Νέος πιλότος στα 34

Topografos

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
25/11/2015
Μηνύματα
29
Likes
4
Παιδιά οκ, εγώ συνεχίζω με το PPL και το Theory μετά και χαλαρά το build-up κυρίως να μην χάνω επαφή με το αεροπλάνο και μετά βλέπωντας και κάνοντας...

Ίσως είναι και ευκαιρεία να κυνηγήσεις κανένα καλύτερο πακέτο από τις σχολές λόγω έλλειψης ζήτησης για το επάγγελμα...
 

kotobloco

Economy-Class-Member
Εγγραφή
29/01/2017
Μηνύματα
137
Likes
97
Εγώ συμφωνώ μαζί σου φίλε topografos.

Όταν ο ταξιτζής σου λέει ότι τώρα είναι η ώρα να αγοράσεις μετοχές μάλλον είναι η ώρα να πουλήσεις.

Με άλλα λόγια, όταν όλοι λένε ότι τώρα είναι η χειρότερη δυνατή στιγμή να ξεκινήσεις εκπαίδευση για πιλότος -ενώ δεν ξέρουν ούτε αυτοί τι μας περιμένει αύριο- τότε ίσως να είναι η καλύτερη στιγμή τώρα.

Πάντα η απλή εξίσωση της προσφοράς και της ζήτησης κινούσε την αγορά. Και τώρα η ζήτηση των υπηρεσιών των εκπαιδευτικών σχολών είναι πιο χαμηλή από όσο θα υπάρξει πιθανότατα στο υπόλοιπο της ζωής μας.
 

ECO

Economy-Class-Member
Εγγραφή
07/06/2007
Μηνύματα
171
Likes
80
Συμφωνώ με την εξίσωση της προσφοράς και της ζήτησης αλλά πάντα subject to…ορισμένων βασικών παραδοχών έως τον εκτιμώμενο χρόνο ανάκαμψης του συγκεκριμένου χώρου, μια εκ των οποίων η ηλικία του υποψήφιου σπουδαστή, οπότε μέσα στη συμφορά των παγκόσμιων επιπτώσεων του covid-19 και με διάθεση χιούμορ σας παραπέμπω σε απόσπασμα της ταινίας του Σακελάριου 1953 / ΣΑΝΤΑ ΤΣΙΚΙΤΑ.
https://www.youtube.com/watch?v=WF7prQa4hpE
 

GTsip

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
30/05/2021
Μηνύματα
1
Likes
0
Περιοχή
Αρτέμιδα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
ΑΤΗ
Καλημέρα σε όλους!!!

Συνεχίζω στο συγκεκριμένο θέμα και ενστερνίζομαι τις απόψεις που ειπώθηκαν καθώς είναι αρκετά ενδιαφέρουσες και με καλές πληροφορίες.
Με ενδιαφέρει να γίνω πιλότος, καθώς είναι ένα επάγγελμα και ιδιότητα που πάντα ήθελα να κάνω.
Είμαι 27, με πανεπιστημιακό πτυχίο στα τρόφιμα, και με εμπειρία 5 χρόνων στο χώρο του φαρμακείου καθώς είναι οικογενειακή επιχείρηση, αλλά οι γνώσεις μου στα αεροπλάνα είναι αρκετά καλές και ς ασχολούμαι από μικρός. Προφανώς, οι γνώσεις μου είναι απλές γενικές και όχι ειδικές, αλλά το πάθος μου για αυτά είναι μεγάλο.
Έχω κάνει κάποιες έρευνες σε σχολές και σκέφτομαι να επιλέξω την Global Aviation sa.
Το πλήρες κόστος είναι 65.000€ για δίπλωμα ATP Integrated και πιστοποίηση MCC, με συνολική διάρκεια τους 15 μήνες περίπου
Ωστόσο, προσωπικά θα ήθελα να μπω στην Aegean Airlines, για το λόγο ότι μου αρέσει η Ελλάδα, είναι η μεγαλύτερη Ελληνική εταιρεία και δεν θα ήθελα να φύγω στο εξωτερικό. Με μια έρευνα που έχω κάνει, πρόκειται να παραλάβει μέχρι το 2026 επιπλέον 28 αεροσκάφη της οικογένειας A320. Αυτό που με δυσκολεύει, είναι οι 90 υπότροφοι πιλότοι που χρηματοδότησε η Aegean τα έτη 2018-2019. Ένας λόγο παραπάνω για τη σχολή, η Global Aviation εκπαιδεύει τους υποτρόφους, που ίσως να σημαίνει ότι ένας ιδιώτης απόφοιτος έχει μια πιο ευνοϊκή τύχη στην επιλογή του από την εταιρεία.

Επομένως, τα ερωτήματα μου είναι:

Μετά το ATPL πως θα επιλέξω τον τύπο του αεροσκάφους που θα κάνω εκπαίδευση;

Χωρίς εκπαίδευση σε τύπο αεροσκάφους, μπορεί να υπάρξει συμβόλαιο και έπειτα εκπαίδευση στους τύπους αεροσκαφών της εταιρείας; Εάν, ναι τότε υπάρχει τότε κάποιος τρόπος χρηματοδότησης;

Για κάθε αεροσκάφος, πόσοι πιλότοι απασχολούνται στο σύνολο και γιατί πήρε η Aegean τόσους υποτρόφους; Το ερώτημα προκύπτει ότι ήδη έχει προσωπικό πιλότων και τα αεροσκάφη που θα παραλάβει δεν είναι πολλά.

Γνωρίζει κανείς σε τι κατάσταση βρίσκεται η Aegean; Πρόκειται να κάνει προσλήψεις στα επόμενα χρόνια;

Σε περίπτωση που στείλω βιογραφικό και περάσω συνέντευξη (όταν έρθει η ώρα η καλή), η οποία έχει θετικό αντίκτυπο, υπάρχει λίστα αναμονής προσλήψεων;

Σε διαφορετική περίπτωση, ποια Ελληνική εταιρεία προτείνετε να προσεγγίσω;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και πιθανότατα να επανέλθω με νέες ερωτήσεις.
 

telephoner

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
04/03/2020
Μηνύματα
13
Likes
9
GTsip καλησπέρα.
Εμένα δεν μου στέκει πολύ το πλάνο σου. Με 150 ώρες πιστόνι που θα βγεις με το CPL και τους καιρούς που ζούμε δεν υπάρχει η πολυτέλεια του θέλω να φύγω εξωτερικό ή όχι ή θέλω να δουλέψω στην x εταιρία ή στο x αεροσκάφος. Εκτός και αν παίζει βύσμα, αλλά και πάλι εγώ δεν θα ρίσκαρα 65κ όταν οι διαθέσιμες πόρτες για θέση εργασίας που θα μπορώ να χτυπήσω στην Ελλάδα είναι το πολυ 5, εκ των οποίων η μια και μεγαλύτερη έχει επενδύσει χρήματα πάνω σε άτομα που περιμένουν στην ουρά για την πολυπόθητη θέση.

Μετά το ATPL δεν επιλέγεις τύπο αεροσκάφους. Βασικά μπορείς να επιλέξεις αλλά δεν υπάρχει λόγος. Όταν θα σε πάρει μια εταιρία, σε εκπαιδεύει στον τύπο του αεροσκάφους που θα πετάς και συνήθως σου κρατάει ένα ποσό από το μισθό για όσο είναι το συμβόλαιο ή κάπως έτσι για να πληρωθεί το TR. Βέβαια αυτό είναι ένας μπούσουλας για pre-covid εποχές. Πλέον μπορεί και να σου πουν δώσε 30k upfront και τα λέμε όταν υπάρξει ζήτηση :p.
 
Top