Δικαιώματα επιβατών

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με την Αεροπορική νομοθεσία και τους κανονισμούς
sunnysky
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 143
Εγγραφή: 05 Ιαν 2015, 22:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 53

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό sunnysky » 08 Μαρ 2017, 22:55

Τεχνικό θέμα είναι υπαιτιότητα και ευθύνη της εταιρείας και οφείλει εκτός από τα έξοδα διαμονής και διατροφής, να σε αποζημιώσει και για την ταλαιπωρία σου. Απλά προσπαθεί να το αποφύγει. Εγώ δεν ξέρω αν θα πήγαινα μέσω δικηγόρου, σίγουρα όμως θα έκανα κάποια κίνηση (μάλλον σχετικό site) και είμαι σχεδόν σίγουρος πως θα πάρεις την προβλεπόμενη αποζημίωση.
0 x


Buf1
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 25 Απρ 2005, 07:32
x 1

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό Buf1 » 09 Μαρ 2017, 00:08

Φοβάμαι ότι σύμφωνα με τον κανονισμό 261/2004, ίσως δεν δικαιούσαι αποζημίωση, λόγω του ότι η πτήση αναχώρησε από τρίτη χώρα και έτυχες βοήθειας (σου πλήρωσαν διαμονή και φαγητό).
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 32004R0261

Κοίτα το β) παρακάτω:

Άρθρο 3

Πεδίο εφαρμογής

1. Ο παρών κανονισμός εφαρμόζεται:

α) στους επιβάτες που αναχωρούν από αερολιμένα στο έδαφος κράτους μέλους στο οποίο εφαρμόζεται η συνθήκη·

β) στους επιβάτες που αναχωρούν από αερολιμένα στο έδαφος τρίτης χώρας με προορισμό αερολιμένα στο έδαφος κράτους μέλους στο οποίο εφαρμόζεται η συνθήκη, εκτός αν έχουν λάβει ανταλλάγματα ή αποζημίωση και τύχει βοήθειας στην εν λόγω τρίτη χώρα, και εφόσον ο πραγματικός αερομεταφορέας της συγκεκριμένης πτήσης είναι κοινοτικός αερομεταφορέας.
0 x

philimonas
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 27 Οκτ 2005, 21:03
x 1

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό philimonas » 09 Μαρ 2017, 11:44

Καλημέρα,

μπορείς πριν μπλέξεις με δικηγόρους και εταιρίες, να μιλήσεις με την ισπανική ΥΠΑ, όπως φαίνεται στο pdf.

Σε αντίστοιχη περίπτωσή μου, μετά από επικοινωνία με την (ελβετική) ΥΠΑ, πήρα την αποζημίωση μέσα σε 2-3 βδομάδες (ενώ επί 6 μήνες η swiss την απέρριπτε).
0 x

Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 820
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 29
Επικοινωνία:

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό lewton » 09 Μαρ 2017, 12:57

Με την ισπανική επειδή η Iberia είναι ισπανική, με τη γερμανική επειδή ήμουν κάτοικος Γερμανίας και οι πτήσεις μου ήταν Γερμανία-Αργεντινή και πίσω, ή με την ελληνική επειδή αγόρασα τα εισιτήρια από το airtickets.gr;
Το τελευταίο το θεωρώ απίθανό, απλά για λόγους πληρότητας το αναφέρω.
0 x
no more FlyBaboo........ :(


philimonas
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 27 Οκτ 2005, 21:03
x 1

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό philimonas » 09 Μαρ 2017, 13:23

Με την ισπανική επειδή η iberia είναι ισπανική και η πτήση που ακυρώθηκε ήταν προς Ισπανία.
Σίγουρα αν δεν είναι εκείνοι οι αρμόδιοι, θα στο πουν!
0 x

Buf1
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 25 Απρ 2005, 07:32
x 1

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό Buf1 » 09 Μαρ 2017, 13:26

Νομίζω ότι είναι η ισπανική ΥΠΑ γιατί η Ισπανία ήταν ο προορισμός της πτήσης που ακυρώθηκε σύμφωνα με το 3) των οδηγιών της φόρμας: http://ec.europa.eu/transport/sites/tra ... orm_en.pdf
0 x

Άβαταρ μέλους
lewton
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 820
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 12:29
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDHI
Τοποθεσία: Hamburg, Deutschland
x 29
Επικοινωνία:

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό lewton » 09 Μαρ 2017, 14:48

OK, θα γράψω στους Ισπανούς.
Με βοηθάει και η γλώσσα μιας και τα Ισπανικά μου είναι πολύ καλύτερα από τα Γερμανικά μου.
0 x
no more FlyBaboo........ :(


Thanos-K
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: 30 Ιαν 2010, 22:08
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SIA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 19

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό Thanos-K » 09 Μάιος 2017, 14:23

Χαιρετισμούς προς όλους. Εχω το εξής θέμα. Σε περσινό μου ταξίδι με την EGYPTAIR γιά CAN λόγω βλάβης του αεροπλάνου μου προσφέρθηκε ως αποζημίωση ένα free εισητήριο γιά τον ίδιο προορισμό. Πρίν δύο μήνες αποφάσισα να το ξαναρισκάρω και χρησιμοποίησα το free εισητήριο (πλήρωσα μόνο τους φόρους και επίναυλο) και έκανα μία νέα κράτηση γιά τις 24 Ιουνίου. Παράλληλα έκλεισα ξενοδοχεία τα οποία και τα έχω ήδη πληρώσει. Σήμερα λοιπόν με πήραν τηλέφωνο και με πληροφόρησαν ότι ακυρώθηκε η πτήση μου. Τους είπα ότι έχω ήδη κλείσει και πληρώσει ξενοδοχεία γιά συγκεκριμένες ημερομηνίες. Μου είπαν ότι επειδή είναι free εισητήριο δεν δικαιούμαι προώθηση με άλλη εταιρεία και το μόνο που μου προσφέρουν είναι rebooking μία μέρα νωρίτερα. Γνωρίζει κανείς τι ισχύει γιά τα free και αν δικαιούμαι τίποτα????? Τουλάχιστον το ξενοδοχείο της μίας μέρας που θα φτάσω νωρίτερα????
0 x

magos21
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 22 Μάιος 2018, 15:20

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό magos21 » 22 Μάιος 2018, 15:31

Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα!
Μεσα Μαρτίου εκανα μια κράτηση για μενα την γυναικα μου και τα 2 μωρα για πτηση απο Θεσσαλονικη προς Χιο,και στο email επιβεβαιωσης εχει ωρα αναχωρησης 16.50 οπως και στο site της SkyExpress οπου εγινε η κρατηση.
Καναμε το προγγραμα μας με βαση αυτην την ωρα και ερχομενοι στο αεριδρομιο Μακεδονια για την πτήση στις 13.00 μαθαίνουμε οτι η ωρα αναχωρησης εχει αλλαξει σε 19.50 χωρίς κανείς να μας εχει ενημερώσει, και εμεις χωρις καταλυμα και αυτοκινητο με 2 μωρα 4 χρόνων και 18 μηνων ειμαστε ξεκρεμαστοι.
Δικαιούμαστε καποια μορφη αποζημιωσης και τι;
0 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2038
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 191

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό flesland » 23 Μάιος 2018, 13:37

Αν η πτήση έφτασε με παραπάνω από 3 ώρες καθυστέρηση στην Χιο, ναι δικαιουστε (εκτός αν ήταν λόγω ανωτέρας βίας).


https://europa.eu/youreurope/citizens/t ... dex_el.htm
0 x


sth
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: 14 Δεκ 2014, 22:51
x 3

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό sth » 23 Ιουν 2018, 15:40

Καλησπέρα, μια βοήθεια στη παρακάτω περίπτωση. Σε κράτηση που έγινε στη σελίδα της Aegean, αλλά η πτήση εκτελείται από την SAS, ήρθε μήνυμα για ακύρωση της πτήσης περίπου 7 ώρες πριν τη πτήση και rebooking στην επόμενη πτήση για τον προορισμό, που γίνεται μετά από περίπου 8 ώρες, από την αρχικά προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης.

Προβλέπεται αποζημίωση για τη συγκεκριμένη περίπτωση από τη SAS ή όχι επειδή έγινε rebooking σε άλλη πτήση ; Δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο, αλλά η κράτηση έγινε με μίλια + τα € για τους φόρους.
0 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2038
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 191

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό flesland » 24 Ιουν 2018, 16:04

sth δες το παραπάνω λινκ.

Ο κανονισμός είναι σαφής για το ποιες περιπτώσεις αποζημιώνεσαι και ποιες όχι. Χρηματική αποζημίωση (όχι τροφεία κλπ) προβλέπεται αν η άφιξη σου στον τελικό προορισμό ήταν πάνω από 3 ώρες αργότερα από την προβλεπόμενη, με ευθύνη της εταιρείας.
0 x

STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 346
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 48

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 24 Ιουν 2018, 21:23

Κρίνοντας από τον κανονισμό, δικαιούσαι αποζημίωση γιατί ενημερώθηκες λιγότερο από 14 μέρες για την ακύρωση και γιατί έφτασες με καθυστέρηση πάνω από 3 ώρες στον προορισμό σου.Αν έχεις την καλόσύνη δώσε μας ένα feedback για το χειρισμό σου πάνω στο θέμα και την κατάληξή του.
0 x


chr04
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: 27 Απρ 2006, 15:57
x 28

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό chr04 » 24 Ιουν 2018, 23:32

Εγώ σε ανάλογη περίπτωση με εξαργύρωση μιλίων στην Aegean μου λέγαν ότι δεν δικαιούμαι τίποτα.
0 x

Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5027
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 198
Επικοινωνία:

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό Akis » 25 Ιουν 2018, 00:33

chr04 έγραψε:Εγώ σε ανάλογη περίπτωση με εξαργύρωση μιλίων στην Aegean μου λέγαν ότι δεν δικαιούμαι τίποτα.

Πολλά λένε οι εταιρείες, ώστε να μην πληρώσουν την αποζημίωση. :wink: Εγώ δεν διαβάζω πουθενά στον κανονισμό της ΕΕ ότι υπάρχουν διακρίσεις ανάλογα με το εισιτήριο... Δυστυχώς καμιά εταιρεία δεν πληρώνει αμέσως. Θέλουν λίγο κυνήγι.

Για την ώρα περιμένω αποζημιώσεις από την eurowings για δύο πτήσεις συγγενικών προσώπων που έφτασαν στον τελικό τους προορισμός με καθυστερήσεις 17 ωρών. Ήδη επικοινώνησα με την εταιρεία και με ενημέρωσαν ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον 4 εβδομάδες για να επεξεργαστούν το αίτημά μου. Θα τους δώσω 8 εβδομάδες και μετά θα προχωρήσω. 1.200 € είναι να πληρώσει η εταιρεία. Αξίζει το κυνήγι. :twisted:
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr



Επιστροφή σε “Αεροπορική νομοθεσία και κανονισμοί”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης