SAS

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες
Άβαταρ μέλους
cavo_paradiso
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 25 Δεκ 2005, 15:40
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AUA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LHBP
Τοποθεσία: Budapest / Stockholm
Επικοινωνία:

Re: SAS news

Δημοσίευσηαπό cavo_paradiso » 01 Απρ 2010, 02:53

Φιλε aakunz...

Μίλησες στο post σου για χαμηλούς ναύλους. Εκτος του ότι δεν έχω πετύχει ποτε χαμηλούς ναύλους με ΣΑΣ (ex. 290 euro one way LHR -ARL, 350 euro return ARL-ΑTH) και εκτος του service on board που k οι δυο ξέρουμε τι αυτό εστί με την συγκεκριμένη εταιρία, σαν υποψήφιος πελάτης το μονο που με προσελκύει να ταξιδέψω (στην καλύτερη) με ένα a321 183 θέσεων είναι η ασφάλεια. Και σε ρωτάω, πέσμου μια σκανδιναβική εταιρία που να έχει κακό ιστορικό στο θέμα ασφαλειας οποτε αυτό δεν είναι κριτήριο επιλογής για τους σκανδιναβούς.Επίσης οι σκανδιναβοί τουρίστες χωρίζονται σε δυο κατηγοριες. Η πρώτη είναι η "superlux ξοδέψω όσα χρειάζονται για να περάσω super" κατηγορια k η δεύτερη "control στο budget μέχρι θανάτου" κατηγορια. Κάτι ενδιάμεσο δεν υπάρχει. Για την μεν πρώτη κατηγορια ο σουηδός/νορβηγός/δανός που θέλει να πάει dubai/ταϊλάνδη/αίγυπτο/australia φυσικά k θα διαλέξει μια πιο άνετη εταιρία (TG/ΕΚ/QF).Ενώ ο δεύτερης κατηγοριας τουρίστας θα διαλέξει fritidsresor, apollo, ving η k γω δε ξέρω ποιες άλλες εταιρίες προσφέρουν με 700 euro πακέτα με ξενοδοχεία σε ισπανίες ιταλίες πορτογαλίες ελλάδες.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η ΣΑΣ αυτή τη στιγμή δεν στοχεύει σε κανένα μερίδιο του σκανδιναβικού τουρισμού. Μπήκε k η norwegian στο παιχνίδι που σου λέει σου προσφέρω ότι k η SAS (ακόμα k το seat pitch είναι ίδιο στα 738 τους) αλλα σε χαμηλότερη τιμή, οποτε για την SK δεν μένει....tpt. Μην αναρωτιόμαστε λοιπόν μετά γιατί πάει κατά διαόλου η εταιρία. Αυτό που με παραξενεύει σε όλη την ιστορία είναι γιατί δεν αντιδράει η εταιρία. Διαλύεται σιγά σιγά k καμια αντίδραση, ούτε προσφορες, ούτε αναβάθμιση ούτε προώθηση του προϊόντος της ούτε tpt. Πάνε οι καλές εποχές που με 2300 ΣΕΚ (230 euro) έπαιρνες τα ωραιότατα άσπρα 738 της snowflake k πέταγες για αθηνα οποτε γούσταρες. Στην τελική η μονη λύση είναι να μπει καμια LH στο παιχνίδι να την αγοράσει μπας k σωθεί. Και για να δεις ποσο (Lady) Gagá είναι οι φίλοι μας στην ΣΑΣ, όταν έκλεισε η sterling αντί να χτυπήσουνε στο κενό που άφησε πίσω της, καθόντουσαν k κοιτούσαν την ανύπαρκτη μέχρι τότε norwegian να τους κλέβει την μπουκιά από το στόμα.
0 x


LXSKLH
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 19 Αύγ 2008, 10:24
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ENGM

Re: SAS news

Δημοσίευσηαπό LXSKLH » 01 Απρ 2010, 08:16

Είναι αλήθεια το παραπάνω... δυστηχώς η μη ξεκάθαρη στρατηγική της εταιρείας για το μέλλον την έχει φέρει σε αυτή την δύσκολη θέση. Περισσότεροι πλέον ζητάνε να κλείσει η SAS όπως έχει γίνει τώρα και να αρχίσει από το 0 ως μια νέα εταιρεία χρησιμοποιώντας τα στοιχεία της παλαιάς που μπορούν να την βοηθήσουν να ορθοποδήσει.

Και ας κάνει επιτέλους το OSL hub της μπας και δούμε κι εμείς εδώ πέρα άσπρη μέρα :mrgreen: (daydreaming!)

http://picasaweb.google.com/lh/photo/yT5UyPuUs90V7vqOOXaNLQ?feat=directlink
0 x
http://www.twitter.com/skgflyer - flyers from and to SKG can now tweet here

Άβαταρ μέλους
cavo_paradiso
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 25 Δεκ 2005, 15:40
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AUA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LHBP
Τοποθεσία: Budapest / Stockholm
Επικοινωνία:

Re: SAS news

Δημοσίευσηαπό cavo_paradiso » 01 Απρ 2010, 15:06

Μην παραπονιέσαι φιλε LXSKLH, καλά είσαι στο oslo k ας πετάς με Norwegian. :P Τι να πω και γω που είμαι στοχόλμη k για να πάω πχ. longyearbyen πρέπει να περάσω από σένα με 3 ώρες αναμονή k με τιμές πάνω από 400 euro.
0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3489
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 540

Re: SAS news

Δημοσίευσηαπό aakunz » 01 Απρ 2010, 15:49

cavo_paradiso έγραψε:Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η ΣΑΣ αυτή τη στιγμή δεν στοχεύει σε κανένα μερίδιο του σκανδιναβικού τουρισμού. Μπήκε k η norwegian στο παιχνίδι που σου λέει σου προσφέρω ότι k η SAS (ακόμα k το seat pitch είναι ίδιο στα 738 τους) αλλα σε χαμηλότερη τιμή, οποτε για την SK δεν μένει....tpt.


Ασφαλώς και μένει. Η SAS πετάει και προς Άπω Ανατολή αλλά και προς ΗΠΑ αλλά και ασφαλώς δεν περιμένει μόνο σκανδιναβούς τουρίστες για να γεμίσει τα αεροπλάνα της.

Το κακό είναι ότι ο Όμιλος είχε άπειρες θυγατρικές και μερίδια συμμετοχών σε εταιρείες, τις οποίες ελλείψει ρευστού προσπαθεί να ξεφορτωθεί, ενώ έχουν προοπτικές ανάπτυξης (βλ. airBaltic, bmi, Radisson SAS, Estonian Air κλπ.).

Y.Γ. είχα ξεχάσει και τα τρία ατυχήματα με τα Dash Q-400
0 x


LXSKLH
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 19 Αύγ 2008, 10:24
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ENGM

Re: SAS news

Δημοσίευσηαπό LXSKLH » 01 Απρ 2010, 19:05

cavo_paradiso έγραψε:Μην παραπονιέσαι φιλε LXSKLH, καλά είσαι στο oslo k ας πετάς με Norwegian. :P Τι να πω και γω που είμαι στοχόλμη k για να πάω πχ. longyearbyen πρέπει να περάσω από σένα με 3 ώρες αναμονή k με τιμές πάνω από 400 euro.


Ε εντάξει, η κοστολόγηση είναι σύμφωνα με την αγορά και την ζήτηση που υπάρχει. Το δρομολόγιο είναι εσωτερικής σημασίας, αλλά για τον τουρισμό που μπορεί να πληρώσει το εισιτήριο σε αυτές τις τιμές (και το βλέπεις όταν υπάρχουν λίγες διαθέσιμες θέσεις ανα πτήσεις, με γεμάτα αεροσκάφη) τότε δεν νομίζω ότι η SAS κάνει κάτι παράλογο - από τις λίγες φορές! :wink: Φυσικά το καλύτερο για μένα ως επιβάτη είναι η χαμηλότερη δυνατή τιμή του εισιτηρίου... πόσο μάλλον για ένα αρκέτα ενδιαφέρον προορισμό όπως τα νησία Svalbard!

Και αν το Ευρωπαϊκό προϊόν στην Economy της SAS είναι κατώτερο, στα υπερατλαντικά είναι αρκετά ανταγωνιστικό νομίζω τόσο σε ποιότητα, όσο και σε συνέπεια. Και δεν είναι λίγες οι φορές που βορειογερμανοί, για παράδειγμα φεύγουν από Ηamburg και Berlin, για connection μέσω CPH για πτήσεις προς Αμερική και Ασία.
0 x
http://www.twitter.com/skgflyer - flyers from and to SKG can now tweet here

Άβαταρ μέλους
Edgar A. Poe
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 19 Ιούλ 2006, 18:35

Re: SAS news

Δημοσίευσηαπό Edgar A. Poe » 02 Σεπ 2010, 19:13

Αναζητούν ομοφυλόφιλους για να παντρευτούν στον αέρα!

Ήθελα να 'ξερα ποιος εγκέφαλος του marketing το σκέφτηκε αυτό. Δηλαδή έτσι θα αυξήσουν το μερίδιο τους στους gay επιβάτες; :?
0 x
Quoth the Raven, "Nevermore".

"Μαύρα κοράκια, κόκκινα κοράκια…"

Άβαταρ μέλους
Yak 42 D
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: 08 Ιουν 2010, 19:47
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΖΑ
Τοποθεσία: κάπου στήν Ευρώπη!
Επικοινωνία:

Re: SAS news

Δημοσίευσηαπό Yak 42 D » 02 Σεπ 2010, 21:15

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω που αποοσκοπεί αυτή η χαζή κίνηση.Είναι που είναι προβληματική η εταιρεία, τώρα θα χάσει και κάθε ίχνος σοβαρότητας που είχε.Έλεος πία με τις εξυπνάδες του κάθε "marketing expert"(τρομάρα τους)!
0 x


Άβαταρ μέλους
cavo_paradiso
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 25 Δεκ 2005, 15:40
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AUA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LHBP
Τοποθεσία: Budapest / Stockholm
Επικοινωνία:

Re: SAS news

Δημοσίευσηαπό cavo_paradiso » 03 Σεπ 2010, 02:48

Να υποθέσω ότι το gay ζευγάρι που θα κερδίσει, θα απολαύσει το εκπληκτικό IFE της business class που σε συνδυασμό με το εκπληκτικό (Scandinavian Abcence of..) ...Service θα είναι το απόλυτο υπερtrip για τους μελλόνυμφους!! :thx: . aaa what the hell τουλάχιστον να είναι καλά τα ξενοδοχεία k το σκέλος NY - LA
0 x

Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Re: SAS news

Δημοσίευσηαπό Belavia » 03 Σεπ 2010, 12:26

Τον Δεκέμβριο σκοπεύει η εταιρεία να πραγματοποιήσει τον ομοφυλοφιλικό γάμο στην πτήση SK903, Stockholm για Newark στην business class του Α340-300 και το ζευγάρι σαν δώρο θα λάβει διαμονή στην Νέα Υόρκη και ταξίδι / διαμονή 3 νύχτες στο Χόλυγουντ.
Ο διαγωνισμός για την επιλογή του ζευγαριού είναι στο :

http://love.flysas.net/?location=eu

Υπάρχει και Ελληνική συμμετοχή – Argys & John.
0 x

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1134
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 142

Re: SAS news

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 03 Σεπ 2010, 20:10

Yak 42 D έγραψε:Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω που αποοσκοπεί αυτή η χαζή κίνηση.Είναι που είναι προβληματική η εταιρεία, τώρα θα χάσει και κάθε ίχνος σοβαρότητας που είχε.Έλεος πία με τις εξυπνάδες του κάθε "marketing expert"(τρομάρα τους)!


Μπορείς να μου εξηγήσεις πως και γιατί "χάνει κάθε ίχνος σοβαρότητας"? Επειδή πρόκειται για ομοφυλοφιλικό γάμο? Αν ήταν "κανονικός" γάμος θα ήταν σούπερ ντούπερ μαρκετίστικη κίνηση?
Να σου υπενθυμίσω ότι α) ζούμε πλέον στον 21ο αιώνα, όχι στο 18ο και β) μιλάμε για τη Σουηδία. 'Αλλη χώρα, άλλα ήθη.
0 x
Aircraft flown : AT4/AT7/DH4/DH8/D28/SH3/S20
AR1/100/142/CRJ/CR9/CRK/ER4/ERD/E75/E90
M11/M83/M90
CS3/318/319/320/321/AB3/AB6/313/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics


Άβαταρ μέλους
SK
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 604
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 03:58
Τοποθεσία: Boston, MA and Syracuse, NY
x 12

Re: SAS news

Δημοσίευσηαπό SK » 03 Σεπ 2010, 20:36

H κίνηση είναι έξυπνη, διότι αυξάνει το προφίλ και την αναγνωρισιμότητα της SAS στο γκέι κοινό, και ειδικά στις ΗΠΑ όπου η SAS είναι λιγότερο γνωστή (σε σχέση με ΒΑ, Air France, Lufthansa κτλ).
Το γκέι κοινό, ως γνωστόν, έχει κατά μέσον όρο διαθέσιμο εισόδημα αισθητά μεγαλύτερο από το υπόλοιπο κοινό, ιδίως στα θέματα διακοπών και ταξιδιών, οπότε είναι ελκυστικός στόχος για την ταξιδιωτική βιομηχανία.
Γι αυτό άλλωστε και οι πολλές αεροπορικές εταιρίες εδώ έχουν ειδικές ιστοσελίδες που απευθύνονται στους γκέι ταξιδιώτες (π.χ. της American, Delta, Southwest κτλ). Επίσης πόλεις, περιοχές ή και κράτη έχουν ειδικές καμπάνιες που προσπαθούν να προσελκύσουν τους γκέι ταξιδιώτες. Με λίγα λόγια, είναι προτιμητέο κοινό λόγω της οικονομικής του δύναμης.
0 x

Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 92

Re: SAS news

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 03 Σεπ 2010, 21:00

AirNewZealand έγραψε:Μπορείς να μου εξηγήσεις πως και γιατί "χάνει κάθε ίχνος σοβαρότητας"? Επειδή πρόκειται για ομοφυλοφιλικό γάμο? Αν ήταν "κανονικός" γάμος θα ήταν σούπερ ντούπερ μαρκετίστικη κίνηση?
Να σου υπενθυμίσω ότι α) ζούμε πλέον στον 21ο αιώνα, όχι στο 18ο και β) μιλάμε για τη Σουηδία. 'Αλλη χώρα, άλλα ήθη.

Συμφωνω οτι ζουμε στον 21ο αιωνα, αλλα συμφωνω και με το οτι ειναι "χαζη κινηση" (δηλαδη εξυπνη διαφημιστικα, αλλα και συναμα χαζη)...
Και θα εξηγησω και το σκεπτικο μου:
Μου θυμιζει τον Ελληνικο τροπο προβολης των (και καλα) Σταρ στυλ Αλεξανδρατου κλπ, επειδη ακολουθει το "λεω και κανω αμφιλεγομενα πραγματα ωστε να ασχοληθουν μαζι μου". Σαν να λενε "Δεν εχουμε τιποτα αλλο να δειξουμε ωστε να διαφημιστουμε και πρεπει να κανουμε κατι "προκλητικο" ωστε να μας προσεξουν." Δειτε..Ποσοι ασχολουμαστε τωρα με αυτη τη καμπανια? Για παραδειγμα, εμενα αν δε μου το λεγατε δεν θα το προσεχα... Ετσι πανε αυτα..

Στο δρομο που χαραξε ο mr Ryanair λοιπον! Εκει θα βαδισουμε...! Και οταν εχω ματαπει οτι δεν μου αρεσει ο τροπος της Ryanair δεν ειναι λογω της εταιριας... Ειναι λογω του τροπου που δεν ειναι σοβαρος. Αρα ουτε εδω ειμαι συμφωνος...

ΥΓ: Ο κανονικος γαμος ειναι κατι το οποιο θα μας εβρισκε παγερα αδιαφορους και δεν θα συζητουσαμε το θεμα... Αρα προφανως και δεν θα ηταν σουπερ ντουπερ κινηση... Απλα μια ειδηση ου περασε στα ψιλα,
0 x

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1134
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 142

Re: SAS news

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 05 Σεπ 2010, 14:00

Φίλε NFEEFE, η SAS προφανώς και δεν στοχεύει στο ελληνικό κοινό. Αν το έκανε, πολύ πιθανόν να έβαζε την Τζούλια για δόλωμα. Μην τα βλέπεις υπό το πρίσμα της ελληνικής πραγματικότητας.
Μιλάμε για τις σκανδιναβικές χώρες, όπου η ομοφυλοφιλία δεν είναι πλέον ταμπού και άτομα ανοιχτά gay κατέχουν θέσεις στο κοινοβούλιο και γενικότερα στην πολιτική ζωή (πχ στη Δανία, Σουδία, Νορβηγία όπου μάλιστα ο εν λόγω κύριος έχει υπάρξει και αντιπρόεδρος του κοινοβουλίου αλλά και υπουργός).
Αλλά ακόμα και στους straight πολιτικούς, πάρε παράδειγμα τον υπουργό Οικονομικών της Σουηδίας,Anders Borg. Υπάρχει περίπτωση να δεις πολιτικό μαλλιά και με σκουλαρίκι στο ελληνικό κοινουβούλιο? (και μάλιστα και υπουργό). Όχι.
Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν, το κοινό στόχος της SAS δεν θα έχει κόλλημα με έναν gay γάμο στα 32000 πόδια.
Εμείς το συζητάμε γιατί αν γινόταν κάτι τέτοιο εδώ, το STAR θα είχε θέμα για το δελτίο του για τους επόμενους πόσους μήνες. Μια "άμαθη" κοινωνία φυσικά και θα "ιντριγκάρεται" από πικάντικα θέματα.
Το ζουμί όμως είναι σε αυτό που αναφέρει ο SK.

SK έγραψε:H κίνηση είναι έξυπνη, διότι αυξάνει το προφίλ και την αναγνωρισιμότητα της SAS στο γκέι κοινό...Το γκέι κοινό, ως γνωστόν, έχει κατά μέσον όρο [url]διαθέσιμο εισόδημα αισθητά μεγαλύτερο[/url] από το υπόλοιπο κοινό, ιδίως στα θέματα διακοπών και ταξιδιών, οπότε είναι ελκυστικός στόχος για την ταξιδιωτική βιομηχανία.


Ποσώς θα την νοιάξει την SAS αν χάσει από πελάτη την κυρά-Μαρίκα από το κάτω-δεξιά-Αχλαδοχώρι που πάει να δει το γιόκα στας Αμερικάς. Θα έχει ήδη τσιμπήσει 3-4 business class επιβάτες και το ανάλογο κέρδος.

ΥΓ. Φυσικά και δεν την ενοχλεί και το σούσουρο σε "υποανάπτυκτες" κοινωνικά χώρες με πρότυπα Αλεξανδράτου.
0 x
Aircraft flown : AT4/AT7/DH4/DH8/D28/SH3/S20
AR1/100/142/CRJ/CR9/CRK/ER4/ERD/E75/E90
M11/M83/M90
CS3/318/319/320/321/AB3/AB6/313/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics


gmmour
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 314
Εγγραφή: 06 Φεβ 2008, 12:45
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: SAS news

Δημοσίευσηαπό gmmour » 05 Σεπ 2010, 14:15

Yak 42 D έγραψε:Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω που αποοσκοπεί αυτή η χαζή κίνηση.Είναι που είναι προβληματική η εταιρεία, τώρα θα χάσει και κάθε ίχνος σοβαρότητας που είχε.Έλεος πία με τις εξυπνάδες του κάθε "marketing expert"(τρομάρα τους)!

Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες και το ότι προσπαθούν να προσελκύσουν πελάτες και ότι απευθύνονται σε τελείως ακομπλεξάριστες κοινωνίες (στην Ολλανδία στα σχολικά βιβλία έχουν εισαχθεί φωτογραφίες οικογενειών με παιδιά και ομόφυλους γονείς κτλ. οπότε καμία σύγκριση με την τριτοκοσμική χώρα μας)...

Το βασικό είναι ότι θα είναι η ΠΡΩΤΗ εταιρεία που θα το κάνει! Και πάντα ο πρώτος είναι πρώτος και θα είναι για πάντα πρώτος και θα γραφτεί παντού ως πρώτος! Οι υπόλοιποι θα είναι απλά συνεχιστές! Επίσης δεν διαβάσατε στην είδηση ότι οι γάμοι (ετερόφυλοι) είναι συνηθισμένο πράγμα στις αεροπορικές! Οπότε, αυτό που κάνει η SAS είναι να είναι η ΠΡΩΤΗ στους ομόφυλους γάμους! Μετά όσοι γάμοι (ομόφυλοι ή ετερόφυλοι) και να γίνουν θα είναι απλά συνεχιστές!
Τι πιο καλύτερο για διαφήμιση από αυτό!

Τα περί έλλειψης σοβαρότητας κτλ. είναι καθαρά ομοφοβικές μπούρδες, οπότε δεν ασχολούμαι...

Φιλικά,
Γιώργος (ανοιχτά και περήφανα πισωγλέντης)
0 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2043
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 197

Re: SAS news

Δημοσίευσηαπό flesland » 05 Σεπ 2010, 14:41

gmmour έγραψε:Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες και το ότι προσπαθούν να προσελκύσουν πελάτες και ότι απευθύνονται σε τελείως ακομπλεξάριστες κοινωνίες (στην Ολλανδία στα σχολικά βιβλία έχουν εισαχθεί φωτογραφίες οικογενειών με παιδιά και ομόφυλους γονείς κτλ. οπότε καμία σύγκριση με την τριτοκοσμική χώρα μας)...
[/quote]

Φίλε gmmour δεν θα χαρακτήριζα 3κοσμική μια χώρα επειδή δεν 'αντέχει' να έχει ομόφυλα ζευγάρια στα σχολικά της βιβλία, αν αυτό εννοείς. Ούτε θα ήθελα να δω την κουλτούρα της Ελλάδας, όσης έχει μείνει και σίγουρα όχι το τρας του ΣΤΑΡ και των τύπων με τις ταυτότητες, να Ολλανδοποιείται. Για μένα η Ολλανδία είναι από τις λίγες χώρες-παραδείγματα προς αποφυγήν στην Ευρώπη που υιοθετούν άκριτα ότι θα τους κάνει να φαίνονται πιο 'προοδευτικοί' (βλ ΄ Κόμμα παιδόφυλων'...). Όπως οι Φλαμανδοί του Βελγίου λένε, που είναι και ομόφωνοι τους: ''Οι Ολλανδοί μιλάν πολύ και δυνατά για να πιστέψεις ότι είναι έξυπνοι, δεν είναι έξυπνοι''. Αλλά για να μην ξεφύγουμε από το θέμα, ναι ο γάμος είναι κάτι που πρέπει να περάσει απαρατήρητο, όπως πριν μερικά χρόνια κάποιος αντίστοιχος γάμος αμφίφυλων σερβιρίστηκε πάλι στις ειδήσεις και στα μεσημεριανά ίσως για λίγη δημοσιότητα παραπάνω. Από την άλλη το βρίσκω και λίγο κιτς, ακριβώς επειδή σε αυτές τις κοινωνίες του Βορρά δεν θα κάνει καμιά εντύπωση κατά την γνώμη μου. Στην Γερμανία έχουμε ήδη συναδέλφους που πληρώνονται εξτρά λόγω συμβίωσης με άτομα του ίδιου φύλου, όπως οι παντρεμένοι.

Είναι για μένα σαν την κουταμάρα με το χταπόδι που μάντευε τα σκορ, που μετά ακολουθήθηκε από κροκόδειλο, αρκούδα, και πιγκουίνους..έχουμε ήδη δει γάμους γκει σε πάρκα, στον βυθό, στην Τήλο και βασικά δεν βρίσκω τον λόγο να αφορά τους σοβαρούς γκει επιβάτες. Κάθε άλλο ίσως, το ότι η SAS εκμεταλλεύεται εμπορικά κάτι που είναι προσωπική υπόθεση του καθενός μου φαίνεται λίγο αρνητικό, δηλαδή οι άλλες εταιρίες είναι επιθετικές απέναντι στους γκέι (οι ξένες, μια εξαίρεση θα γραφτεί σύντομα σε τριπ ριπόρτ μου, Θόδωρα έρχεται 8) );
0 x



Επιστροφή σε “Αεροπορικές εταιρίες στην Ευρώπη”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες