστεί μία πίτα και όχι να βρει μία να τρώει μόνη της....

NA σου θυμήσω το Βατερλώ των Σκοπίων; Βέβαια το είχε δοκιμάσει η ΟΑ παλιότερα, αλλά η Εταιρία της Χρονιάς 2004/05 φαίνεται πως δεν διδάχθηκε από τα αποτελέσματα της πρώτης... Τί τα θές; Περασμένα, ξεχασμένα...
 
Blade":hlu5gqee said:
ΝΑ δούμε πότε θα ανοίξει έναν προορισμό η Αιγαίου μόνη της. Δηλαδή κάπου που δεν θα πηγαίνει ήδη η Ολυμπιακή. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πηγαίνει να μοιραστεί μία πίτα και όχι να βρει μία να τρώει μόνη της....

Πρώτα πρώτα να σε προλάβω με δύο άμεσα παραδείγματα :

Καβάλα-Dusseldorf
Καβάλα-Stuggart
και πολλοί προορισμοί που καλύπτονται με charters.

Και επί του κυρίου ερωτήματός σου. Πράγματι, ο άμεσος -κατά κούτελο- ανταγωνισμός. Πονάει. Να το προτείνουμε και στους άλλους, φίλε Blade.

Να πούμε στη Lufthansa να μην πετάει Αθήνα-Franκfurt για να πετάει η ΟΑ, μόνη της, ασφαλώς... Να το πούμε και στην Alitalia. Βλέπεις, ζοριζόμαστε λίγο να τα φέρουμε εις πέρας με ανταγωνισμό, αφήστε μας να πετάμε μόνοι μας. Το ίδιο και στην Air France. Αναίδεια, έ, να θέλουν κι αυτοί να πετάνε ΑΤΗ-CDG! Μα είναι κοινωνία αυτή ρε παιδί μου, να θέλει να μας ανταγωνιστεί!!!

ΟΚ, τέρμα η πλάκα. Πιστεύω ακράδαντα ότι μόνο μέσω άμεσου ανταγωνισμού είναι δυνατό να αναπτυχθούν σωστά επιχειρήσεις. Από εκεί προκύπτουν υγειείς εταιρείες. Μονοπώλια και ολιγοπώλια συντηρούν νοσηρές καταστάσεις. Ο ανταγωνισμός, άμεσος και σωστός ωφελεί αυτόν που ανταγωνίζεται γιατί αναγκάζεται να βελτιωθεί, αλλιώς ή βουλιάζει την επόμενη ή δεν πληρώνει ΙΚΑ και κλέβει το Σπατόσημο, και μετά 'κλαίει' αν τον πιάσουνε να κλέβει. Ο ανταγωνισμός, άμεσος και σωστός ωφελεί τον καταναλωτή. Και δεν μπορώ να ακούω αηδίες του στύλ 'ρίχνει την ασφάλεια'. ΚΑΜΜΙΑ ΣΩΣΤΗ εταιρεία δεν διακινδυνεύει εν γνωσει της το image της. Μόνο όσοι θέλουν να κάνουν αρπαχτές. Αυτοί όμως, αργά ή γρήγορα φαίνονται.

Και ως προς το σκέλος του γιατί δεν πετάει αλλού. Εκτος ΕΕ αυτό δεν γίνεται. Υπάρχουν διακρατικές συμφωνίες. Χρειάζεται μπόλικη ...παπυροκρατία για να πετάξεις στην Αίγυπτο. Το ίδιο και οπουδήποτε το ποιός πετάει, πόσο συχνά, με πόσες θέσεις ανά εβδομάδα κλπ καθορίζεται από τους γραφειοκράτες. Εντός ΕΕ τα πράγματα είναι αλλιώς. Δρομολογείς ό,τι θέλεις, όπου θέλεις -σχεδόν- και αναλαμβάνεις το ρίσκο. Αυτό κάνει η Aegean. Συντηρητικά, συντηρητικότατα θα έλεγα. Μικρά βήματα. Άλλωστε το διεθνές δίκτυο είναι όλο, σχεδόν, κληρονομιά από την Cronus. Δεν χτίζονται με big bang οι εταιρείες. Από την τελευταία φορά που έγινε big bang (αρχές του 1990) ποιοί επιβίωσαν;

Βάλε λοιπόν κι εσύ το κεφάλαιό σου και ξεκίνα. Σου εύχομαι καλή επιτυχία.
 
Top