SAS

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες
gmmour
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 314
Εγγραφή: 06 Φεβ 2008, 12:45
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: SAS news

Δημοσίευσηαπό gmmour » 06 Σεπ 2010, 01:07

Το θέμα πάντως εδώ είναι η SAS και δεν έχει σχέση με την Ελλάδα.

Τώρα για την χώρα μας, ΕΙΝΑΙ τριτοκοσμική όσον αφορά την συμπεριφορά της προς τους ομοφυλόφιλους και την επίσημη συμπεριφορά του κράτους και της πλειοψηφίας του πληθυσμού. Εδώ δεν μιλάμε για τα σχολικά βιβλία και αν θα περιέχουν αναφορές σε ομοφυλόφιλους, μιλάμε για μια χώρα όπου όσοι δηλώνουν ομοφυλόφιλοι παίρνουν Ι-5 για ψυχιατρικούς λόγους από το στρατό ενώ επίσης δεν αναγνωρίζεται στα ομόφυλα ζευγάρια κανένα δικαίωμα συνιδιοκτησίας, κοινής περιουσίας, κληρονομιάς, medical proxy κτλ. Που να μιλάμε τώρα για βιβλία και Ολλανδίες... Αφήστε που στο ελληνικό σχολείο (μιας και αναφέρθηκε) δεν υπάρχει ίχνος αναφοράς στην σεξουαλικότητα (ούτε καν στην ετεροφυλόφιλη) ελέω εκκλησίας και τα ταμπού είναι τόσο μεγάλα που φτάνουν οι έφηβοί μας να ενημερώνονται για το σεξ από τους συνομηλίκους τους...

Είμαστε η μόνη χώρα όπου το σύμφωνο συμβίωσης (που εφευρέθηκε για τα ομόφυλα ζευγάρια) δεν ισχύει για ομόφυλα ζευγάρια, παγκόσμια πρωτοτυπία εμπνεύσεως ΝΔ (ο τότε υπουργός είπε ότι πέρασε τον νόμο έτσι γιατί η κοινωνία δεν είναι έτοιμη, ε τότε τι το θέλαμε ακριβώς το σύμφωνο συμβίωσης)...
Στην Ελλάδα, αν ένας ομοφυλόφιλος πάει στο νοσοκομείο, ο επί χρόνια σύντροφός του δεν έχει καν δικαίωμα να τον επισκέπτεται ούτε να παίρνει τις ιατρικές αποφάσεις για τον σύντροφό του όταν αυτός είναι π.χ. σε κώμα, αφού δεν θεωρείται μέλος της οικογένειας! Υπάρχουν περιπτώσεις όπου οι γονείς ομοφυλοφίλων ασθενών που μπορεί να τους είχανε απομακρύνει για χρόνια επειδή ήταν "ανώμαλοι", όταν το παιδί τους μπει στο νοσοκομείο, απαγορεύουν κάθε επίσκεψη στον/στην σύντροφο του ασθενούς... Υπάρχουν περιπτώσεις όπου ομοφυλόφιλοι άνθρωποι πεθαίνουν και την περιουσία τους αντί για τον/την σύντροφό τους την κληρονομούν ανήψια και αδέρφια που επί χρόνια "ανώμαλους" τους ανέβαζαν "ανώμαλους" τους κατέβαζαν και τους είχαν στο φτύσιμο!
Υπάρχουν ομοφυλόφιλοι που απολύονται από τις δουλειές τους ή διαπομπεύονται όταν μαθαίνεται ότι είναι ομοφυλόφιλοι... Δείτε τι έγινε με τον σύμβουλο του Υπουργού Πολιτσιμού, ο οποίος διαπομπεύτηκε σε κίτρινες ιστοσελίδες και ο υπουργός αναγκάστηκε να τον απομακρύνει "για λίγο καιρό" επειδή είναι ανοικτά ομοφυλόφιλος... Που να φτάσουμε να έχουμε και ανοικτά ομοφυλόφιλους πολιτικούς! Εδώ π.χ. ο δήμαρχος Αθηναίων που είναι γνωστό τις πάσι ότι είναι ομοφυλόφιλος και αναγκάζεται όχι μόνο να το κρύβει αλλά και να παίρνει αποφάσεις ενάντια σε όλο το δημοτικό συμβούλιο σύσσωμο που εγκρίνει την αιγίδα του δήμου για ομοφυλοφιλικές εκδηλώσεις (π.χ. κατά του AIDS) και ο δήμαρχος ασκεί βέτο για να μην τον πουν αδερφή... Ε δεν είναι τριτοκοσμικά πράγματα αυτά; Να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας;

Τι πολιτισμός μετά μου λες και ότι η Ολλανδία είναι παράδειγμα προς αποφυγή...
Να σημειώσω ότι σε όλη σχεδόν την ΕΕ υπάρχει κάποια μορφή κατοχύρωσης για ομόφυλα ζευγάρια (είτε λέγεται γάμος είτε σύμφωνο συμβίωσης είτε unregistered cohabitation)... και πουθενά οι ομοφυλόφιλοι δεν θεωρούνται ψυχικά άρρωστοι (όπως τους θεωρεί ο ελληνικός στρατός)...
Για να φτάσουμε λοιπόν στην Ελλάδα να συζητάμε για το πιο προοδευτικά μέτρα της Ολλανδίας, πρέπει να ξεπεράσουμε πολύ βασικά ταμπού της ελληνικής κοινωνίας και να ρυθμίσουμε πολύ βασικά ανθρώπινα ζητήματα των ομοφυλοφίλων όπως το δικαίωμα στην εργασία, την αξιοπρέπεια και την συμβίωση με όποιον αυτοί επιλέξουν με τις ελάχιστες νομικές διευκολύνσεις που μπορεί να παρέχει ένα κράτος (σε περιουσιακά, κληρονομικά και ιατρικά ζητήματα)...
0 x


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3489
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 540

Re: SAS news

Δημοσίευσηαπό aakunz » 04 Νοέμ 2010, 15:42

Σύμφωνα με σημερινό δελτίο τύπου της SAS, οι εταιρείες του Ομίλου και η Icelandair ξαναξεκινούν τη συνεργασία που είχε διακοπεί πριν από λίγα χρόνια. Οι ισλανδοί φαίνεται πως επανεκτίμησαν τα αποτελέσματα της απόφασής τους να κινηθούν ανεξάρτητα και να τα "σπάσουν" με τους σκανδιναβούς και επέστρεψαν και πάλι στη συνεργασία τους με τη SAS. Πιο συγκεκριμένα, πέρα από τις πτήσεις της Icelandair, στο δρομολόγιο του Keflavik που θα πάρουν κωδικό SK, οι πτήσεις της SAS από την Κοπεγχάγη και τη Στοκχόλμη προς επιλεγμένους ευρωπαϊκούς προορισμούς θα πάρουν κωδικό FI. Από το 2011, η Icelandair θα συμμετέχει και πάλι στο EuroBonus ενώ το ίδιο θα συμβεί και με τη SAS, η οποία θα ενταχθεί στους συνεργάτες του προγράμματος Saga Club της Icelandair
0 x

Άβαταρ μέλους
Belavia
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 870
Εγγραφή: 17 Ιουν 2009, 12:44
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LATI

Re: SAS news

Δημοσίευσηαπό Belavia » 09 Δεκ 2010, 09:21

Στις 6 Δεκεμβρίου το ζευγάρι Aleksandar Mijatovic και Shantu Bhattacherjee από την Γερμανία που κέρδισε τον διαγωνισμό με 81.640 ψήφους παντρεύτηκε στον αέρα. Ο γάμος έγινε στα 7.000 μέτρα πάνω από το Borlänge της Σουηδίας. Μερικά λεπτά αργότερα οι κοπέλες από την Πολωνία Ewa Tomaszewicz και Gosia Rawińska παντρεύτηκαν στην πτήση SK903.

http://love.flysas.net/?location=eu
0 x

Άβαταρ μέλους
fotis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1715
Εγγραφή: 04 Φεβ 2007, 18:55
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): IMP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Τοποθεσία: Athens/Munich
x 1
Επικοινωνία:

Re: SAS news

Δημοσίευσηαπό fotis » 09 Δεκ 2010, 09:48

Την παράνυμφο μια χαρά τη βλέπω...
http://love.flysas.net/blog/2010/12/06/ ... ce-dress2/
(Με χαλάει βέβαια λίγο το στυλ της μπότας σε συνδυασμό με το φόρεμα, αλλά έχουμε δει και τρισχειρότερα)
0 x
Πετάει ο γάιδαρος!

http://www.videoart.gr
my flight memory statitics


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3489
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 540

Re: SAS

Δημοσίευσηαπό aakunz » 17 Ιουν 2011, 15:08

Η Blue1, θυγατρική του ομίλου των Σκανδιναβικών Αερογραμμών, προχωρά σε "αναδιαμόρφωση" (restructuring) των δρομολογίων της, με στόχο την εδραίωση στην αγορά της Βόρειας Ευρώπης. Στα πλαίσια αυτά, η εταιρεία διώχνει οριστικά τα Avro85 και εστιάζει σε ένα στόλο αποτελούμενο από Boeing 717. Σύμφωνα με δελτίο τύπου της μητρικής εταιρείας, σύντομα θα διακοπούν οι διεθνείς ευρωπαϊκοί προορισμοί, με εξαίρεση εκείνων της Βορείας Ευρώπης.

http://feed.ne.cision.com/wpyfs/00/00/0 ... kr0001.pdf


*αν αντικαταστήσουμε το "Blue1", με γνωστή εγχώρια εταιρεία και το "Βόρεια Ευρώπη" με το "Βαλκάνια", το περιεχόμενο μου θυμίζει κάτι... :twisted:
0 x

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1134
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 142

Re: SAS

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 17 Ιουν 2011, 19:02

Ελληνικόν δάκτυλο βλέπω, έστω και στο PR... :D

For further information, please contact
Tom Christides, VP Communications & Public Affairs, Blue1, +358 40 7523131
0 x
Aircraft flown : AT4/AT7/DH4/DH8/D28/SH3/S20
AR1/100/142/CRJ/CR9/CRK/ER4/ERD/E75/E90
M11/M83/M90
CS3/318/319/320/321/AB3/AB6/313/333/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W/788

MyFlightMemory Statistics

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3489
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 540

Re: SAS

Δημοσίευσηαπό aakunz » 17 Ιουν 2011, 19:25

Να δεις που αποφοίτησε από την ίδια σχολή με τον Καρακαδά.
0 x


Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: SAS

Δημοσίευσηαπό OA701 » 22 Σεπ 2011, 00:40

Εφαρμογή νέας στρατηγικής απ' τους Σκανδιναβούς, οι οποίοι δείχνουν να συγκινούνται επιτέλους απ' τους leisure επιβάτες, τους οποίους θα προσπαθήσουν να αποσπάσουν απ΄τη Norwegian και την Easy. Ταυτόχρονα, θα ανανεωθεί ο στόλος των α/φων που επιχειρούν και απ' τα 3 hub (CPH,OSL,ARN) μπάς και πέσουν τα κόστη τους.
Το πολύ ενδιαφέρον άρθρο του CAPA καταλήγει πολύ εύστοχα σε αυτό που ήδη έχει αρχίσει να απασχολεί έντονα όλες τις "ώριμες" ευρωπαϊκές αγορές.
SAS’ move “down-market” coincides with efforts from Europe’s LCCs to move “up-market”, in search of yield that SAS currently enjoys.

:arrow: http://www.centreforaviation.com/analysis/sas-to-increase-leisure-share-under-4excellence-strategy-59151
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

Άβαταρ μέλους
payneful_tales
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 747
Εγγραφή: 16 Μάιος 2008, 10:48
x 21

Re: SAS

Δημοσίευσηαπό payneful_tales » 22 Σεπ 2011, 12:12

Αγαπητή SAS, υπέροχη πραγματικά η ανάλυσή σου και η μέχρι σήμερα κατανόηση της συνολικής σου κατάστασης. Η νέα σου ιδέα έχει βάση αλλά θέλει τρελλή προσοχή και αυτό γιατί πολύ εύκολα μπορεί να επέλθει ο καννιβαλισμός των πελατών σου στόχων και να έρθεις να γίνεις μία Λούφτι που τα βάζει όλα στον ντουρβά και σε λίγο θα ψάχνεται και κείνη... Μεγάλο όπλο το "γνώθι σ' αυτόν" αλλά προσοχή στις μπανανόφλουδες.

δικός σου
0 x

Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 826
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 32
Επικοινωνία:

Re: SAS

Δημοσίευσηαπό lewton » 22 Σεπ 2011, 14:05

Πάντως η Lufthansa αυτή τη στιγμή είναι πιο κερδοφόρα από τη SAS (και αυτό κρατώντας και την αναλογία μεγέθους για να σε προλάβω).
Και αυτό με πιο ισχυρό ανταγωνισμό από τις low-cost σε σχέση με τη SAS, και μάλιστα με την Air Berlin ως πρώην loco να μπαίνει στα χωράφια της πολύ δυνατά.
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι η SAS έχει καλύτερο μοντέλο;
0 x
no more FlyBaboo........ :(


Άβαταρ μέλους
payneful_tales
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 747
Εγγραφή: 16 Μάιος 2008, 10:48
x 21

Re: SAS

Δημοσίευσηαπό payneful_tales » 22 Σεπ 2011, 21:04

Αγαπητέ lewton, όσο και να διάβασα τα λόγια μου δεν βρήκα στοιχεία που να στοιχειωθετούν την άτοπη ερώτησή σου για το "τί με κάνει να πιστεύω ότι η SAS έχει καλύτερο μοντέλο". Η SAS, εάν διάβασες την πλήρη αναφορά της στρατηγικής, αλλάζει στρατηγική. Και με την Λουφτχάνσα δεν έχει καμία σχέση ως μοντέλο λειτουργίας. Άλλο η λειτουργία σαρωτικού όγκου και άλλο η επικεντρωμένη/εστιασμένη λειτουργία. Εάν η SAS, σύμφωνα με τη νέα της στρατηγική, προσπαθήσει να χωρέσει και τους μπίζνες και τους μπακπάκερς σε μία νέα εικόνα, τότε κινδυνεύει πολύ εύκολα να καννιβαλίσει την μέχρι σήμερα εστιασμένη της στρατηγική. Δεν έχει την ευχέρεια της Λουφτχάνσα να παίζει με όγκους και να εστιάζει σε όλους και όλα αρκεί να γεμίζει αεροπλάνα και τράνζιτ και να παίζει και με αεροπορική πίστη. Οι καιροί είναι δύσκολοι για όλους (και για την Λουφτχάνσα) και απιτούν προσεκτικές κινήσεις. Κινήσεις που για το "μοντέλο" της SAS απαιτούν ακόμα πιο λεπτούς χειρισμούς αφού πάει να προσθέσει νέα εστίαση. Βέβαια οι Σκανδιναβοί έδειξαν αξιοζήλευτο χαρακτήρα με την επαναφορά στην κερδοφορία και γνωρίζουν ότι η νέα τους στρατηγική θα απαιτήσει πολύ έξυπνα υπερόπλα.

δικός σου
0 x

Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 826
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 32
Επικοινωνία:

Re: SAS

Δημοσίευσηαπό lewton » 23 Σεπ 2011, 12:40

ΟΚ, με συγχωρείς για την παρεξήγηση.
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα να μπαίνουν backpackers σε «σοβαρή εταιρία» και κυρίως να μην καταλαβαίνω γιατί θεωρείς ότι η Lufthansa έχει τη δυνατότητα να βάζει backpackers στα Α320 της ενώ η SAS όχι.
0 x
no more FlyBaboo........ :(

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3489
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 540

Re: SAS

Δημοσίευσηαπό aakunz » 23 Σεπ 2011, 13:33

Κάποτε η SAS ήταν μία εταιρεία-σύμβολο: Πρέπει να ήταν η πρώτη αεροπορική "συμμαχία", αποτέλεσμα της συνειδητοποίησης των Σκανδιναβών ότι αυτά που τους συνδέουν είναι περισσότερα από αυτά που τους χωρίζουν. Το ξέρω ότι ακούγεται λίγο "ποιητικό", αλλά νομίζω ότι αυτό ήταν που έκανε την εταιρεία να αντέξει. Στην πορεία, πολλά άλλαξαν, ειδικά όταν η εταιρεία άρχισε να εξαπλώνεται και να απομακρύνεται από τη Σκανδιναβία, συνδημιουργώντας ή αποκτώντας μετοχές σε θυγατρικές στη Βαλτική, την Αρκτική, την Ιβηρική και το Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς και να επεκτείνεται σε τομείς όπως τα ξενοδοχεία. Οι ατυχείς οικονομικές συγκυρίες την έφερναν αρκετές φορές στο χείλος της καταστροφής, ακριβώς επειδή παρέμενε μία μεσαίου μεγέθους εταιρεία χωρίς ισχυρά ερείσματα στις εκτός Σκανδιναβίας αγορές όπου δραστηριοποιείτο, αλλά και επειδή η διοίκηση δεν μπορούσε να ικανοποιήσει τα πολλά συνδικάτα. Συν τοις άλλοις, είχαμε και τη low-cost έκρηξη. Το αποτέλεσμα ήταν η SAS να καταντήσει να μοιάζει σαν ένα αεροπορικό IKEA: δείχνει μεγάλη, πλασάρει την αδυναμία της, δηλαδή το αναπόφευκτα "σπαρτιατικό σέρβις" σαν "σκανδιναβικό στυλ", αλλά στην ουσία δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα περισσότερο από ένα καλό δίκτυο και μία σχετικά αξιόπιστη -αλλά όχι και τόσο αξιοπρεπή- αερομεταφορά, ειδικά για αυτούς που πλήρωναν περισσότερα. Στην Οικονομική, οι τιμές παραμένουν "σκανδιναβικές", το σέρβις είναι ανύπαρκτο, το EuroBonus είναι σαν μία ακόμα πιο "κακή" εκδοχή του Miles&More. Παρ' όλα αυτά τα δυσοίωνα, τα πληρώματα εξακολουθούν ακόμα να "κλέβουν" αεροπορικές καρδιές με την εμπειρία και την άνεσή τους.

Μάλλον ήρθε και πάλι ο καιρός να ξαναθυμηθούν πως εκτός από τα ριχτάρια και τα κατσαρολικά του ΙΚΕΑ, στη Σκανδιναβία υπάρχουν Bang & Olufssen, Bo Concept, Costa Boda κ.ά., (κι όχι απαραίτητα μόνο για όσους έχουν πληρώσει και το ανάλογο τίμημα).
0 x


Άβαταρ μέλους
OA701
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 4079
Εγγραφή: 27 Απρ 2009, 22:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KTTS
x 104

Re: SAS

Δημοσίευσηαπό OA701 » 16 Οκτ 2011, 00:42

Ανακοινώθηκαν 21 νέα δρομολόγια, πολλά απ' τα οποία είναι "τουριστικά" με την Ελλάδα όμως να απουσιάζει...
:arrow: http://se.yhp.waymaker.net/sasgroup/release.asp?id=234442
0 x
"Well, opinions are like a$$holes. Everybody has one. "
Harold Francis Callahan

Άβαταρ μέλους
Thanasis_U2
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1196
Εγγραφή: 19 Μαρ 2006, 10:45
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): WZZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EPKK
Τοποθεσία: Krakow
Επικοινωνία:

Re: SAS

Δημοσίευσηαπό Thanasis_U2 » 16 Οκτ 2011, 01:53

εδώ δε μπορώ να καταλάβω, πως σκατά μπήκε το Κατοβίτσε, κι δε μπήκε η Κρακοβία πχ :/
0 x



Επιστροφή σε “Αεροπορικές εταιρίες στην Ευρώπη”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες