LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα αεροδρόμια «Νίκος Καζαντζάκης» και το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι
d|m|tr|s
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 525
Εγγραφή: 04 Ιαν 2007, 19:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: Mosquito land
x 17

Re: LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

Δημοσίευσηαπό d|m|tr|s » 26 Ιουν 2017, 07:41

Μα το βασικό πρόβλημα στο HER δεν είναι ο διάδρομος. Άλλωστε με τα 2700 μέτρα του 09/27 κατεβαίνουν, αν δεν κάνω λάθος όλοι οι τύποι από /προς ευρωπαϊκούς προορισμούς.
Όποιος όμως έχει πετάξει καλοκαίρι από HER (ο γράφων πολλές φορές) καταλαβαίνει γιατί χρειάζεται κάτι δραστικό, βλ. καινούριο αεροδρόμιο.
Για να μη φύγει από εκεί θα μπορούσαν ίσως να το επεκτείνουν εξ ολοκλήρου μέσα στη θάλασσα αλλά τότε: 1. Το κόστος μάλλον είναι απαγορευτικό, 2. Οι απογειώσεις με βάση την υπάρχουσα διεύθυνση 09/27 θα συναντούσαν τη ρότα των πλοίων που μπαινοβγαίνουν στο λιμάνι => καινούριο λιμάνι, μπλέκει το πράγμα.
Χώρια που τα έργα θα κατέστρεφαν την παρακείμενη παραλία του Καρτερού, κάτι που δε νομίζω να θέλει κανένας Ηρακλειώτης ή τοπικός παράγοντας.
0 x


Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2094
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
x 55
Επικοινωνία:

Re: LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

Δημοσίευσηαπό dtrach » 26 Ιουν 2017, 12:32

Κρητη-Σαντορίνι γιατί να έχει πτήση? Το πλοίο κάνει 90 λεπτά....Και χώρος υπάρχει άπειρος αρκεί να φύγει η αεροπορική βάση.
0 x

Άβαταρ μέλους
Georgi_1964
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: 24 Απρ 2014, 21:29
x 74

Re: LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

Δημοσίευσηαπό Georgi_1964 » 26 Ιουν 2017, 15:40

Αν ειναι λογικη η τιμη 140 ευρω και πανω για Ηρακλειο-Σαντορινη- Ηρακλειο εγω δεν εχω αντιρριση.
0 x

satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα
x 50

Re: LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 26 Ιουν 2017, 18:53

nsap έγραψε:Έχουν το Μόναχο, η Φρανκφούρτη και μερικές άλλες πόλεις που είπες δεύτερο αεροδρόμιο; Έλεος δηλαδή..μόνο των άκρων είμαστε εδώ μέσα..

Δες τις πτήσεις της Ryanair και θα καταλάβεις !! πρίν χαρακτηρίζεις δυσμενώς άλλους, κανε ενα ψύχραιμο homework... πολλοί θα πούν οτι το Σαρλερουά δεν είναι Βρυξέλλες, και εγώ το είπα οταν το χρησιμοποίησα.. αλλά είναι το Low cost alternative των Βρυξελλών..όπως και το Billund της Κοπεγχάγης, το Hahn της Φρανκφούρτης κλπ... εδώ Στην Αθήνα τί έχουμε ?? την Αγχίαλο του Βόλου ή τον Αραξο ?? γιατί ακόμα και η Θεσσαλονίκη έχει κάποια σχετικά κοντά !!
0 x


Otp-x
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 14 Ιουν 2017, 20:05

Re: LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

Δημοσίευσηαπό Otp-x » 26 Ιουν 2017, 19:20

danichro έγραψε:
3ον η βασική σύνδεση των Κρητικών με την ηπειρωτική χώρα είναι το καράβι, όχι το αεροπλάνο. Εγώ θυμάμαι πάντα μα πάντα να κατεβαίνουμε με καράβι και πολύ σπάνια να κατεβαίνουμε με αεροπλάνο. Ειδικά από το 2000 και μετά με τα νέα καράβια ίσως είναι προτιμότερο. Παίρνεις και τον αέρα σου.

4ον οι δυνατότητες του τωρινού αεροδρομίου έχουν εξαντληθεί χρόνια τώρα. τώρα αν θα έπρεπε να πάει στο καστέλλι η σε άλλη περιοχή είναι άλλο θέμα. Ότι έπρεπε να φύγει απο κει δεν νομίζω ότι το αμφισβητεί κανένας νοήμων άνθρωπος.

.
Η βασική σύνδεση των Κρητικών της Αθήνας που κατεβαίνουν για διακοπές με το αυτοκίνητο και όχι των Κρητικών που για κάποιο σοβαρότερο λόγο θέλουν να πάνε στην ηπειρωτική χώρα.Οσο για τις δυνατότητες του τώρινου αεροδρόμιου,έχει τύχει να πετάξεις χειμώνα;;
0 x

Άβαταρ μέλους
nsap
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 196
Εγγραφή: 29 Οκτ 2007, 22:32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLC
Τοποθεσία: London
x 27
Επικοινωνία:

Re: LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

Δημοσίευσηαπό nsap » 27 Ιουν 2017, 02:12

Έχω πετάξει πολλές φορές απο σαρλερουά και δεν το θεωρώ Βρυξέλλες..ξέρεις πόσο μακριά είναι το Hahn απο την Φρανκφούρτη? Το Hahn είναι στη μέση του πουθενά μέσα στα βουνά..όταν με το καλό βγεις στην 61, θες ακόμη μια ώρα για Φρανκφούρτη..και αν ήταν εναλλακτικό αεροδρόμιο, η "αγαπημένη" δεν θα άνοιγε βάση στο FRA..
1 x

Άβαταρ μέλους
xwb
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 17 Ιουν 2017, 21:08
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLC
x 14

Re: LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

Δημοσίευσηαπό xwb » 27 Ιουν 2017, 11:44

satcorfu έγραψε:Δες τις πτήσεις της Ryanair και θα καταλάβεις !! πρίν χαρακτηρίζεις δυσμενώς άλλους, κανε ενα ψύχραιμο homework... πολλοί θα πούν οτι το Σαρλερουά δεν είναι Βρυξέλλες, και εγώ το είπα οταν το χρησιμοποίησα.. αλλά είναι το Low cost alternative των Βρυξελλών..όπως και το Billund της Κοπεγχάγης, το Hahn της Φρανκφούρτης κλπ... εδώ Στην Αθήνα τί έχουμε ?? την Αγχίαλο του Βόλου ή τον Αραξο ?? γιατί ακόμα και η Θεσσαλονίκη έχει κάποια σχετικά κοντά !!


Είμαστε πλήρως οφ τόπικ, οπότε ας το αφήσουμε καλύτερα. Το μόνο που θέλω να σχολιάσω είναι ότι το Billund είναι 3 ώρες και 2 νησιά μακριά από την Κοπεγχάγη και έχει πτήσεις προς CPH. Αν εσυ συνεχίζεις να πιστεύεις ότι χρησιμοποιείται ως λοκο για την Κοπεγχάγη, νομίζω κάτι δεν έχεις υπολογίσει καλά...
1 x


satcorfu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 11 Μαρ 2007, 14:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
Τοποθεσία: Κέρκυρα
x 50

Re: LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

Δημοσίευσηαπό satcorfu » 27 Ιουν 2017, 16:53

οντως είμαστε off topic.. μερικές σκέψεις οσον αφορά τα low cost α/δ και τη σχέση που μπορούν να έχουν με το υπάρχον "Καζαντζάκης".
Τα α/δ όπως το Billund, to Hahn και το Charlerois δεν τα επινόησα εγώ ώς alternative για τις μεγάλες πόλεις που έχουν κοντά..με πρόλαβαν οι loco .άλλωστε και ο nsap ,ομολογεί οτι έχει χρησιμοποιήσει πολλές φορές το Charlerois, προφανώς όχι για να επισκεφτεί την όμορφη αυτή πολη, αλλά για να πάει Βρυξελλες... λογικά θα το επέλεξε, όπως και εγώ, λογω φτηνότερου εισιτηρίου, αν του φαινόταν μακρυά, θα μπορούσε να παρει εισιτήριο για το κύριο αεροδρόμιο των Βρυξελλών. το ίδιο ισχύει και με το Hahn, οπου υπάρχουν και λεωφορεία απο λουξεμβούργο ακόμα και μεταφέρουν πολύ κόσμο πρός και απο !!
Το Καζαντζάκης λοιπόν θα μπορούσε να παραμείνει ώς Low cost , no frills α/δ, όπως είναι και το Ciampino στη Ρώμη ...το οποίο λειτουργεί αποκλειστικά χάρις στη Ryanair και τη Wizzair
Eτσι, να υπάρχει το κύριο στο Καστέλλι, για όσους θέλουν business lounge και φυσούνες ,αλλά και το δεύτερο για τις φτηνές εταιρείες. Ετσι θα υπάρχει και ανταγωνισμός, που φαντάζομαι οι περισσότεροι συμφορμίτες θα επιθυμούσαν.. για περιβαντολογικούς λόγους θα μπορούσε να κλείνει τα βράδυα και επίσης να υπάρχει περιορισμός στο capacity..
Δεν μπορώ να βρώ λόγους που θα έπρεπε να κλείσει το υπάρχον τηνμ επομένη της λειτουργίας του Καστελλίου..ας μην κανουμε το ίδιο έγκλημα που έγινε με το Βενιζέλο !
0 x

airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

Δημοσίευσηαπό airport123 » 27 Ιουν 2017, 17:57

Ο κύριος λόγος είναι ότι καταρχήν το δημόσιο μόνο του δεν πρόκειται (ούτε στις καλές εποχές) να πλήρωνε μόνο του ένα τόσο μεγάλο σε κόστος έργο. Επομένως, ο ιδιώτης που θα προσφέρει συγχρηματοδότηση θα θέλει στα 35 χρόνια, που θα το εκμεταλλεύεται, να μπορεί να έχει μία επιστροφή της επένδυσης μεγαλύτερη από 5 φορές πιο πάνω απ' ότι έδωσε για να φτιαχτεί. Και πείτε μου τώρα, ακόμη κι ο business lounge επιβάτης, θα προτιμούσε να κάνει +30 λεπτά ταξίδι για να πάει στο υπέροχο και μοντέρνο Καστέλι ή θα πήγαινε στο Καζαντζάκης που σε 5 λεπτά θα ήταν στο κέντρο; Σκεφτείτε πόσους επιβάτες θα έχανε το Καστέλι.

Πιο λογικό θα ήταν το αντίστροφο (δηλαδή το Καστέλι να ήταν το παλιό αεροδρόμιο για τις low cost και το Καζαντζάκης να ήταν το καινούριο). Αλλά και πάλι δεν ξέρω πόσο θα χρειαζόταν μία πόλη με μόλις 6 εκατομμύρια επιβάτες και 2ο αεροδρόμιο...

Επιτέλους, ας σκεφτόμαστε πρώτα και μετά να κράζουμε για τα πάντα! Το ότι σε κάποιους βολεύει το σημερινό αεροδρόμιο (αν όχι σε όλους) είναι απόλυτα λογικό. Αλλά το σημερινό αεροδρόμιο έχει σταματήστε εδώ και πολλά χρόνια να μπορεί να εξυπηρετεί το όλο και αυξανόμενο τουριστικό ρεύμα.

Δείτε τα παρακάτω στοιχεία και πείτε μου αν αθροίσουμε τα δύο αεροδρόμια πόσο φτάνουν το Ηράκλειο; Τα αεροδρόμια των Βρυξελλών έχουν συνολικά 27 εκατομμύρια επιβάτες και το Ηράκλειο 6!

https://en.wikipedia.org/wiki/Brussels_ ... Statistics

https://en.wikipedia.org/wiki/Brussels_ ... Statistics
1 x

danichro
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 11 Δεκ 2009, 18:03
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EHAM
x 12

Re: LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

Δημοσίευσηαπό danichro » 27 Ιουν 2017, 23:12

Καταρχάς να ζητήσω συγνώμη που ξεκίνησα την off-topic συζήτηση. .
Να διευκρινίσω κάτι (επειδή οι Έλληνες είμαστε τοπικιστές και τείνουμε να μην είμαστε αντικειμενικοί). Δεν είπα ότι δεν πρέπει να έχουμε 45 αεροδρόμια (κάθε νησί και ένα). Είπα ότι δεν μπορούμε να συντηρήσουμε 45 αξιοπρεπή αεροδρόμια. Και για να το πάω παραπέρα επειδή για να έχεις αεροδρόμια θες και δρομολόγια, αν είναι να πληρώνουμε φόρους για να επιδοτούνται όλες αυτές οι άγονες γραμμές, προσωπικά να μου λείπει..Θα πάω κούτσα κούτσα με το καραβάκι να το χαρώ..

Τώρα όλοι εσείς που συγκρίνεται την Αθήνα (και πολύ περισσότερο το Ηράκλειο) με όλες αυτές τις μεγαλουπόλεις που έχουν εκατομμύρια τουρίστες (Λονδίνο 2ο παγκοσμίως με 20εκ, Παρίσι, 18 εκ. Κων/πολη, 12 εκ. Βαρκελώνη 8,2 εκ κοκ - ακόμα και η Πράγα έχει 6 εκ. τουρίστες μόνη της) πάω πάσο.. Ας κρατήσουμε και 2 και 3 αεροδρόμια στην Αθήνα. Το ένα στην Ομόνοια, να μην κουραζόμαστε να φτάσουμε στο κέντρο.

Ειδικά το Ηράκλειο μην σας πω θέλει και 4 αεροδρόμια, ένα για κάθε νομό..

Και btw, το Βενιζέλος, είναι μακράν το πιο efficient και traveller friendly αεροδρόμιο που έχω πετάξει στην Ευρώπη (για μένα αξίζει το κάθε σεντ που πληρώνουμε φόρους αν και δεν μπορώ αν κάνω τη σύγκριση με τα άλλα).

Τώρα για τον συμφορουμίτη που είπε ότι μόλις πεις ότι είσαι Έλληνας σου ανοίγονται όλες οι πόρτες, καλύτερα να μην το σχολιάσω (μιας και έχω ιδία αντίληψη επ΄ αυτού)... Για το νοσοκομείο στα Γιάννενα, δεν καταλαβαίνω γιατί χρειάζεται αεροδρόμιο για τις αεροδιακομιδές, ένα ελικοδρόμιο θα ήταν πολύ μια άμεσο. Τώρα για τις άλλες πόλεις που τυγχάνει τα πολιτικά αεροδρόμια να συνυπάρχουν με τα στρατιωτικά, δεν σημαίνει ότι επειδή είναι στρατιωτικό πρέπει να το κάνουμε και πολιτικό ντε και καλά..

Αλλά είπαμε Ελλαδάρα, κάθε πόλη αεροδρόμιο και πανεπιστήμιο, κάθε ραχούλα και ΤΕΙ (η στρατόπεδο καλύτερα).. Όπως λέει ένας δημοσιογράφος "τόσοι φοιτητές κάθε χρόνο, επί τόσα ενοίκια, επί τόσους καφέδες, επί τόσα σουβλάκια, να η ανάπτυξη". Το ίδιο ισχύει και για τα αεροδρόμια... Δείτε την πολυδιαφημισμένη Πάρο...που η Aegean για να δείξει ότι έχει αύξηση έβγαζε τις προσφορές με 19ε την μία πίσω από την άλλη... 120% αύξηση η Πάρος.. Όντως τον ένα μήνα είχε 2200 τον άλλο με τις "τζάμπα" πτήσεις πήγε 3600. Τα βγάλαμε τα 15 μύρια που δώσαμε για τον διάδρομο..

Τέλος, επειδή από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου πετάω στο Καζαντζάκης (έχω πετάξει με όλο τον στόλο της OA, με 707,727,737,747 και όλα τα καινούργια) και των λοιπών, χειμώνα καλοκαίρι, έχω ιδία αντίληψη για το αεροδρόμιο. Το αεροδρόμιο έπρεπε να είχε μεταφερθεί αλλού, τουλάχιστον πριν μία δεκαετία... Δεν λέω στο Καστέλλι αποκλειστικά. Λέω αλλού... Και το παλιό, να το πουλήσουν να το κάνουν resort, πάρκα, καζίνο κλπ..

Φιλικά
Δαμιανός
5 x


STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 44

Re: LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 28 Ιουν 2017, 01:03

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι οι περισσότεροι που γράφουν εδώ μιλάνε είτε σα στελέχη επιχειρήσεων είτε σα παράγοντες του δημοσίου.Πάντα μιλάω σαν απλός επιβάτης και γράφω τι με ευχαριστεί και τι είναι πρακτικό για μένα.Μπορεί να φαίνομαι κοντόφθαλμος,αλλά δεν μπορώ να ορίσω τι είναι καλό για το επιχειρηματικό ή δημόσιο συμφέρον,ούτε θέλω να το παίζω παντογνώστης και executive, όπως πολλοί τρομάρα τους εδώ μεσα.
Πάμε τώρα στο θέμα μας.Η εικόνα που μου μένει για το Καζαντζάκης είναι αυτή του χειμώνα(από Νοέμβριο μέχρι και Μάρτιο, 5 μήνες δεν είναι και λίγοι) όπου με το ζόρι γίνονται 10-12 δρομολόγια τη μέρα, σχεδόν όλα εσωτερικού.Το αεροδρόμιο φαίνεται απελπιστικά μεγάλο και αχανές.Το καλοκαίρι πάλι φαίνεται ανεπαρκές,γεμίζει η πίστα από τσάρτερ και οι επιβάτες συνωστίζονται στο τέρμιναλ με τις γνωστές μίζερες εικόνες.Δεν είναι Ελεύθεριος Βενιζέλος που χειμώνα καλοκαίρι έχει αξιοπρεπή κίνηση και λειτουργεί με φουλ ρυθμούς.Παρόλα αυτά καθυστερήσεις δεν υπάρχουν αξιόλογες, ωστόσο όντως οι προοπτικές υγιούς ανάπτυξης είναι περιορισμένες.
Η λύση του Καστελλίου δε προτάθηκε επειδή βολέυει,αλλά επειδή προυπάρχει αεροδρόμιο, εκεί κρυμένο πίσω από κάτι βουνά.Δεν ειμαι καθόλου σίγουρος ότι η δημιουργία ενός νέου υπερσύγχρονου αεροδρομίου-στην ουσία ανάπλαση και εκσυγχρονισμός δηλάδη του ήδη υπάρχοντος-στην επαρχία Πεδιάδος μαζί με τη δημιουργία ενός σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου μήκους 40 κοντά χιλιομέτρων(γιατί ο παρών είναι απλά άθλιος) αθροιστικά θα κοστίσει λιγότερο από ότι μια πιθανή επέκταση του Νίκος Καζαντζάκης.Ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι η παραλια του Καρτερού θα έχει θέματα και ότι οι καντινιέρηδες και τα μπιτσόμπαρα που έχουν στηθεί θα ξηλωθούν.Το επιχείρημα μου έχει να κάνει με το ότι ένα αεροδρόμιο εκεί, τουλάχιστον αυτό που έχουν στο μυαλό τους να κάνουν σημαίνει αύξηση χρόνου μετάβασης προς κέντρο πόλης,αύξηση χρόνου πτήσης τουλάχιστον σε δρομολόγια εσωτερικού και κατακόρυφη αύξηση φόρων αεροδρομίων.Χέστηκα αν η σύγχρονη τάση είναι να δημιουργόυμε πολυτελή αεροδρόμια, 45 χιλιόμετρα εκτός πόλης με φυσούνες και υποδομές και εμπορικά πάρκα τριγύρω.Για το Ηράκλειο μιλάμε όχι για το Χονγκ Κόνγκ.Γιατί ο Έλληνας θα βάλει το χέρι στην τσέπη και όχι ο ξένος.Ο ξένος θα ρθει μια χρονιά, μετα δε θα ξανάρθει.Εν ολίγοις είναι η ίδια κουβέντα με την ανάληψη των Ολυμπιακών Αγώνων και τα έργα που έγιναν.Δυστυχώς θα τα πληρώνουμε μια ζωή ενώ οι υποδομές έχουν ήδη αραχνιάσει.
Όσο δε για κάτι γραφικά επιχειρήματα ότι οι Κρητικοί προτιμότερο είναι να παίρνουν τον αέρα τους ταξιδεύοντας με το πλοίο ή ότι κακώς υπάρχει αεροδρόμιο στα Γιάννενα(τα οποία ως γνωστόν εξυπηρετούνται επαρκώς από το γειτονικό αεροδρόμιο ... της Κέρκυρας!) δε σχολιάζω τίποτε παραπάνω παρά μόνο ότι η βλακεία ... είναι απλά ανίκητη.
2 x

KGP
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 756
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2004, 04:47
x 20

Re: LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

Δημοσίευσηαπό KGP » 28 Ιουν 2017, 04:21

danichro έγραψε:
Ειδικά το Ηράκλειο μην σας πω θέλει και 4 αεροδρόμια, ένα για κάθε νομό..


εγω ακομη περιμενω να τελιωσουν οι μακετες για το North Evros International (διδυμοτειχο/ορεστιαδα) και το South Democritus International (σαμοθρακη)

ατιμη κριση....


ΥΓ μερικοι "ντόπιοι" ξερουν γιατι μιλω
0 x
=================================================
«Εγώ ήξερα ότι τα Βαλκάνια είναι γεωγραφική περιοχή, αλλά στη RomTelecom έμαθα ότι είναι …δικαιολογία».

Χωρίς την αντίσταση του αέρα, το αεροπλάνο δεν θα έφθανε ποτέ τόσο ψηλά.

danichro
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 11 Δεκ 2009, 18:03
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EHAM
x 12

Re: LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

Δημοσίευσηαπό danichro » 28 Ιουν 2017, 09:09

STAVROS_ATH έγραψε:Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι οι περισσότεροι που γράφουν εδώ μιλάνε είτε σα στελέχη επιχειρήσεων είτε σα παράγοντες του δημοσίου.Πάντα μιλάω σαν απλός επιβάτης και γράφω τι με ευχαριστεί και τι είναι πρακτικό για μένα.Μπορεί να φαίνομαι κοντόφθαλμος,αλλά δεν μπορώ να ορίσω τι είναι καλό για το επιχειρηματικό ή δημόσιο συμφέρον,ούτε θέλω να το παίζω παντογνώστης και executive, όπως πολλοί τρομάρα τους εδώ μεσα.
Πάμε τώρα στο θέμα μας.Η εικόνα που μου μένει για το Καζαντζάκης είναι αυτή του χειμώνα(από Νοέμβριο μέχρι και Μάρτιο, 5 μήνες δεν είναι και λίγοι) όπου με το ζόρι γίνονται 10-12 δρομολόγια τη μέρα, σχεδόν όλα εσωτερικού.Το αεροδρόμιο φαίνεται απελπιστικά μεγάλο και αχανές.Το καλοκαίρι πάλι φαίνεται ανεπαρκές,γεμίζει η πίστα από τσάρτερ και οι επιβάτες συνωστίζονται στο τέρμιναλ με τις γνωστές μίζερες εικόνες.Δεν είναι Ελεύθεριος Βενιζέλος που χειμώνα καλοκαίρι έχει αξιοπρεπή κίνηση και λειτουργεί με φουλ ρυθμούς.Παρόλα αυτά καθυστερήσεις δεν υπάρχουν αξιόλογες, ωστόσο όντως οι προοπτικές υγιούς ανάπτυξης είναι περιορισμένες.
Η λύση του Καστελλίου δε προτάθηκε επειδή βολέυει,αλλά επειδή προυπάρχει αεροδρόμιο, εκεί κρυμένο πίσω από κάτι βουνά.Δεν ειμαι καθόλου σίγουρος ότι η δημιουργία ενός νέου υπερσύγχρονου αεροδρομίου-στην ουσία ανάπλαση και εκσυγχρονισμός δηλάδη του ήδη υπάρχοντος-στην επαρχία Πεδιάδος μαζί με τη δημιουργία ενός σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου μήκους 40 κοντά χιλιομέτρων(γιατί ο παρών είναι απλά άθλιος) αθροιστικά θα κοστίσει λιγότερο από ότι μια πιθανή επέκταση του Νίκος Καζαντζάκης.Ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι η παραλια του Καρτερού θα έχει θέματα και ότι οι καντινιέρηδες και τα μπιτσόμπαρα που έχουν στηθεί θα ξηλωθούν.Το επιχείρημα μου έχει να κάνει με το ότι ένα αεροδρόμιο εκεί, τουλάχιστον αυτό που έχουν στο μυαλό τους να κάνουν σημαίνει αύξηση χρόνου μετάβασης προς κέντρο πόλης,αύξηση χρόνου πτήσης τουλάχιστον σε δρομολόγια εσωτερικού και κατακόρυφη αύξηση φόρων αεροδρομίων.Χέστηκα αν η σύγχρονη τάση είναι να δημιουργόυμε πολυτελή αεροδρόμια, 45 χιλιόμετρα εκτός πόλης με φυσούνες και υποδομές και εμπορικά πάρκα τριγύρω.Για το Ηράκλειο μιλάμε όχι για το Χονγκ Κόνγκ.Γιατί ο Έλληνας θα βάλει το χέρι στην τσέπη και όχι ο ξένος.Ο ξένος θα ρθει μια χρονιά, μετα δε θα ξανάρθει.Εν ολίγοις είναι η ίδια κουβέντα με την ανάληψη των Ολυμπιακών Αγώνων και τα έργα που έγιναν.Δυστυχώς θα τα πληρώνουμε μια ζωή ενώ οι υποδομές έχουν ήδη αραχνιάσει.
Όσο δε για κάτι γραφικά επιχειρήματα ότι οι Κρητικοί προτιμότερο είναι να παίρνουν τον αέρα τους ταξιδεύοντας με το πλοίο ή ότι κακώς υπάρχει αεροδρόμιο στα Γιάννενα(τα οποία ως γνωστόν εξυπηρετούνται επαρκώς από το γειτονικό αεροδρόμιο ... της Κέρκυρας!) δε σχολιάζω τίποτε παραπάνω παρά μόνο ότι η βλακεία ... είναι απλά ανίκητη.


Φίλε πρόσεχε γιατί πέρασες τα όρια.. Εγώ δεν έβρισα κανέναν.. Ίσα ίσα προέβαλα επιχειρήματα για αυτά που είπα..
1 x


Άβαταρ μέλους
aris320
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 822
Εγγραφή: 12 Ιουν 2015, 09:50
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
x 224

Re: LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

Δημοσίευσηαπό aris320 » 28 Ιουν 2017, 09:49

Danishro τα είπαμε για τα Γιάννενα πριν.
Τα Γιάννενα άστα εκτός κουβέντας, τα Γιάννενα κάνουν την δουλειά τους, η Κέρκυρα την δουλειά της και το Άκτιο την δουλειά του.


Να δω πότε θα κλείσει αυτο το off-topic.
0 x

Otp-x
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 14 Ιουν 2017, 20:05

Re: LGIR/HER Heraklion "Nikos Kazantzakis"

Δημοσίευσηαπό Otp-x » 28 Ιουν 2017, 14:41

Να το πούμε πάντως στους Κύπριους και τους Μαλτεζους,κάτι κάνουν λάθος βρε αδερφέ.
Συνημμένα
IMG_2828.PNG
IMG_2827.PNG
0 x



Επιστροφή σε “Αερολιμένας Ηρακλείου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης