Δικαιώματα επιβατών

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με την Αεροπορική νομοθεσία και τους κανονισμούς
Άβαταρ μέλους
fotis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1715
Εγγραφή: 04 Φεβ 2007, 18:55
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): IMP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Τοποθεσία: Athens/Munich
x 1
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό fotis » 29 Αύγ 2008, 10:17

Αν έχουμε κλείσει εισητήριο το οποίο ΔΕΝ επιδέχεται αλλαγές και η εταιρεία (περίπου 2 μήνες πριν) αλλάξει την ώρα αναχώρησης κατά 10 λεπτά (νωρίτερα), μπορούμε να ζητήσουμε να μας βάλει σε πτήση της η οποία αναχωρεί αρκετές ώρες νωρίτερα;
0 x
Πετάει ο γάιδαρος!

http://www.videoart.gr
my flight memory statitics


Άβαταρ μέλους
drakkar
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 97
Εγγραφή: 04 Δεκ 2007, 01:47

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό drakkar » 29 Αύγ 2008, 17:27

Να μην ξεχνούμε πως παρα τους οποιους δικους της κανονισμους που μπορεί να επικαλείται η κάθε εταιρεία, ισχύουν πάντα οι γενικότερες αρχες του δικαίου που αφορουν τις συναλλαγες και τα δικαιώματα των συναλλασσομένων με βαση την καλή πίστη, την ασφάλεια των συναλλαγων και τα χρηστα ήθη. Το θέμα είναι αν σε περίπτωση που αδικούμαστε έχουμε τον χρόνο, τη διάθεση και τα χρήματα να διεκδικίσουμε το δίκαιο μας.
0 x
I am warrior, champion, hero, conqueror.
I fear no man, no beast or no demon.
I will not retreat, i will not surrender.
And when i fall, seek me in Valhalla, home of the brave...

Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5026
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 197
Επικοινωνία:

Re:

Δημοσίευσηαπό Akis » 30 Αύγ 2008, 18:37

fotis έγραψε:Αν έχουμε κλείσει εισητήριο το οποίο ΔΕΝ επιδέχεται αλλαγές και η εταιρεία (περίπου 2 μήνες πριν) αλλάξει την ώρα αναχώρησης κατά 10 λεπτά (νωρίτερα), μπορούμε να ζητήσουμε να μας βάλει σε πτήση της η οποία αναχωρεί αρκετές ώρες νωρίτερα;

Μπορείς να κάνεις μια προσπάθεια αλλά δεν είναι υποχρεωμένη να σε βάλουν στην πτήση που ζητάς.
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr

Άβαταρ μέλους
Iptamenos Ellinas
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 16 Ιουν 2008, 18:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): GSKG

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό Iptamenos Ellinas » 01 Σεπ 2008, 00:25

Μέχρι και 2 ώρες δεν θεωρείται καθυστέρηση και έχει δικαίωμα κάθε εταιρία να κάνει τέτοιου είδους αλλαγές στο πρόγραμμά τους
0 x


Άβαταρ μέλους
Iptamenos Ellinas
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 16 Ιουν 2008, 18:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): GSKG

Re: Επιστροφη φορων?

Δημοσίευσηαπό Iptamenos Ellinas » 01 Σεπ 2008, 00:31

Μπορείς μέχρι 1 χρόνο να ζητήσεις την επιστροφή των φόρων από ταξίδι που δεν πραγματοποιήθηκε, είτε με δική σου θέληση είτε από λόγο της αεροπορικής εταιρίας, αρκεί να μην απαγορεύεται από τα ψηλά γράμματα του ναύλου του εισιτηρίου.
Επίσης προσοχή, μερικές εταιρίες για πωλήσεις εισιτηρίων μέσω Internet, δεν επιστρέφουν καθόλου χρήματα (ούτε φόρους) και το αναφέρουν ρητά στα site τους.
GP707 έγραψε:
shadow έγραψε:Καλημερα,διαβασα καπου στο φορουμ οτι μπορεις να ζητησεις επιστροφη των φορων για πτησεις που πληρωσες αλλα δεν πραγματοποιηθηκαν.
Ισχυει?
Ειχα κλεισει 3 εισιτηρια για Αθηνα-Κρακοβια,Κρακοβια-Παρισι και την αντιστροφη επιστροφη,με skyeurope,αλλα τελικα δεν πραγματοποιηθηκε.
Δεν ζητησα τιποτα απο τη skyeurope,μπορω να ζητησω τωρα κατι?
Εχουν περασει αρκετοι μηνες,αν ναι γνωριζει κανεις τη διαδικασια?

Απ'οσον ξέρω αν αποφασίσεις να ακυρώσεις το εισιτήριο και να μην πετάξεις, μπορείς να πάρεις πισω τους φόρους μόνο. Αυτό γίνεται σε ναύλους που δεν μπορείς να αλλάξεις (συνήθως τους φτηνούς) ή αν το ακυρώσεις τελευταία στιγμή. Αν η πτήση δεν γίνει απο υπαιτιότητα της εταιρείας, παίρνεις αποζημίωση.
0 x
Ιπταμενος Ελληνας

Άβαταρ μέλους
drakkar
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 97
Εγγραφή: 04 Δεκ 2007, 01:47

Re: Επιστροφη φορων?

Δημοσίευσηαπό drakkar » 22 Σεπ 2008, 23:19

Ψιλα ή χοντρα γραμματα στο εισητηριο δεν έχει καμια σημασία. Ειναι οπως και τα ψιλα γραμματα στα δανεια και στις καρτες των τραπεζων. Τα δικαστηρια κατα κορον αναγνωριζουν ως καταχρηστικους τετοιους ορους.Αν τα ψιλα γραμματα του εισητηριου λενε οτι θα τους πληρωνεις κιολας οταν σου ματαιωνουν την πτηση δεν σημαινει οτι ισχυει. Ο Αστικος Κωδικας και οι διαταξεις για τις συναλλαγες, τα χρηστα ηθη και την ασφαλεια των συναλλαγων ισχυουν και δεν καταργουνται απο τα θέλω των εταιριων. Απλα οπως εχω ξαναπει ο κοσμος δεν διεκδικει το δικιο του. Οταν κατι ειναι αδικο και εναντια στη λογικη να προσφευγετε στα αρμοδια οργανα.
0 x
I am warrior, champion, hero, conqueror.

I fear no man, no beast or no demon.

I will not retreat, i will not surrender.

And when i fall, seek me in Valhalla, home of the brave...

tester
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 21 Μαρ 2008, 00:45

ακύρωση πτήσης Air france και αρνηση αποζημίωσης

Δημοσίευσηαπό tester » 29 Σεπ 2008, 14:09

καλησπέρα σας ,

Η πτηση μου (ΑΘΗΝΑ - ΠΑΡΙΣΙ )(το Μαιο ) ακυρώθηκε τελευταία στιγμή (και αφου περιμέναμε καμια ώρα ) λόγο τεχνικού προβλήματος. τελικα εμ βαλανε σε ΆΛΛΗ ΠΤΉΣΗ 7 ώρες ποιο μετα..

Γνωρίζω οτι δικαιούμαι αποζημίωση βάση νομοθεσίας και αιτήθηκα στην Air france γι αυτό αλλα αυτοι απάντησαν ότι δεν με αποζημιώνουν γι αυτο και μου έδωσαν ενα voucher 60 ευρώ να το χρησιμοποιήσω σε..επόμενη πτήση..

Απευθύνθηκα και στην ΥΠΑ αλλα μου ειπαν απλα να στείλω και σε αυτούς την καταγγελία ..(δεν ειδα ιδιαίτερο ενδιαφέρον και απο εκεί βεβαια και μου είπαν οτι δεν αποζημιώνουν οι αεροπορικές κτλ και κατι μασημένα..)

Υπάρχει κατι αλλο που μπορώ να κάνω / αντιμετώπιση του ζητήματος.

Ευχαριστώ εκ των προταίρων
0 x


kleopatra
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:43
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): lgav
x 7

Re: ακύρωση πτήσης Air france και αρνηση αποζημίωσης

Δημοσίευσηαπό kleopatra » 29 Σεπ 2008, 14:21

Απο τη στιγμή που η πτήση σου έγινε,έστω και καθυστερημένα,πήρες και το voucher των 60ευρώ, τι παραπάνω ήθελες;
0 x
my dream, is to fly over a rainbow,so high...

Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5026
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 197
Επικοινωνία:

Re: ακύρωση πτήσης Air france και αρνηση αποζημίωσης

Δημοσίευσηαπό Akis » 29 Σεπ 2008, 21:05

Κλεοπάτρα, εδώ έφαγε αναμονή 7 ωρών κι εσύ μας λες και τι ζητάει άλλο; Η νομοθεσία που υπάρχει στην ΕΕ είναι σαφής, βλέπε εδώ: viewtopic.php?f=16&t=5518

Αν η εταιρία αρνείται να πληρώσει, τότε μπορείς να το καταγγείλεις μέσω της ΥΠΑ. Αυτοί θα μεταφέρουν το αίτημά σου στην γαλλική ΥΠΑ και εκείνη θα ενημερώσει την εταιρία. Κάτι παραπάνω δεν μπορεί να κάνει η ΥΠΑ (τουλάχιστον αυτό γνωρίζω). Από κει και πέρα, αν και πάλι η AF δεν πληρώσει, τότε μένει μόνο ένας δρόμος. Ο δικαστικός. :wall: Πολλές φορές αρκεί μόνο αυτά που έγραψες εσύ να τα γράψει και ένας δικηγόρος και να τα στείλει στην εταιρία. Δυστυχώς μόνο έτσι καταλαβαίνουν οι εταιρίες.

Καλή συνέχεα και κράτα μας ενήμερους για τις εξελίξεις.
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr

Wii
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: 09 Μαρ 2007, 17:39
x 3

Δημοσίευσηαπό Wii » 30 Σεπ 2008, 11:46

Λοιπόν, πολύ καλή ερώτηση και εδώ φτάνουμε σε ένα κομβικό σημείο του κανονισμού 261/2004 που προσφέρει ένα μεγάαααααααααλο παραθυράκι στις αεροπορικές εταιρείες.

Στην παράγραφο σχετικά με τις ακυρωμένες πτήσεις, υπάρχει η πρόβλεψη πως: «Ο πραγματικός αερομεταφορέας δεν υποχρεούται να πληρώσει αποζημίωση σύμφωνα με το άρθρο 7 αν μπορεί να αποδείξει ότι η ματαίωση έχει προκληθεί από έκτακτες περιστάσεις οι οποίες δεν θα μπορούσαν να αποφευχθούν ακόμη και αν είχαν ληφθεί όλα τα εύλογα μέτρα». Αυτό λοιπόν επικαλούνται στις περιπτώσεις τεχνικών προβλημάτων. Βέβαια το βάρος της απόδειξης το φέρει η ίδια η εταιρεία, αλλά οι ελπίδες να αποζημιωθείς είναι ελάχιστες.

Συνεπώς η εταιρεία ήταν υποχρεωμένη να σου παράσχει μόνο «Φροντίδα» (γεύματα, αναψυκτικά, διαμονή, μέσα επικοινωνίας κλπ). Οπότε το μόνο που μπορείς να διαμαρτυρηθείς είναι ότι δεν σου παρείχαν κάποια από τα παραπάνω και τα οποία είχες ανάγκη, αφού το voucher των 60€ ήταν δική τους πρωτοβουλία και δεν τους καλύπτει απέναντι στον κανονισμό. Αν έχεις κρατήσει αποδείξεις φαγητού, ξενοδοχείου (και μεταφορά από/προς), τηλεφωνικών κλήσεων, κάνε καταγγελία στην ΥΠΑ και απαίτησε να τα καλύψει η Air France.

ΥΓ: Ακη μήπως να το συγχώνευες αυτό το θέμα με το «Δικαιώματα Επιβατών» και να το κάνεις μετά επισημασμένο για να είναι εκεί όλα τα σχετικά μηνύματα και να μην επαναλαμβανόμαστε;
0 x


tester
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 21 Μαρ 2008, 00:45

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό tester » 30 Σεπ 2008, 16:15

το εστειλα το θεμα στην ΥΠΑ και μου ειπανε οτι θα ζητήσουνε απο τα ημερολογια του αεροσκάφους περισσοτερες πληροφορίες για την βλάβη κατι τετοιο..

Στην αιτηση που ειχα κανει στην Air france είχα ζητησει περιπου 20 ευρώ εξοδα φαγητού και ειπανε οτι θα τα καλύψουνε.
Συνημμένα
Page2.jpg
Page2.jpg (135.45 KiB) Προβλήθηκε 2263 φορές
Page1.jpg
Page1.jpg (252.55 KiB) Προβλήθηκε 2257 φορές
0 x

Άβαταρ μέλους
MindTraveller
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 22 Φεβ 2007, 20:04

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό MindTraveller » 01 Οκτ 2008, 23:52

Με λίγα λόγια,
σε περίπτωση που έχεις κλείσει εισητήριο, το έχεις αλλάξει για αλλη μέρα κανονικα, αλλά όταν πας στο αεροδρόμιο σου λένε ότι δεν βλέπουν την αλλαγή (με τα ανάλογα επακόλουθα) μπορείς να βρεις το δίκιο σου...?
0 x

Άβαταρ μέλους
cacofonix
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 02 Σεπ 2007, 22:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Επικοινωνία:

Your flight has been re-scheduled

Δημοσίευσηαπό cacofonix » 04 Δεκ 2008, 17:05

Καλησπέρα.
Επρόκειτο το Σάββατο να πετάξω για Χανιά. Μόλις έλαβα email από την Ολυμπιακή:

Re-scheduled Flight
Booking Reference: ΧΧΧΧ

Dear Passenger,

There is a schedule change on your flight(s) booked with Olympic Airlines due to operational reasons.

Your flight OA532 on 06DEC originally scheduled to depart from Athens to Chania at 09:00, has been now changed to flight OA530 06DEC, departing from Athens at 05:50 and arriving in Chania at 06:40.

We confirm your flight details, as follows:
ΧΧΧΧ ΧΧΧΧΧ



Μπορώ να ζητήσω πίσω τα χρήματά μου; Δεν μπορώ να σηκωθώ από τις 3 το πρωί για να μαι στις 4.30 στο αεροδρόμιο...ΗΜΑΡΤΟΝ...

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ειμαι με την προσφορά των 88 ευρώ μετ' επιστροφής...
Τελευταία επεξεργασία από cacofonix σε 04 Δεκ 2008, 17:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x


Άβαταρ μέλους
red_fly9
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: 08 Φεβ 2008, 05:14
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEG
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): ΑΤΗE
Τοποθεσία: Athens

Re: Your flight has been re-scheduled

Δημοσίευσηαπό red_fly9 » 04 Δεκ 2008, 17:36

Σε ολες τις πτησεις εσωτερικου με την Ολυμπιακη, (ανεξαρτητου κατηγοριας ναυλου) μπορεις να ακυρωσεις το εισητηριο 24 ωρες πριν την αναχωρηση χωρις καμια επιβαρυνση και να σου επιστραφει το ποσο στην πιστωτικη καρτα που ειχε χρεωθει η να κανεις το εισητηριο OPEN για ισχυς ενος χρόνου.
Στην δικια σου περιπτωση στις 6/12 αν σε βολευουν υπαρχουν και οι πτησεις: OA534 - 14:45 και OA536 - 18:30
οποτε μπορεις να ζητησεις θεση σ' αυτες τις πτησεις, εκτος αν σε βολευουν οι ωρες οποτε σου μενει μονο η ακυρωση...
0 x

Άβαταρ μέλους
cacofonix
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 02 Σεπ 2007, 22:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Επικοινωνία:

Re: Your flight has been re-scheduled

Δημοσίευσηαπό cacofonix » 04 Δεκ 2008, 17:39

Δεν με βολεύει γιατί θα πήγαινα Ηράκλειο μετά για τον αγώνα ΟΦΗ-ΑΡΗΣ...Απλά επειδή είμαι από Χανιά θα πήγαινα να δω και τους δικούς μου...
0 x



Επιστροφή σε “Αεροπορική νομοθεσία και κανονισμοί”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης