Νέος πιλότος στα 34

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με το Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές
Topografos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2015, 11:24
x 4

Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό Topografos » 28 Φεβ 2020, 21:48

Καλησπέρα, σκέφτομαι σοβαρά να ξεκινήσω εκπαίδευση για πιλότος και έχω ψαχτεί αρκετά το τελευταίο διάστημα και πορωθεί μπορώ να πω μιας και αυτό το επάγγελμα πάντα με εξίταρε αλλά ποτέ δεν πήρα την μεγάλη απόφαση, ωστόσο νομίζω ότι πλέον είμαι αρκετά ώριμος να κάνω το μεγάλο βήμα. :laola:

Θα ήθελα λίγη βοήθεια, κυρίως στο διαδικαστικό κομμάτι, δεν θα μπω στην διαδικασία να κάνω τις κλασικές ερωτήσεις τύπου αν είμαι μεγάλος για πιλότος, πόσα πέρνουν οι πιλότοι στην aegean κτλ κτλ, τις θεωρώ λιγάκι παιδικές και ανούσιες, άμα κάτι το θες πολύ πιστεύω μπορείς να πετύχεις. :great: :great:

Κυρίως θέλω να επικεντρωθώ στο πως να φτάσεις στο CPL με το λιγότερο δυνατό κόστος, δεδομένου ότι η εκπαίδευση θα χρηματοδοτηθεί εξ ολοκλήρου από την εργασία μου+ ένα μικρό ποσό της τάξης των 10.000 για να γίνει η αρχή με PPl+ATPL Theory.

Από ότι έχω διαβάσει ο οικονομικότερος τρόπος για PPL+ Buildup είναι μέσω αερολέσχης. Στο τατόι ξέρω ότι λειτουργούν 3 αερολέσχες, αλλά δεν ξέρω τίποτα από τιμές, φυσικά σκοπεύω αφού πάρω to MED CLASS 1 να πάω μια βόλτα από εκεί να ενημερωθώ. Απότι έχω διαβάσει οι τιμές παίζουν γύρω στα 7000 για PPL ενώ από το site της λέσχης Μεσογείων είδα ότι οι 6 ώρες buildup έχουν 130 ευρώ η ώρα.

Άρα συνοψίζοντας έχουμε 7000+100x130=20.000 για ppl+buildup?? Γίνεται κάποιος να το κάνει οικονομικότερα? Κάποιος μου είπε ότι μπορείς να πετάς με άλλους μαζί ώστε να μειωθεί το κόστος των πτήσεων, ισχύει? Επίσης όποιος έχει καμία ακριβέστερη-επίκαιρη πληροφόρηση η προσωπική εμπειρία από τις συγκεκριμένες αερολέσχες, θα το εκτιμούσα να μου στείλει μέσω π.μ. :wink: :wink:

Το κομμάτι του atpl theory τώρα... Απότι είδα γίνεται να το κάνεις τελείως distant learning μόνος σου το διάβασμα... Επίσης τα βιβλία του oxford κυκλοφορούν υπό μορφή pdf στο ebay με 5 ευρώ, αγοράζεις και τις ερωτήσεις του bristol και μελετώντας και τα δύο, θεωρητικά καθάρησες χωρίς ιδιαίτερο κόστος, ισχύει αυτό?? Επίσης κάθε πότε γίνονται οι εξετάσεις atpl και που?? Γίνεται να δίνεις όποιες ενότητες εσύ θες τμηματικά και όταν τις περάσεις και τις 14 τότε ολοκληρώνεις τον κύκλο?? Δηλαδή να διαβάζεις 2-3 ενότητες κάθε 2 μήνες πχ?? :idea: :idea: Αξίζει κάποιος να δώσει 3000 για το Distant Learning, ή μπορείς και μόνος σου τελικά :?: :?:

Το κομμάτι του CPL είναι μονόδρομος απότι κατάλαβα πας σε σχολή και κοστίζει 20.000-25.000 απότι έχω δει. :idea:

Το πλάνο είναι να χρηματοδοτήσω PPL+Buildup+ATPL Theory μόνος μου με ορίζοντα ενός χρόνου περίπου και μετά να πάρω δάνειο 20.000 για να ολοκληρώσω το CPL και μετά να αρχίσω να στέλνω βιογραφικά. Ευτυχώς έχω σταθερή δουλειά οπότε θα την αφήσω μόνο αφού και όταν υπογράψω συμβόλαιο με κάποια αεροπορική.Εννοείται ότι το type rating θα κοιτάξω να το κάνω μέσω της αεροπορικής. Κάποιος μπορεί να σκεφτεί ότι τα βλέπω όλα ιδανικά, αλλά όπως σας είπα έχω σταθερή δουλειά και δεν με ενδιαφέρει να περιμένω ένα διάστημα, ίσως σκεφτώ και το κομμάτι του FI αν δω ότι δυσκολεύει το πράγμα. Σε κάθε περίπτωση και να αποτύχω θα ξέρω ότι το προσπάθησα και δεν θα μετανιώνω στα 50 μου που δεν κυνήγησα ποτέ το όνειρο μου. Γενικά είμαι flexible, χωρίς οικογένεια και δεν με ενδιαφέρει αποκλειστικά να μείνω Ελλάδα. Φυσικά μια δουλειά στην Aegean είναι το ιδανικότερο μιας και την εκτιμώ πολύ σαν εταιρεία.

Το πλάνο είναι να ξεκινήσω Απρίλη-Μαι φέτος, που είναι ιδανικός ο καιρός ώστε να με βρεί το CPL πάλι του χρόνου καλοκαίρι περίπου.

Οπότε συνοψίζοντας εν ολίγοις, το παραπάνω πλάνο κόστους 40-45.000 με χρονικό ορίζοντα 1.5 χρόνου περίπου είναι ρεαλιστικό?

Δεκτές όλες οι συμβουλές για μείωση χρόνου, κόστους και αποτελεσματικότητας. :) :) :7:
0 x


Άβαταρ μέλους
astronautofemotion
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 470
Εγγραφή: 24 Μαρ 2015, 13:44
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 122

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό astronautofemotion » 29 Φεβ 2020, 03:08

Καλησπέρα αγαπητέ, όλα είναι δυνατά και γίνονται. Μπράβο σου, που έχεις ένα πλάνο και δεν πας χύμα στο κύμα. Ίσως, το δυσκολότερο κομμάτι, κατά εμένα, να ήταν ο τύπος, τον οποίο δύσκολα σου κάνουν σήμερα, καθώς και τις ώρες που συνεπάγονται. Έχε υπόψη σου, ότι η Αιγαίου, έχει όριο τα 35, εάν δεν έχεις καμία σχέση και εμπειρία από τζετ, εάν έχεις τύπο και ώρες σε τζετ, τότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Η Αιγαίου θα έχει και φέτος υποτροφία, στην οποία θα υπάρξει όμως όριο, μέχρι αυτούς που γεννήθηκαν το 1990. Όλα αυτά ανεπίσημα, από πηγές. Να θυμάσαι, πως ποτέ δεν πληρώνουμε εμείς, τον τύπο, εάν δεν έχουμε μια δουλειά μετά, γιατί ίσως μείνουνε, μόνο με το χαρτί στο τέλος. Καλή τύχη σου εύχομαι!
0 x
<< Δεν θα πεθάνουμε ποτέ εμείς Μάκη μου >>
Σπύρος Δημητρίου

Youtube Channel https://www.youtube.com/channel/UCGtHBk ... prrh5B4sog

Άβαταρ μέλους
vassilis1924
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 12 Μάιος 2015, 11:45
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 11

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό vassilis1924 » 29 Φεβ 2020, 11:44

Καλημέρα!

Αρχικά ο ενθουσιασμός σου κι μόνο είμαι σίγουρος ότι θα σε φτάσει εκεί που θέλεις!

Δε μπορώ να σε βοηθήσω στο θέμα αερολέσχης γιατί έχω εμπειρία μόνο από integrated ATPL.

Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι σε γενικές γραμμές, η θεωρία βγαίνει και με self study, αλλά υπάρχουν αρκετά σημεία που θα χρειαστείς κάποια καθοδήγηση. Ίσως δεν αξίζουν τα 10000€ για να πας σε groundschool, αλλά ένα πακέτο distant learning μάλλον είναι αναγκαίο κατά τη γνώμη μου.

Επίσης σα βάση δεδομένων θα πρότεινα την Aviation Exam και αυτό γιατί έχει πολύ καλές επεξηγήσεις, αλλά και συνόψεις που σε βοηθάνε και στο διάβασμα.

Για το θέμα της ηλικίας, εξ όσων γνωρίζω η Aegean έχει πράγματι όριο τα 35, όμως αυτό δεν ισχύει και για την Olympic. Εξίσου σοβαρή εταιρεία, παρόμοιες συνθήκες και αμοιβή και υπάρχει πάντα η προοπτική μετάβασης στη «μαμά» Aegean και τα Airbus.

Το σενάριό σου μου φαίνεται αρκετά ρεαλιστικό. Ίσως χρειαστείς λίγους μήνες παραπάνω.

Μια σημείωση: αν πας για το λεγόμενο Modular δηλαδή πρώτα PPl και μετά cpl χάνεις κάποιο χρόνο επειδή θα δώσεις δυο φορές θεωρητικές εξετάσεις.

Επίσης θέλει λίγο ψάξιμο λόγω κάποιον καινούργιων απαιτήσεων που έχει η EASA. Για παράδειγμα πρέπει να βγάλεις και πιστοποιητικό UPRT.

Θα σου πρότεινα, αν είσαι από Αθήνα, να επισκεφτείς μια σχολή όπως η Global ή η Superior. Να πάρεις προσφορές για integrated και modular ATPL. Αν το αντέχει η τσέπη σου πήγαινε για το integrated.

Αν πάλι δεν το αντέχει, τουλάχιστον μέσω των προσφορών θα μάθεις τι ακριβώς χρειάζεται να κάνεις

Καλή επιτυχία σε όλα!
0 x

Άβαταρ μέλους
Thakis
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 27 Ιαν 2015, 23:33
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG
x 7

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό Thakis » 29 Φεβ 2020, 13:29

astronautofemotion έγραψε:Καλησπέρα αγαπητέ, όλα είναι δυνατά και γίνονται. Μπράβο σου, που έχεις ένα πλάνο και δεν πας χύμα στο κύμα. Ίσως, το δυσκολότερο κομμάτι, κατά εμένα, να ήταν ο τύπος, τον οποίο δύσκολα σου κάνουν σήμερα, καθώς και τις ώρες που συνεπάγονται. Έχε υπόψη σου, ότι η Αιγαίου, έχει όριο τα 35, εάν δεν έχεις καμία σχέση και εμπειρία από τζετ, εάν έχεις τύπο και ώρες σε τζετ, τότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Η Αιγαίου θα έχει και φέτος υποτροφία, στην οποία θα υπάρξει όμως όριο, μέχρι αυτούς που γεννήθηκαν το 1990. Όλα αυτά ανεπίσημα, από πηγές. Να θυμάσαι, πως ποτέ δεν πληρώνουμε εμείς, τον τύπο, εάν δεν έχουμε μια δουλειά μετά, γιατί ίσως μείνουνε, μόνο με το χαρτί στο τέλος. Καλή τύχη σου εύχομαι!


Επειδή με ενδιαφέρει πολύ το θέμα με τις υποτροφίες, θα μπορούσες να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες εδώ ή έστω με PM; Υπάρχει όντως περίπτωση να ξανά πάρει φέτος; Ευχαριστώ.
0 x


Topografos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2015, 11:24
x 4

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό Topografos » 29 Φεβ 2020, 17:33

vassilis1924 έγραψε:Καλημέρα!

Μια σημείωση: αν πας για το λεγόμενο Modular δηλαδή πρώτα PPl και μετά cpl χάνεις κάποιο χρόνο επειδή θα δώσεις δυο φορές θεωρητικές εξετάσεις.

Επίσης θέλει λίγο ψάξιμο λόγω κάποιον καινούργιων απαιτήσεων που έχει η EASA. Για παράδειγμα πρέπει να βγάλεις και πιστοποιητικό UPRT.

Θα σου πρότεινα, αν είσαι από Αθήνα, να επισκεφτείς μια σχολή όπως η Global ή η Superior. Να πάρεις προσφορές για integrated και modular ATPL. Αν το αντέχει η τσέπη σου πήγαινε για το integrated.

Αν πάλι δεν το αντέχει, τουλάχιστον μέσω των προσφορών θα μάθεις τι ακριβώς χρειάζεται να κάνεις

Καλή επιτυχία σε όλα!


Δεν το κατάλαβα πολύ αυτό με τις διπλές εξετάσεις...

Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω αν αξίζει να δώσω 10-15.000 παραπάνω για να κάνω ppl buildup και atpl theory στην ίδια σχολή που θα κάνω το CPL... Άμα μου περίσσευαν προφανώς θα το έκανα γιατί βολεύει κι όλας. Επίσης άλλο είναι να πηγαίνω Τατόι και άλλο να πηγαίνω Μέγαρα... Επιπλέον χρόνος και έξοδα.

Το distance learning φαντάζομαι αναφέρεσαι στα πακέτα που κάνουν γύρω στα 3000 και είναι όλα μέσα. Απότι κατάλαβα είναι κάτι σαν το Duolingo στις ξένες γλώσσες, δηλαδή έχει λογισμικό που σε πάει βήμα βήμα και παρακολουθεί την πρόοδο σου και όταν είσαι έτοιμος στο λέει... Ίσως κάτι τέτοιο να αξίζει όντως....

Πάντως δεν χάνω τίποτα να πάρω προσφορές από σχολές, σίγουρα θα το κάνω

Αν μπορείς να μου λύσεις και την απορία για το εάν μπορώ να δίνω τα μαθήματα του ATPL τμηματικά, π.χ. ένα-δύο κάθε μήνα... κάπου διάβασα ότι η ΥΠΑ έχει εξετάσεις κάθε μήνα... Επίσης το κόστος πάει ανά μάθημα που δίνεις ή ανά εξεταστική??
0 x

Άβαταρ μέλους
vassilis1924
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 12 Μάιος 2015, 11:45
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 11

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό vassilis1924 » 29 Φεβ 2020, 19:32

Όταν βγάζεις PPL πρέπει να εξεταστείς σε κάποια θεωρητικά μαθήματα.

Αργότερα θα πρέπει να περάσεις τα μαθήματα του ATPL Theory. Τα μόνα που συμψηφίζονται από ότι ξέρω είναι τα VFR Communications που δεν είναι και κάτι εξαιρετικά δύσκολο.

Οι εξεταστικές είναι κάθε μήνα πράγματι. Μπορείς να δώσεις όσα μαθήματα θέλεις και το παράβολο είναι ανά μάθημα. Δεν ξέρω 100% τα διαδικαστικά διότι στην περίπτωσης μου τα ανέλαβε η σχολή.

Αυτό που ισχύει είναι:
από την εξεταστική που ξεκινάς να δίνεις, πρέπει σε 18 μήνες να τα έχεις περάσει όλα. Αλλιώς ξεκινάς από την αρχή.

Πρέπει να τα περάσεις όλα σε 6 εξεταστικές
Και τέλος, δεν πρέπει να κοπείς στο ίδιο μάθημα πάνω από τρεις φορές.

Για το distant δεν ξέρω πώς ακριβώς γίνεται. Κάποιες σχολές έδιναν και μερικές ώρες ιδιαίτερων μαθημάτων στο πακέτο.

Εγώ έκανα κανονικά groundschool καθώς ήταν μέρος του ATPL Integrated, και μπορώ να σου πω ότι δεν αξίζει τον κόπο από ένα σημείο και μετά. Βοηθάει βέβαια στην αρχή που όλα είναι καινούργια και άγνωστα.

Το θέμα των προσφορών από σχολή μην το παραλείψεις. Γιατί θα σου δώσουν και όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι, οπότε και σε αερολέσχη να πας, θα ξέρεις τι χρειάζεται να κάνεις.

Τα γραφεία της global είναι στη Λεωφόρο Αθηνών οπότε δε χρειάζεται να πας Μέγαρα για τις πληροφορίες.

Της Superior νομίζω ότι είναι στα Μέγαρα.

Αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι άλλο, πες μου.
0 x

Topografos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2015, 11:24
x 4

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό Topografos » 29 Φεβ 2020, 21:11

Ευχαριστώ Βασίλη νομίζω με κάλυψες :great: , οπότε αφού έχεις 6 εξεταστικές περιθώριο μπορείς να το σπάσεις ξέρω γω 3 μαθήματα ανά εξεταστική ανά 2 μήνες, κάτι τέτοιο...

Νομίζω ότι θα ξεκινήσω άμεσα με το Medical class1 και μια πτήση εθισμού και μετά θα πάω στην global να πάρω προσφορές...

Εντάξει την προετοιμασία για το ATPL την ξεκινάω ταυτόχρονα και με το PPL, μάλλον θα κατευθυνθώ προς aviationexam.com που έχει το μεγαλύτερο DB με εξηγήσεις σε κάθε ερώτηση και έχει και ένα e-book με όλη την ύλη των μαθημάτων συγκεντρωτικά και μπορεί στο τέλος να κάνω και τη db του Bristol.

Επίσης μάλλον θα γραφτώ και στο skytest.com που σε προετοιμάζει για τα COMPASS και aptitude tests γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει. Άλλωστε τα τεστ μνήμης και μαθηματικών τα βλέπω και σαν παιχνίδι γιατί μου αρέσουν όλα αυτά...

Έστειλα και αίτηση στο πρόγραμμα υποτροφιών της WIZZ που συνεργάζεται με την Egnatia και περιμένω απάντηση βέβαια δεν ξέρω με ποιο κριτήριο σε απορρίπτουν αφού απλά δηλώνεις ηλικία, επίπεδο αγγλικών και αν έχεις bachelor και μετά απλά απαντάς μια ερώτηση τύπου: τι πρέπει να έχει ο ιδανικός πιλότος? Μετά αφού σου στείλουν θετικό e-mail η αξιολόγηση γίνεται στη Βουδαπέστη σε 3 στάδια ή μπορεί να γίνει και στην egnatia :idea: , φαντάζομαι εκεί θα γίνεται το ξεκαθάρισμα οπότε μπορεί να έχω πιθανότητες να με καλέσουν. Άλλωστε το πρόγραμμα αφορά άτομα με μηδενική πτητική εμπειρία και δέσμευση παραμονής 5 χρόνια στην εταιρεία.

Εν τω μεταξύ έχω λιώσει στο youtube να βλέπω βίντεο με απογειώσεις αεροπλάνων cessna, airbus και να βλέπω βιντεάκια πιλότων που δίνουν συμβουλές, πολύ πόρωση μίλαμε :banana: :banana:
1 x


Άβαταρ μέλους
vassilis1924
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 12 Μάιος 2015, 11:45
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 11

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό vassilis1924 » 01 Μαρ 2020, 00:04

Καλή επιτυχία σου εύχομαι, ειδικά στο θέμα της υποτροφίας γιατί θα σου λύσει τα χέρια!

Εννοείται ότι είναι πόρωση!! Αλλιώς γιατί να το παλέψει τόσο κάποιος και να θέλει να χαλάσει τόσα λεφτά;

Υπάρχει και μια καινούργια database ATPL κάτι λέγεται, αλλά δε θυμάμαι ακριβώς. Λένε ότι είναι αρκετά ακριβής σε σχέση με το τι πέφτει στην ΥΠΑ.

Καλή απόλαυση στην πτήση εθισμού! ;)

Κι εδώ είμαστε για ό,τι χρειαστείς. Δεν πέρασε πολύς καιρός από όταν έψαχνα εγώ πληροφορίες και ξέρω πως είναι.

Οπότε στη διάθεσή σου.
0 x

ECO
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 164
Εγγραφή: 07 Ιουν 2007, 22:02
x 67

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό ECO » 01 Μαρ 2020, 12:48

Αγαπητέ topografos κατά τη γνώμη μου για την περίπτωσή σου, το ζήτημα υποτροφίας που αναφέρεις, είναι ο, τι καλύτερο μπορεί να συμβεί, διαφορετικά
αφού λάβεις υπόψη την εκτιμώμενη χρονική διάρκεια σπουδών σου, όπως και τις διαμορφούμενες διαχρονικά συνθήκες της αγοράς εργασίας που αφορούν το επάγγελμα του πιλότου, σε συνδυασμό με τον πιθανό προσδοκώμενο χρόνο εύρεσης εργασίας, πιστεύω ότι χωρίς καμία περαιτέρω καθυστέρηση θα πρέπει να επιλέξεις σπουδές ab-initio Integrated frozen ATPL, (εκμεταλλευόμενος και το πρότερο υψηλό επίπεδο σπουδών σου ως τοπογράφος/ έχοντας επαρκέστερες γνώσεις μαθηματικών, φυσικής, Η/Υκλπ ) και όχι πρόγραμμα Modular με τον τρόπο και τα στάδια όπως τα περιγράφεις, διότι εκτιμώ θα οδηγηθείς αφενός σε διπλάσιο ίσως χρόνο απόκτησης πτυχίου, και αφετέρου σε ελλιπές πιθανώς επίπεδο κυρίως θεωρητικών γνώσεων, ως εν δυνάμει υποψήφιος low timer commercial pilot προς αναζήτηση εργασίας ως Κ2 οπουδήποτε εντός και ή εκτός Ελλάδας στα 36/σου plus χωρίς type rating..
.
1 x

Topografos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2015, 11:24
x 4

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό Topografos » 02 Μαρ 2020, 00:19

Σίγουρα λόγω του προχωρημένου της ηλικίας μου, χρόνος για χάσιμο δεν υπάρχει, παρόλα αυτά το να έχω την σιγουριά της δουλειάς μου μέχρι να καταφέρω να βρω δουλειά ως πιλότος, είναι μεγάλη ασφάλεια και σίγουρα μειώνει κατά πολύ το άγχος. Το να βάλω στην πλάτη ένα δάνειο 40-50κ για τις σπουδές και όταν τελειώσω να ζω μες στην ανασφάλεια δεν είναι και ότι καλύτερο. :-? :-?

Σκέφτομαι πάντως και το instruction κομμάτι, έτσι ώστε και να μπορώ να συντηρούμαι και να βάλω περισσότερες ώρες αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες μου. Άλλωστε ρεαλιστικά δεν βλέπω να καταφέρνω να βρω δουλειά σε αεροπορική νωρίτερα από 3 χρόνια αφότου τελικά ξεκινήσω το training εκτός και αν είμαι υπερβολικά τυχερός. Βασικά σκέφτομαι και το σενάριο να δουλέψω σαν instructor 2-3 χρόνια, δουλεύοντας παράλληλα τα skills μου στην θεωρία και στις συνεντεύξεις και παράλληλα να κάνω αιτήσεις σε εταιρείες. Έτσι ίσως καταφέρω να βρω δουλειά σε καμία μεγάλη εταιρεία τύπου emirates... Στη θεωρία βέβαια όλα ωραία φαίνονται :lol: αλλά γενικά προσπαθώ όσο μπορώ να επεξεργαστώ στο μυαλό μου όλα τα πιθανά σενάρια έτσι ώστε να έχω αρκετές εναλλακτικές σε περίπτωση που δεν πάνε όλα βάσει πλάνου...
0 x


kotobloco
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 29 Ιαν 2017, 03:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGKK
x 69

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό kotobloco » 03 Μαρ 2020, 13:18

Φίλε μπράβο και συγχαρητήρια για το θάρρος σου. Κι εγώ στα 25 μου πήρα την απόφαση να αφήσω την Ελλάδα και τη δουλειά μου και να κάνω το όνειρο μου. Άρχισα στα 27 μου την εκπαίδευση και ένιωθα ότι είμαι μεγάλος.

Τώρα πετάω jet και συνειδητοποιω ποσο ανοητες ηταν οι ανησυχιες μου τοτε περι ηληκιας. Πεταω με κοσμο που αρχισε στα 35, 38,40. Καποιος που καναμε μαζι το CPL δυο χρονια πριν ηταν 42 και τωρα πεταει το 737.

Το μόνο που θα σε συμβούλευα είναι να μην φοράς τις παροπιδες της Ελλάδας και της Aegean. Υπαρχει ενας ολοκληρος κοσμος εκει εξω. Πιο δικαιος, πιο αξιοκρατικος και με καλυτερες αμοιβες.

Ναι είμαστε Έλληνες και είναι ο εθνικός μας αερομεταφορέας πλέον. Ξέροντας πολύ κόσμο που πέρασε από το assessment της Αιγαιου, ειναι δυσαναλογα απαιτητικο με την ποιοτητα του συμβολαιου και τις συνθηκες εργασιας μετεπειτα.

Μπορώ να σε βοηθήσω συγκεκριμένα σε ότι απορία έχεις σχετικά με τη θεωρία του ΑΤPL και το job market.

Φιλικά.
2 x
If you listen carefully enough, someone will tell you exactly the kind of person they are. Sit back, and listen.

Topografos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2015, 11:24
x 4

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό Topografos » 03 Μαρ 2020, 15:08

Σε ευχαριστώ φίλε, μου δίνεις θάρρος και δύναμη να συνεχίσω... :great:

Προς το παρόν ψάχνω μήπως μου κάτσει καμιά υποτροφία, έχω δηλώσει ήδη στην Wizz και τώρα δηλώνω και στην Lufthansa, βέβαια φαντάζομαι θα είναι ιδιαίτερα απαιτητικό για να σε δεχτούν αλλά δεν έχω κάτι να χάσω, αν δεν μου κάτσει κάτι τέτοιο θα ξεκινήσω εκπαίδευση αρχές Απρίλη υπολογίζω.

Προς το παρόν λέω να εξασκηθώ λίγο στο compass test, γιατί θεωρώ πως έχω πιθανότητες να με φωνάξουν έστω για αξιολόγηση στις εγκαταστάσεις τους... σκέφτομαι να αγοράσω συνδρομή στο skytest.com, αξίζει?? ξέρετε μήπως κάνενα καλύτερο :7:
0 x

Άβαταρ μέλους
vassilis1924
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 12 Μάιος 2015, 11:45
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 11

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό vassilis1924 » 04 Μαρ 2020, 08:29

Καλημέρα!
Ψάχνοντας παλιότερα για έναν φίλο είχα βρει αυτό:
pilotaptitudetest.com


Μου φάνηκε αρκετά προσεγμένο και πλήρες.
Δεν ξέρω να σου πω σε τι διαφέρει από το sky test όμως.
0 x


trevans
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 10 Δεκ 2014, 16:06
x 1

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό trevans » 04 Μαρ 2020, 11:09

Θα σε συμβούλευα πριν ξεκινήσεις οτιδήποτε να βεβαιωθείς πως θα μπορέσεις να δανειοδοτήσεις τις σπουδές σου. Χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω, δεν θεωρώ πως αυτό το διάστημα θα μπορέσεις να πάρεις δάνειο 40-50χιλ. για τέτοιο σκοπό, εκτός να υπάρχει περιουσία για υποθήκη.
Φιλικά
0 x

Topografos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 25 Νοέμ 2015, 11:24
x 4

Re: Νέος πιλότος στα 34

Δημοσίευσηαπό Topografos » 04 Μαρ 2020, 14:33

Τα έχω υπολογίσει όλα, το δάνειο αν χρειαστεί θα παρθεί στο τελικό στάδιο για το CPL οπότε θα είναι της τάξης των 20.000-25.000 :great:

Εκεί θα γίνει πραγματικά εξωνυχιστικό ψάξιμο στις σχολές μήπως και κάτσει καμία συμφωνία με σχολή να δουλέψω ένα διάστημα ως instructor και να μου κρατάνε ένα μέρος της εκπαίδευσης απ'τον μισθό. Όχι όμως 5 χρόνια όπως η Εγνατία, σε καμία περίπτωση, προτιμώ να πάρω δάνειο...
0 x



Επιστροφή σε “Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες