Boeing Corporate News

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους κατασκευαστές αεροσκαφών και θέματα αεροσκαφών, εξαρτημάτων κτλ.
CHRISTOS55
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 505
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 160

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 27 Απρ 2020, 14:06

Φίλε OveLix, μην είσαι εναντίον της Boieing διότι και η Airbus το ίδιο θα πάθει. Είναι γενικό το φαινόμενο.
0 x


Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 892
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 368

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό OveLix » 27 Απρ 2020, 14:31

Κανείς δεν είναι «εναντίον» ενός κατασκευαστή από άποψη. Τι είμαστε; Οπαδοί; Δεδομένα κοιτάμε και βγάζουμε συμπεράσματα.

Όσο για «το ίδιο θα πάθει και η Airbus», ναι μωρέ, στην ίδια μοίρα είναι. :mrgreen:
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

CHRISTOS55
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 505
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 160

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 27 Απρ 2020, 16:46

Συγνώμη αλλά εδώ βλέπω να εκφράζεσαι ως οπαδός.
0 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2148
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 312

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό flesland » 27 Απρ 2020, 18:14

Νομίζω είναι εμφανές ότι η Boeing είναι σε πιο άσχημη κατάσταση. Όχι μόνο επειδή το λέει η μετοχή. Το πρόβλημα της Airbus αυτή την στιγμή είναι η ζήτηση, καθώς πολλοί από τους πελάτες της μπορεί να κλείσουν ή να ακυρώσουν. Το προϊόν όμως είναι εκεί, όπως επίσης το κράτος-μέτοχος και σε 2-3 χρόνια η ζήτηση θα επανέλθει στα ίδια επίπεδα, αν όχι νωρίτερα. Το πρόβλημα της Boeing είναι προφανώς η ζήτηση αλλά και η προσφορά, καθώς με το 737 ουσιαστικά τελειωμένο για τα επόμενα 10 χρόνια, λογικά θα προσπαθήσει να πουλήσει ένα βελτιωμένο ΜΑΧ σε τιμές που μάλλον δεν θα είναι και οι υψηλότερες μετά από όλη αυτή την ιστορία. Εσείς σε τι τιμή θα αγοράζατε 737, γνωρίζοντας όλα αυτά που έχουν γίνει και αναμένεται να γίνουν; Τα υπόλοιπα τα είπε ο Ovelix, δεν μπορώ να φανταστώ πολλούς παράφρονες να παραγγέλνουν wide bodies με το τσουβάλι τους επόμενους μήνες.

Παρόλα αυτά, δεν νομίζω η κυβέρνηση των ΗΠΑ θα την αφήσει έτσι α) για τα αμυντικά προγράμματα (F-15/18) που απλά δεν γίνεται να σταματήσουν και β) γιατί το τελευταίο που θέλει να έχει ο Τραμπ όταν πάει για εκλογές, είναι αμυντικές και βαριές βιομηχανίες να κλείνουν ή να παραπαίουν (χωρίς τουλάχιστον να το ξέρει το κοινό). Είναι στις εκθέσεις πολλών οικονομικών αναλυτών ότι θα κάνει το οτιδήποτε να πάει με την αγορά ψηλά (πχ να άρει την καραντίνα πριν την ώρα της :wink: ).
Τελευταία επεξεργασία από flesland σε 27 Απρ 2020, 19:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
1 x


Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 892
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 368

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό OveLix » 27 Απρ 2020, 18:30

Έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα.

Τα μοναδικά πιστοποιημένα αεροσκάφη που έχει η Boeing για τις επιβατικές αερογραμμές είναι twin-aisle μεγάλων αποστάσεων (με ολίγες παραγγελίες το 777Χ και το 748 μάλλον στο τέλος της ζωή του). Η μόνη σταθερή πηγή εσόδων είναι οι παραδόσεις του 787, αλλά και η παραγωγή αυτού θα πέσει στο μισό (https://www.bloomberg.com/news/articles ... ing-demand). Τυχόν επαναφορά του ΜΑΧ θα συνοδευτεί με τρομακτικές εκπτώσεις και παραχωρήσεις. Συνεπώς, η Boeing στην κυριολεξία δεν έχει τι να πουλήσει. Σημειώστε ότι η μεγάλη πλειονότητα των εσόδων των κατασκευαστών έρχονται τη στιγμή της παράδοσης, οι προκαταβολές είναι πολύ χαμηλές.

Αλλά, όπως ήδη ειπώθηκε, η Boeing είναι too big to fail, είναι ο μεγαλύτερος εξαγωγέας των ΗΠΑ και το καμάρι τους. Σε χρονιά εκλογών, δεν αναμένεται να συμβεί τίποτα δραματικό. Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει ότι δεν θα απολύσει κάμποσες χιλιάδες κόσμο στο πλαίσιο του εξορθολογισμού, όπως θα κάνουν όλοι οι κατασκευαστές και όλος ο αεροπορικός κλάδος.
2 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 93
Επικοινωνία:

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό lewton » 27 Απρ 2020, 19:17

CHRISTOS55 έγραψε:Συγνώμη αλλά εδώ βλέπω να εκφράζεσαι ως οπαδός.

Εγώ βλέπω ότι ένα εντελώς ουδέτερο μήνυμα το πήρες ως οπαδικό, άρα αν κάποιος εδώ έχει οπαδικές τάσεις μάλλον δεν είναι αυτός που έγραψε το ουδέτερο μήνυμα.

Προσωπικά θεωρώ ότι η μετοχή της Boeing είναι ακόμα ακριβή για την πραγματική αξία της εταιρίας και έχω βάλει alert να αγοράσω μετοχές της αν πέσει εκεί που θεωρώ ότι αξίζει.

Για να απαντήσω την ερώτηση του Οβελίξ, το μόνο που την σώζει αυτήν την στιγμή είναι ο τομέας αμυντικών συστημάτων. Τα εμπορικά αεροπλάνα της δεν θα βγάλουν κέρδος για πολλά χρόνια.
1 x
no more FlyBaboo........ :(

CHRISTOS55
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 505
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 160

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 27 Απρ 2020, 19:41

Ζητώ συγνώμη από όλους που εξέφρασα μια άποψη χωρίς να είμαι ειδικός και σχετικός με την αγορά των α/φων. Προφανώς και έμπλεξα με ειδήμονες. Να είστε καλά. Θα σας παρακολουθώ μπας και πάρω καμιά μυρουδιά.
0 x


Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 93
Επικοινωνία:

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό lewton » 28 Απρ 2020, 12:12

Drama queen. :D
1 x
no more FlyBaboo........ :(

Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 892
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 368

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό OveLix » 29 Απρ 2020, 12:50

Φαίνεται ότι η Boeing έχει μπει/μπαίνει σε μεγάλους νομικούς μπελάδες.

Το άρθρο αναφέρει ότι η εταιρεία αντιμετωπίζει λεπτομερή έλεγχο για τυχόν ποινικές και αστικές ευθύνες της σχετικά με ελλείψεις στον έλεγχο ποιότητας της γραμμής του ΜΑΧ, και μάλιστα σε βαθμό πολύ μεγαλύτερο από αυτόν που ως τώρα αναμενόταν.

Η δικαστική ομοσπονδιακή έρευνα (federal grand-jury) είναι σε εξέλιξη με το ερώτημα αν η εταιρεία σχεδίασε ελαττωματικό σύστημα ελέγχου πτήσης, τι ακριβώς έλεγε στους regulators πριν τις συντριβές των ΜΑΧ, καθώς και τις ελλείψεις ασφαλείας στη γραμμή παραγωγής.
https://www.marketwatch.com/story/boein ... latestnews

Τα περιστατικά δεν είναι καινούργια, τα ξέραμε από δημοσιεύματα, το νέο είναι ότι η έρευνα του υπουργείου Δικαιοσύνης επικεντρώνει ακριβώς σε αυτά (άρα στοιχειοθετείται λόγος έρευνας) και ότι τυχόν διαπίστωση ευθύνης θα σημάνει τεράστιους νομικούς μπελάδες (δίκες, πρόστιμα, αποζημιώσεις κ.ά.) για τη Boeing και άρα πολύ μεγαλύτερο κόστος από τα 20 δισ. που μέχρι σήμερα έχει ανακοινωθεί.

Υ.Γ.
Σήμερα αναμένεται η επίσημη ανακοίνωση των οικονομικών στοιχείων της χρονιάς και οι εκτιμήσεις για το επόμενο διάστημα. Λογικά, το κλάμα από το Σιάτλ θα ακούγεται μέχρι το Σικάγο - και αντίστροφα.
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 905
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 93
Επικοινωνία:

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό lewton » 29 Απρ 2020, 14:09

Νομίζω ότι οι Αμερικάνοι αποφάσισαν να φορτώσουν όλον τον ποινικό κώδικα στην παλιά Boeing για να την οδηγήσουν σε χρεωκοπία από την οποία θα ξεπηδήσει η νέα καθαρή Boeing χωρίς τα βαρίδια του παρελθόντος και (το κυριότερο) με μηδενικό δανεισμό.
0 x
no more FlyBaboo........ :(


Άβαταρ μέλους
OveLix
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 892
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2004, 17:42
Τοποθεσία: Elbonia
x 368

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό OveLix » 14 Μάιος 2020, 10:09

-Οι ακυρώσεις του ΜΑΧ κοντεύουν να φτάσουν τις 300 μόνο μέσα στο 2020. Μόνο τον Απρίλιο οι ακυρώσεις ήταν 108.

-Η εταιρεία ανακοίνωσε ζημιές $1,7 δισ για το Q1 και ότι θα απολύσει περίπου 16.000 υπαλλήλους (το 10% του δυναμικού της). Ταυτόχρονα, άντλησε $25 δισ. με ομολογιακό δάνειο.

-Καμία παραγγελία αεροσκαφών μέσα στον Απρίλιο.

https://edition.cnn.com/2020/05/12/busi ... index.html
https://www.reuters.com/article/us-boei ... SKBN22O28H
0 x
Are we clear of that Cessna?
------------------------------------
Λευτεριά στο Πέιτον Πλέις

gioannis13
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: 16 Ιουν 2015, 10:15
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EDW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG
x 19
Επικοινωνία:

Re: Boeing Corporate News

Δημοσίευσηαπό gioannis13 » 14 Μάιος 2020, 10:44

Μπορεί με τα αεροπλάνα της να μην τα πηγαίνει καλά αλλά στο στρατιωτικό υλικό διαπρέπει με συμφωνίες δίς ! contracts worth more than $2 billion for the delivery of more than 1,000 air-to-surface and anti-ship missiles to Saudi Arabia https://www.c4defence.com/AFP/US-defenc ... i/146808/3
0 x



Επιστροφή σε “Αεροσκάφη και κατασκευαστές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες