LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα αεροδρόμια «Νίκος Καζαντζάκης» και το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι
Επισκέπτης
x 1

LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » 07 Ιούλ 2004, 01:34

http://www.planepictures.net/netshow.cgi?230824

ti erga ginonte sto HER ???

mporo na ipotheso oti toulahiston gia tin ora mporoume na ksehasoume to kainourio aerodromio pou eihame akousi prin merikous mines ???

Posted by Alex
0 x


Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3713
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 87

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 07 Ιούλ 2004, 01:49

Alex, στο LGIR γίνεται επέκταση του αεροσταθμού. To ότι θα γίνει νέο αεροδρόμιο (αν θα γίνει), δεν σημαίνει ότι για τα επόμενα 4-5 χρόνια -όσο δηλαδή θα κρατήσει η κατασκευή του νέου- το LGIR θα μείνει όπως είναι σήμερα.

Και στο Ελληνικό γινόντουσαν έργα επέκτασης χώρων (και άλλα) σχεδόν ως το 2000.
0 x

Άβαταρ μέλους
lgav1966
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 13:59

Δημοσίευσηαπό lgav1966 » 26 Μάιος 2005, 11:16

Κλειστή παραμένει η νέα αίθουσα στο αεροδρόμιο Ηρακλείου `Νίκος Καζαντζάκης`, παρά τις διαβεβαιώσεις των ειδικών ότι θα άνοιγε την περασμένη Παρασκευή, καθώς όπως διαπιστώθηκε υπάρχουν ακόμα σοβαρά προβλήματα, σε ότι έχει να κάνει με την ασφάλεια, καθώς και με τα τεχνολογικά συστήματα εξοπλισμού.

Το πρόβλημα της ασφάλειας έχει να κάνει, σύμφωνα με δημοσίευμα της τοπικής εφημερίδας `Πατρίς`, με την παράβλεψη του κατασκευαστή των ανελκυστήρων να τοποθετήσει σε αυτά συστήματα κλειδώματος, με αποτέλεσμα να έχει ο καθένας πρόσβαση σε χώρους απαγορευτικούς για το κοινό, γεγονός που θα προκαλούσε ακόμη περισσότερα προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία του αεροδρομίου.

Όπως δήλωσε σχετικά ο προϊστάμενος του αερολιμενικού ελέγχου κ. Γιώργος Καρκάνης "το πιο σημαντικό πρόβλημα είναι ότι υπήρχαν κάποιες πόρτες, κάποια ασανσέρ που οδηγούν στο υπόγειο, χωρίς να υπάρχει κάποιος έλεγχος. Ζητήσαμε από ειδικό να κλείσει αυτές τις προσβάσεις, ώστε να μην υπάρχει πρόσβαση από μη ελεγχόμενο χώρο σε ελεγχόμενο". Ενώ, όπως ανέφερε "υπήρξαν και κάποια άλλα προβλήματα που αντιμετώπιζε η αίθουσα, τα οποία ήταν γνωστά εκ των προτέρων, και αφορούσαν στα οπτικοακουστικά συστήματα, στα μόνιτορ για το τσεκάρισμα των επιβατών, το χώρο δηλαδή που θα τσεκάρει η κάθε αεροπορική εταιρία".

Τέλος, σημειώνεται ότι η νέα αίθουσα θα είναι χώρος τσεκαρίσματος με 14 επιπλέον check-in counters, θα υπάρχουν 2 είσοδοι για τις αναχωρήσεις εσωτερικού και τις κοινοτικές χώρες, ενώ θα υπάρχουν 3 έξοδοι για την πίστα (gates).

source
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=2
0 x

Άβαταρ μέλους
lgav1966
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 13:59

Ταλαιπωρία περιμένει τους διακινούμενους από το a/p HER

Δημοσίευσηαπό lgav1966 » 06 Ιούλ 2005, 10:42

Τετάρτη, 6 Ιουλίου 2005



Μεγάλη ταλαιπωρία περιμένει όσους ταξιδιώτες σκοπεύουν να ταξιδέψουν αεροπορικώς από το αεροδρόμιο `Νίκος Καζαντζάκης` του Ηρακλείου, καθώς τα σημεία ελέγχου των εισιτηρίων και των αποσκευών είναι διασκορπισμένα σε όλο το χώρο του αεροδρομίου, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να είναι σε μια διαρκή αναζήτηση.

Το πρόβλημα και η ταλαιπωρία των επιβατών όμως προσλαμβάνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις, σύμφωνα με δημοσίευμα της τοπικής εφημερίδας `Πατρίς`, τις ημέρες αιχμής του αεροδρομίου - Δευτέρα και Παρασκευή - που η κίνηση είναι αυξημένη και οι επιβάτες αναγκάζονται να βρουν σε ποια αίθουσα θα πρέπει να τσεκάρουν τα εισιτήρια και τις αποσκευές τους, πριν επιβιβαστούν στα αεροσκάφη.

Πιο συγκεκριμένα, το πρόβλημα πηγάζει από το γεγονός ότι η αρίθμηση των `counters`, που έχει γίνει και σίγουρα μπερδεύει τον κόσμο, ξεκινά από την παλιά αίθουσα, συνεχίζει στη νέα και καταλήγει και πάλι στην παλιά. Έτσι, οι επιβάτες μπερδεύονται και τις περισσότερες φορές κατακλύζουν το τμήμα πληροφοριών, ζητώντας να μάθουν πού βρίσκονται οι έδρες για το τσεκάρισμα, από όπου θα πάρουν την κάρτα επιβίβασης.

Όπως, όμως δήλωσε ο αερολιμενάρχης Ηρακλείου κ. Μάνος Σφακιανάκης "θα γίνει αλλαγή στην αρίθμηση των `counters`", αλλά "πρώτα θα πρέπει να γίνει η αναβάθμιση του λογισμικού στο σύστημα των οπτικών αγγελιών" σημείωσε. Τέλος, όσον αφορά στην παρούσα αρίθμηση, ο αερολιμενάρχης τόνισε ότι "δεν έγινε τυχαία", καθώς όπως εξήγησε "δεν μπορούσαμε να αλλάξουμε το λογισμικό

SOURCE
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=2
0 x


Άβαταρ μέλους
SARIDAKIS VASILIS
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 822
Εγγραφή: 29 Απρ 2004, 20:04
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKV
Τοποθεσία: Thessaloniki-Drama
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό SARIDAKIS VASILIS » 31 Αύγ 2005, 16:14

Φωτογραφίες από το `Νίκος Καζαντζάκης` μετά την ολοκλήρωση των έργων

:arrow: 13/8/2005 Tο terminal ανατολικά https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=4518

:arrow: 13/8/2005 Check-in Desks https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=4520

:arrow: 13/8/2005 Εκδοτήρια AEGEAN & SKYEXPRESS https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=4519

:arrow: 13/8/2005 Πίνακας αναχωρήσεων https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=4521
0 x
Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "Απογείωση"

http://www.air-born.gr

My PhotosΤελευταία ενημέρωση 20/5/2008

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3713
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 87

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 31 Αύγ 2005, 21:26

Η μορφή που έχει πλέον ο αεροσταθμός του LGIR, μετα την ολοκλήρωση των πρόσφατων έργων:

:arrow: http://users.auth.gr/~regnis/maketes_her
0 x

Άβαταρ μέλους
lgav1966
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 13:59

Δημοσίευσηαπό lgav1966 » 23 Νοέμ 2005, 12:10

Ξεχασμένοι από το αεροδρόμιο Ηρακλείου 172 επιβάτες από Τυνησία
Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2005



Εκτός του αεροδρομίου Ηρακλείου `Ν. Καζαντζάκης` παρέμειναν προχτές, Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2005, για περίπου 20 λεπτά, 172 επιβάτες από την Τυνησία, καθώς όταν επιχείρησαν να εισέλθουν στην αίθουσα έξτρα Σέγκεν του αεροδρομίου βρήκαν την πόρτα κλειδωμένη και κανέναν να τους περιμένει εκεί για τον καθιερωμένο έλεγχο.

Οι επιβάτες, που έφτασαν στο Ηράκλειο με αεροσκάφος της Finish Air - η οποία συνεργάζεται με την Ολυμπιακή -, κατά την παραμονή τους έξω από το αεροδρόμιο, μελάνιασαν από το κρύο, καθώς οι καιρικές συνθήκες ήταν άσχημες, ενώ κάποιοι εξ αυτών, όπως αναφέρουν τοπικά δημοσιεύματα, αναγκάστηκαν να τηλεφωνήσουν, προκειμένου να ειδοποιήσουν τους υπεύθυνους ότι τους είχαν ξεχάσει και ότι επιτέλους θα έπρεπε να ανοίξουν την πόρτα της αίθουσας για το διαβατηριακό έλεγχο.

Σύμφωνα με την ενημέρωση που υπήρξε από το Αστυνομικό Τμήμα του αερολιμένα, οι μοναδικοί αστυνομικοί που είχαν εσωτερική υπηρεσία - πέρα δηλαδή από τις σκοπιές - ήταν δύο: ο αξιωματικός υπηρεσίας και ένας ακόμη αστυνομικός. Μέχρι τις 10 προχθές τη νύχτα, ουδείς από το Αστυνομικό Τμήμα είχε ενημέρωση περί της αφίξεως του συγκεκριμένου αεροσκάφους της Finish Air, ώστε να γίνει σωστός προγραμματισμός με δεδομένα τα προβλήματα στην υφιστάμενη δύναμη, αλλά και το γεγονός ότι η συγκεκριμένη πτήση απαιτεί διαβατηριακό έλεγχο. Ο υπολογιστής που υπάρχει μπροστά από τον αξιωματικό υπηρεσίας ενημερώθηκε μετά τις 10 τη νύχτα, όμως προφανώς η ανακοίνωση διέφυγε της προσοχής του αστυνομικού. Τελικά χρειάστηκε να επιστρατευτεί αστυνομικός του αερολιμένα που είχε υπηρεσία στο μικτό και συμπτωματικά είναι αστυνομικός που έχει εκπαιδευτεί στο διαβατηριακό έλεγχο, για να σώσει κάπως την κατάσταση.


link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=2
0 x


stamatakas
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 30 Ιουν 2005, 11:54
Τοποθεσία: Lausanne
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό stamatakas » 23 Νοέμ 2005, 14:28

em, ti theloune kai auti tora na erxontai sto iraklio mes ston ximona. Mallon kanena spotters-club tha inai pou theli na di entiposiakes prosgiosis me notious anemous :) tin perasmeni kiriaki to vradi i prosgiosi ston 27 tou LGIR den itane kai apo tis pio euxaristes pou exo kani kai eki ixe mone 10 kombous aera.
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5125
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 417
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 23 Νοέμ 2005, 17:53

ROTFLMAO! :lol:
H Finish Air poia einai? Nomizw ekeini poy anoikse me assets tis xrewkopimenis Start Air, e? :lol:
0 x
SX-783

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5363
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 354
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό GP707 » 24 Νοέμ 2005, 09:52

Τοσοι ανταποκριτες στο Ηρακλειο, χαθηκε ενας να φωτογραφησει τη Finish Air??? Θα την καναμε foto-finish Air :lol:
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707


Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3713
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 87

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 03 Δεκ 2005, 14:45

ΝΟΤΑΜ από Ηράκλειο:

:arrow: A1985/05 - IRAKLION/N KAZANTZAKIS/INTL: TWY D CLOSED FROM RWY 12/30 CROSSING POINT TIL RWY 27 THR DUE TO ASPHALT DAMAGE 03 NOV 10:00 UNTIL 15 APR 10:00 2006

:arrow: A1995/05 - IRAKLION/N KAZANTZAKIS/INTL :TWY 'G' CLOSED 04 NOV 15:00 UNTIL 15 APR 12:00 2006

Αυτός ήταν ο χρόνος ζωής του νέου παράλληλου τροχόδρομου? Έχει μόλις 2,5 χρόνια που κατασκευάστηκε... LGIR27 για δώσε info. :wink:
0 x

Άβαταρ μέλους
LGIR27
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 10:22

Δημοσίευσηαπό LGIR27 » 03 Δεκ 2005, 17:49

Οσο αναφορα στον "D" ειχε προβλημα απο το πρωτο καλοκαιρι, λογω μιας σπηλιας που ειχαν βρει κατω απο τον "D" και αφου δεν ηταν αρχαιολογικης σημασιας την θαψανε, οπως φανηκε μετα, οπως-οπως. Ετσι τα αεροσκαφη σιγα σιγα απο το πρωτο καλοκαιρι αρχισαν να παραπονιουνται για μικρες ανωμαλιες στην ασφαλτο στο τελος του "D" κοντα στο κατωφλι του "27". Αυτες οι ανωμαλιες φετος εγιναν μεγαλες εως πολυ μεγαλες (το βραδυ τα φωτα των α/φων φαινονταν να κανουν τραμπαλα οποτε επεφταν μεσα) και βεβαια αρχισαν οι αναφορες. Τη συνεχεια τη βλεπετε...

Οσο αναφορα στον "G" εκει πλεον σταθμευει το Mi26 (της SKORPION) το καλοκαιρι για πυροσβεση και το χειμωνα για μεταφορες τροφιμων σε αποκλεισμενες π.χ. απο το χιονι περιοχες!!!
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3713
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 87

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 03 Δεκ 2005, 18:12

Βασικά στον παράλληλο "D" αναφερόμουν. Thanks για τις απαντήσεις! :wink:

Το περιστατικό με το σπήλαιο μου θύμισε άλλη μια παρόμοια ιστορία από το βιβλίο της κ. Ψιλομανουσάκη για το HER (πιθανώς να πρόκειται και για το ίδιο σπήλαιο), όπου αναφέρεται ότι το 1971 κατά την διάρκεια των εργασιών της επέκτασης του διαδρόμου 09/27 βρέθηκε σπήλαιο με σπάνιους σταλαγμίτες και στακτίτες. Η Υ.Π.Α. έδωσε εντολή να σταματήσει το έργο προσωρινά όμως ο τότε αντιπόεδρος της "κυβέρνησης" κ. Πατακός έδωσε νέα εντολή στον εργολάβο: να φωτογραφήσουν το σπήλαιο, να το σκεπάσουν αμέσως και να προχωρήσουν οι εργασίες για την επέκταση του διαδρόμου...!!! :shock: :?
0 x


Άβαταρ μέλους
lgav1966
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 980
Εγγραφή: 11 Αύγ 2004, 13:59

Επιβάτες πτήσης ξεχάστηκαν στην πίστα αεροδρομίου του HER

Δημοσίευσηαπό lgav1966 » 28 Δεκ 2005, 10:54

Επιβάτες πτήσης ερχόμενοι από το εξωτερικό για δεύτερη φορά μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα παρέμειναν στην πίστα του αεροδρομίου του Ηρακλείου, καθώς η πόρτα που οδηγεί στο διαβατηριακό έλεγχο ήταν κλειστή, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Μεσόγειος.

Οι επιβάτες έμειναν στην πίστα για δέκα λεπτά περιμένοντας να ανοίξει η πόρτα, ενώ την πρώτη φορά περίμεναν μισή ώρα μέσα στο κρύο. Πρόκειται για επιβάτες των Κυπριακών Αερογραμμών της πτήσης Λάρνακα -Ηράκλειο, που δεν απέφυγαν την πρωινή ταλαιπωρία.

Αυτή τη φορά αιτία δεν ήταν η έλλειψη υπαλλήλου, που έπρεπε να πατήσει το μπουτόν από το εσωτερικό του κτιρίου για να ανοίξει η πόρτα.

Οι απόψεις για την αιτία που κράτησε την πόρτα κλειστή διίστανται. Ο εκπρόσωπος των Κυπριακών Αερογραμμών Αντώνης Ζαχαριουδάκης κάνει λόγο για διακοπή ρεύματος και ο αερολιμενάρχης για βραχυκύκλωμα στο μπουτόν. Ειδικότερα ο κ. Ζαχαριουδάκης δήλωσε: «Σήμερα (χθες) το πρωί όταν έφτασε το αεροπλάνο από τη Λάρνακα, πήγαν να μπουν οι επιβάτες στο κτίριο των αφίξεων, αλλά λόγω μιας διακοπής ρεύματος που υπήρξε είχαν μπλοκάρει οι πόρτες. Υπήρχε λοιπόν μια καθυστέρηση μέχρι να μεταβεί στο σημείο ο τεχνικός της ΥΠΑ. Ήταν οι πόρτες που οδηγούν στον έλεγχο διαβατηρίων».

Από την πλευρά του ο αερολιμενάρχης κ. Σφακιανάκης τόνισε ότι υπάλληλος υπήρχε στην πόρτα- πλην όμως παρουσιάστηκε ένα βραχυκύκλωμα στο μπουτόν, που αποκαταστάθηκε με την έλευση τεχνικού της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Ο ίδιος υποστήριξε ότι δεν υπήρξε διακοπή ρεύματος και απέδωσε τη σύγχυση του κ. Ζαχαριουδάκη, στην προγραμματισμένη διακοπή που είχε γίνει το προηγούμενο πρωί
LINK
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=2
0 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5363
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
x 354
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό GP707 » 15 Φεβ 2006, 10:44

lefteris17 έγραψε:pos pane i epektasis sto iraklio??fotos?
0 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707



Επιστροφή σε “Αερολιμένας Ηρακλείου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης