CRJ για την ΟΑ???

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές (και Ολυμπιακή Αεροπορία, Αεροπλοΐα, Μακεδονικές Αερογραμμές)
Άβαταρ μέλους
alex96
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1434
Εγγραφή: 26 Ιαν 2007, 11:17
x 30

Δημοσίευσηαπό alex96 » 02 Μαρ 2007, 15:50

Καλησπέρα σε όλους!Να θυμίσω οτι,προσωπικά,δεν ανέφερα κάτι για CRJ! 8) Eυχαριστώ.
0 x


Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 02 Μαρ 2007, 17:09

Καλησπέρα και από μένα!

’Aργησα λίγο, αλλα το καλο πράγμα θέλει χρόνο! ;)

Προσωπικά είμαι κατά της αγοράς η έστω προμήθειας με οποιονδήποτε τρόπο ενός νέου τύπου. Όχι γιατί δεν γουστάρω να έχει η ΟΑ νέα αεροσκάφη, αλλα γιατί είναι οικονομικά ασύμφορο αυτή τη στιγμή τουλάχιστον! Ναι μεν διεκδικεί τα 800 εκ. από το κράτος, κέρδισε τα 500, αλλα το ποτε και με τι ρυθμούς το κράτος θα αρχίσει να αποπληρώνει τα χρέη του είναι άλλο καπέλο. Και φυσικά θα αργήσει να αρχίσει να πληρώνει και να τονίσω ότι δεν έχει να κάνει με τον οποιοδήποτε χρωματισμό της εκάστοτε κυβέρνησης, αλλα είναι θέμα.. αρχής! ;) Και να έρθουμε στην επικείμενη προμήθεια υλικού: Το CRJ μέχρι πρότινος ήτανε ψόφιο. Ήρθε η παραγγελια της Λουφτχάνσα για <v CRJ900 και το έσωσε, μιας και η Bombardier ήθελε μέχρι και τη γραμμή παραγωγής να κλείσει, στην καλύτερη περίπτωση να την ελαττώσει μέχρι εκεί που δεν παίρνει. Η παγκόσμια οικονομία υποδεικνύει στις εταιρείες να συμμαζευτούνε οικονομικά. Οι πιο πολλές εταιρείες κοιτάνε πλέον να εντάξουνε στροβιλοελικοφόρα στο στόλο τους. Ας μην παρασυρόμαστε από παραδείγματα όπως η LH. Οι αγορές παίζουνε ένα πολύ μεγάλο ρολο. Και το 900ri ναι μεν περνάει μια φάση αναγέννησης, αλλα και πάλι μέχρι ποτε? Σε παγκόσμιο επίπεδο βλέπουμε να υπάρχει μια οικονομική κρίση. Στον τομέα της αεροπορίας τα πράγματα πάνε σχετικά καλά. Μέχρι το επόμενο τρομοκρατικό χτύπημα με αεροπλάνο! Πονάει, αλλα είναι η αλήθεια! Το ΑΤΡ 72-700 είναι από άποψη κόστους απόδοσης ακόμα αχτύπητο στην κατηγορια των 100ρίδων. Πόσες εταιρείες είχανε λυγίσει υπό την οικονομική πίεση, από το 2001 και μετά, και πόσες exouveepiznsei μεν αλλα δεν καταφέρανε να συνέρθουνε 100%! Μεγάλα ονόματα πουληθήκανε η είναι στις διαπραγματεύσεις. Εταιρείες πάλαι ποτε μεγάλες , ισχυρές και αυτοδύναμες, αναγκαστήκανε να ενωθούνε. Με τις οποιες επιπτώσεις είχε για στόλο και προσωπικό. Η ΟΑ δεν είναι ούτε ΑF, ούτε KLM, ούτε καν AZ! Με την ένταξη ενός παντελώς νέου τύπου στο στόλο προκύπτουνε νέες ανάγκες, μια νέα πραγματικότητα:



1. Εκπαίδευση προσωπικού. Η ΟΑ δεν έχει type rated προσωπικό για τα CRJ. Που σημαίνει 2 τιvά: a). πρέπει να προσλάβει και να εκπαιδεύσει νέο κόσμο - πολύ κόσμο: ιπτάμενο προσωπικό, τεχνικούς. Στην εταιρεία μέσα θα πρέπει να οργανωθεί νέο τμήμα για τα CRJ (προγραμματισμός, σχεδιασμός, service κλπ αλλα μιλάμε για την ΟΑ οποτε ας το αφήσουμε) b). την οργάνωση τεχνικής βάσης, με ο,τι επακόλουθα έχει μια τέτοια ενέργεια. Εκτος βεβαια και κλείσει συμβόλαιο με την Lufthansa Technik, κάτι που χλωμό το κόβω.

2. Υποθέτοντας ότι η ΟΑ κάνει σωστή επιλογή τύπου (CRJ900 η CRJ900X) και όχι CRJ200-CRJ700 (αλλα ποτε τα τελευταία 20 χρονια είχαμε μια ορθολογική παραγγελια από την ΟΑ για να έχουμε τώρα? Τα Α340 εξαιρούνται!) θα έχει τα νέα αεροσκάφη στην καλύτερη περίπτωση σε 1-2 χρονια. Η Bombardier κοιτάει να κατασκευάσει τις νέες παραγγελιες, που είναι πάνω από 110 κομμάτια. Η ΟΑ τα χρειάζεται άμεσα όμως. Λέτε να κάνει lease στο στυλ της Αιγαίου? (sic). ’Aμα γίνει lease θα γίνει με τους ήδη υπάρχοντες τύπους! Και όλοι οι προηγούμενοι έχουνε βγει προβληματικοί, σε ότι αφορά κόστος/απόδοση!..

Να το κλείνω εδώ το θέμα, αν και θα μπορούσα να γράψω πολύ περισσότερα. Για μένα μια κίνηση της ΟΑ για CRJ θα ήτανε μονο κάτω από πολύ ειδικές συνθήκες σκόπιμη. Και αυτές δεν υφίστανται για την ώρα!


Ο,τι και να πάρει, καλοτάξιδο να είναι! Και να έχει μονο ένα livery! :P :mrgreen:



Φιλικά Στέφος
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Bathory
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 28 Φεβ 2007, 17:33

Δημοσίευσηαπό Bathory » 11 Μαρ 2007, 00:43

Όνειρο ήταν και πάει. Λέγεται οτι το σχέδιο για τα CRJ εγκαταλείφθηκε. Αν κάποιος ξέρει λεπτομέρειες ας μας πει.
0 x

Άβαταρ μέλους
thanosp
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 943
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2005, 04:59
Τοποθεσία: U.K. / KVA
x 78
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό thanosp » 11 Μαρ 2007, 00:54

Δεν νομίζω ότι έπρεπε να τρέφει κανένας ελπίδες για την αγορα αυτή. Ζούμε ένα ακόμη μύθο στην Ελλάδα με την βοήθεια της ΟΑ. Άλλωστε σε κάθε τέτοια φήμη πάντα υπάρχει μια Μύθος :P

Καλύτερα που δεν υπήρξε και αυτή η πιθανότητα. Υπάρχουν και καλύτερες λύσεις εκτoς των CRJ.
0 x
Mind is like a parachute, it's better when it's open.
Statistics: http://my.flightmemory.com/thanosp


Άβαταρ μέλους
CONFIG2
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: 04 Δεκ 2006, 17:09
Τοποθεσία: 30W

Δημοσίευσηαπό CONFIG2 » 11 Μαρ 2007, 10:14

Bathory έγραψε:Όνειρο ήταν και πάει. Λέγεται οτι το σχέδιο για τα CRJ εγκαταλείφθηκε. Αν κάποιος ξέρει λεπτομέρειες ας μας πει.



Δεν εχει εγκαταληφθει η αποφαση αυτη.
0 x
4 engines are safer than 2

Άβαταρ μέλους
Elliott LGAV
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 336
Εγγραφή: 15 Ιαν 2004, 16:29
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): TNCM
Τοποθεσία: Globe
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Elliott LGAV » 11 Μαρ 2007, 12:56

CONFIG2 έγραψε:Δεν εχει εγκαταληφθει η αποφαση αυτη.


Δεν θα υπάρχει "πρόβλημα" πολυτυπίας με τα CRJ? Αν και θα είναι πολύ καλύτερα να πηγαίνεις Βουκουρέστι με CRJ παρά ATR.
Η ΟΑ έχει μεγάλη τεχνογνωσία πλέον στα ATR. Οι εκδόσεις -500 ίσως?


4 engines 4 oil companies :D
0 x

Άβαταρ μέλους
CONFIG2
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: 04 Δεκ 2006, 17:09
Τοποθεσία: 30W

Δημοσίευσηαπό CONFIG2 » 11 Μαρ 2007, 18:46

Elliott LGAV έγραψε:
CONFIG2 έγραψε:Δεν εχει εγκαταληφθει η αποφαση αυτη.


Δεν θα υπάρχει "πρόβλημα" πολυτυπίας με τα CRJ? Αν και θα είναι πολύ καλύτερα να πηγαίνεις Βουκουρέστι με CRJ παρά ATR.
Η ΟΑ έχει μεγάλη τεχνογνωσία πλέον στα ATR. Οι εκδόσεις -500 ίσως?


4 engines 4 oil companies :D


Σιγουρα θα υπαρχει. Προσωπικα προτιμω τα crj απο τους "ανεμιστηρες"!
Try this.... Engine Turns, Or Passengers Swim! (ETOPS)...
Ισα-ισα, οι 4 μικροι κινητηρες του 340, καινε λιγοτερο ...Να μου πεις για running cost....εκει παω πασο!
0 x
4 engines are safer than 2


AlexSwed
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 06 Δεκ 2006, 00:46

Δημοσίευσηαπό AlexSwed » 11 Μαρ 2007, 19:13

Διάβασα στην Ισοτιμία στις 27 ianouairiou ότι η ολυμπιακή κέρδισε προσφυγή στο "διατιτικο" δικαστήρο το οποιο απεφάνθη ότι το ελληνικό δημόσιο οφειλή στην ολυμπιακή 564. εκ euro.
Και υπάρχει άλλη μια "προσφιγειστιν" για διεκδίκηση 116 εκατ. euro

Αν "ροτατate gia to pou tha vroune ta lefta.
0 x

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 11 Μαρ 2007, 19:59

AlexSwed έγραψε:Αν "ροτατate gia to pou tha vroune ta lefta.



Και βλέπεις το ελληνικό δημόσιο έχει χαρεί να δώσει 700 εκ. EUR στην ΟΑ και έχει αρχίσει 1 μηνα αργότερα ήδη να πληρώνει... Και αν υποθέσουμε ότι είναι έτσι: Ποτε θα γίνουνε οι ετοιμασιες (διάβασε το κείμενο μου πιο πάνω) ώστε να ενταχθούνε στο καλοκαιρινό πτητικό πρόγραμμα? Εκτος και άμα η ΟΑ κινηται σαν την Τolis Air και δεν το έχουμε πάρει πρέφα! (sorry CONFIG2 ... ;) )
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
CONFIG2
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: 04 Δεκ 2006, 17:09
Τοποθεσία: 30W

Δημοσίευσηαπό CONFIG2 » 11 Μαρ 2007, 20:54

makedonas έγραψε:
AlexSwed έγραψε:Αν "ροτατate gia to pou tha vroune ta lefta.



Και βλέπεις το ελληνικό δημόσιο έχει χαρεί να δώσει 700 εκ. EUR στην ΟΑ και έχει αρχίσει 1 μηνα αργότερα ήδη να πληρώνει... Και αν υποθέσουμε ότι είναι έτσι: Ποτε θα γίνουνε οι ετοιμασιες (διάβασε το κείμενο μου πιο πάνω) ώστε να ενταχθούνε στο καλοκαιρινό πτητικό πρόγραμμα? Εκτος και άμα η ΟΑ κινηται σαν την Τolis Air και δεν το έχουμε πάρει πρέφα! (sorry CONFIG2 ... ;) )


Γιατι, πρωτη φορα θα ειναι? Ποτε υπηρξε σωστος προγραμματισμος? Παντως, τα αεροπλανα ΑΝ ερθουν, δεν θα ερθουν πριν το καλοκαιρι...Ουτως η αλλως, για να ενταχθουν στο δυναμικο, χρειαζονται εκπαιδευσεις και χειριστων αλλα και μηχανικων, πραγμα που συνηγορει στο να υπαρχει χρονος διαθεσιμος. Οι εκπαιδευσεις γινονται παντα τον χειμωνα, οπου το προγραμμα δεν ειναι φορτωμενο. Και οπου ναναι, μπαινει το καλοκαιρινο σε εφαρμογη!
0 x
4 engines are safer than 2


AirbusPilot
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2006, 13:32
Τοποθεσία: Here and There ...

Δημοσίευσηαπό AirbusPilot » 11 Μαρ 2007, 22:44

ta plirwmata tou 717 pou tha pane? ATR ?
0 x

Άβαταρ μέλους
pingu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 308
Εγγραφή: 31 Αύγ 2006, 11:01
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό pingu » 11 Μαρ 2007, 23:56

AlexSwed έγραψε:Αν "ροτατate gia to pou tha vroune ta lefta.


Καλό αυτό για την Ολυμπιακή, αλλά δεν είναι ώρα να αρχίσει να βγάζει και τα δικά της λεφτά; Αν αυτά τα λεφτά προστίθεντο σε πραγματικά κέρδη της εταιρίας που θα την βοηθούσαν να αναγεννηθεί, θα ήταν πανηγύρι, με την καλή έννοια. Αν απλώς είναι άλλη μια "παυσίπονη" ένεση ώστε να μειωθεί το χρέος της ΟΑ προσωρινά στα χαρτιά, δεν ωφελεί... :evil: Τα CRJ από μόνα τους δεν θα φέρουν την άνοιξη. Προγραμματισμός και - επιτέλους ! - συνοχή στην στρατηγική της εταιρίας θα την φέρουν.

Και για να μην παρεξηγηθώ, κι εγώ θέλω οι ΟΑ να φτάσουν σε ένα υψηλό επίπεδο. Το θέμα είναι οτι είναι αδύνατον αυτό να γίνει αυτόματα και είναι αδύνατον να γίνει όταν η Ολυμπιακή γίνεται συνέχεια πεδίο πολιτικών αερομαχιών και πολιτικής μαγειρικής.
0 x
Just my 2 cents !
Γιώργος

Άβαταρ μέλους
CONFIG2
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 366
Εγγραφή: 04 Δεκ 2006, 17:09
Τοποθεσία: 30W

Δημοσίευσηαπό CONFIG2 » 12 Μαρ 2007, 00:16

AirbusPilot έγραψε:ta plirwmata tou 717 pou tha pane? ATR ?


Που να ξερω? ΔΕΝ ανηκω στην διοικηση!

pingu έγραψε:
AlexSwed έγραψε:Αν "ροτατate gia to pou tha vroune ta lefta.


Καλό αυτό για την Ολυμπιακή, αλλά δεν είναι ώρα να αρχίσει να βγάζει και τα δικά της λεφτά; Αν αυτά τα λεφτά προστίθεντο σε πραγματικά κέρδη της εταιρίας που θα την βοηθούσαν να αναγεννηθεί, θα ήταν πανηγύρι, με την καλή έννοια. Αν απλώς είναι άλλη μια "παυσίπονη" ένεση ώστε να μειωθεί το χρέος της ΟΑ προσωρινά στα χαρτιά, δεν ωφελεί... :evil: Τα CRJ από μόνα τους δεν θα φέρουν την άνοιξη. Προγραμματισμός και - επιτέλους ! - συνοχή στην στρατηγική της εταιρίας θα την φέρουν.

Και για να μην παρεξηγηθώ, κι εγώ θέλω οι ΟΑ να φτάσουν σε ένα υψηλό επίπεδο. Το θέμα είναι οτι είναι αδύνατον αυτό να γίνει αυτόματα και είναι αδύνατον να γίνει όταν η Ολυμπιακή γίνεται συνέχεια πεδίο πολιτικών αερομαχιών και πολιτικής μαγειρικής.



Σιγουρα βγαζει χρηματα, και μαλιστα παρα πολλα.....Το θεμα ειναι οτι αυτα πανε στην "παλια" ΟΑ, η για να ειμαι πιο σαφης, ριχνονται μεσα στην μαυρη τρυπα της "παλιας" ΟΑ. Βλεπετε, οι συμβασεις που εχουν υπογραψει οι ΟΑΕ (κατοπιν φυσικα "ανωθεν" κυβερνητικων εντολων), με την ΟΑ Υπηρεσιες, για handling-συντηρηση κλπ, ειναι σε τιμες.....αποικιακου υψους! Και αυτο, για να εχει καποιο "εσοδο" η ΟΑ Υπηρεσιες, και να πληρωνοντΑι οι 3-4000 υπαλληλοι. (1200 ειναι στην ΟΑΕ, οπου οι 1100 ειναι ιπταμενοι χειριστες, Ι/Σ), και φυσικα να εμφανιζονται οι ΟΑΕ σαν ζημιογονα. Εγινε μελετη, και συμφερει η συντηρηση να γινεται σε αλλοδαπα κεντρα, παρα εδω! Τα συμπερασματα δικα σας.
0 x
4 engines are safer than 2


AirbusPilot
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2006, 13:32
Τοποθεσία: Here and There ...

Δημοσίευσηαπό AirbusPilot » 18 Μαρ 2007, 18:05

Μαλλον οι "μεγάλοι" απο τα 717 θα πάνε στα 737 ...
0 x

Άβαταρ μέλους
thanosp
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 943
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2005, 04:59
Τοποθεσία: U.K. / KVA
x 78
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό thanosp » 07 Οκτ 2007, 16:19

CONFIG2 έγραψε:
Bathory έγραψε:Όνειρο ήταν και πάει. Λέγεται οτι το σχέδιο για τα CRJ εγκαταλείφθηκε. Αν κάποιος ξέρει λεπτομέρειες ας μας πει.



Δεν εχει εγκαταληφθει η αποφαση αυτη.


ΟΑ το μεγάλο κορόιδο..Τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνει κάποιος απο το άρθρο. Η προσφορά CRJ υπήρξε αλλά ορίστε γιατί απορρίφθηκε στην τελική.Ότι προσφέρουμε στην ΟΑ πρέπει να είναι σε διπλάσια τιμή..Γιατι άραγε... :roll: (ρητορικό το ερώτημα)

http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=51289936
0 x
Mind is like a parachute, it's better when it's open.
Statistics: http://my.flightmemory.com/thanosp



Επιστροφή σε “Olympic Airways & Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης