Οχι μονο στον αερα,αλλα το νου μας και στο τιμονι !!!

Εδώ όλα τα θέματα που θέλετε να... συζητηθούν
Άβαταρ μέλους
gioannis
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 897
Εγγραφή: 29 Ιαν 2005, 14:28
Τοποθεσία: Kiato (KOR-PIKAD)
Επικοινωνία:

Οχι μονο στον αερα,αλλα το νου μας και στο τιμονι !!!

Δημοσίευσηαπό gioannis » 08 Νοέμ 2006, 19:31

Τα τελευταία 7 δέκατα του δευτερολέπτου ενός οδηγού σε μετωπική σύγκρουση με 80χλμ/ώρα.

- 0.7 sec
Ο μπροστινός προφυλακτήρας συνθλήβεται και τo ψυγείο εκρήγνυνται με εκκωφαντικό θόρυβο

- 0.6 sec
Το σώμα σας εκσφενδονίζεται με 80 χλμ/ώρα προς τα εμπρός. Ζυγίζετε τώρα περισσότερα από 3000 κιλά (!) και ανυψώνεστε απο το κάθισμα με 20 G (επιτάχυνση της βαρύτητας. Η ζώνη κρατά.

- 0.5 sec
Υπο την πίεση των χεριών σας το τιμόνι αρχίζει να στραβώνει.

- 0.4 sec
60 εκατοστά του μπροστινού μέρους του αυτοκινήτου είναι ήδη πλήρως παραμορφωμένα. Η μηχανή, τώρα σχεδόν μισό τόνο βαριά, προσκρούει στο εμπόδιο.

- 0.3 sec
Τα χέρια σας, με το φόβο του θανάτου γίνονται άκαμπτα, στραβώνουν το τιμόνι σχεδόν σχεδόν μέχρι το ταμπλώ με τα όργανα, ο αερόσακος ανοίγει και σας εκσφενδονίζει πάλι πίσω προς το ενδεχομένως ακόμα σταθερά βιδωμένο κάθισμα.

- 0.2 sec
Εάν ζείτε ακόμα εξφενδονίζεστε πάλι με την δύναμη τις πρόσκρουσης στο κάθισμα προς τα εμπρός

- 0.1 sec
Το όχημα κάμπτεται. Εάν ζείτε λυποθυμάτε από το σοκ...

0.0 sec
Το όχημα ακινητοποιήται - βρίσκεστε αναίσθητοι ή νεκροί πλέον στο αυτοκίνητο...

+ 2 min
Tο αυτοκίνητο ενδεχομένως παίρνει φωτιά

+ 2.5 min
Καίγεστε - από τον πόνο ανακτάτε πάλι τις αισθήσεις σας - και αντιλαμβάνεστε τα πάντα την ώρα που καίγεστε...

+ 4 min
Μετά απο πολλά ακόμα μαρτύρια είστε τελικά νεκρός...

Μετά απο μελέτη η έδρα φυσικής του πανεστημίου του Μονάχου ανακοίνωσε τα εξής:

Μετωπική με 25 χλμ/ώρα ισούται με ελεύθερη πτώση απο ύψος 1.6 μέτρων.
Μετωπική με 40 χλμ/ώρα είναι σαν να πηδάς απο βατήρα 5 μέτρων σε άδεια πισίνα βάθους 1.3 μέτρων.
Μετωπική με 80 χλμ/ώρα είναι σαν να πηδάς στο κενό απο την οροφή ενός 10 όροφου κτηρίου (25μ).

μετωπική = πρόσκρουση σε σταθερό αντικείμενο όχι μεταξύ δύο οχημάτων

πηγή: Σύνδεσμος Εκπαιδευτών Οδηγών Βερολίνου




..........ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΔΕΡΦΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑ ΠΑΝΤΑ ΖΩΝΗ ΟΠΩΣ ΣΤΑ ΨΗΛΑ !!! :wink: :wink: :wink:
0 x
Tα πλοια κανουν αναποδα ΟΧΙ οπισθεν και δενουνΔΕΝ παρκαρουν !!!.......................... http://www.corinthcanal.com ..........................Δοξα να'χει Γιαραμπης !!!

1) http://www.flickr.com/photos/88087648@N00/
2) http://www.flickr.com/photos/33095319@N06/


Άβαταρ μέλους
mimithem
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 20:22
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HEJ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
Τοποθεσία: Ιωάννινα - Παραμυθιά/Θεσπρωτία
x 61
Επικοινωνία:

Re: Οχι μονο στον αερα,αλλα το νου μας και στο τιμονι !!!

Δημοσίευσηαπό mimithem » 01 Δεκ 2006, 22:44

gioannis έγραψε:Καίγεστε - από τον πόνο ανακτάτε πάλι τις αισθήσεις σας - και αντιλαμβάνεστε τα πάντα την ώρα που καίγεστε...


Ακόμα και το πρόβατο που χεζοβολάει στο διπλανό χωράφι? :lol: :twisted:



gioannis έγραψε:Μετά απο πολλά ακόμα μαρτύρια είστε τελικά νεκρός...


Ευτυχώς που μου το είπατε,γιατί έλεγα είμαι ή δεν είμαι νεκρός τώρα....

Πέρα από την πλάκα,η έρευνα αυτή είναι σημαντικότατη και εξαιρετικά ενδιαφέρουσα.Άμα δεν μπορούμε να μάθουμε με την καλή,καλύτερα να μάθουμε με τη στραβή...Κι ο Άγιος φοβέρα θέλει τελικά... :hello?:
0 x

Άβαταρ μέλους
oaicarus
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 276
Εγγραφή: 16 Ιαν 2005, 13:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Athenes, Grece
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό oaicarus » 02 Δεκ 2006, 10:21

Και τουλάχιστον στο αυτοκίνητο αν βάλεις τη ζώνη σου έχεις τεράστιες πιθανότητες να επιζήσεις. Ευτυχώς η υπενθύμιση της ζώνης στα αυτοκίνητα γίνεται πλέον υποχρεωτική. ΟΛΟΙ ζώνη παιδιά, μην θρηνήσουμε πια άλλους!
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5169
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 492
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 02 Δεκ 2006, 14:00

Οσοι κυκλοφορειτε στην Αττικη οδο, ισως εχετε παρει και ενα βιβλιαρακι του Ιαβερη που εξηγει με πιο ανατριχιαστικο τροπο τα περι τροχαιων, και τωρα τελευταια και ενα DVD με θεμα την ασφαλη οδηγηση. Καλες κινησεις πιστευω. Απο τους 1000 που το πηραν (ενδεικτικο νουμερο), οι 10 να ασχοληθουν ειναι κατι!

Κατα τ αλλα, ζωνη και κρανος (οχι στον αγκωνα, στο κεφαλι), κυριοι!

ΥΓ: Βεβαια, το θεμα "Ελλαδα, Ελληνες και οδηγηση" ειναι παρα πολυ μεγαλο, αλλα αν θελετε το θιγουμε! :wink:
0 x
SX-811


Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 02 Δεκ 2006, 14:08

Πλακα πλακα φιλε mimithem αλλα αναλογικά αμα το δεις η Ελλαδα εχει πανω απο 2 φορες πιο πολλους νεκρους απο τροχαια αποτι η Γερμανια (Να υπενθυμισω οτι η Ελλαδα εχει 10,2 εκ κατοικους και η Γερμανια 86!)! Γιατι ο Ελληνας ειναι πολυ βαρυς και ασηκωτος και πολυ μαγκας για να βαλει ζωνη (ποιος να φοραει μωρε τη ζωνη μεσα στην πολη, οπου το πολυ 40-50 παει και οχι πιο πανω!..) μιας και ο καθενας πιστευει οτι "αποκλειεται να τον πετυχει"! Στην πολη το πολυ 40-50 (ξεχνωντας οτι οι ταχυτητες προστιθενται) εκτος πολης να ειμαστε πιο ανετοι να χουφτωνουμε το γκομενακι, και αμα δεν μπουμε να το χουφτωνουμε να του δειξουμε οτι μας αδικησε η τυχη στη ζωη και δεν εχουμε γευτει τις δαφνες επιτυχιας της Φορμουλα 1.


Στο τελος ομως ισχυει το "Η μαλακια πληρωνεται" και μαλιστα πολυ ακριβα.. Αλλα τον νοιαζει τον ελληνα κατι ...
Τελευταία επεξεργασία από makedonas σε 02 Δεκ 2006, 14:40, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3772
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 134

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 02 Δεκ 2006, 14:11

makedonas έγραψε:Πλακα πλακα φιλε mimithem αλλα στατιστικα αμα το δεις η Ελλαδα εχει 8 φορες πιο πολλους νεκρους απο τροχαια αποτι η Γερμανια (Να υπενθυμισω οτι η Ελλαδα εχει 10,2 εκ κατοικους και η Γερμανια 86!)!


:roll: :roll:
Το 2004 η Ελλάδα είχε 1670 νεκρούς και η Γερμανία 5844.
0 x

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 02 Δεκ 2006, 14:19

xristos έγραψε::roll: :roll:
Το 2004 η Ελλάδα είχε 1670 νεκρούς και η Γερμανία 5844.


makedonas έγραψε:(Να υπενθυμισω οτι η Ελλαδα εχει 10,2 εκ κατοικους και η Γερμανια 86!)!



Κατι μου λεει οτι δεν με παρακολουθεις Χρηστο.. Αλλα και ετσι.. μερσι που στην ουσια υποστηριζεις τα λογια μου με αριθμους! ;) )
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]


Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3772
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 134

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 02 Δεκ 2006, 14:21

makedonas έγραψε:Κατι μου λεει οτι δεν με παρακολουθεις Χρηστο.. Αλλα και ετσι.. μερσι που στην ουσια υποστηριζεις τα λογια μου με αριθμους! ;) )


Δεν είπες πουθενά ότι μιλάς αναλογικά. Πολύ απλά είπες:

στατιστικα αμα το δεις η Ελλαδα εχει 8 φορες πιο πολλους νεκρους απο τροχαια αποτι η Γερμανια
0 x

Άβαταρ μέλους
makedonas
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5934
Εγγραφή: 06 Σεπ 2003, 14:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDM
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό makedonas » 02 Δεκ 2006, 14:29

οκ το διορθωσα και εβαλα τη σωστη λεξη, μη βαρας! Αναλογικα ηθελα να πω!!!!!!! :doubt:
0 x
.oO(Στέφος)Oo.
[AVNews]

Άβαταρ μέλους
Akis
Site Admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 5046
Εγγραφή: 22 Νοέμ 2002, 12:05
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: 51°30N7°33E
x 211
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό Akis » 02 Δεκ 2006, 14:38

xristos έγραψε:
makedonas έγραψε:Πλακα πλακα φιλε mimithem αλλα στατιστικα αμα το δεις η Ελλαδα εχει 8 φορες πιο πολλους νεκρους απο τροχαια αποτι η Γερμανια (Να υπενθυμισω οτι η Ελλαδα εχει 10,2 εκ κατοικους και η Γερμανια 86!)!


:roll: :roll:
Το 2004 η Ελλάδα είχε 1670 νεκρούς και η Γερμανία 5844.


Και ένα update:
Το 2005 η Ελλάδα είχε 1619 (-3,05%) νεκρούς και η Γερμανία 5361 (-8,24).

Δείτε και την παρακάτω στατιστική, που δείχνει πόσοι νεκροί από τροχαίο αναλογούν στατιστικά σε 1 εκ. κατοίκους. Και φυσικά εδώ η Ελλάδα έχει τα πρωτιά. :roll:
ΕικόναΝεκροί σε τροχαία 2005.jpg (74.69 KB)
0 x
«Η ελληνική ορθογραφία είναι freeware, δηλ. μπορείς να την χρησιμοποιείς δωρεάν. Εντούτοις, δεν είναι open source, δηλ. δεν μπορείς να την τροποποιείς ή να την δημοσιεύεις τροποποιημένη!»

» My FlightMemory Statistics
» www.airliners.gr


Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3772
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 134

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 02 Δεκ 2006, 14:52

Το θετικό πάντως είναι ότι στην Ελλάδα οι νεκροί από οδικά ατυχήματα τα τελευταία 10 χρόνια (και ειδικά μετά το 2000) μειώνονται αντί να αυξάνονται, οπότε βρισκόμαστε σε καλό δρόμο.

Από τα 2157 νεκρούς του 1996 (με 3.797.234 οχήματα σε κυκλοφορία) πέσαμε στους 2037 νεκρούς το 2000 (με 5.060.885 οχήματα σε κυκλοφορία) και τους 1614 το 2005 (με 6.640.613 οχήματα σε κυκλοφορία) :!: Σίγουρα σε αυτό έχει συμβάλει η βελτίωση των οδικών αξόνων (Εγνατία, ΠΑΘΕ).
0 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5169
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 492
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 02 Δεκ 2006, 17:08

xristos έγραψε: οπότε βρισκόμαστε σε καλό δρόμο..


Επειδη κυκλοφορουν καλυτερα,νεωτερα κ ασφαλεστερα αυτοκινητα. Οχι επειδη γιναμε καλυτεροι οδηγοι η μας φτιαξανε καλους δρομους! :wink:
0 x
SX-811

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3772
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 134

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 02 Δεκ 2006, 17:27

seven4seven έγραψε:Επειδη κυκλοφορουν καλυτερα,νεωτερα κ ασφαλεστερα αυτοκινητα.


Ναι σίγουρα συμβάλει αυτό στη μείωση των νεκρών. Ωστόσο δεν δικαιολογεί τη μείωση στον αριθμό των ατυχημάτων που από 23.775 το 1996, έχουν φτάσει στα 16.937 το 2005.

seven4seven έγραψε:η μας φτιαξανε καλους δρομους! :wink:


E ok, 10 χρόνια πριν Εγνατία και Αττική Οδός δεν υπήρχαν καν, και ο ΠΑΘΕ ήταν ακόμα σε ελάχιστα τμήματα αυτοκινητόδρομος.
0 x


Άβαταρ μέλους
mimithem
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 20:22
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HEJ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
Τοποθεσία: Ιωάννινα - Παραμυθιά/Θεσπρωτία
x 61
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό mimithem » 02 Δεκ 2006, 20:37

Παιδιά έχετε δίκιο τα στατιστικά είναι ΤΡΑΓΙΚΑ...Δε θέλω να περιαυτολογήσω και να θεωρηθώ "ψώνιο",αλλά θέλω να γίνω παράδειγμα(όπως και πολλοί άλλοι) ΝΑ ΦΟΡΑΜΕ ΖΩΝΗ ΠΑΝΤΑ!!!Άμα το κάνουμε 4-5 φορές,μετά το κάνουμε αυτόματα,πάει το χέρι μόνο του στη ζώνη...Το έχω βιώσει και σας το λέω.Και εκτός αυτού να προσπαθήσετε να πείθετε οποιονδήποτε μπαίνει συνοδηγός στο αμάξι σας να φοράει ζώνη...Έτσι έχω πείσει αρκετά άτομα!Μακεδόνα,κι εμένα το βίωμα της ζώνης μου το έμαθε ένας Έλληνας γιατρός που εργάζεται στο Schwabing Krankenhaus!Έτσι ο καθένας να μεταδίδει το νόημα της ζώνης για να σταματήσουμε(όσο το δυνατόν) να θρηνούμε ανθρώπους στην άσφαλτο...
0 x

Άβαταρ μέλους
alexander
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1874
Εγγραφή: 01 Ιαν 2003, 18:25
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Jumpseat!
Επικοινωνία:

Δημοσίευσηαπό alexander » 02 Δεκ 2006, 20:48

Πρόσφατη εμπειρία με δίδαξε ότι η ζώνη στο πίσω κάθισμα είναι απαραίτητη. Μην την υποτιμάτε παίδες. Δεν φαντάζεστε τι διαφορά μπορεί να κάνει η χρήση της.
0 x
Survival of the fittest
Embracing the Law of Free Enterprise...



Επιστροφή σε “Πολλά & διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης