Lufthansa

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες
Άβαταρ μέλους
AirNamibia
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1160
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 208

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 24 Ιουν 2019, 21:05

Μεγάλες αλλαγές έρχονται για την Eurowings :?: μην καταλήξουν και σε απορρόφηση από την Lufthansa

https://www.ainonline.com/aviation-news ... -eurowings

τα α/φ της EW θα επικεντρωθούν σε Α320 με τουλάχιστον τριάντα A320-200neo να της δοθούν από τις παραγγελίες της Lufthansa Group. Ο στόλος των - πέντε A330-200, και τριών A330-300 και δύο A340-300s - πιθανότατα θα φύγουν από την EW ξεκινώντας αυτή την χειμερινή περίοδο μέχρι τα τέλη του 2020, τα δρομολόγια θα τα κάνει η LH.
Η βάση της EW στο Μόναχο θα μεταφερθεί σε άλλη πόλη.
Το 2022 θα είναι σημαντική χρονιά για την εταιρεία. :idea:

Το μόνο καλό, σώθηκε η SN καθώς τα σχέδια συγχώνευσης σταματούν :great: και θα αναβαθμιστεί σε επίπεδο συνεργασίας όπως LX,OS. :great:
0 x


Aris1979
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 19 Αύγ 2017, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDL
x 33

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό Aris1979 » 24 Ιουν 2019, 23:29

Σύμφωνα με τα γερμανικά sites :

1.Τη διαχείριση των υπερατλαντικων δρομολογίων θα την αναλάβει η Lufthansa. Τα δρομολόγια θα εκτελούνται από την Brussels και Sunexpress και όχι από τη Lufthansa. Ισως το livery της eurowings παραμείνει στα A330 και A340, αλλά ως εκεί.

2. Ομογενοποιηση του στόλου της eurowings με αεροσκάφη A320/A319. Απόσυρση των DH8.

3. Θα επικεντρωθεί σε Αμβούργο, Ντυσελντορφ, Κολωνία και Στουτγάρδη. Οι μικρές βάσεις θα κλείσουν. Για το Μόναχο και τη Βιέννη δε βρήκα ακόμα κάποια πληροφορία, αλλά ειδικά για τη Βιέννη νομίζω ότι ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος με την wizzair να πιέζει συνεχώς.

4. Η Brussels τη γλίτωσε

5. και δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσει την Condor.

Σα τελευταίο σχόλιο : Η ιστορία επαναλαμβανεται και αρχίζει να θυμίζει της διαρθρωτικές αλλαγές της AirBerlin στα τελευταία της χρόνια.

https://www.sueddeutsche.de/wirtschaft/ ... -1.4496861
0 x

Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 820
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 29
Επικοινωνία:

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό lewton » 25 Ιουν 2019, 15:11

Για το 2: απόσυρση των DH8 αλλά εισαγωγή Embraer E-190 στην LGW. Αυτό που κατάλαβα είναι ότι η ομογενοποίηση του στόλου αφορά μόνο τα εσωτερικά αεροπλάνα του ομίλου (owned και leased), αλλά δε θα σταματήσει η συνεργασία με την LGW σε δρομολόγια με χαμηλότερη ζήτηση, που θα γίνονται με Ε-190 για την Eurowings.
Επίσηςη η συγχώνευση των AOC αφορά τις θυγατρικές του ομίλου. Δηλαδή ένα AOC στη Γερμανία, αλλά παραμένει και η συνεργασία με την LGW. H German Wings θα κλείσει το 2022.
0 x
no more FlyBaboo........ :(

Aris1979
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 19 Αύγ 2017, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDL
x 33

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό Aris1979 » 25 Ιουν 2019, 17:36

Ακριβώς, θέλουν να αντικαταστησουν τα DH8 με Embraer (από τη Cityline?) αν και θα έλεγα ότι τα A220 θα ήταν καλύτερη επιλογή, δεδομένου ότι ο όμιλος (μέσω Swiss) ήδη τα χρησιμοποιεί.

Η επέκταση άνευ όρων είναι πια παρελθόν για τη θυγατρική της Lufthansa. Νομίζω τους γύρισε μπούμερανγκ η προσπάθεια να αποκλείσουν άμεσα τον ανταγωνισμό, όταν ανέλαβαν (πλην Tegel) σχεδον εξολοκλήρου το πτητικό έργο της AirBerlin. Αντικατεστησαν το brand-name της germanwings με την άχρωμη - κατά την άποψή μου - eurowings και τώρα βλέπουν ότι πρέπει να ξαναμαζευτουν στα της Γερμανίας και ότι πρέπει να ξεχάσουν τα σχέδια για μια κέντρο-ευρωπαϊκή εταιρεία χαμηλού κόστους.

Το τελευταίο ενδιαφέρον που διάβασα είναι ότι η eurowings πρέπει να ανεξαρτητοποιηθει από τον όμιλο Lufthansa. Χωρίς τις πλάτες της ομως τα πράγματα θα δυσκολέψουν πολύ
0 x


Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 820
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 29
Επικοινωνία:

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό lewton » 25 Ιουν 2019, 18:03

Aris1979 έγραψε: (από τη Cityline?)

Η συνεργασία με την LGW δεν αναμένεται να διακοπεί.
Το έγραψα και πριν.
1 x
no more FlyBaboo........ :(

IATA/TASOS
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1465
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 32
Επικοινωνία:

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 26 Ιουν 2019, 14:42

Aris1979 έγραψε:Ακριβώς, θέλουν να αντικαταστησουν τα DH8 με Embraer (από τη Cityline?) αν και θα έλεγα ότι τα A220 θα ήταν καλύτερη επιλογή, δεδομένου ότι ο όμιλος (μέσω Swiss) ήδη τα χρησιμοποιεί.

δεν είναι απαραίτητο αυτό που λες , μιλάμε για έναν μεγάλο όμιλο σε όγκο και Α/φ. Με το σκεπτικό σου χρησιμοποιεί και τα Εμπραερ.

Aris1979 έγραψε:Η επέκταση άνευ όρων είναι πια παρελθόν για τη θυγατρική της Lufthansa. Νομίζω τους γύρισε μπούμερανγκ η προσπάθεια να αποκλείσουν άμεσα τον ανταγωνισμό, όταν ανέλαβαν (πλην Tegel) σχεδον εξολοκλήρου το πτητικό έργο της AirBerlin. Αντικατεστησαν το brand-name της germanwings με την άχρωμη - κατά την άποψή μου - eurowings και τώρα βλέπουν ότι πρέπει να ξαναμαζευτουν στα της Γερμανίας και ότι πρέπει να ξεχάσουν τα σχέδια για μια κέντρο-ευρωπαϊκή εταιρεία χαμηλού κόστους.

Αχρωμη απο πια άποψη ? Το προιον είναι σχεδόν ίδιο, πιστευεις οτι τον κόσμο τον ενδιαφέρει ? Ισα ισα , το eurowings είναι πιο καλό για την επέκταση εκτός Γερμανίας , με το οποίο προσπάθησαν , ασχετα με το τι θα συμβεί. Ηδη το όνομα Germanwings ξεχνιέται απο τον κόσμο. Γενικά αυτό που λες δεν εχει και τόσο πολύ βάση. Εκτος αν θες να μας το εξηγήσεις καλύτερα.
0 x
Γουστάρω το ξεκατινιασμα σ'αυτό το φορουμ.

Aris1979
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 19 Αύγ 2017, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDL
x 33

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό Aris1979 » 26 Ιουν 2019, 18:47

Νομίζω δεν κατάλαβες ότι έγραψα ακριβώς ότι και εσύ. Άλλαξαν το όνομα για να δώσουν στην εταιρεία ταυτότητα ευρωπαϊκής και όχι στενά γερμανικής low cost και τώρα ξαναμαζευονται στη Γερμανία.

Στο 'άχρωμη' κολλάει ακριβώς αυτή η εσκεμμένη αλλαγή του brand-name που εμένα τουλάχιστον δε μου άρεσε σαν πολιτική της μαμάς Lufthansa. Μπορώ να προσθέσω επίσης το livery που μέχρι να καταλάβω τι σημαίνει έβλεπα μόνο ένα μπλε και μωβ. Όλα αυτά βέβαια, όπως προείπα, έχουν να κάνουν με την αποψη και σαφώς και το γούστο του καθενός.

Για το θέμα της αντικατάστασης των DH8 με ERJ190 και την άποψή μου ότι τα A220 θα ήταν καλύτερη επιλογή, αφορά περισσότερο την οικονομία και τις επιδόσεις που προσφέρει η επιλογή των τελευταίων. Δε μιλησαν για αντικατάσταση με Embraer E2...
0 x


Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3798
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 206
Επικοινωνία:

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό jerry » 14 Ιούλ 2019, 16:44

Σε πανικό φαίνεται πως βρίσκεται η LH και το αφεντικό της Carsten Spohr, αφού με δηλώσεις του είπε λίγο-πολύ πως οι φθηνοί ναύλοι <10 ευρώ δε θα έπρεπε να υπάρχουν. Προφανώς η LH τα έχει βρει σκούρα στη γερμανική αγορά (που είχε πάντα δεδομένη) με τις FR και EZY να προσπαθούν να πάρουν μερίδιο.
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA

Άβαταρ μέλους
joker2013
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 197
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 183

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 15 Ιούλ 2019, 15:14

Στην εγχώρια αγορά όμως αν οι τιμές δεν είναι ανταγωνιστικές, τους έχει φάει το τρένο, που νομίζω μπαίνει στην επόμενη γενιά με πιο υψηλές ταχύτητες, είχε γίνει κι ενα δοκιμαστικό Βερολίνο-Μόναχο. Πρέπει να ανταγωνίζονται ένα παίκτη με τα λεφτά της ομοσπονδιακής κυβέρνησης που πάει να τους φάει σε ταχύτητα, εξυπηρετεί πολύ περισσότερα μέρη και σε ορισμένες περιπτώσεις είναι και πιο φθηνός. Και έχουν και τις loco. Σίγουρα δεν είναι καθόλου εύκολη η εσωτερική αγορά. Τα εσωτερικά O&D πιστεύω έχουν ψωμί σε λίγες περιπτώσεις μακρινών δρομολογίων, τύπου Τέγκελ-Στουτγκάρδη.
1 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2314
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 150

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 09 Αύγ 2019, 23:00

Nέα longhaul δρομολόγια ex-MUC/FRA σε συνεργασια με την EW για την περίοδο S20:

MUC-SEA (1/6/20)- daily x4
MUC-DTW (4/5/20)- 5w
MUC-BLR (31/3/20)-5w

Ολα με A359

Επίσης έχουμε με τα Α332 της EW (op by XG) :
MUC-LAS (6/4/20)-2w
MUC-MCO (7/4/20)-3w
FRA-ANC (1/6/20)-3w
FRA-PHX (29/4/20)-5w

To φετινό χειμώνα η EW θα ξεκινήσει ex-FRA: LAS, WDH, MRU,BGI εκ των οποίων τα 2 πρώτα συνεχίζουν και το ερχόμενο καλοκαίρι..

https://newsroom.lufthansagroup.com/Eng ... 6f45321874

Προσωπικά έχω διαβάσει ιστορίες επιβατών με τρελές καθυστερήσεις και ακυρώσεις με την EW στα long-haul και ως τωρα δεν έχει αφήσει κ τις καλύτερες των εντυπώσεων...Ας ελπίσουμε οτι θα αλλάξει αυτό..
0 x


Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2042
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 197

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό flesland » 12 Αύγ 2019, 11:58

Έχω την εντύπωση ότι ψάχνουν για τρελούς σε αυτούς τους προορισμούς, που θα θέλουν να δίνουν ενα κάρο λεφτα για να πετάνε σχεδον low cost με "σχεδόν" παλιά αεροσκάφη 15ετιας. Δεν νομίζω ότι αυτός που μένει Seattle έχει τις ίδιες προτεραιότητες με αυτούς που πάνε διακοπές στο Πουκέτ. Ίσως βέβαια να εκμεταλεύονται τις λίγες διαθέσιμες θέσεις και ότι οι μόνες εταιρείες που έχουν καλύτερο προιόν είναι η KLM/AF και η Air Canada με σύνδεση (αλλά και 4-5 ώρες στριμωξίδι σε regional μέχρι το hub). Από τις αμερικάνικες θες προσπάθεια να είσαι χειρότερος.

Βέβαια κάπως έτσι με αυτό το υβρίδιο legacy-low cost που στο τέλος δεν είναι τίποτα από τα δυο, νομίζω οτι μπαίνει μέσα η LH , σημειώνει ζημιές και έχει φτάσει η μετοχή της στα τάρτατα. Ίσως είναι ώρα για τον Αλ Μακτούμ να μπει παντού :twisted:
0 x

Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 820
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 29
Επικοινωνία:

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό lewton » 12 Αύγ 2019, 12:47

Προφανώς πιστεύουν ότι το πρόβλημα με τις καθυστερήσεις θα το λύσουν.

Κατά τη γνώμη μου είναι 2 διαφορετικά ερωτήματα:
1. Το προϊόν που παρέχουν στον πελάτη αξίζει τα λεφτά του; Ή καλύτερα, μπορεί να πείσει τον πελάτη ότι αξίζει τα λεφτά του; Σε αυτό με ενδιαφέρει να διαβάζω και να ακούω γνώμες όσων έχουν πετάξει μαζί τους.
2. Πότε θα λύσουν τις καθυστερήσεις και τα άλλα οργανωτικά προβλήματα; Εδώ από ο,τι κατάλαβα περνάει στην Lufthansa το λειτουργικό κομμάτι, επομένως αν τον επόμενο χρόνο έχουν ακόμα αυτές τις καθυστερήσεις μην βρίζετε την Eurowings αλλά την Lufthansa.
0 x
no more FlyBaboo........ :(

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2314
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 150

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 12 Αύγ 2019, 13:32

Στο 1. θα απαντησω οτι αξιζει,υποθετω,οσο αξιζει και με Level, Norwegian..etc
0 x


Aris1979
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 19 Αύγ 2017, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDL
x 33

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό Aris1979 » 13 Σεπ 2019, 11:23

Υπάρχει όπως φαίνεται ένα πρόβλημα με το κέντρο βάρους του A320 neo. Υπάρχει περίπτωση σε αεροσκάφη με συγκεκριμένη διαμόρφωση καμπίνας, το κέντρο βάρους του αεροσκάφους να είναι πιο πίσω από ότι επιτρέπεται. Η Lufthansa σε όλα τα A320 neo με διαμόρφωση 180 θέσεων αποφάσισε να αφήνει την τελευταία σειρά καθισμάτων άδεια, μέχρι η Airbus να βρει μια λύση.
http://aeronauticsonline.com/lufthansa- ... f-a320neo/
0 x

Άβαταρ μέλους
TOGA
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2006, 10:49
x 44

Re: Lufthansa

Δημοσίευσηαπό TOGA » 13 Σεπ 2019, 12:43

Δε νομίζω ότι είναι ακριβής ο όρος «το κέντρο βάρους του αεροσκάφους να είναι πιο πίσω από ότι επιτρέπεται». Σύμφωνα με το σχετικό airworthiness directive της EASA: https://ad.easa.europa.eu/ad/2019-0171R1

Analysis of the behaviour of the ELAC L102 installed on A321neo revealed a reduced efficiency of the angle of attack protection when the aeroplane is set in certain flight configurations and in combination with specific manoeuvres commanded by the flight crew, as described through Section 2 of Airbus Flight Operations Transmission 999.0029/19.

This condition, although never encountered during operations, if not corrected, could lead to excessive pitch attitude, possibly resulting in increased flight crew workload.

To address this potential unsafe condition, Airbus issued the AFM TR, limiting the centre of gravity envelope, which prevents the aforementioned condition, and the Flight Operations Transmission 999.0029/19, providing aeroplane loading recommendations.


Η έμφαση δική μου, για να επισημάνω ότι πρόκειται για θέμα με το software, κι όχι αεροδυναμικό ή τίποτα σχετικό. Η απόφαση της Lufthansa, όπως ανέφερες, είναι προσωρινή μέχρι την αναβάθμιση του software. Ουσιαστικά το α/φος απλά συμπεριφέρεται όπως ένα α/φος θα συμπεριφερόταν στις συγκεκριμένες συνθήκες (δεν υπάρχει δηλαδή αεροδυναμική αστάθεια), απλά το ζήτημα είναι να αναβαθμιστεί το λογισμικό ώστε η απόκριση να είναι αυτή που θα περιμένει ένα Airbus πλήρωμα.
0 x



Επιστροφή σε “Αεροπορικές εταιρίες στην Ευρώπη”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες