Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
Άβαταρ μέλους
Velerefontis
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2007, 17:16
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): PAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDL
x 30

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό Velerefontis » 19 Φεβ 2015, 18:27

Αυτα που κοροιδεύαμε( Ραιαν) αυτά λουζόμαστε.... Τα καλα του μονοπωλίου γαρ..
0 x


Άβαταρ μέλους
bari
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: 12 Ιουν 2007, 11:19
x 15
Επικοινωνία:

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό bari » 20 Φεβ 2015, 01:44

Καθε εταιρια αποφασιζει την τιμολογιακη πολιτικη της αναλογα με το πως η ιδια αντιλαμβανεται οτι μπορει να εκμεταλευτει περισσοτερο το κομματι της αεροπορικης πιτας στο οποιο δραστηριοποιειται. Οι ιδιωτικες αεροπορικες εταιριες ουτε ηταν ποτε ουτε θα γινουν φιλανθρωπικα ιδρυματα. Δε θελω να κρινω αν ειναι δικαιο ή οχι αλλα ετσι ηταν και ετσι θα ειναι.
Τωρα οσον αφορα το χιλιοειπωμενο μονοπωλιο αυτο το δημιουργει η εκαστοτε αγορα απο μονη της. Μην ξεχνατε οτι μιλαμε για μια πολυ μικρη χωρα-αγορα κυριως εποχιακη.
0 x

Άβαταρ μέλους
joker2013
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 189

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 20 Φεβ 2015, 12:22

Ρε παιδια αναμασατε την ιδια καραμελα με το μονοπωλιο. Η Α3 πεταει σε καποια δρομολογια μονη της γιατι πολυ απλα κανενας δεν θελει να βαλει. Αν υπαρχει ψωμι, οποια εταιρια θελει μπορει να βαλει δρομολογια. Τα ΚΤΕΛ ειναι μονοπωλιο, οχι η αεροπορια. Εκτος αν περιμενατε μια κρατικη εταιρια που να ανταγωνιζεται τους ιδιωτες μπαινοντας μεσα καποια εκατομμυρια καθε χρονο
0 x

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1667
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 130

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό george_a » 20 Φεβ 2015, 13:00

Well said. Μονοπώλιο είναι η κατάσταση όπου ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να μπει ανταγωνιστής. Όχι ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ... Ασφαλώς τα όρια μεταξύ του μπορώ και του θέλω είναι δυσδιάκριτα μερικές φορές. Αλλά η καραμέλλα έχει λιώσει, τουλάχιστο ας βρούμε κάποια άλλη...
0 x


Godhatesusall
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2013, 12:16
x 5

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό Godhatesusall » 20 Φεβ 2015, 13:37

Το πρόβλημα με τα μονοπώλεια ,ιδιαίτερα σε στρατηγικούς τομείς όπως μεταφορές και ενέργεια, είναι ότι στην προσπάθειά τους να αρμέξουν όσο περισσότερο μπορούνε τους πελάτες μειώνουν πάρα πολύ τα business opportunities. Αν δηλαδή μια επιχείρηση πρέπει να κάνει 10 ταξίδια εσωτερικού σε γραμμές που πχ δεν πετάει η FR , τότε 100 vs 250 ανά rtn μπορεί να κάνει την διαφορά ανάμεσα στην βιωσιμότητα ή όχι της εταιρείας.

Περισσότερο στο θέμα, η Α3 κρατάει ένα προφιλ λίγο-πολύ legacy αεροπορικής. Θεωρώ χαζή τακτική να αλλάζει το business strategy σε τομείς όπως οι αποσκευές σε αυτές μιας loco.

Και το λέω αυτό γιατί αν η μόνη διαφορά της Α3 με την FR/U2 είναι ότι σου δίνει free seat selection και πχ γεύμα για πτήσεις εξωτερικού, τότε είναι καταδικασμένη, γιατί πολύ απλά η αγορά γεύματος και preseating σε exit rows κοστίζει πάνω-κάτω 15-20 ευρώ την πτήση στις loco. Αλλά η διαφορά του fare είναι πολύ περισσότερο.
Βεβαίως, για να μην κράζουμε απλά χωρίς να βλέπουμε θετικά, βλέπω καλές κινήσεις (όπως το νέο M&B) που ενθαρύνουν τους FF να χρησιμοποιούν Α3.
0 x

Άβαταρ μέλους
jj_lgkr
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2012, 17:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SAA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDH
x 51

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό jj_lgkr » 20 Φεβ 2015, 13:55

Βέβαια, δεν είναι η μόνη. Οι legacy χάνουν όλο και περισσότερους επιβάτες από τις low/ultra-low cost. Αναγκαστικά κάτι έπρεπε να κάνουν. Οι αμερικάνικες legacy χρεώνουν τη βαλίτσα χρόνια τώρα, και ελάχιστες έχουν μείνει στην Ευρώπη που δεν το κάνουν (πχ Lufthansa/Swiss).
Και μην ξεχνάμε ότι οι loco και ιδιαίτερα η ryanair έχουν πολύ πιο επιθετική τιμολογιακή πολιτική και έχουν περιθώριο να μην βγάλουν αρχικά κέρδος από καινούργιες αγορές. Όπως επίσης ότι μεγάλο κομάτι τους κέρδους δεν έρχεται από τα ίδια τα εισητήρια (22% ancillary, 20% subsidies, και αυτά δεν περιλαμβάνουν baggage fees κλπ).
0 x

Godhatesusall
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2013, 12:16
x 5

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό Godhatesusall » 20 Φεβ 2015, 14:18

καμία διαφωνία ότι οι legacy χρεώνουν αποσκευές πλέον (δεν μαρέσει, αλλά το έχω συνηθίσει).

Απλά υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στo (περίπου 15) λίρες της ba για αποσκευή (διαφορά του κανονικού με το αντίστοιχο golight fare) ακόμα και σε connecting flights και το 40+17=55 ευρώ της Α3 για μια πτήση εξωτερικού με ανταπόκριση κάπου στο εσωτερικό.

Δηλαδή ακόμα και legacy US carriers χρεώνουν 25$ (UA) για την αποσκευή στα short/med hauls(πχ EWR-SFO που είναι 5h30m) , πως η A3 θέλει να χρεώσει περισσότερο από τα διπλάσια, και μάλιστα σε μια χώρα που το pp(per person) gdp είναι το μισό των ΗΠΑ? Άσε δε που στις ΗΠΑ υπάρχουν κάρτες που σου δίνουν δωρεάν βαλίτσα , early boarding κλπ και είναι δωρεάν. Είναι εντελώς διαφορετικό το business model εκεί.

Προσωπικά, και 200 ευρώ να χρεώνει της βαλίτσες δεν με νοιάζει(*A gold). Απλά το θεωρώ σαν μια loco τακτική και πιστεύω πολύς κόσμος θα το δει έτσι, και εν τέλει θα επιλέξει FR/U2 και θα γλυτώσει και κάμποσα λεφτά.
0 x


Άβαταρ μέλους
joker2013
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 189

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 20 Φεβ 2015, 20:14

Στην πραγματικοτητα ειναι μια τακτικη που εκανε τα ταξιδια πιο προσιτα σε πολυ κοσμο που ταξιδευει για μικρα διαστηματα και αναγκαστικα πληρωνε την αποσκευη ενω στην πραγματικοτητα δεν την χρειαζοταν. Αλλωστε δεν ειναι μονο το φαγητο που την κανει να διαφερει απο μια loco. Ειναι τα κεντρικα αεροδρομια, η καλυψη σε περιπτωση στραβης, τα προγραμματα επιβραβευσης, τα καλα ωραρια κλπ. Κι ειδικα οταν ταξιδευεις στην Ευρωπη για μικρο χρονικο διαστημα ολα αυτα μετρανε.
0 x

Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 653
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 159

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 20 Φεβ 2015, 20:29

joker2013 έγραψε:Αλλωστε δεν ειναι μονο το φαγητο που την κανει να διαφερει απο μια loco. Ειναι τα κεντρικα αεροδρομια, η καλυψη σε περιπτωση στραβης, τα προγραμματα επιβραβευσης, τα καλα ωραρια κλπ. Κι ειδικα οταν ταξιδευεις στην Ευρωπη για μικρο χρονικο διαστημα ολα αυτα μετρανε.


Και τα τακτικά δρομολόγια, είτε της ίδιας της Α3, είτε κάποιων Codeshare / Star Alliance Partners, οι δυνατότητες ανταποκρίσεων και συνδυασμών κλπ., που σου δίνουν πολύ μεγαλύτερη ευελιξία και πολύ περισσότερες επιλογές όσον αφορά την μέρα και ώρα από τα Low Cost, που – με την εξαίρεση λίγων δρομολογίων – συχνά δεν έχουν ούτε καν καθημερινή πτήση ούτε δίνουν ανταποκρίσεις σε ένα εισιτήριο.

Και για μένα εκεί είναι η κύρια διαφορά ανάμεσα στα legacy / network carriers και τα low cost, και όχι στη δωρεάν βαλίτσα ή στο δωρεάν ποτηράκι νερό…
0 x

Άβαταρ μέλους
joker2013
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 189

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 21 Φεβ 2015, 15:10

Σαφως απλα δεν το ανεφερα καθως η Α3 (και η καθε Α3) ουσιαστικα ανταγωνιζεται τη Loco στα απευθειας δρομολογια και εκανα μια συγκριση μεταξυ τους σε αυτα τα routes. Σιγουρα η Α3 και η LH σου ανοιγουν πολυ μεγαλο δικτυο προορισμων που καμια loco δεν μπορει να συγκριθει, τουλαχιστον απο Ελλαδα κι οχι απο UK που εχουν βαση οι περισσοτερες.
0 x


Άβαταρ μέλους
mikedlkece
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 275
Εγγραφή: 22 Οκτ 2007, 00:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): QTR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KLGA
x 4

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό mikedlkece » 16 Μαρ 2015, 15:47

Εχω μια ερωτηση σχετικα με την χρεωση αποσκευων σε υπερατλαντικο ταξιδι οπου τα πρωτα σκελη του ταξιδιου ( CHQ-ATH-MUC) ειναι operated by Aegean Airlines και το υπερατλαντικο σκελος (MUC-JFK) operated by Lufthansa.
To ταξιδι εγινε με εξαργυρωση μιλιων της United Airlines και εμφανιζει ως χρεωση 2ης βαλιτσας 40 ευρω (!).
Ξερετε πως προεκυψε αυτη η χρεωση και αν μπορω να προπληρωσω απο τωρα την δευτερη βαλιτσα καλωντας την Α3;
0 x

Άβαταρ μέλους
pilakis89
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 21 Απρ 2014, 10:35
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ELB
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 1

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό pilakis89 » 22 Μαρ 2015, 17:15

Μήπως γνωρίζει κανείς ποιό μήνα-μήνες είναι η σωστή περίοδος για να βρεί κανείς φθηνά εισητήρια με την αιγαίου;
0 x

Άβαταρ μέλους
jj_lgkr
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2012, 17:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SAA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDH
x 51

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό jj_lgkr » 23 Μαρ 2015, 00:17

Από την μικρή προσωπική εμπειρία, θα έλεγα αρχές με μέσα Γενάρη (γενικά στις περισσότερες αεροπορικές ισχύει αυτό), μετά κάποια στιγμή τέλη Ιουλίου-Αύγουστο που ξαναβγάζει προσφορές καλές για χειμώνα. Το καλύτερο πάντως, γράφεσαι στο newsletter της aegean, και έχεις το νου σου όταν σου στείλει e-mail. :great:
0 x


Άβαταρ μέλους
Georgi_1964
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: 24 Απρ 2014, 21:29
x 74

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό Georgi_1964 » 11 Ιουν 2015, 10:55

Η πτήση А3971 για 12 Ιουνίου έχει ακυρωθεί .
Τώρα που πήγε να κάνει ο άνθρωπος Check-in κατάλαβε ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
Τόσο δύσκολο είναι να πάρουν τηλέφωνο από την εταιρεία να τους ειδοποιήσουν ότι έχει γίνει αλλαγή στην πτήση τους.
Τσιγκουνιά σε όλο της το μεγαλείο.
Δεν μπορούν να καταλάβουν ότι εκεί η αποστάσεις είναι πολύ μεγάλες και αν κάποιος έρχεται στην Ελλάδα μέσο Μόσχας θα έχει ακόμα αγοράσει εισιτήρια για άλλη πτήση .
Και μετά μιλάμε ότι η ιδιωτικές είναι καλύτερες από τις κρατικές.
Αυτήν την αδιαφορία δεν μπορώ να την καταλάβω.

Βάλτε κάποιον η από εδώ η από εκεί να τους παίρνει τηλέφωνο για να γνωρίζουν πότε γίνονται αλλαγές και ποιες είναι οι καλύτερες λύσεις.
Τόσο δύσκολο είναι ;
0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3490
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 542

Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Δημοσίευσηαπό aakunz » 11 Ιουν 2015, 11:44

Αγαπητέ Γεώργιε,

Όταν ο επιβάτης κάνει μόνος του την κράτηση, το σύστημα ζητάει έναν έγκυρο αριθμό τηλεφώνου και ένα e-mail, για αυτόν ακριβώς το λόγο: για να στέλνει ενημερώσεις με SMS ή e-Mail, που αφορούν το ταξίδι του (και όχι μόνο για να σπαμάρει διαφημίσεις). Εάν ο επιβάτης, δεν ελέγχει τα e-mail του, τότε είναι δικό του θέμα. Επίσης, εάν η κράτηση έχει γίνει από ταξιδιωτικό γραφείο, τότε η ειδοποίηση έρχεται σε μία από τις "Queues" του συστήματος, δηλαδή κάποιες «ουρές» κρατήσεων, όπου έχει παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα και χρειάζεται να παρέμβει ο χρήστης ή να ενημερωθεί ο πελάτης. Δεν υπάρχει περίπτωση να έγινε κάποια αλλαγή από τον προγραμματισμό και να μην έπεσε η κράτηση σε μία από τις Queues.

Είμαι 1.000.000 % σίγουρος, ότι ένα από τα δύο έχει σίγουρα συμβεί. Το θέμα είναι ότι στην α) περίπτωση ο επιβάτης δεν έλεγξε το inbox του και β) περίπτωση ο υπάλληλος του γραφείου δεν ενημέρωσε τον επιβάτη.
0 x



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες