Qatar Airways

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τις αεροπορικές εταιρίες του υπόλοιπου κόσμου
Άβαταρ μέλους
mikedlkece
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 275
Εγγραφή: 22 Οκτ 2007, 00:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): QTR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KLGA
x 4

Re: Qatar Airways

Δημοσίευσηαπό mikedlkece » 28 Νοέμ 2012, 22:12

Πριν μερικα χρονια ειχα κανει το δρομολογιο DOH-EWR με stopover στην Γενευη. Πολυ καλη εμπειρια σε γενικες γραμμες.
Το μονο που δεν μου αρεσαι ηταν οτι μας κατεβασαν στη Γενευη για καμια ωρα κ μας ξανακαναν ελεγχο διαβατηριων. Στον γυρισμο ομως επειδη ειχαμε μια μικρη καθυστερηση στην ΝΥ παραμειναμε στο αεροπλανο κατα τη διαρκεια του Stopover.
Η Qatar Airways μου παρειχε την καλυτερη εξυπηρετηση απο ενα σωρο αλλες εταιριες με τις οποιες εχω κανει υπερατλαντικο δρομολογιο (BA,LH,KL,AF,DL)
Ελπιζω πραγματι να ξεκινησει τα δρομολoγια και να παραμεινει για ολο το χρονο..
0 x


Άβαταρ μέλους
OA570
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: 18 Φεβ 2010, 17:23
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KDAB
x 7

Re: Qatar Airways

Δημοσίευσηαπό OA570 » 29 Νοέμ 2012, 03:20

To DOH-GVA-EWR Οπως εγραψε καποιος γινοτανε λογω ελλειψης εξοπλισμου, γιαυτο και σταματησε συντομα...εδω τα πραγματα ειναι διαφορετικα, υπαρχει ενδιαφερον της εταιριας για την αγορα.
0 x
Talking about airplanes is a very pleasant mental disease.!

Άβαταρ μέλους
flou 1908
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: 10 Οκτ 2008, 17:10

Re: Qatar Airways

Δημοσίευσηαπό flou 1908 » 29 Νοέμ 2012, 10:28

Εξαιρετική είδηση!
Την Delta και τα 767 της δεν την βλέπω καθόλου καλά...
Μακάρι να πάει εξαιρετικά το δρομολόγιο αυτό και να επεκταθεί η Qatar και σε άλλες Βορειοαμερικανικές πόλεις μέσω της Αθήνας που θα βοηθήσει αρκετά ενδεχόμενα χαμηλά ποσοστά Ο&D επιβατών ανάμεσα π.χ. σε Ντόχα και Βοστόνη ή Σαν Φραντζίσκο.
0 x

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 126

Re: Qatar Airways

Δημοσίευσηαπό george_a » 29 Νοέμ 2012, 11:26

Easy, Cowboy! Μια πτήση θα (αν) κάνει μέσω Αθήνας, στο JFK θα καταλήγει...
Τελευταία επεξεργασία από george_a σε 29 Νοέμ 2012, 12:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x


Άβαταρ μέλους
airzena
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 954
Εγγραφή: 21 Μαρ 2012, 09:47
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TGZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): UGTB
x 28

Re: Qatar Airways

Δημοσίευσηαπό airzena » 29 Νοέμ 2012, 11:41

Δεν έχω ακούσει για σχέδια της Qatar προς Σαν Φρανσίσκο. Οι επόμενες κινήσεις τον Απρίλιο 2013 θα είναι οι συνδέσεις Ντόχα-Σικάγο και Ντόχα-Ατλάντα.
Υπάρχουν σχέδια για Ντόχα-Βοστώνη και Ντόχα-Ντιτρόιτ εντός του 2013 αλλά δεν έχουν ανακοινωθεί ημερομηνίες.
Τώρα Σικάγο και Βοστώνη έχουν αρκετό αριθμό Ελλήνων ομογενών και πρέπει να υπάρχουν διακρατικές συμφωνίες Ελλάδος-ΗΠΑ γιατί κάποτε πετούσε η ΟΑ προς Βοστώνη και συνέχιζε για Σικάγο. Οπότε λογικά θα υπάρχουν οι συμφωνίες οι οποίες θα μπορούσαν να επαναλειτουργήσουν. Τώρα εάν πωλήθηκαν τα slots όπως του Τόκιο, αυτό λύγοι θα το ξέρουν.
Δεν νομίζω ότι η Βοστώνη έχει πρόβλημα slots αλλά το Σικάγο είναι αρκετά κορεσμένο.
Το Inventory of Traffic Rights της ΥΠΑ μιλά για USA, multiple designation, unlimited frequencies BUT All EU carriers established in Greece, θα κάνει θυγατρική Qatar Hellas?
0 x
http://my.flightmemory.com/magistros3

srous
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 11 Φεβ 2013, 20:58
x 4

Re: Qatar Airways

Δημοσίευσηαπό srous » 11 Φεβ 2013, 21:23

Καλησπέρα σε όλους !

Αρχικά να ζητήσω συγγνώμη για την στοχευμένη εγγραφή μου :D .
Ορκίζομαι οτι εκτός απο το FlyerTalk κι εσάς δεν διαβάζω άλλο σχετικό φόρουμ. Απλά σαν άσχετος δεν είχα ποτέ κάτι να πω και έτσι ποτέ δεν γράφτηκα :?


(στο ερώτημα τώρα)
Απο ότι έχω διαβάσει στις προηγούμενες σελίδες, σίγουρα έχετε πετάξει με τα narrow body που βάζει η εταιρία στο ATH-DOH. Τί παίζει με τις business εάν δεν βρω να κάτσω 1η σειρά ;
Είναι επιπέδου A3 τουλάχιστον ; Το seat pitch που βλέπω σε σελίδες με τρομάζει (Α320).
Είμαι 195 και στις οικονομικές εξόδους κινδύνου των Α320 της Α3 την βγάζω οριακά καθαρή κάθε χρόνο για 3-4 ώρες. Οριακά όμως γιατί πιέζω τόσο πολύ το μπροστά κάθισμα που ο μπροστινός και να θέλει δεν μπορεί να πάει πίσω.

Το όλο ταξίδι θα είναι ATH-NRT-ATH (via DOH) και επέλεξα Qatar γιατί:
1) το κόστος για J είναι σούπερ (4.5Κ για 2 άτομα)
2) η J στα 777 είναι απόλαυση για ζευγάρι (ελπίζω να μην μπει 787)
3) το νέο αεροδρόμιο που θα ανοίξει 1/4 ( :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: ) δείχνει όμορφο για τουριστικό layover. Αν δεν δω τον 1ο επιβάτη βέβαια στο flyertalk δεν το θεωρώ επιχείρημα.
Σαν πιο έμπειροι μπορείτε να με ξενερώσετε όσο θέλετε, είμαι ανοιχτός σε εναλλακτικές. Σίγουρα όμως σοβαρές business (όχι LH παρακαλώ :rant: ) γιατί το ταξίδι θέλω να είναι μέρος της εμπειρίας και όχι μέρος της ταλαιπωρίας. <5Κ επίσης γιατί θέλω να μου μείνει και τίποτα :D
Είμαι blue member στην Α3 και ένα τέτοιο ταξίδι θα με έκανε χρυσό αλλά δεν με ενδιαφέρει και πολύ. Τα 1-2 ταξιδάκια που κάνω τον χρόνο είναι για διακοπές οπότε δεν πεθαίνω να περιμένω στην ουρά των κοινών φτωχών για την παράδοση αποσκευών :D


Τα NRT , J, narrow body τα έγραψα για να το παίξω γνώστης...δεν μιλάω έτσι στην γυναίκα μου :D :D :D
0 x

voxa
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 13 Μάιος 2012, 15:40
x 5

Re: Qatar Airways

Δημοσίευσηαπό voxa » 12 Φεβ 2013, 01:05

Αγαπητέ αν και το 5-χίλιαρο, για τα εισητήρια μόνο, στη συγκεκριμένη περίοδο (με ανέργους να τους κοροϊδεύουν διάφοροι Ραλάκηδες π.χ.) μπορεί να ερεθίζει δικαίως αρκετό κόσμο, σου απαντώ, γιατί σκοπός εδω μέσα είναι πιστεύω να αλληλο-ενημερωνόμαστε (οι έχοντες τη σχετική...πετριά με την αεροπορία)

Λοιπόν για την Qatar, στα Α320 η 1η σειρά είναι κοντά στο bulkhead και η κατάσταση μπερδεύεται λίγο περισσότερο και με το....υποπόδιο (που θα έλεγαν και κάποιοι οπαδοί της καθαρευούσης που συχνάζουν στο site). Αν βάλεις και ότι είμαι "μόλις" 1,82, για σένα τα πράγματα θα είναι αρκετά χειρότερα.
Πιθανολογώ ότι η τρίτη σειρά (η τελευταία τέλος πάντων της J γιατί έχει περάσει και λίγος καιρός) μπορεί να είναι καλύτερη γιατί δε νομίζω ότι το recline περιορίζεται από το πίσω bulkhead.To pitch δε μου φάνηκε άσχημο αλλά πάλι μιλάμε για άλλο ύψος.
Δεν ξέρω τι αεροπλάνα πετάνε για NRT [και δε θα το ψάξω για λογαριασμό σου :)] αλλά στο site στην αναζήτηση ναύλου φαίνεται τι είναι. Το 787 και να έχει μπει στο δρομολόγιο μπορεί να μην έχει ξεμπερδέψει με το grounding μέχρι να ταξιδέψετε. Αν παίζει πάντως Α330 (δεν ξέρω αν έχει καν το range για NRT) η J με τα angled lie flat δεν είναι και το πιο άνετο στον κόσμο.
Η Qatar πάντως είναι εξαιρετική και ακόμα και στο υπάρχον αεροδρόμιο το, όντως καλό, business lounge είναι σε ξεχωριστό κτίριο με δικό του check-in & passport control όπου σε υποδέχονται πιο πολύ σαν VIP παρά σαν...πιθανό τρομοκράτη.
Αν το κόστος είναι κοντινό, η J της Etihad φαίνεται καλή (και για ζευγάρια οι μεσαίες θέσεις σας...φέρνουν πιο κοντά) αν και την έχω δει μόνο, δεν έχω κάτσει.
Η Emirates θα μπορούσε να είναι μια επιλογή που έχει wide body και στο ATH-DBX και δεν ξέρω μήπως έχει και Α380 για NRT.
Η Turkish μήπως;;
Για αεροπλάνα, θέσεις, pitch κλπ κοιτάς και το seatguru. Δεν είναι ούτε η Βίβλος, ούτε το Κοράνι, ούτε καν ο Ριζοσπάστης ("η Αλήθεια τυπωμένη στο χαρτί" όπως έλεγαν πριν 30 χρόνια στα αμφιθέατρα) αλλά έχει αρκετή πληροφορία.
0 x


srous
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 11 Φεβ 2013, 20:58
x 4

Re: Qatar Airways

Δημοσίευσηαπό srous » 12 Φεβ 2013, 02:30

voxa έγραψε:Λοιπόν για την Qatar, στα Α320 η 1η σειρά είναι κοντά στο bulkhead και η κατάσταση μπερδεύεται λίγο περισσότερο και με το....υποπόδιο (που θα έλεγαν και κάποιοι οπαδοί της καθαρευούσης που συχνάζουν στο site). Αν βάλεις και ότι είμαι "μόλις" 1,82, για σένα τα πράγματα θα είναι αρκετά χειρότερα.
Πιθανολογώ ότι η τρίτη σειρά (η τελευταία τέλος πάντων της J γιατί έχει περάσει και λίγος καιρός) μπορεί να είναι καλύτερη γιατί δε νομίζω ότι το recline περιορίζεται από το πίσω bulkhead.To pitch δε μου φάνηκε άσχημο αλλά πάλι μιλάμε για άλλο ύψος.


Το ακριβώς ανάποδο απο ότι φανταζόμουν. Ενδιαφέρον !
Σκεφτόμουν οτι επειδή κανένας δεν θα έρθει να πέσει πάνω στα γόνατά μου, θα είμαι πιο άνετα.
Σε κάθε περίπτωση, σε τέτοιο αεροπλάνο καμένα θα πάνε τα λεφτά για J αλλά δεν βρήκα τρόπο να σπάσω το ναύλο (Y+J) και να βγει πιο φτηνά.
Ευχαριστώ !!!


Qatar DOH->NRT πάντα με 777-200LR (δεν ξέρω τί θα γίνει όταν/αν πάρει τα νέα 787).Α330 πάει ΚΙΧ και ενώ θα ξεκινήσω απο OSAKA, δεν θα πάω με τίποτα KIX για τον λόγο που αναφέρεις.


Υγ. Επιγραμματικά γιατί είμαι εκτός θέματος...
Emirates A380 ή 777 (αλλά 1Κ πιο ακριβή χωρίς λόγο), Etihad πάλι με Α320 απο Αθήνα.
Turkish δεν μου κάνει κλικ το layout και ίδια λεφτά με Qatar. Swiss αν και καλές τιμές και πολύ καλές ώρες, αυτή η "τρούπα" για τα πόδια με αγχώνει και μόνο απο τις φωτό.
Υγ2. Σε τέτοιο ταξίδι (9+ ώρες) τα λεφτά της business ή τουλάχιστον της premium eco για εμένα είναι μέσα στο ανελαστικό κόστος.
Σέβομαι τον πόνο του άλλου αλλά δεν βρίσκω τον λόγο να δικαιολογούμαι. Δεν καπνίζω, δεν πίνω, δεν βγαίνω, (δεν είμαι και βουλευτής), αλλά τα σκάω 1-2 φορές τον χρόνο για να πάρω τον αέρα μου (στα 35000 πόδια) :D
Καταλαβαίνω βέβαια οτι δεν το λες με κακία, οπότε όλα οκ :)
0 x

lifeinaday
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 20 Μάιος 2013, 22:39

Re: Qatar Airways

Δημοσίευσηαπό lifeinaday » 21 Μάιος 2013, 19:43

Εγραψα μια ερωτηση και για καποιο ανεξηγητο λογο οι moderators του forum μου την εσβησαν..
Την ξαναγραφω ακομα μια φορα.
Τι εγινε με την Qatar και την πτηση για Νεα Υορκη?
Εμαθε κανεις κατι νεοτερο?
Ευχαριστω.
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5130
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 423
Επικοινωνία:

Re: Qatar Airways

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 21 Μάιος 2013, 20:53

lifeinaday έγραψε: Τι εγινε με την Qatar και την πτηση για Νεα Υορκη?


Τιποτα.

lifeinaday έγραψε: Εμαθε κανεις κατι νεοτερο?


Οχι.
0 x
SX-793


Άβαταρ μέλους
Cross
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: 15 Οκτ 2003, 18:44
x 18

Re: Qatar Airways

Δημοσίευσηαπό Cross » 12 Ιουν 2013, 20:54

Ιδού και το πρώτο Α380 της Qatar Airways. Αναμένεται να ξεκινήσει προγραμματισμένες πτήσεις το πρώτο εξάμηνο του 2014.
0 x
CONCORDE: ENGINEERED TO BE THE BEST, FLEW ABOVE THE REST.

Άβαταρ μέλους
Cross
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: 15 Οκτ 2003, 18:44
x 18

Re: Qatar Airways

Δημοσίευσηαπό Cross » 05 Μαρ 2014, 15:02

Στην ITB του Βερολίνου παρουσιάστηκε σήμερα το εσωτερικό του Airbus A380 της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της νέας first. Όταν αποσυρθούν τα Α340-600, τα Α380 θα είναι τα μόνα αεροσκάφη της Qatar Airways που θα φέρουν πρώτη θέση. Θα τεθούν σε υπηρεσία τον Ιούνιο, ταυτόχρονα με το νέο διεθνές αεροδρόμιο στη Ντόχα.
0 x
CONCORDE: ENGINEERED TO BE THE BEST, FLEW ABOVE THE REST.

Άβαταρ μέλους
Cross
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: 15 Οκτ 2003, 18:44
x 18

Re: Qatar Airways

Δημοσίευσηαπό Cross » 05 Απρ 2014, 01:22

Καθώς ο Ιούνιος πλησιάζει, ιδού μια πρώτη γεύση από το σαλόνι της διακεκριμένης θέσης του Α380 της Qatar.
0 x
CONCORDE: ENGINEERED TO BE THE BEST, FLEW ABOVE THE REST.


Άβαταρ μέλους
airzena
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 954
Εγγραφή: 21 Μαρ 2012, 09:47
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TGZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): UGTB
x 28

Re: Qatar Airways

Δημοσίευσηαπό airzena » 13 Μάιος 2014, 09:00

Στις 27 Μαΐου θα μετακομίσει η Qatar στο νέο αεροδρόμιο Hamad
0 x
http://my.flightmemory.com/magistros3

Άβαταρ μέλους
airzena
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 954
Εγγραφή: 21 Μαρ 2012, 09:47
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): TGZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): UGTB
x 28

Re: Qatar Airways

Δημοσίευσηαπό airzena » 20 Μάιος 2014, 08:05

Μετά την Etihad που δρομολογεί το Α380 στο AUH-LHR EY011 02:35-06:35
Ανακοίνωσε και η Qatar ότι ξεκινά από 3 Ιουλίου το DOH-CDG QR039 08:10 -14:10. Περίεργο που και οι δύο εταιρείες δρομολογούν το αεροσκάφος σε 7 ωρών πτήσεις. Θα βγάλουν χρήματα ή μόνον τους ενδιαφέρει το prestige ;
0 x
http://my.flightmemory.com/magistros3



Επιστροφή σε “Αεροπορικές εταιρίες υπόλοιπου κόσμου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης