Σχολη πιλοτων, ελικοπτερα κλπ της ΟAL

makedonas

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
06/09/2003
Μηνύματα
5.934
Likes
0
Website
avianewsgr.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDM
Το μονο πραγμα που δεν ακουσαμε μεχρι τωρα για την τυχη τους και ειναι αδικο πιστευω, ειναι ποια θα ειναι η τυχη των ελικοπτερων της ΟΑ (προφητικο τελικα το βαψιμο του SX-HFA πριν κανα χρονο...) αλλα και των μικρων αεροσκαφων της. Η σχολη πιλοτων της συνεχιζει να υφισταται; Αν οχι τα αεροπλανα τι θα απογινουν; Εχει κανεις input;

Σορι βεβαια αν εχει θιχτει καπου το θεμα.. :hello?:
 
Υπάρχει ένα σχετικό θεματάκι εδώ viewtopic.php?f=24&t=5195&start=15
Παρόλα αυτά δεν έχει εκδηλωθεί κανένα ενδιαφέρον από τη MIG για τη ΣΕΧΟΑ καi τα ελικόπτερα.
Οι 4-5 τελευταίοι μαθητές της προωθήθηκαν για εκπαίδευση σε μία επαγγελματική σχολή της Ρόδου μετά από κάποια συμφωνία.
Κρίμα που χάνεται μια τέτοια σχολή,στην οποία ανήκουν εδώ και 4 χρόνια και οι εγκαταστάσεις του Ελληνικού(B732-B742-A300B4),των Χανίων(B734) και της Θεσ/νίκης(ATR).
Με λίγο νοικοκύρεμα θα μπορούσε να ιδρυθεί από έναν ιδιώτη μία πολύ δυνατή σχολή που θα κάλυπτε τις ανάγκες πολλών εταιριών του εσωτερικού και του εξωτερικού.
Τώρα απλά θα πάνε υπέρ πίστεως και πατρίδας...μάλλον. :(
 
Το θεματακι το ξερω (κοιτα ποτε εγινε το τελυταιο ποστ, το Μαιο και το περιεχομενο ειναι περισσοτερο σχετικο με τον τροπο λειτουργειας κλπ), αλλα μιλαμε για 1. το μελλον της ΣΕΧΟΑ απο την πλευρα της MIG και 2. τι θα γινει με τα ελικοπτερα.. ;)
 
Είχε ακουστεί ότι ο κ.Β κάνει επαφές με την ΟΑΑ για ίδρυση αντίστοιχων προδιαγραφών και στελέχωσης Σχολή στην Ελλάδα και συνεργασία με Αεροπορικές εταιρίες του Κόλπου κι όχι μόνο + απανταχού self sponsored υποψηφίων + την ξυπηρέτηση μέρους του πτητικού προγράμματος των σπουδαστών Οξφόρδης ( όπως με Αμερική ), για ευνόητους λόγους κόστους , καθυστερήσεων ένεκα καιρικών συνθηκών κλπ., επειδή η ΣΕΧΟΑ είναι παρελθόν πλέον προ καιρού, γι αυτό έστειλε στη Ρόδο τους τελευταίους σπουδαστές της.
 
Μακάρι να ασχοληθεί ο κ.Β και με αυτό το κομμάτι.
Υπάρχει αρκετό χρήμα στην όλη υπόθεση και θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν γι αυτό το εγχείρημα οι πολύ καλές εγκαταστάσεις της πΟΑ. :great:

Αυτή την εποχή για παράδειγμα,πιλότοι της πΟΑ των 737 classic που δεν εντάχθηκαν στη νΟΑ,ξεκίνησαν εκπαίδευση με δικά τους έξοδα στις σχολές DIDAVIA και Jetstream Aviation για το type rating του 737NG καθώς και για το πτυχίο του εκπαιδευτή πτήσεων.
Για το τελευταίο έχουν εκδηλώσει μεγάλο ενδιαφέρον και πιλότοι από τα ATR.
Τα μαθήματα εδάφους γίνονται στις έδρες των παραπάνω εταιριών στα Σπάτα,αλλά το simulator πραγματοποιείται στην Τουρκία και συγκεκριμένα στην Κων/πολη στις εγκαταστάσεις ιδιωτικής εταιρίας με-state of the art-flight simulators.
Το κόστος της εκπαίδευσης ξεκινά από 3500€ και φτάνει τα 5000€,ανάλογα με το τι επιλέγει ο καθένας να κάνει,καθώς και από το επίπεδό του.Όπως είναι φυσικό λοιπόν ένα μεγάλο μέρος των χρημάτων το καρπώνονται οι Τούρκοι.
Χωρίς καμία εθνικιστική διάθεση θα προτιμούσα πάντως τα χρήματα αυτά να παρέμεναν στο σύνολό τους στην Ελλάδα.
Ιδίως όταν μιλάμε για 100+ χειριστές...
 
eagle1":2xqlzzry said:
Οι 4-5 τελευταίοι μαθητές της προωθήθηκαν για εκπαίδευση σε μία επαγγελματική σχολή της Ρόδου μετά από κάποια συμφωνία.
:(

Οι τελευταίοι 5 μαθητές, ένας εκ των οποιών είμαι και εγώ, κληθήκαμε στις 2/10 να σπάσουμε τη σύμβαση μας με αίτηση μεταγραφής.Είναι απόλυτα λογικό πως όταν η εταιρεία μας τίθεται προς εκαθάριση δε μπορούμε να φοιτούμε σε αυτή ακόμα και αν είμαστε "υπενοικιασμένοι" σε άλλη σχολή. Σε ότι αφορά τα πτητικά μέσα της OL.AV. δε νομίζω να ασχοληθεί κανείς, αφού έχει 3-4 ελικόπτερα, ένα Cessna 152, ένα Cherokee και ένα Seminole προτού λυθεί το θέμα ολόκληρου το στόλου της OA...
 
Κουράγιο Evangele . :|
Θα συνεχίσετε πλέον την εκπαίδευση στη Ρόδο από όσο κατάλαβα?
 
Όχι απαραίτητα!Όπου θέλει ο καθένας πλέον...
 
Top