Ερωτησεις PPL

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την γενική αεροπορία στην Ελλάδα και την Κύπρο
Άβαταρ μέλους
Tolisshow
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: 12 Οκτ 2008, 12:35
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDL

Re: Ερωτησεις PPL

Δημοσίευσηαπό Tolisshow » 25 Ιουν 2009, 01:22

QNH έγραψε:
Tolisshow έγραψε:Επειδη τελειωνω το ppl μου στην αερολεσχη θεσσαλονικης,μπορω να πω οτι συνολικά φτάνει τα 10000 ευρω και οχι τα 8 που σου λενε αρχικα


με πόσες ώρες όμως?


με 45 ωρες.τοσο ηταν το συνολικό κόστος των πτήσεων...αναλυτικα
gs:2000
charts,maps,books etc : 500
dual(22) : 185 * 22 = 4.070
solo(23) : 160 * 23 = 3.680
Total : 10.250
Στο περιπού αλλα χοντρικά γύρω στα 10 βγαίνουν..ίσως μου πιασαν τον κ*λο αλλα δεν υπήρχε αλλη σχολή όταν άρχισα κ επρεπε να τρέχω μεχρι την καβαλα στην εγνατία


asterixx η εκπαιδευση αέρος μπορει να αρχισει και απο την πρώτη μέρα του ground school.οι περισσοτερες σχολές όμως σε βάζουν να πετάξεις μετά απο κανα μήνα,δίμηνο για να έχεις μάθει 5 βασικά πράγματα ήδη στη θεωρία και να δεις πως εφαρμόζονται στην πράξη με τη βοήθεια του εκπαιδευτή σου.
0 x


asterixx25
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 17 Οκτ 2008, 10:11
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG

Re: Ερωτησεις PPL

Δημοσίευσηαπό asterixx25 » 25 Ιουν 2009, 22:16

Απο τη στιγμή που κάποιος αποκτήσει το ppl πόσες ώρες και κάθε πότε πρέπει να βάζει ώστε να κρατάει το πτυχείο του σε ισχύ?
Επίσης αν και εκτός θέματος το ίδιο ισχύει και για το cpl?
0 x

Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2794
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 123
Επικοινωνία:

Re: Ερωτησεις PPL

Δημοσίευσηαπό MerNion » 25 Ιουν 2009, 22:18

Για το PPL πρέπει να βάζεις 12 ώρες το χρόνο (και νομίζω πρέπει να περιλαμβάνονται και κάποιες συγκεκριμένες απωγειώσεις/προσγειώσεις αλλα δεν θυμάμαι ακριβώς). Αν δεν το "πιάνεις" αυτό, πρέπει να ξαναπεράσεις απο πρακτική σε πτήση εξέταση με κάποιον εξεταστή της ΥΠΑ.
0 x

121.5
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: 14 Οκτ 2008, 17:36

Re: Ερωτησεις PPL

Δημοσίευσηαπό 121.5 » 26 Ιουν 2009, 23:52

Ανανέωση PPL
JAR-FCL 1.245 3c
Single-pilot single engine class ratings- Validity and Revalidation
Ισχύουν για 2 χρόνια από την ημέρα έκδοσης ή 2 χρόνια από την ημέρα λήξεως εάν επανεπικυρώθηκε εντός της περιόδου ισχύος .

1) Για single engine piston aeroplane class ratings (land) revalidation
Eντός του τριμήνου που προηγείται της ημερομηνίας λήξεως, ο κάτοχος πρέπει να περάσει proficiency check με εξεταστή ή εντός των 12 μηνών που προηγούνται της ημέρας λήξεως, εκτελέσει 12 ώρες πτήσεως σε μονοκινητήριο πιστονοφόρου κινητήρα αεροπλάνο στις οποίες να περιλαμβάνονται 6 ώρες κυβερνήτου, 12 απογειώσεις και 12 προσγειώσεις και μια εκπαιδευτική πτήση διάρκειας 1 ώρας τουλάχιστον με εκπαιδευτή FI(A) ή CRI(A). H πτήση αυτή μπορεί να αντικατασταθεί από proficiency check ή skill test.

Αρα για να διατηρήσεις το πτυχίο σου σε ισχύ όταν δεν πετάς 12 ώρες το χρόνο, σε συμφέρει να πηγαίνεις ένα PC.
0 x


QNH
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 06 Απρ 2009, 00:52

Re: Ερωτησεις PPL

Δημοσίευσηαπό QNH » 07 Ιούλ 2009, 14:25

Tolisshow έγραψε:
με 45 ωρες.τοσο ηταν το συνολικό κόστος των πτήσεων...αναλυτικα
gs:2000
charts,maps,books etc : 500
dual(22) : 185 * 22 = 4.070
solo(23) : 160 * 23 = 3.680
Total : 10.250
Στο περιπού αλλα χοντρικά γύρω στα 10 βγαίνουν..ίσως μου πιασαν τον κ*λο


Ε μα, στον έπιασαν κανονικά λολ!
στην Αθηνών, το GS κοστίζει 900ε , charts,maps,books κλπ , ενα 300αρι , και το συνολικό κόστος ανέρχεται στο 8αρι...
0 x

121.5
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: 14 Οκτ 2008, 17:36

Re: Ερωτησεις PPL

Δημοσίευσηαπό 121.5 » 20 Ιούλ 2009, 20:41

Υπάρχει και η Αερολέσχη Αρκαδίας (έδρα Μέγαρα,δύο Cessna 172) μ ένα 7άρι! Καλό ,ε?
0 x

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Re: Ερωτησεις PPL

Δημοσίευσηαπό makedonas » 18 Ιαν 2010, 14:05

Και μαλλον εχει εγκαταλειψει το εγχειρημα μιας και το SX-BRA βρισκεται προς πωληση απο το Νοεμβριο...
(μπορει βεβαια να το εχει αντικαταστησει, η να εχει σκοπο να ενταξει στον στολο δεν ξερω και γω τι, αλλα η κινηση αυτη δινει δικιο στους προλαλησαντες μεχρι αποδειξεως του αντιθετου!)
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]


Άβαταρ μέλους
panagios
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 05 Ιουν 2009, 11:57
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKL
Επικοινωνία:

Re: Ερωτησεις PPL

Δημοσίευσηαπό panagios » 01 Μάιος 2010, 04:13

χμμμμ....
Ποσο καιρο διαρκει η εκπαιδευση ενος μεσου ανθρωπου?
Τα χρηματα δινονται ολα μια και εξω?
Ή πληρωντωνται με το μαθημα και μπορω να πηγαινω για εκπαιδευση οποτε εχω χρονο και φραγκα?
ε?
ε?
ε?
Χμμμ.....
ή μηπως ειμαι πολυ παραλογος?
0 x

MaroT
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 22:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Ερωτησεις PPL

Δημοσίευσηαπό MaroT » 04 Μάιος 2010, 11:03

Αγαπητέ panagios,

Θα σου απαντήσω τις ερωτήσεις με την ανάποδη σειρά γιατί έχω πολλά να πώ για την πρώτη και γι' αυτό θα την αφήσω για το τέλος...

Στην αερολέσχη που τελειώνω εγώ πήγαινα για εκπαίδευση όποτε είχα χρόνο και φράγκα. Για παράδειγμα μήνες που είχα φράγκα έκανα 6-10 μαθήματα, μήνες που ήταν δύσκολοι για τα οικονομικά μου περιοριζόμουν στα 2-3 (ίσα για να κρατιέμαι σε φόρμα και να μην τα ξεχνάω).
Ακόμα όμως και μ' αυτό τον τρόπο, ο συνολικός χρόνος εκπαίδευσης δεν θα έπρεπε να ξεπεράσει τους 9-10 μήνες, μαζί με το διάβασμα και τις εξετάσεις των θεωρητικών. Αυτά τα διάβασα πολύύυυυ χαλαρά (γιατί δουλεύω πολλές ώρες την ημέρα οπότε δεν είχα πολύ χρόνο για διάβασμα) και τα πέρασα σε 3 sittings (εξεταστικές) μέσα σε ένα 4μηνο.
Δυστυχώς όμως, εμένα μου πήρε 18 μήνες όλη η ιστορία και κάπου 60 ώρες=πολύ περισσότερο χρήμα απο αυτό που είχα προϋπολογίσει (αντί για τις 45 που λένε) γιατί είχα την ατυχία να αλλάξω 7 εκπαιδευτές!!!!

Ένα απο τα κακά της αεροπορικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα είναι ότι όλοι οι CPLάδες με ATPL theory credit κάνουν κι ένα FI έτσι για να τους βρίσκεται και μετά κάνουν τους εκπαιδευτές στις αερολέσχες (ή και σε σχολές ακόμα) μέχρι να βρούν δουλειά σε κάποια αερογραμμή και όταν τη βρούν φεύγουν (λογικό είναι) και παρατάνε τους μαθητές τους στα κρύα του λουτρού.
Το δεύτερο κακό είναι ότι ένα σωρό πρώην πιλότοι της Πολεμικής κάνουν το ίδιο σαν δεύτερη δουλειά κι όταν βρούν κάπου αλλού κάτι πιό ενδιαφέρον επίσης παρατάνε τους μαθητές στη μέση.

Αυτό συνέβη και σε μένα. Έκανα 6-7 μαθήματα με έναν εκπαιδευτή, έβρισκε δουλειά, έφευγε, με έβαζαν με άλλον και μέχρι να συνηθίσουμε ο ένας τον άλλο "τρώγαμε" 3-4 ώρες... έτσι έφτασα στις 60 για να πάρω PPL.

Αν λοιπόν θέλεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να τελειώσεις μέσα στα φυσιολογικά χρονικά πλαίσια, διάλεξε μια αερολέσχη η μια σχολή όπου ΔΕΝ χρησιμοποιούν για εκπαιδευτές:
1. πιτσιρικάδες-wanabe airline pilots.
2. στρατιωτικούς-wanabe συνταξιούχους. (σ' αυτή την κατηγορία υπάρχουν και κάποιοι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ εκπαιδευτές αλλά δυστυχώς τους ανακαλύπτεις μετά απο καμμιά 10ριά ώρες πτήσης που σου έχουν κοστίσει κάποια λεφτάκια... δυστυχώς "μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά").

Προσωπική μου άποψη (η οποία πηγάζει απο τη χρυσοπληρωμένη εμπειρία που απέκτησα σ' αυτούς τους 18 μήνες):
ΨΑΞΕ ΚΑΛΑ πρίν ξεκινήσεις.
Βρές μια αερολέσχη ή μια σχολή που να έχει "εκπαιδευτές καριέρας". Ανθρώπους δηλαδή που έγιναν εκπαιδευτές γιατί το ήθελαν, γιατί το έκαναν κέφι, γιατί το γουστάρουν σαν τρελλοί... κι όχι ανθρώπους που κάνουν τους εκπαιδευτές γιατί δεν βρίσκουν τίποτα καλύτερο να κάνουν...
Τώρα το πώς θα τους αναγνωρίσεις αυτούς δεν ξέρω... το ψάχνω κι εγώ γιατί δεν έχω αποφασίσει ακόμα σε ποιά σχολή θα συνεχίσω για το επαγγελματικό μου.
0 x

asterixx25
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 17 Οκτ 2008, 10:11
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG

Re: Ερωτησεις PPL

Δημοσίευσηαπό asterixx25 » 04 Μάιος 2010, 11:22

Αυτά τα διάβασα πολύύυυυ χαλαρά (γιατί δουλεύω πολλές ώρες την ημέρα οπότε δεν είχα πολύ χρόνο για διάβασμα) και τα πέρασα σε 3 sittings (εξεταστικές) μέσα σε ένα 4μηνο.


Ένας υπάλληλος που δουλεύει 8ωρο πρωινό καθημερινά, με ρεπό Σαββ-ριακα και διάβασμα το απόγευμα, πόσο χρόνο μπορεί να χρειαστεί για να τελειώσει το PPL?
0 x


MaroT
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 22:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Ερωτησεις PPL

Δημοσίευσηαπό MaroT » 04 Μάιος 2010, 11:25

Πολύ χαλαρά, 9 μήνες, αλλά ας πούμε 12 στη χειρότερη περίπτωση για να υπολογίσουμε και τις ακυρώσεις μαθημάτων λόγω κακού καιρού (υπάρχουν κι αυτά).
0 x

asterixx25
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 17 Οκτ 2008, 10:11
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG

Re: Ερωτησεις PPL

Δημοσίευσηαπό asterixx25 » 04 Μάιος 2010, 11:32

Τότε οι σχολές που διαφημίζουν τα PPL μέσα σε 1-2 μήνες για τι ρυθμό εκπαίδευσης μιλάμε?
0 x

MaroT
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 25 Ιαν 2009, 22:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Ερωτησεις PPL

Δημοσίευσηαπό MaroT » 04 Μάιος 2010, 11:35

Δεν ξέρω. Δεν έχω γνωρίσει κανέναν που να έκανε PPL σε λιγότερο απο 6 μήνες. Ισως όμως να υπάρχουν κι αυτά.
Εγώ μίλησα για το μέσο όρο χρόνου που χρειάζεται ένας νορμάλ εργαζόμενος άνθρωπος, χωρίς να πιεστεί οικονομικά ή σε θέμα διαβάσματος.
0 x


121.5
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: 14 Οκτ 2008, 17:36

Re: Ερωτησεις PPL

Δημοσίευσηαπό 121.5 » 05 Μάιος 2010, 10:34

. .
Τελευταία επεξεργασία από 121.5 σε 05 Μάιος 2010, 10:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x

121.5
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 168
Εγγραφή: 14 Οκτ 2008, 17:36

Re: Ερωτησεις PPL

Δημοσίευσηαπό 121.5 » 05 Μάιος 2010, 10:36

Το έχω ξαναγράψει, δεν πειράζει που θα το γράψω και πάλι.
Η πτητική εκπαίδευση για το PPL έχει ως εξής:
12 πτήσεις με εκπαιδευτή της μιάμισης ώρας = 18 ώρες (8 πτήσεις να βγείς σόλο στις 12 ώρες και 4 γενικής προσαρμογής μετά το πρώτο σόλο)
4 πτήσεις σόλο= 6 ώρες
Ενα ταξίδι απλής διαδρομής με εκπαιδευτή= 1 ώρα
Ενα ταξίδι απλής διαδρομής σόλο= 1 ώρα
Δύο πτήσεις εκπαίδευση με όργανα, ασυνήθεις στάσεις και ραδιοναυτιλία= 3 ώρες
Ενα τριγωνικό ταξίδι με εκπαιδευτή= 4 ώρες
Ενα τριγωνικό ταξίδι σόλο= 4 ώρες
2 πτήσεις σόλο γενικής προσαρμογής 4 ώρες
2 Ταξίδια σολο 5 ώρες
ΣΥΝΟΛΟΝ 26 ώρες με εκπαιδευτή και 20 ώρες σόλο.
Τι λέει ο Νόμος για το PPL? 25 ώρες με εκπαιδευτή, τουλάχιστον 10 σόλο, μίνιμουμ 45 ώρες αεροπλάνου.
Πόσες έξοδοι είναι η εκπαίδευση?25 έξοδοι ακριβώς.Δηλ 12 Σαββατοκύριακα για κάποιον που δουλεύει ή 23 μέρες για κάποιον που δεν δουλεύει.
Απλά τα πράγματα!Εννοείται οτι δεν μετράμε τον χρόνο που θέλει για το διάβασμα των θεωρητικών και τις εξετάσεις στην ΥΠΑ. Αυτά είναι θέματα προσωπικού χρόνου και διάθεσης.
0 x



Επιστροφή σε “Γενική Αεροπορία”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες