Τα Νέα έγραψε:Οι οδικές συνδέσεις
Στο αντικείμενο της σύμβασης παραχώρησης περιλαμβάνεται και η μελέτη, κατασκευή και χρηματοδότηση των οδικών προσβάσεων σύνδεσης του νέου αεροδρομίου Καστελίου με το ΒΟΑΚ και ΝΟΑΚ, του νέου κλειστού αυτοκινητόδρομου (μήκους 18 χλμ περίπου, διατομής δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση με διαχωρισμένο οδόστρωμα) για τη σύνδεση του νέου αεροδρομίου με τον ΒΟΑΚ στην περιοχή της Χερσονήσου. Για τη σύνδεση με το ΝΟΑΚ προβλέπεται η μελέτη και κατασκευή της οδικής σύνδεσης (μήκους 6 χλμ, διατομής μιας λωρίδας ανά κατεύθυνση με λωρίδα πολλαπλών χρήσεων χωρίς διαχωρισμένο οδόστρωμα) από το αεροδρόμιο μέχρι τον άξονα Ηράκλειο -Αρκαλοχώρι - Βιάννος.
STAVROS_ATH έγραψε:Επειδή τυχαίνει να μένω στην Ελλάδα (σε αντίθεση με σένα από ότι έχω καταλάβει και από άλλα σου ποστ) και να με εξυπηρετεί πρωτίστως το ΕΛΒΕΝ και δευτερεύοντως το Ν.Καζαντζάκης με ενδιαφέρει να υπάρχουν αεροδρόμια σε κοντινή απόσταση από το σπίτι μου.Το ότι η Λάρισα δεν έχει δικό της αεροδρόμιο δεν αποτελεί επιχείρημα για να χαίρομαι που το αεροδρόμιο Ηρακλείου μεταφέρεται 40 χιλιόμετρα εκτός πόλης.Εξακολουθείς να κάνεις συμψηφισμούς χωρίς νόημα.Οι Λαρισαίοι(που μένουν στην πόλη και όχι όσοι έρχονται για επίσκεψη) είμαι σίγουρος ότι δε χαίρονται για το ότι δε διαθέτουν δικό τους αεροδρόμιο και το κοντινότερο βρίσκεται 200 χιλιόμετρα μακριά.
Όσο για το νυν αεροδρόμιο Ηρακλείου το πρόβλημα είναι χωροταξικό όντως.Οι χώροι δεν επαρκούν.Η Κρήτη όμως είναι νησί με ιδιαιτερότητες, με κακό οδικό δίκτυο και το αεροπλάνο είναι βασικό μέσο μετακίνησης των κατοίκων ειδικά όταν το πλοίο έχει απαγορευτικά.Το δε αεροδρόμιο Ηρακλείου εξυπηρετεί και το ανατολικό Ρέθυμνο, όπου είναι ο μοναδικός νομός της Κρήτης χωρις αεροδρόμιο.Μια πιο συνετή επιλογή νέου αεροδρομίου πριν εξαντληθούν οι δυνατότητες επέκτασης του τωρινού θα ήταν κατά τη γνώμη που η πιο συνετή λύση.
danichro έγραψε:3ον η βασική σύνδεση των Κρητικών με την ηπειρωτική χώρα είναι το καράβι, όχι το αεροπλάνο. Εγώ θυμάμαι πάντα μα πάντα να κατεβαίνουμε με καράβι και πολύ σπάνια να κατεβαίνουμε με αεροπλάνο. Ειδικά από το 2000 και μετά με τα νέα καράβια ίσως είναι προτιμότερο. Παίρνεις και τον αέρα σου.
danichro έγραψε:.
1ον όλα τα ελληνικά αεροδρόμια, πλην του Βενιζέλου είναι τριτοκοσμικά και το λέω συνειδητά και έχοντας ιδία αντίληψη. Το πρόβλημα ξεκινάει στον αριθμό των αεροδρομίων που έχουμε σαν χώρα. Ναι είμαστε νησιωτική χώρα, ναι χρειάζεσαι αεροδρόμια σε κάποια νησιά, αλλά δεν μπορείς να συντηρήσεις 45 αεροδρόμια. Έπρεπε να εστιάσεις σε 2 μεγάλα (Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο) και σε 4-5 μικρότερα (π.χ. σε σημαντικά νησιά, Κέρκυρα, Ρόδος κλπ). Αεροδρόμια στην Καλαμάτα, στην Λάρισα, στον Βόλο, στα Γιάννενα κλπ κλπ δεν χρειάζονται. Πουθενά στην Ευρώπη δεν υπάρχουν τόσα πολλά τοπικά αεροδρόμια. Σε αυτά τα μέρη έπρεπε να έχει ήδη αναπτυχθεί το σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο (εννοώ από παλιά όχι τα τελευταία χρόνια).
5ον για να σχολιάσω και κάποιους άλλους που λένε ότι έπρεπε να μείνει το Ελληνικό στα πρότυπα του CITY του Λονδίνου, έχουν χάσει την μπάλα. Η Αθήνα δεν είναι ούτε Λονδίνο, ούτε Παρίσι, ούτε καν Ρώμη π.χ.. Ολόκληρο Amsterdam και έχει ένα αεροδρόμιο και εμείς θέλουμε και 2ο για καβάτζα και μάλιστα μέσα στον αστικό ιστό; Σοβαρευτείτε. Το Ελ. Βεν αν χρειαστεί έχει τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης.
satcorfu έγραψε:Δες λίγο την ιστορία του Schiphol που ουσιαστικά είναι και απο τις λίγες πρωτεύουσες με ένα και μοναδικό α/δ... Ρώμη, Παρίσι, Λονδίνο, Βερολίνο, Βρυξέλλες, Κοπεγχάγη, Μιλάνο, Κωνσταντινούπολη, Μόναχο, Φρανκφούρτη, Βαρκελώνη, κλπ κλπ έχουν και δεύτερο σε αρκετά κοντινή απόσταση... προφανώς είναι κουτόβλαχοι και έχουν χάσει τη μπάλα, κατα την δική σου θεωρία.
Georgi_1964 έγραψε:Ας φτιαξουν οσα αεροδρομια θελουν ομως τα παλια πρεπει παντα να υπαρχουν !
ε τοτε γιατι τοσο μας ενδιαφερει να κανουμε καινουργια αεροδρομια,ετσι και αλλιως θα μας τα παρουνGeorgi_1964 θα τα βάλεις εσύ τα λεφτά; εδώ στην Ελλάδα πεθαίνεις στο νοσοκομείο επειδή δεν υπάρχουν φράγκα για σωστή απολύμανση.
satcorfu έγραψε:danichro έγραψε:.
1ον όλα τα ελληνικά αεροδρόμια, πλην του Βενιζέλου είναι τριτοκοσμικά και το λέω συνειδητά και έχοντας ιδία αντίληψη. Το πρόβλημα ξεκινάει στον αριθμό των αεροδρομίων που έχουμε σαν χώρα. Ναι είμαστε νησιωτική χώρα, ναι χρειάζεσαι αεροδρόμια σε κάποια νησιά, αλλά δεν μπορείς να συντηρήσεις 45 αεροδρόμια. Έπρεπε να εστιάσεις σε 2 μεγάλα (Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο) και σε 4-5 μικρότερα (π.χ. σε σημαντικά νησιά, Κέρκυρα, Ρόδος κλπ). Αεροδρόμια στην Καλαμάτα, στην Λάρισα, στον Βόλο, στα Γιάννενα κλπ κλπ δεν χρειάζονται. Πουθενά στην Ευρώπη δεν υπάρχουν τόσα πολλά τοπικά αεροδρόμια. Σε αυτά τα μέρη έπρεπε να έχει ήδη αναπτυχθεί το σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο (εννοώ από παλιά όχι τα τελευταία χρόνια).
Απο αυτά τα α/δ που λες οτι δεν χρειάζονται να σου υπενθυμίσω οτι είναι κατα βάση στρατιωτικά. Καλαμάτα, Βόλος, Λάρισα, Αραξος. Ακτιο και τα περισσότερα νησιά, αρα παίζουν το ρόλο τους ... η Καλαμάτα στηρίζει την κίνησή της στο μεγαλο συγκρότημα του Costa Navarino ... τα Γιάννενα έχουν το πανεπιστημιακό νοσοκομείο εκεί και γίνονται διακομιδές. και ένα σωρό άλλα που δείχνουν πόσο σημαντικό είναι το καθε α/δ ξεχωριστά, με πολύ λίγες εξαιρέσεις. Απο τη στιγμή που δεν υπάρχουν σοβαρές εναλλακτικές (τραίνο , αυτοκινητόδρομοι) δεν μπορείς να πείς οτι δεν χρειάζονται...αν αλλάξει ο μεταφορικός χάρτης της χώρας, τότε μπορούν να αλλάξουν και αυτά !!5ον για να σχολιάσω και κάποιους άλλους που λένε ότι έπρεπε να μείνει το Ελληνικό στα πρότυπα του CITY του Λονδίνου, έχουν χάσει την μπάλα. Η Αθήνα δεν είναι ούτε Λονδίνο, ούτε Παρίσι, ούτε καν Ρώμη π.χ.. Ολόκληρο Amsterdam και έχει ένα αεροδρόμιο και εμείς θέλουμε και 2ο για καβάτζα και μάλιστα μέσα στον αστικό ιστό; Σοβαρευτείτε. Το Ελ. Βεν αν χρειαστεί έχει τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης.
Δες λίγο την ιστορία του Schiphol που ουσιαστικά είναι και απο τις λίγες πρωτεύουσες με ένα και μοναδικό α/δ... Ρώμη, Παρίσι, Λονδίνο, Βερολίνο, Βρυξέλλες, Κοπεγχάγη, Μιλάνο, Κωνσταντινούπολη, Μόναχο, Φρανκφούρτη, Βαρκελώνη, κλπ κλπ έχουν και δεύτερο σε αρκετά κοντινή απόσταση... προφανώς είναι κουτόβλαχοι και έχουν χάσει τη μπάλα, κατα την δική σου θεωρία.
Επιστροφή σε “Αερολιμένας Ηρακλείου”
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης