Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την ελληνική και κυπριακή Αεροπορία
Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3781
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 198
Επικοινωνία:

Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό jerry » 22 Αύγ 2009, 20:20

Στο site της YPA δημοσιεύτηκε η ακόλουθη ανακοίνωση (δώστε έμφαση στον πίνακα αποδεκτών) μαζί με τον πίνακα συχνοτήτων δρομολογίων. Στην ουσία πρόκειται για τις γραμμές που αφήνει η πΟΑ (εκτός της ΝΥ που δεν υπάρχει).

Για να δούμε..
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA


Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό OA701 » 23 Αύγ 2009, 02:15

Καλή "ψαριά" Jerry :great:

Απ' την λίστα λοιπόν συμπεραίνουμε ότι η νΟΑ αφήνει έστω και προσωρινά: Τίρανα, Μόντρεαλ-Τορόντο, Κάιρο-Αλεξάνδρεια, Τελ Αβίβ, Βηρυττό, Μόσχα, Βελιγράδι, Γιοχάνες, Κων/πόλη, Η.Α.Ε...

Όσο για τους αποδέκτες, πιστεύω μόνο την Α3 θα απασχολήσει λίγο το ζήτημα αλλά πλέον είναι και μέλος μέλος της αστροσυμμαχίας με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται, άντε και τις Αθηναϊκές για τα της γειτονιάς (ΤΙΑ, BEG, IST).

Τέλος, αναμένουμε αν οι διάφορες Miele Aviation, Βοsch Airlines κτλκτλ θα ενδιαφερθούν έστω και για τα μάτια του κόσμου...
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3781
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 198
Επικοινωνία:

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό jerry » 23 Αύγ 2009, 11:26

Δε νομίζω πως τα αφήνει η νΟΑ. Τα αφήνει η πΟΑ, αλλά αυτό δεν περιορίζει τη νΟΑ να τα διεκδικήσει εκ νέου.

Η Α3 σίγουρα θα πάει για BEG/TLV (που επιζητά χρόνια τώρα και ωρύεται για τη διακρατική συμφωνία που επιτρέπει 1 εταιρεία).

Ενδιαφέρουσες περιπτώσεις που δεν ξέρω τι γίνεται :
:arrow: Αν η Α3 ζητήσει τις υπόλοιπες συχνότητες για ΤΙΑ π.χ. ή άλλη γραμμή που ήδη εκμεταλλεύεται
:arrow: (Προφανώς) αν καμία εταιρεία ή καμία πρόταση δεν κριθεί ικανοποιητική, η γραμμή δε θα εκτελείται (αλλά το δικαίωμα θα παραμένει, όπως συμβαίνει και με άλλες συμφωνίες που έχουμε με άλλες χώρες)
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 92

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 23 Αύγ 2009, 12:14

Κατα τη γνωμη μου ομως ειναι τρελο να αφησει η νΟΑ αυτα τα δρομολογια!!!

Η συμφωνια ελεγε οτι απο τη πρωτη μερα της λειτουργιας της,η νΟΑ μπορει να διεκδικησει τα δρομολογια που θελει μετα το 65%.Δεν βλεπω να το κανει!Αφηνει προορισμους που οπως ειναι οι διμερεις συμφωνιες δεν θα μπορει να τα πραγματοποιει!Και φυσικα δεν ειναι χαζοι στην Α3 να τα αφησουν!Τοσα χρονια για παραδειγμα ηθελαν το Tel Aviv και την Κων/πολη!Και φυσικα μετα θα ακουμε οτι "ειναι αδικες οι συνθηκες που εχουν υπογραφει" απο την νΟΑ, η οποια ομως τα δρομολογια αυτα τα ειχε στα ποδια της.

Δε μπορω να κατανοησω τη σκεψη ορισμενων μεσα στη νεα εταιρια... :oops:
0 x


Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό OA701 » 23 Αύγ 2009, 12:31

Ευχαριστώ Jerry για τις διευκρινήσεις.

Αν κατάλαβα καλά, η ΥΠΑ είναι υποχρεωμένη να τα προκυρήξει λόγω κλεισίματος της πΟΑ αλλιώς θα μπορούσε το ελλ. δημόσιο να ξαναματακατηγορηθεί για προίκα στην νΟΑ και να έχουμε δικαστικές διαμάχες? Αλλά τότε δεν θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνεται και η ΝΥ?

Τι ακριβώς παίζει? Η νΟΑ παίρνει τα slot της πΟΑ προίκα αλλά με τις διακρατικές συμφωνίες τι γίνεται? Πάνε πακέτο με τα slot?

Για να δούμε πάντως αν τα κοντινά θα τα κτυπήσουν και η νΟΑ και η Α3... Μετά τα άγονα, σφαγή και σε δεύτερο μέτωπο...

Την ZF πώς την βλέπετε? Μπορεί να ενδιαφερθεί και αυτή?
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 92

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 23 Αύγ 2009, 12:41

Προς το παρον ειναι πολυ δυσκολο να κανει κατι η ΖF.Η μονη περιπτωση να φανει οτι ενδιαφερεται, ειναι καποιο lease αεροσκαφους γιατι τα δικα της δε φτανουν ουτε για τα δρομολογια που ηδη εχει ανοιξει...

++++Edit++++
Και απ'οτι θυμαμαι τα σχεδια της εταιριας ηταν να ανοιξει γραμμες για Ιταλια απο το 2010 και μετα ομως.
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3733
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 114

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 23 Αύγ 2009, 12:44

OA701 έγραψε:Αλλά τότε δεν θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνεται και η ΝΥ?


Τα δρομολόγια EU-US έχουν απελευθερωθεί από 30/03/2008 με την συμφωνία Open Skies οπότε δεν τίθεται θέμα διακρατικής συμφωνίας!
0 x


Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1109
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 131

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 24 Αύγ 2009, 18:29

Εντούτοις, τα slots στο JFK είναι περιορισμένα και αποτέλεσαν, αν θυμάμαι καλά, αντικείμενο του διαγωνισμού πώλησης. Οπότε έχουν περιέλθει στην ιδιοκτησία της MIG.
0 x
Aircraft flown : AR1/AT4/AT7/D28/M11/M83/M90/SH3/S20/100/142
CRJ/CR9/CRK/DH4/DH8/ER4/ERD/E75/E90
AB3/AB6/313/318/319/320/321/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3733
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 114

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 24 Αύγ 2009, 19:07

Η συγκεκριμένη ανακοίνωση της ΥΠΑ αφορά τα δικαιώματα εκτέλεσης πτήσεων μεταξύ χωρών.
Τα slots αφορούν τα αεροδρόμια και τις εταιρείες. Είναι διαφορετικό θέμα.
0 x

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1109
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 131

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 24 Αύγ 2009, 19:18

Ναι, δεν το έθεσα σωστα, κάτι άλλο ήθελα να πω...anyway :wall: :wall: :wall: Mea culpa
0 x
Aircraft flown : AR1/AT4/AT7/D28/M11/M83/M90/SH3/S20/100/142
CRJ/CR9/CRK/DH4/DH8/ER4/ERD/E75/E90
AB3/AB6/313/318/319/320/321/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics


Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό Belavia » 28 Αύγ 2009, 09:46

Με τι κριτήρια έγινε αυτή η επιλογή των δρομολογίων που βγήκαν σε διαγωνισμό; Μόνο που είναι διακρατικές συμφωνίες είναι ο λόγος; Έπρεπε από την Ε.Ε. οι διακρατικές συμφωνίες να βγουν σε διαγωνισμό; Γιατί από τις αρχικές διαπραγματεύσεις κυβέρνησης/MIG υπήρχε το 65% των δρομολογίων της πΟΑ (εντάξει η ΝΥ είναι στην συμφωνία open skies). Παρατήρησα από το δίκτυο της πΟΑ εάν αφαιρέσουμε αυτά τα δρομολόγια και τα δρομολόγια εσωτερικού, μένουν μόνο τα δρομολόγια της Ε.Ε. (που και αυτά από ότι γνωρίζω είναι απελευθερωμένα) και το δρομολόγιο για Γενεύη (που τα τελευταία χρόνια η πΟΑ το έκανε με συνεργασία με την Baboo). Η Ελβετία δεν έχει διακρατική συμφωνία με την Ελλάδα;
Η Αυστραλία δεν έχει διακρατική συμφωνία με την Ελλάδα; Όταν συζητούν να ανοίξουν την γραμμή, θα γίνει καινούργια συμφωνία η οποία στο μέλλον θα βγει και αυτή σε διαγωνισμό;
Άλλη ερώτηση, μήπως οι Hellenic Imperial έκαναν τα δρομολόγια Casablanca, Birmingham, για να δείξουν πτητικό έργο και να μπορούν να διεκδικήσουν το Μόντρεαλ/Τορόντο και το Γιοχάνεσμπουργκ;
0 x

Άβαταρ μέλους
CaptainChris
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 938
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2003, 19:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Thessaloniki, Greece, EU
x 20
Επικοινωνία:

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό CaptainChris » 29 Αύγ 2009, 19:24

Απο τη στιγμη που κλεινη η εταιρια που ειχε τα συγκεκριμενα δικαιωματα και αυτη που την διαδεχεται δεν θα τα χρειαστη, τα δικαιωματα αυτα ειναι στη διαθεση οπιας αλλης ενδιαφερωμενης εταιριας, αν υπαρχη που δεν υπαρχη! :D
0 x

Άβαταρ μέλους
MerNion
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2695
Εγγραφή: 20 Αύγ 2006, 14:58
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 54
Επικοινωνία:

Διαγωνισμός για τις γραμμές εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό MerNion » 10 Σεπ 2009, 18:22

Επειδή έχουμε επικεντρωθεί στις άγονες γραμμές, τρέχει και αυτός ο διαγωνισμός.. Πρόκειται για τα δρομολόγια που έχουν συμφωνηθεί από την ελληνική κυβέρνηση με τις κυβερνήσεις άλλων κρατών (με τη μορφή διμερών συμφωνιών για τις μεταφορές) και περιλαμβάνουν τα δρομολόγια από Αθήνα προς Τουρκία, Αλβανία, Σερβία, Ισραήλ, Λίβανο, Αίγυπτο, Ρωσία, Κουβέιτ, Νότιο Αφρική, Καναδά και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Φακέλους έχουν καταθέσει προς το παρόν OA, Aegean, Hellas Jet και Hellenic Imperial.

Περισσότερα στο άρθρο του capital.gr
http://www.capital.gr/Articles.asp?id=810714
0 x
http://athensairport.blogspot.com - Τελευταία αεροπορικά νέα (κυρίως από Ελ. Βενιζέλο - ATH/LGAV)
http://twitter.com/AthensAirport

Σύλλογος Φίλων Αεροπορίας "Απογείωση" (http://www.air-born.gr)


Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3781
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 198
Επικοινωνία:

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό jerry » 10 Σεπ 2009, 21:45

Θα παραλείψω το γεγονός πως η ΗΙΑ έχει καταθέσει για όλες αλλά θα σταθώ στο ότι η νΟΑ υπέβαλε για όλες... Δηλαδή για JNB / YUL/ΥΥΖ τι σκοπούς έχει; Να πάρει το δικαίωμα και να μην πετάει ή να το δώσει codeshare; Μυστήρια πράγματα...
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2273
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 140

Re: Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 10 Σεπ 2009, 22:57

Τ ι γίνεται όταν ένας α/ρεας κληρωθεί για χώρα όπου ορίζεται λόγω διμερών συμφωνιών 1 εταιρεία εκατέρωθεν αλλά εκτελεί δρομολόγιο μόνο μεταξύ των πρωτευουσών των δύο κρατών? δηλ. αν κληρωθεί η νΟΑ για το Αθήνα-Τελ Αβιβ αλλά, όπως γινόταν μέχρι σήμερα,δεν εκτελεί πτήσεις Θεσ/νίκη-Τελ Αβίβ, έχει τη δυνατότητα αυτό το δρομολόγιο να το διεκδικήσει άλλη εταιρεία, π.χ. η Athens ή καταδικάζεται να πάει χαμένο..?
0 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες