Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές (και Ολυμπιακή Αεροπορία, Αεροπλοΐα, Μακεδονικές Αερογραμμές)
Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2148
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 312

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό flesland » 09 Ιούλ 2009, 20:33

Επειδή πήγε εκεί το θέμα (πώς δεν θα μπορούσε άλλωστε 8) )πιστέψτε οτι τα "Ευρωπαϊκά" κάνουν διαφορά για τους Έλληνες που δουλεύουν στην Τουλούζη κ το Αμβούργο (ναι ξέρω έχει κ η Boeing Έλληνες αλλά οι αριθμοί διαφέρουν αισθητά). Κ έλεος αν φτάσουμε να λέμε ότι θα μας λείψουν τα Β737, είναι γνωστό οτί είναι πολύ σπάνια ανά την υφήλιο...
0 x


Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό Belavia » 10 Ιούλ 2009, 08:28

Orfeas έγραψε:
Belavia έγραψε:Δεν πειράζει αρκετά χρόνια πετάξαμε με Αμερικάνικα προϊόντα, καιρός και για τα Ε.Ε.


Αφού σε πειράζουν τόσο τα Αμερικάνικα, το γεγονός οτί οι κινητήρες του Α320 είναι:
(α) P&W, δηλ. Αμερικάνικοι, για το Α318
(β) CFM, δηλ. Αμερικανογαλλικοί, για όλα
(γ) ΙΑΕ, δηλ. Αμερικανοβρετανοιαπωνογερμανικοί, για όλα εκτός του Α318 δεν σε ενοχλεί διόλου;

773ER έγραψε:Μα τα ευρωπαικά θα τα έχουμε από την Αιγαίου. Ας έπαιρνε η ΟΑ Boeing να τα είχαμε όλα .... :D :D


Α γειά σου...όταν και οι δύο ανταγωνίστριες εταιρίες έχουν τα ίδια αεροπλάνα, αυτό μεταφράζεται σε μονοτονία για τους φίλους της αεροπορίας. Για μένα τουλάχιστον, αν δεν είναι Ελληνικά, δεν πα να είναι και Tupolev...


Αλλά και από αυτή την πλευρά να δούμε το θέμα, η ΕΑΒ έχει συμπαραγωγές με την AIRBUS (ΠΛΑΙΣΙΑ ΘΥΡΩΝ Α318/319/20/21 & CARGO DOOR FRAME Α320/321 & LOWER SIDE SHELL A330/340 & ASSY FLAPS ) Οπότε ας γεμίσουν οι ουρανοί της Ελλάδας, Βαλκανίων, Ευρώπης με αεροσκάφη της για να τρώνε και Ελληνικές οικογένειες ψωμί, με την Boeing τρώγανε μίζες οι της ΟΑ. Την συντήρηση των αεροκινητήρων ποτέ δεν τους πη-γαίνανε στην ΕΑΒ για να τους στέλνουν έξω με διπλάσιο κόστος. Μόνο κάτι ψωροπαρελκόμενα έστελναν στην ΕΑΒ.
0 x

Orfeas
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 14:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 14

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό Orfeas » 10 Ιούλ 2009, 12:27

Belavia έγραψε:
Αλλά και από αυτή την πλευρά να δούμε το θέμα, η ΕΑΒ έχει συμπαραγωγές με την AIRBUS (ΠΛΑΙΣΙΑ ΘΥΡΩΝ Α318/319/20/21 & CARGO DOOR FRAME Α320/321 & LOWER SIDE SHELL A330/340 & ASSY FLAPS ) Οπότε ας γεμίσουν οι ουρανοί της Ελλάδας, Βαλκανίων, Ευρώπης με αεροσκάφη της για να τρώνε και Ελληνικές οικογένειες ψωμί, με την Boeing τρώγανε μίζες οι της ΟΑ. Την συντήρηση των αεροκινητήρων ποτέ δεν τους πη-γαίνανε στην ΕΑΒ για να τους στέλνουν έξω με διπλάσιο κόστος. Μόνο κάτι ψωροπαρελκόμενα έστελναν στην ΕΑΒ.


Αυτό ομολογώ πως δεν το ήξερα. Αλλά και η Boeing έχει συμπαραγωγή με την ΕΑΒ, η οποία κατασκευάζει τις θύρες εμπορευμάτων νομίζω του Boeing 787.
0 x

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 129

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό gonso » 10 Ιούλ 2009, 12:59

Belavia έγραψε:με την Boeing τρώγανε μίζες οι της ΟΑ


Ενώ τα Α300Β4 η ΟΑ τα είχε αγοράσει αυστηρά βάσει προδιαγραφών και μειοδοτικού διαγωνισμού, και με τον κλασσικό σταυρό στό χέρι................
0 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


Orfeas
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 18 Ιουν 2009, 14:10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 14

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό Orfeas » 10 Ιούλ 2009, 17:48

flesland έγραψε:Και έλεος αν φτάσουμε να λέμε ότι θα μας λείψουν τα Β737, είναι γνωστό οτί είναι πολύ σπάνια ανά την υφήλιο...


Το θέμα δεν είναι η υφήλιος, αλλά η Ελλάδα. Ποιές εταιρείες πετάνε με 737 στην Ελλάδα (και δεν έχουν σχέδια για αντικατάστασή τους);
Η KLM, οι Αιγυπτιακές Αερογραμμές, η Ελ-Αλ, η ΣΑΣ, οι Τουρκικές Αερογραμμές...Άλλη; Εντάξει μπορεί να ξέχασα και καμία αλλά το νόημα είναι οτί έχουμε πήξει Α320...Έλεος πια...Α320 η ΟΑ, η Α3, η ΒΑ, η ΑF, η LH, η ΑΖ, η ΙΒ, η ΕΖΥ, η LX, η CY κτλ κτλ.
0 x

Άβαταρ μέλους
payneful_tales
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 756
Εγγραφή: 16 Μάιος 2008, 10:48
x 26

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό payneful_tales » 10 Ιούλ 2009, 18:24

Orfeas έγραψε:έχουμε πήξει Α320...Έλεος πια...


Αγαπητέ Ορφέας, τα παράπονά σου στον πρόεδρο του Συμβουλίου της εκάστοτε Προεδρίας της Ε.Ε. Αν δεν τον βρεις εύκαιρο, ρώτα και τον Νικολά ήσ την τελική και την Boeing που προτιμά τους "ροφούς" απ' τις.. "μαρίδες".

δικός σου
0 x

Άβαταρ μέλους
manos_p
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 24 Ιουν 2007, 21:35

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό manos_p » 10 Ιούλ 2009, 18:55

Γιατί τόση γκρίνια πια?? Λέγαμε αμάν να ανανεώσει η ΟΑ το στόλο και τώρα που το κάνει και πάλι αρνητικά σχόλια ακούμε.
Η επιλογή των αεροσκαφών στην περίπτωση της Olympic Air έγινε με διαφορετικό τρόπο απ' όσο γίνετε συνήθως. Η MIG ήθελε να βρεί αεροσκάφη έως 5 ετών εδώ και τώρα για να αναλάβει από 1η Οκτώμβρη. Οι επιλογές 2 και γνωστές: B737 NG και Airbus 320 family επέλεξε τα δεύτερα γιατί αυτά βρήκε διαθέσιμα στην αγορά. :great:
Δεν με χαλάνε καθούλου ούτε τα Q400 ούτε τα Α319. (Ισα ίσα δεν έχω πετάξει και με τους δύο αυτούς τύπους.) :great:
Επίσης κατάφεραν να έχουν δύο (μέχρι στιγμής Bombadier Dash και A319) τύπους αεροσκάφων που θα εξυπηρετήσουν το δίκτυο τους.
0 x


kleopatra
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:43
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): lgav
x 7

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό kleopatra » 10 Ιούλ 2009, 19:40

Έλεος πια, σταματήστε! Το θέμα είναι τι αρέσει στον κάθε ένα προσωπικά ή τι χρειάζεται η εταιρία να πάρει στο στόλο της ώστε να εξυπηρετεί τα δρομολόγιά της. :rant:
0 x
my dream, is to fly over a rainbow,so high...

B737NG
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 03 Απρ 2009, 19:59

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό B737NG » 10 Ιούλ 2009, 23:31

Well the reason they are getting the A320 is purely Political. The european union is trying to promote their own products. I think in the future the 737 fleets in Europe is going to reduce significantly. Why would Olympic otherwise change fleet since this is going to cost them alot of money. When you change airplanes there are many costs involved. Like training crews, technics, flight attendants etc. You need new equipment that is compatible with the new aircraft.

Both aircrafts have their good and bads,

The A320 is more like a "Playstation" compared to the NG. In the NG you have full glasscockpit but no fly by wire so you still need to be a pilot to fly it. The A320 is easier to fly then the B737. In my airline we have had Captains comming from A320 to B737NG and they had a tough time getting used to it.

i would like to say that in the NG you need to monitor the automatics. In the A320 the automatics are monitoring you.

I personally fly the NG and I like it very much and we have very few technical problems with it compared to wizz air that fly A320. The fuel consumption is around 2 tons per hour in cruise.
0 x

Άβαταρ μέλους
aas59
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 988
Εγγραφή: 10 Οκτ 2006, 10:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIR
Τοποθεσία: HER
x 1

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό aas59 » 11 Ιούλ 2009, 00:09

B737NG έγραψε:Well the reason they are getting the A320 is purely Political.

This might be convenient as an excuse for their reduced orders by an Boeing sales person , but when is used in a forum without any proof is just smoke....
The fact that A3XX family is a better solution then the aged 737 to the companies is always "dismissed" buy many ......

B737NG έγραψε:The european union is trying to promote their own products.

Actually there is nothing wrong the European Union companies trying to support European manufacturers , on the bottom line it accounts to jobs sustained or lost within the E.U.
I see that this trend is every day practice in U.S.A (Don't forget the add "Buy American Products"), CEOs that have chosen Airbus over Boeing are treated almost as "traitors" by the US Aviation community.

I Can understand your preferring B over A (since you fly the type) but lets be more objective here.
0 x
Σεβασμός στον συνομιλητή μας σημαίνει ουσιαστικές αντιπαραθέσεις ιδεών.


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2148
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 312

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό flesland » 11 Ιούλ 2009, 00:18

Καπτεν δεν μας λες γιατί μια ιδιωτική εταιρεία θα ξοδέψει χρήμα για να παίξει το παιχνίδι της ΕΕ -όχι οι ΟΑ με τα 10 κομμάτια ούτε η Ντοιτσε της Ντοιτσλαντ- αλλά εταιρείες που παν να βγάλουν από την μύγα ξύγκι :?:
0 x

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 162

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 11 Ιούλ 2009, 11:29

B737NG έγραψε:Well the reason they are getting the A320 is purely Political. The european union is trying to promote their own products


Whereas American and Delta buying huge numbers of B737NGs is not a political decision and only based on pure economic/performance reasons... :roll:
Correct me if I'm wrong here, but I think American Airlines even has an official Buy Only Boeing policy.
You might respond that US Airways, United, Northwest and Frontier have bought A320 family aircraft, but there are also companies in Europe which have bought B737s, like Ryanair (and lots of them, too), KLM (even though Air France flies Airbuses), Malev, Norwegian.
0 x
Aircraft flown : AT4/AT7/DH4/DH8/D28/SH3/S20
AR1/100/142/CRJ/CR9/CRK/ER4/ERD/E75/E90
M11/M83/M90
CS3/318/319/320/321/AB3/AB6/313/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics

Άβαταρ μέλους
Cross
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1194
Εγγραφή: 15 Οκτ 2003, 18:44
x 21

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό Cross » 11 Ιούλ 2009, 11:37

Καλά έκαναν κι επέλεξαν 8Q και 32S, διότι κι οι δύο τύποι προσφέρουν πιο άνετες πτήσεις από τους αντίστοιχους του ανταγωνισμού. Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω με ποια κριτήρια έγινε η επιλογή, όμως οι επιβάτες θα βγουν κερδισμένοι.
0 x
CONCORDE: ENGINEERED TO BE THE BEST, FLEW ABOVE THE REST.


773ER
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 22 Δεκ 2008, 11:15
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SIA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό 773ER » 11 Ιούλ 2009, 13:38

B737NG έγραψε:Well the reason they are getting the A320 is purely Political.


Καμία σχέση με την πραγματικότητα. Η συμφωνία έγινε με κρητήριο το συμφέρον της εταιρείας και τίποτα άλλο. Δεν αγοράζει το Ελληνικό κράτος αλλά μια Α.Ε.
Μάλιστα κάποιες εταιρείες διαμαρτυρήθηκαν ότι δεν είναι ηθικά σωστό το παζάρι με αυτόν το ψυχρό τρόπο...... Οι εκπρόσωποι των κατασκευαστών ήταν ταυτόχρονα στο κτήριο της MIG σε διπλανά γραφεία και οι αγοραστές (MIG) έβγαιναν από το ένα και έμπαιναν στο άλλο λέγοντας οι "οι δίπλα μας τα δίνουν τόσο. Εσείς?" Πρέπει να είχε πολύ γέλιο!!! Σε τέτοιες εποχές δύσκολες με πενιχρές παραγγελίες να είσαι αγοραστής :great: :great:
0 x
Come fly with me,
come fly away

Άβαταρ μέλους
dimitris@swiss
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 170
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 20:03
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): Lfsb
Τοποθεσία: Basel-Switzerland
Επικοινωνία:

Re: Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

Δημοσίευσηαπό dimitris@swiss » 11 Ιούλ 2009, 16:26

B737NG έγραψε: I personally fly the NG and I like it very much and we have very few technical problems with it compared to wizz air that fly A320.


Regarding your above statements I would like to tell you that both of them have technical promblems. I 've been working with both types 737NG & A32S Enhanced (both with CFM56)quite a long time in Line Maintenance and from my experience I can tell you that both of them have the same maintenance factor. Most of the times we just need a computer reset to solve the problem on the A320's whilst on the NG they call fewer times but then most of the times we get in troubles...I think as well another key factor for maintenance is that in Europe the A320 is largely used, what I mean by that is that when you got an AOG it is a lot of easier to find a loan part due to the majority of the MRO's (BA Engineering,Lufthansa Technik,Air France Industries,SR Technics).....
Thats only my point of view. :roll:
0 x
Jets Are For Kids.....
Lockheed Super Constellation Flyers



Επιστροφή σε “Olympic Airways & Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες