Bombardier CSeries / Airbus A220

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με τους κατασκευαστές αεροσκαφών και θέματα αεροσκαφών, εξαρτημάτων κτλ.
Άβαταρ μέλους
AirNamibia
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1005
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 168

Re: Bombardier CSeries / Airbus A220

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 20 Δεκ 2018, 10:03

Ακόμη δεν έχουν τελειώσει οι νομικές διεκδικήσεις στον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου.
Η Βραζιλία ισχυρίζεται ότι η Bombardier έλαβε παράνομες επιδοτήσεις ύψους άνω των 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την καναδική ομοσπονδιακή κυβέρνηση.

https://www.ainonline.com/aviation-news ... -subsidies
0 x


Άβαταρ μέλους
AirNamibia
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1005
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 168

Re: Bombardier CSeries / Airbus A220

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 04 Ιαν 2019, 12:15

2 πρώτες παραγγελίες firm-orders α/φ από τότε που αγοράσθηκε από την Airbus.
H JetBlue για 60 A220-300 με παραδόσεις από 2020-2025 και η loco Moxy για 60 Α220 με παραδόσεις 2021 που θα κατασκευαστούν στο Mobile, Alabama.

https://www.ainonline.com/aviation-news ... -120-a220s
0 x

Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 808
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 23
Επικοινωνία:

Re: Bombardier CSeries / Airbus A220

Δημοσίευσηαπό lewton » 04 Ιαν 2019, 13:35

Επομένως η Airbus ξεκινάει τη χρονιά με 120 orders ή πρόλαβε να τα μετρήσει στο 2018;
0 x
no more FlyBaboo........ :(

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1099
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 117

Re: Bombardier CSeries / Airbus A220

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 09 Ιαν 2019, 12:21

Λογικά μετράνε στα σύνολα του 2018, καθώς στην ανακοίνωση της Airbus αναφέρει

The order was completed the final week of December
0 x
Aircraft flown : AR1/AT4/AT7/D28/M11/M83/M90/SH3/S20/100/142
CRJ/CR9/DH4/DH8/ER4/ERD/E75/E90
AB3/AB6/313/318/319/320/321/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W

MyFlightMemory Statistics


Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 808
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 23
Επικοινωνία:

Re: Bombardier CSeries / Airbus A220

Δημοσίευσηαπό lewton » 09 Ιαν 2019, 21:39

Παραγγελία για περισσότερα και αναβάθμιση κάποιων -100 σε -300 η Delta.
https://ifn.news/posts/delta-orders-ano ... -a220-300/
0 x
no more FlyBaboo........ :(

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1663
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 123

Re: Bombardier CSeries / Airbus A220

Δημοσίευσηαπό george_a » 09 Ιαν 2019, 23:32

σε αριθμούς
η πρώτη παραγγελία της Delta ήταν για 75 Α220-100 (CS-100)

με τις σημερινές ανακοινώσεις

Α220-100 = 75+15-50 = 40
Α220-300 = 50

η πρόβλεψή μου: η Delta θα παραγγείλει τουλάχιστο άλλα τόσα σε λίγα χρόνια - ο ουσιαστικός περιοριστικός παράγοντας είναι τα αναιμικά επίπεδα παραγωγής. Μέχρι η μονάδα FAL στην (γειτονική μου) Alabama να πάρει μπρος, οι παραδόσεις θα είναι λίγες, και άρα οι δυνατότητες δυναμικών πωλήσεων.
0 x

Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1663
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 123

Re: Bombardier CSeries / Airbus A220

Δημοσίευσηαπό george_a » 09 Ιαν 2019, 23:36

lewton έγραψε:Επομένως η Airbus ξεκινάει τη χρονιά με 120 orders ή πρόλαβε να τα μετρήσει στο 2018;


15 (αλλά με σημαντικό upgrade se 50) μετά τα σημερινά Delta A220
0 x


Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1663
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 123

Re: Bombardier CSeries / Airbus A220

Δημοσίευσηαπό george_a » 10 Ιαν 2019, 16:18

Και αυτά τα 15 αφορούν στις παραγγελίες του 2018, όχι του 2019.

https://www.airbus.com/aircraft/market/ ... eries.html
0 x

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1099
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 117

Re: Bombardier CSeries / Airbus A220

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 17 Ιαν 2019, 17:44

Άρχισε να την μελετάει την επιμήκυνση του CSeries η Airbus, θέτοντας προαπαιτούμενα τη σταθεροποίηση της παραγωγής σε υψηλότερα επίπεδα και την βελτιστοποίηση του κόστους παραγωγής.

:arrow: https://www.flightglobal.com/news/artic ... 20-455067/
0 x
Aircraft flown : AR1/AT4/AT7/D28/M11/M83/M90/SH3/S20/100/142
CRJ/CR9/DH4/DH8/ER4/ERD/E75/E90
AB3/AB6/313/318/319/320/321/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W

MyFlightMemory Statistics

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2269
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 140

Re: Bombardier CSeries / Airbus A220

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 17 Ιαν 2019, 21:40

χμμ..Ενα Α220-500 θα εφτανε σε μαξιμουμ χωρητικοτητα ενα Α320 των 180..Ποιο το νοημα να προχωρησουν σε ενα τετοιο εσωτερικο κανιβαλισμο οταν εχουν ήδη ενα πολυ επιτυχημενο προιον Α320ceo/neo?
0 x


Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 808
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 23
Επικοινωνία:

Re: Bombardier CSeries / Airbus A220

Δημοσίευσηαπό lewton » 17 Ιαν 2019, 21:46

Υποθέτω γιατί σε εταιρείες που έχουν ήδη μικρότερα Α220 και δεν έχουν Α320, είναι πιο εύκολο να πουλήσει η Airbus μερικά από το νέο μεγαλύτερο Α220 αντί να μπει σε ανταγωνισμό με την Boeing.
0 x
no more FlyBaboo........ :(

Άβαταρ μέλους
giorgosk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 909
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2008, 01:18
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGLR
x 58

Re: Bombardier CSeries / Airbus A220

Δημοσίευσηαπό giorgosk » 18 Ιαν 2019, 00:54

Ποιο είναι το Α220 ;;;
0 x

giannis_oa
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: 13 Αύγ 2009, 18:04
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGRP
x 26

Re: Bombardier CSeries / Airbus A220

Δημοσίευσηαπό giannis_oa » 18 Ιαν 2019, 01:53

giorgosk έγραψε:Ποιο είναι το Α220 ;;;

Το “πρώην’’ bombardier cs series ...
0 x


Άβαταρ μέλους
george_a
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1663
Εγγραφή: 12 Μάιος 2004, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): KCRW
Τοποθεσία: Pikeville, KY
x 123

Re: Bombardier CSeries / Airbus A220

Δημοσίευσηαπό george_a » 19 Ιαν 2019, 17:43

spotterakis έγραψε:χμμ..Ενα Α220-500 θα εφτανε σε μαξιμουμ χωρητικοτητα ενα Α320 των 180..Ποιο το νοημα να προχωρησουν σε ενα τετοιο εσωτερικο κανιβαλισμο οταν εχουν ήδη ενα πολυ επιτυχημενο προιον Α320ceo/neo?


Ίσως η καλύτερη ερώτηση. Το Α220 είναι, ως clean sheet, εξαιρετκά optimized για 110-150 θέσεις. Έχει τις δομές ατράκτου, φόρτο φτερού, κινητήρες, και συστήματα, ακριβώς γι' αυτην την κατηγορία. Εξ' ού και οι ασύγκριτες CASM επιδόσεις του. Σε απλή σύγκριση, το Α220-300 κάνει σκόνη και το Α319 ΝΕΟ και το Β737. Το Α220-500 θα αγγίξει ακριβώς τη χωρητκότητα του Α320. Θα είναι καλύτερο σε επιδόσεις, δεν έχω καμια αμφιβολία.
Τότε γιατί να το κάνει αυτό η ΑΒ? Γιατί να 'κανιβαλίσει' το καλύτερό της προϊόν;
Η απάντηση είναι στο μέλλον.
Το Α320 πρέπει να μεγαλώσει. Σε δύναμη φτερών, χωρητικότητα, κλπ. Το Α321 XLR έχει εξαντλήσει κάθε περιθώριο ανάπτυξης. Δίνοντάς του ένα πιο μεγάλο φτερό, πιο δυνατό MLG, θα γίνει το αδιαφιλονίκητο ΜΟΜ middle of the market King. Αλλά θα πρέπει να ακολουθήσει και το Α320 σε κατεύθυνση Α320.5. Τον χώρο θα καλύψει άνετα ένα Α225.

Για να γίνουν αυτά θα πρέπει
(α) να υπάρξει σταθερή παραγωγικότητα των Α220. Αυτό θα αργήσει πολύ. Στα σχέδια είναι να βγαίνουν, σε 2 χρόνια από τώρα, 10 από το Mirabel και 4 από το Mobile. Ακόμα και αυτά τα επίπεδα είναι χαμηλά.
(β) να υπάρξει πλήρης 'απόκτηση' της γραμμής Α220 από την Airbus. Προς το παρόν έχουν το 50.01% του προγράμματος. Σε λίγα χρόνια έχουν την επιλογή πλήρους απόκτησης.
(γ) να υπάρξει μια δυνατότητα τα δύο cockpit να έρθουν 'πιο κοντά'. Δηλαδή ανασχεδιασμός και των δύο.
(δ) να προχωρήσουν οι παραδόσεις των Α320 Ν σε σημαντικό βαθμό.
(ε) να σχεδιαστεί σωστά το Α320 ΝΝ, ίσως με νέο όνομα οικογένειας σε Α360.
Ήτοι, το Α360 (Α320ΝΝ) μεταβαίνει στην κατηγορία 180-200 άνετα. Το Α361 (Α321 NXLR++) καταλαμβάνει άνετα την κατηγορία 200-250. Έτσι δημιουργείται μια κατηγορία Α320 ΝΝ optimized 180-240, και από κάτω η οπισθοφυλακή είναι το Α220, optimized 120-160.
2 x

Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 808
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 23
Επικοινωνία:

Re: Bombardier CSeries / Airbus A220

Δημοσίευσηαπό lewton » 21 Μάιος 2019, 20:29

Βελτίωση στο range του Α220 ανακοίνωσε η Airbus.
Πώς να νιώθουν τώρα όσα αγόρασαν τα πρώτης γενιάς; :twisted:

https://www.forbes.com/sites/marisagarc ... 2ff0456454
0 x
no more FlyBaboo........ :(



Επιστροφή σε “Αεροσκάφη και κατασκευαστές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 

 

cron