Sukhoi Superjet 100

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους κατασκευαστές αεροσκαφών και θέματα αεροσκαφών, εξαρτημάτων κτλ.
Άβαταρ μέλους
stiv
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 20 Φεβ 2006, 21:23
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): IEA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα

Sukhoi Superjet 100

Δημοσίευσηαπό stiv » 10 Σεπ 2006, 03:51

Να και η ιστοσελίδα... http://www.sukhoi.superjet100.com/en_main.html Φαίνεται ενδιαφέρον,αν και αισθητικά θυμίζει το EMB-170.Λέτε η ρωσική βιομηχανία να αναστηθεί???Για να δούμε...
0 x


Άβαταρ μέλους
no frills
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 755
Εγγραφή: 08 Μαρ 2005, 13:27
Τοποθεσία: Thessaloniki
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό no frills » 10 Σεπ 2006, 17:27

να δουμε τι παραγγελιες θα εχει....παντως φαινεται πολυ <<δυτικη>> προσεγγιση.... και εχει ενα πολυ μεγαλο πλεονεκτημα σε σχεση με το βραζιλιανικο...ειναι αρκετα πιο φαρδυ...(5 θεσεις και οχι τεσσερις) αρα με μια version ισου μηκους με το Ε195...θα εχουμε το....νεο ρωσικο αντι737...ή καλυτερα...Tu154NG :lol: :lol:

ειχα διαβασει παλιοτερα οτι το προγραμμα c serries της bombardier ισως το συνεχιζε σε συνεργασια με την sukhoi αλλα μαλλον η τελευταια επελξε τον δικο της δρομο... :wink:

μου αρεσει που αναβει ο πολεμος στα regionals....
0 x

KGP
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 761
Εγγραφή: 30 Ιούλ 2004, 04:47
x 25

Sukhoi Superjet special

Δημοσίευσηαπό KGP » 01 Μαρ 2007, 01:45

Sukhoi is about to start assembling Russia's most ambitious airliner ever. In this special, we explain the drivers behind the Superjet 100's creation, talk to international suppliers about what motivated them to be on board, describe technical and production details and ask whether Sukhoi really can deliver on its promise of securing orders from overseas.

http://www.flightglobal.com/articles/20 ... ecial.html






Ps to vazo san ksechoristo thread giati pisteuo oti tha mas apascholisei olo kai perisotero auto to "komati"

Edited: Μεταφέρθηκε σε υπάρχον topic
0 x

Άβαταρ μέλους
no frills
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 755
Εγγραφή: 08 Μαρ 2005, 13:27
Τοποθεσία: Thessaloniki
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό no frills » 01 Μαρ 2007, 14:04

υπαρχει μια φημη οτι στην κατασκευη του μπλεκεται και η bombardier η οποια εγκατελειψε τα σχεδια για το αντιστοιχο c-series

λαθος το παραπανω........εγιναν οι επαφες..αλλα...

http://www.ainonline.com/Publications/a ... rdier1.htm
0 x


Άβαταρ μέλους
SkyHawk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 709
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 10:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
Τοποθεσία: HELL
x 39

Δημοσίευσηαπό SkyHawk » 01 Μαρ 2007, 14:13

Ισως και η Dornier να ειναι μεσα στο ''κολπο'' αν και εχει κλεισει. Το SU μου φενεται οτι εχει αρκετες ομοιοτητες με αυτο http://www.airliners.net/open.file/0225571/L/
0 x
Wanna make God laugh? Make a plan.

Άβαταρ μέλους
Nikitas
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 177
Εγγραφή: 13 Μαρ 2006, 13:26
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό Nikitas » 01 Μαρ 2007, 14:37

Πάντως το tupolev 334 ως regional δεν έπιασε. Τα ρώσικα έχουν κακή φήμη όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου.
Πιστεύω πάντως ότι βάσει των προβλέψεων τα Regionals έχουν πολύ μέλλον και η αρκούδα έχει αρχίσει να ξυπνάει.
0 x

Άβαταρ μέλους
no frills
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 755
Εγγραφή: 08 Μαρ 2005, 13:27
Τοποθεσία: Thessaloniki
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό no frills » 01 Μαρ 2007, 15:10

NIKITAS έγραψε:Πάντως το tupolev 334 ως regional δεν έπιασε. Τα ρώσικα έχουν κακή φήμη όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου.
Πιστεύω πάντως ότι βάσει των προβλέψεων τα Regionals έχουν πολύ μέλλον και η αρκούδα έχει αρχίσει να ξυπνάει.
|το μονο προβλημα ειναι πως δεν ειναι σε θεση να προσφερουν ολοκληρωμενες λυσεις στις αεροπορικες εταιριες....

επιροσθετα...η βραζιλιανοι ειναι ηδη πολυ μρποστα.....ειδικα με το 195....
0 x


Άβαταρ μέλους
George
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1432
Εγγραφή: 29 Μαρ 2003, 14:23
x 123

Δημοσίευσηαπό George » 28 Σεπ 2007, 11:33

Δείτε το και στην πραγματικότητα: http://www.airliners.net/open.file/1275361/L/
0 x

Άβαταρ μέλους
pingu
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 308
Εγγραφή: 31 Αύγ 2006, 11:01
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό pingu » 28 Σεπ 2007, 16:15

Η μουτρίτσα φέρνει κάτι σε 787 ! Ωραίο αεροπλανάκι, είναι ώρα η Ρωσία να μπεί πιο δυναμικά στο παιχνίδι των airliners ! :D
0 x
Just my 2 cents !
Γιώργος

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5127
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 420
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 28 Σεπ 2007, 18:02

Για Embraerski-175 καλο ειναι :wink:
0 x
SX-787


dmalap
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 29 Αύγ 2009, 01:38
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT

Sukhoi SuperJet 100 και αεροπορικές...

Δημοσίευσηαπό dmalap » 12 Σεπ 2009, 05:39

Καλησπέρα σας,
Ανοίγω αυτό το θέμα με αφορμή ένα γεγονός που πληροφορήθηκα τυχαία και ανεπίσημα αλλά μου κίνησε το ενδιαφέρον. Ο λόγος για το Sukhoi SuperJet 100 που μας έρχεται από τη Ρωσία. Και καλά όλα αυτά είναι γνωστά και απ' ότι είδα με μια γρήγορη αναζήτηση έχει γίνει αρκετή συζήτηση γύρω από το αεροσκάφος στο forum. Το θέμα είναι πως άκουσα ότι αρκετές εταιρίες έχουν αρχίσει να δείχνουν έντονα το ενδιαφέρον τους για την ένταξη του συγκεκριμένου σκάφους στο στόλο τους. Πιο συγκεκριμένα αφού η Ουγγρική Malev υπέγραψε για 15 με προαίρεση για άλλα 15, ακολούθησαν η Aeroflot και η Armavia, και μετά η ItAli Airlines, διάβασα στο διαδίκτυο σε κάποιο ξένο blog πως ακολουθεί και η AirOne της Alitalia. Λεπτομέρειες λέει πως θα έχουμε από Οκτώβριο και ανέφερε ακόμη πως και άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές και βαλκανικές αεροπορικές εταιρίες στρέφουν τα μάτια τους στο "ψυχρό" νέο που όπως δείχνει θα απασχολήσει αρκετά από εδώ και στο εξής. Είδομεν.

Και με αφορμή το Sukhoi SuperJet 100 το οποίο φέρει δύο κινητήρες Powerjet SaM146 οι οποίοι είναι αποτέλεσμα συνεργασίας της γαλλικής Safran και της Ρώσικης NPO Saturn (να σημειωθεί εδώ πως οι εταιρίες συνεργάζονται και στην κατασκευή άλλων κινητήρων) θυμήθηκα πως κάπου πήρε το μάτι μου στο RBF Ιουλίου-Αυγούστου και πιο συγκεκριμένα στα γεγονότα της αεροδιαστημικής έκθεσης Παρισιού (βλέπε σελίδα 44-45) άλλη μια συνεργασία εταιριών Γαλλίας και Ρωσίας στην κατασκευή ενός υπέρ-υπερηχητικού αεροπλάνου...Πολύ καλά τα πάνε οι δυο χώρες δε νομίζετε; Απλή παρατήρηση. Το θέμα παραμένει το πως θα κινηθούν οι αεροπορικές αγορές σε σχέση με το νέο Sukhoi.

Κάθε άποψη ευπρόσδεκτη...
Τελευταία επεξεργασία από LEKPO1A σε 12 Σεπ 2009, 12:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Κάνουμε και μια αναζήτηση πριν ανοίξετε νέο θέμα...
0 x

Άβαταρ μέλους
rotomano
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 89
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2009, 13:00
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSO
x 13

Re: Sukhoi SuperJet 100 και αεροπορικές...

Δημοσίευσηαπό rotomano » 12 Σεπ 2009, 11:59

Ενδιαφέρον φαίνεται,
ειδικά για να ανταγωνιστεί τους Βραζιλιάνους (Εμπραερ)
γιατί όχι και για Ελληνική αεροπορική εταιρεία

Φωτό εδώ:

http://www.sukhoi.org/eng/planes/projects/ssj100/

(έχει και φωτογραφία με ορθόδοξο ιερέα να κάνει αγιασμό στο αεροπλάνο (!) , σας θυμίζει κάτι ;;;)
0 x

Άβαταρ μέλους
panos_
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: 26 Αύγ 2009, 16:26
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CSA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Thessaloniki
x 8
Επικοινωνία:

Re: Sukhoi Superjet 100

Δημοσίευσηαπό panos_ » 12 Σεπ 2009, 14:25

Το όνομα και μόνο λέει πολλά! βέβαια η Sukhoi είναι γνωστή για τα μαχητικά της άλλα καιρός ήταν να επεκταθεί, νομίζω πως θα έχει μεγάλη επιτυχία και όχι μόνο εντός Ρωσίας, η Αέροφλοτ έχει κάνει ήδη παραγγελία 30+15 αεροσκαφών και σε σύνολο βρίσκεται στις 223(143+80), πράγμα που προφανώς δείχνει ότι το αεροσκάφος υπόσχεται πολλά, και σαφώς απολαμβάνει της "Στήριξης" της ρωσικής κυβέρνησης με προφανή οφέλη στις πωλήσεις, μιας και το "μάρκετινγκ" αυτού του τύπου είναι αρκετά αποτελεσματικό!

Επίσης να πω ότι πρόκειται για σχέδιο που αναπτύχθηκε από κοινού με την Ιταλική Αλένια, και τα ηλεκτρονικά είναι του "θαλή" της Γαλλικής Thales, στον τομέα ηλεκτρονικών των αεροσκαφών οι Ρώσοι δεν έχουν κάτι το αξιόλογο.
0 x


Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Re: Sukhoi Superjet 100

Δημοσίευσηαπό makedonas » 12 Σεπ 2009, 22:33

panos_ έγραψε:στον τομέα ηλεκτρονικών των αεροσκαφών οι Ρώσοι δεν έχουν κάτι το αξιόλογο.


Καθε αλλο, απλα δεν ειναι συμβατο με τη λεγομενη "δυτικη" τεχνολογια, αποτελεσμα διαφορετικης νοοτροπιας. Γιαυτο και η ενσωματωση "δυτικης" τεχνολογιας, για να γινει πιο ανταγωνιστικο στον υπολοιπο κοσμο.. :wink:
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
panos_
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: 26 Αύγ 2009, 16:26
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): CSA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Thessaloniki
x 8
Επικοινωνία:

Re: Sukhoi Superjet 100

Δημοσίευσηαπό panos_ » 13 Σεπ 2009, 10:48

Υποθέτω ότι μου διαφεύγει κάτι στον τομέα :D άλλα για να το λες δεν έχω παρά να συμφωνήσω, απλά υποθέτω ότι και τα όποια ρωσικά συστήματα δεν διαφέρουν τόσο σε αρχιτεκτονική, ίσως στην λειτουργία τους, άλλα σίγουρα είναι πιο φθηνό να τα πάρεις έτοιμα από ότι να αναπτύξεις νέα φαντάζομαι! :)
0 x



Επιστροφή σε “Αεροσκάφη και κατασκευαστές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες