Πόσα κοστίζει ενα αεροσκάφος?

Λεωνιδας

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
17/11/2006
Μηνύματα
38
Likes
0
Θα μπορούσα να μάθω πόσα κοστίζει ένα αεροσκάφος τύπου airbus A320?
 
πανω 45000000 ευρω.

Αυτη ειναι η βασικη εκδοση, εχω ακουστα για ενα VIP αγορασθηκε απο Ινδο και εκανε 51000000ευρω.

ο τιμοκαταλογος της Boeing 2006 https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?t=4020&highlight=.

για την airbus γνωριζω τις τιμες που αγορασε η Emirates τα αεροπλανα τις
 
Cessna C172

Φίλε Killerwing άλλη φορά κοίτα να βάζεις και καμία τελεία γιατί... πραγματικά είναι πολλά τα μηδενικά! :rolleyes: Μα καλά τόσο πολύ κοστίζει ένα A320!? :? :rolleyes: Θα ήθελα να μάθω πόσο κοστίζει ένα Cessna 172, μεταχειρισμένο σε σχετικά καλή κατάσταση και με όλο τον εξοπλισμό που χρειάζεται το εν λόγο αεροσκάφος!? :? :rolleyes: :?: Μαντέψτε γιατί ρωτάω…! ;) Αλήθεια είναι κάποιος από εδώ μέσα ιδιοκτήτης κάποιου ελαφριού αεροσκάφους!? :?: :?: :?: :cool: :)
 
Re: Cessna C172

air_boy":3u8v1mgn said:
Φίλε Killerwing άλλη φορά κοίτα να βάζεις και καμία τελεία γιατί... πραγματικά είναι πολλά τα μηδενικά! :rolleyes: Μα καλά τόσο πολύ κοστίζει ένα A320!? :? :rolleyes: Θα ήθελα να μάθω πόσο κοστίζει ένα Cessna 172, μεταχειρισμένο σε σχετικά καλή κατάσταση και με όλο τον εξοπλισμό που χρειάζεται το εν λόγο αεροσκάφος!? :? :rolleyes: :?: Μαντέψτε γιατί ρωτάω…! ;) Αλήθεια είναι κάποιος από εδώ μέσα ιδιοκτήτης κάποιου ελαφριού αεροσκάφους!? :?: :?: :?: :cool: :)

cessna 172 μοντελο 1970-80 με καινουργιο diesel κινητηρα,χωρις gps και ΑP, και νηολογιο ξενο περιπου 45000-70000 ευρω.
Ενα καινουργιο 182SE με νηολογιο USA με gps,AP με κινητηρα ΑVGas100LL κοστιζει 220000$.
To Avgas100LL η ΒP το πουλαει 2.5ευρω το λιτρο,οταν το diesel κοστιζει 1 ευρω το λιτρο.
Τα καλυτερο αεροπλανο (αποψη μου) ειναι το Diamond.
Αν σκεφτεσαι να αγορασεις αεροπλανο σκεψου τα εξοδα που θα εχεις, ασφαλιση, που θα το παρκαρεις, ποσες φορες θα ταξιδευεις.Μην αγορασεις αεροπλανο το οποιο στις επομενες 100 ωρες θα παει για αλλαγη κινητηρα. θα τρελαθεις για το ποσο που θα πληρωσεις.

(Μπορει μια αεροπορικη εταιρεια να εχει διαφορετικο τιμολογιο απο μια αλλη. ΠΧ Emirates και ολυμπιακη.) Αλλα πανω κατω τα αεροπλανα κοστιζουν πανω απο 40.000.000 και φτανουν μεχρι και 300.000.000(Α345,747,Α380,787)
 
áêñéâï ÷ïìðõ... óíéö
Áóå ðïõ èåëåé êáé PPL ðïõ êïóôéæåé êáé áõôï êáðïéá ëåöôá áíáëïãùò áðï ðïõ êáé ðùò èá ôï ðáñåéò.
Ðáíôùò èá çèåëá íá äù ðïõ èá ôï ðáñêáñåéò :p
ìå ôéò ôéìåò ôïõ LGAV óå âëåðù íá ôï ðáñêáñåéò êáôù áðï ôï óðéôé óïõ :p
Áëçèåéá õðáñ÷ïõí éäéùôéêá ç áåñïäñïìéá ëåó÷çò óôçí áôôéêç?

Ïðïôå ãéá åìáò ôïõò óðïõäáóôåò ðïõ ç ôóåðç ìáò å÷åé ìïíï åíá êéíçôï êáé ôá êëåéäéá ãéá ôçí ãêáñóïíéåñá ðñïò ôï ðáñùí FLIGHT SIMULATOR 2006 êáé îåñï øùìé!!!
 
Και εγω θα συμφωνήσω...οτι πολύ καλή περίπτωση είναι τα αεροσκάφη της Diamond, λόγω diesel Κινητήρα με πολύ καλές επιδόσεις και οικονομία....

Χμμμ...αν θα διάλεγα μοντέλο για να αγοράσω θα ξεκινούσα με το DA-20 το φθηνότερο που έρχεται στην τιμή των 120.000 εύρώ με τον βασικό εξοπλισμό...

Βέβαια τα τελευταία χρόνια λόγω του μεγάλου κόστους που εμπεριέχουν τα α/φ (για τα general aviation μιλάω)... έχει αρχίσει να ανεβαίνει το ενδιαφέρον για τα υπερελφρά....που πραγματικά δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τα ελαφρά....απλά ότι μπορύν να πετάνε μόνο VFR και μέρα! και καίνε και πολύ λίγο...

Όσο για τα έξοδα κατοχής.... συνήθως άμα έχεις τα λεφτά να αγοράσεις ένα αεροπλάνο έχεις και τα λεφτά για να το συντηρείς (service,ασφάλειες,εφορία,τέλη parking).... βέβαια τακτική στην Ελλάδα είναι πάρα πολυ να αγοράζουν α/φη και μετα να τα παραχωρούν σε αερολέσχες με την μορφή χρησιδανείου ώστε να γλιτώνουν από τα τεκμηρια και τα parking fees....άσχετα αν συνεχίζουν να τα πετανε μόνο αυτοί

Προσωπικό όνειρο....μια μέρα να αγοράσω ένα SOCATA TB 21 GT.....κατσε τώρα να γυρίσω και πλευρό να δω και κανά άλλο όνειρο...χαχαχαχα

Τα αεροδρόμια που χρησιμοποιούνται για ελαφρά στην Αττική είναι Τατοιου και Μεγάρων.... υπάρχει και η δυνατότητα για Τανάγρα στις εγκαταστάσεις της ΕΑΒ

Γιάννης
 
εγω βλεπω στο ονειρο μου κανενα ανεμοπτερο τυπου stemme με κινητηρα rotax 110 αλογων και καιει αμολυβδη ή super plus.τα Θετικα του ειναι επιχειρησιακη οροφη 30000 ποδια,IFR,gps,full ηλεκτρονικα οργανα αυτονομια για 2500 KM.
Αρνητικα ειναι cruise speed 120Kt,διθεσιο και η τιμη 150000ευρω.



http://www.stemme.co.uk/
 
johnyk":253ngcxs said:
Προσωπικό όνειρο....μια μέρα να αγοράσω ένα SOCATA TB 21 GT.....κατσε τώρα να γυρίσω και πλευρό να δω και κανά άλλο όνειρο...χαχαχαχα

Γιαννη μια αερολεσχη το πουλαει 60000ευροπουλα με καινουργιο κινητηρα.
Εφορια δεν σε κυνηγαει επειδη ειναι 30-40 χρονων τα αεροπλανα και το τεκμηριο ειναι πολυ χαμηλο.
 
Hallo

Ρε παιδιά δεν ξέρω! Ναι όντως το Diamond είναι και γ#!ο τα αεροσκάφη! :rolleyes: Ξέρω είναι πάνφθηνα (σχετικά πάντα μιλάω) και φυσικά οικονομικά! ;) Αλλά ρε παιδιά μου έχει καρφωθεί στο μυαλό το :thx: Cessna 172! Το έχω λατρέψει! :thx: :thx: :thx: :thx: :thx: Το προτιμάω ακόμη και από ένα Α320! :D Έχει κάτι το μοναδικό αυτό το αεροπλάνο για εμένα! :banana: Α και ρε σεις παιδιά ,αν δείτε το profile, μου μένω Αλεξανδρούπολη! ;) Τι λέτε είναι καλά τα πράγματα εδώ???? Αλήθεια είναι κανένας λάτρεις της αεροπορία εδώ μέσα σε αυτό το εξαιρετικό site???? Αν ναι ανυπομονώ να σας γνωρίσω! :)
 
Τα 172 ειναι παλια αεροπλανα αεροπλανα, ειναι ευρυχωρα αλλα το service τους ειναι πανακριβο,διαλεξε ενα αεροπλανο με diesel κινητηρα,μην παρεις με AVgas ειναι πανακριβο και δεν συμφερει.Θα πληρωνεις για ενα ταξιδι για μια ωρα με νορμαλ καιρο και θα τρωει 20 λιτρα την ωρα. δηλαδη 100 ευρω για καυσιμο. o dieselκινητηρας για καυσιμο βενζιναδικο της γειτονιας,καταναλωσει στο ημιση απο αντιστοιχο βενζινοκινητηρα.

Το αρνητικο ειναι η χαμηλη ταχυτητα και η χαμηλες στροφες που λειτουργει ο κινητηρας.
http://www.aircraftdealer.com/aircraft_for_sale/Cessna_172/94/page-1.htm
 
Top